Ben je terug van je vakantie ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:59 schreef Roolio het volgende:
Ah eindelijk een nieuw topic!
ja jij bent niet meer lief, je bufft niet meer, fal0rquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:32 schreef Gabez het volgende:
prrft is het nu al zo ver gekomen dat je mij geen fipo meer aansmeert dafan
* Tomasso knuffelt een boom.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef skive het volgende:
hey collega![]()
het kanaal waar je moet wezen -> #fal0rs
Off topic vredes statement
Knuffel wat vaker een boom... Als iedereen bomen zou knuffelen zou er een stuk minder oorlog zijn.
![]()
Maarrrr MET Piquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef Roolio het volgende:
We hebben ongeveer dezelfde TT als dat Hattrick () zooitje..
Ja, graag op giro 395 t.a.v. Paultjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:08 schreef Parvus het volgende:
Ok officieel geďnfecteerd door het Omerta virus, moet ik doneren of niet?
Nuttige bijdrage van de babydoll,quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:30 schreef jorryt het volgende:
Omerta is voor paupers !
in .nooblquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:03 schreef Gabez het volgende:
Ik ben een ownerende mobsternog steeds ja
wat doe jij eigenlijk hierquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:19 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage van de babydoll,
wat doe je hier dan, rose topic is ergens anders
Pff een nummerspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:12 schreef Gabez het volgende:
ja kut chello, twee booze runs gemist daardoor...
maar wel een Nummerspel xD
Oh ja? Ik zie Teckna anders nooit meer in deze topics!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:39 schreef skive het volgende:
Lik my huge nuts roolio
enne teckna spammed ook nog hoor...
(mijn kritiek was altijd positief opbouwend en voornamelijk OFFTOPIC)
Hier roolio...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:25 schreef teckna het volgende:
huu! kom ook een keertje ff kijken weer hier![]()
Klinkt niet echt alsof ie er dagelijks komt, niet?quote:huu! kom ook een keertje ff kijken weer hier
Oostenrijker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef skive het volgende:
heel offtopic...
Schumacher is een duitser
Lurken heet dat. Voor de ingewijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:46 schreef skive het volgende:
dagelijks kijken en dagelijks spammen is een verschil...
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:47 schreef skive het volgende:
ik lurk liever aan een biertje
Net als Hongarije, maar je gaat toch ook niet elke hongaar voor Duitser uitmaken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:49 schreef skive het volgende:
Oostenrijk en duitsland waren ooit het zelfde land
Ligt aan de taal die ze spreken en voor welk land ze rond racenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Net als Hongarije, maar je gaat toch ook niet elke hongaar voor Duitser uitmaken?
Schumacher raced voor Italië.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef skive het volgende:
[..]
Ligt aan de taal die ze spreken en voor welk land ze rond racen
punten zijn punten en je hebt ze of je hebt ze nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tinkerbell heeft ook punten. Bwehehehe. Hehe. Heh. (...)
Moet je gaan basketballen, krijg je er 2 per bal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef skive het volgende:
[..]
punten zijn punten en je hebt ze of je hebt ze niet
snookeren krijg je voor sommige wel 8 puntenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Moet je gaan basketballen, krijg je er 2 per bal!
Die vraag kan ik terugkaatsen met: maar waarom wordt het Italiaanse volkslied gespeeld dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:54 schreef skive het volgende:
[..]
edit Japan ook...
maar waarom word het duitse volkslied gespeeld dan?
Punten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tinkerbell heeft ook punten. Bwehehehe. Hehe. Heh. (...)
Je krijgt maar voor 1 bal 8 punten en sommige is meervoud dus dat klopt niet. Bovendien krijg je bij darten nog veel meer punten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:54 schreef skive het volgende:
[..]
snookeren krijg je voor sommige wel 8 punten
1 voor het team (wat italiaans is) 1 voor de nationaliteit van de winnaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die vraag kan ik terugkaatsen met: maar waarom wordt het Italiaanse volkslied gespeeld dan?
mits je goed gooit...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je krijgt maar voor 1 bal 8 punten en sommige is meervoud dus dat klopt niet. Bovendien krijg je bij darten nog veel meer punten.
Duitsland heeft het volkslied gejat van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef skive het volgende:
[..]
1 voor het team (wat italiaans is) 1 voor de nationaliteit van de winnaar
Toen was Oostenrijk nog bezet door Duitsland ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef skive het volgende:
Name: Michael Schumacher
Nickname: Schumi or Schuey
Date of Birth: 3rd January 1969
Nationality: German
Place of Birth: Hürth-Hermülheim, Germany
Bron
http://www.michaelschumacher.com/biography.html
ik doe niet aan mode/trends.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef Roolio het volgende:
Het is wel de zomer van de Rosé he? Dat weet je?
Dus je loopt erbij in een paar afgedragen vodden uit elk decennium van de vorige eeuw? Leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik doe niet aan mode/trends.
vintage is in. Wat je zegt doe ik dus juist niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:11 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dus je loopt erbij in een paar afgedragen vodden uit elk decennium van de vorige eeuw? Leuk.
Kleed je eens geheel in het wit met heel veel witte makeup en witte naggellak enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
vintage is in. Wat je zegt doe ik dus juist niet.
Ofzo.
Ooit wel eens een marathonloopster gezien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat lijkt me geen compliment.
Weet je al waarom de lucht blauw is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, wat zeg ik hier nou op.
Ja. Maar waarom vraag je het niet aan je hyperintelligente (en trouwens ook Fok!ende) vriend van je?quote:
Pics.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik weet al wat ik op dat ene moet zeggen.
"Vraag dat maar aan anderen!"
Whehe. US?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tsja, die staan wel op Fok, alleen niet van m'n gezicht.
Moet je doen! Is ie voor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik zal 't 'm vragen ja.
Euhm.quote:
Nee ik weet het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wacht.
Geef je nou toe dat jij het ook niet weet?
Heb je een eigen topic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm.
Weet ik eigenlijk niet. Ik denk wel dat dat het subforum is ja.
Ik ga effe zoeken!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je ZOU gewoon mijn topiclijst door kunnen kijken. Dat lijkt me sneller gaan dan hier om hints vragen.
Bepaalde golflengten van het licht gaan moeilijker door bepaalde stoffen heen. Voor de aardse atmosfeer geldt dit voor blauw. Doordat het licht moeilijker door de atmosfeer kan ontstaat er verstrooing van het licht en komt het dus van alle kanten. Als er ergens luchtvervuiling is kan het zijn dat eenzelfde verschijnsel optreed maar door een andere samenstelling van de atmosfeer kan er dan een andere kleur niet goed door heen. Denk bijvoorbeeld aan rood. (bij zonsondergangen)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En vertel dan, als je het weet.
Doorheenbladeren gaat langzamer..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat doe je snel.
Ik keek eroverheen..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hoeft niet verder dan de eerste pagina hoor.
Is meestal dat benen onder de buik zitten he..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meer naar onderen.
Toen ik het had gezegd bedacht ik me dat ook ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is meestal dat benen onder de buik zitten he..
Ja klopt. En de zee loopt ook over in de lucht, als je goed kijkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef Roolio het volgende:
[..]
Staan er nou hele kleine visjes op?
Te laat.. Ik zat al te staren..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja klopt. En de zee loopt ook over in de lucht, als je goed kijkt.
Of nee wacht. Kijk maar niet heel goed.
Oh oh oh ik ga ook foto van mezelf posten! Dat is tof!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdorie zeg.
Welterusten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar eerst ga ik slapen.
Dag dag.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:20 schreef Gabez het volgende:
Roelie paal je Niki nog steeds ?
Vertel eens iets nieuws...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef jorryt het volgende:
ik ben de kluts kwijt
Nee doe maar niet :wquote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef jorryt het volgende:
ik ben de klus kwijt
Zonde joh.. Ook omdat hij een Oostenrijker is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
niet geslaagd maar schumacher is wel een duitser!
jammerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
niet geslaagd maar schumacher is wel een duitser!
rare cafetaria'squote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:57 schreef Gabez het volgende:
Akudjinn is overleden. Toen het testament geopend en gelezen werd, werd bekend dat er $ 0 is achtergelaten voor familie, en zeer goede vrienden. Verbazingwekkend ontving jij hier 40 procent van, dus je hebt $ 0 en 6 auto's ontvangen. Hoewel dit natuurlijk niet de pijn van het verliezen van Akudjinn laat verdwijnen, kan je er wel een fijn avondje van uit gaan om het leed proberen te verzachten en weg te drinken.
Rip schatjeen bedankt voor de 6 auto's
lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef Gabez het volgende:
Nieuw idee : laten we .com.pt gaan ownen, waar 4 families bestaan en 2 BF's onbeheerd zijn xD
Dan*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vandaag ook
en een irl gabez is iets geiler als zon poppetje..
scheelt niet veel.. maar wel iets
quote:[ Bericht 3% gewijzigd door Yashaaaaa op 14-08-2005 18:44 ]
lol en wat ben jij dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef f0rgiven het volgende:
OMFG * f0rgiven si teh pwn
kheb een !fok-acc enzo -_-'
en dafan is een hoertje
lvl 71*quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:48 schreef f0rgiven het volgende:
ubersletje met 300000 SOA-soorten misschien?
en gabez is homo
en yasha is van gabez
en dafan is hoer
en jorryt is 56
en roeland is (vul maar in)
Wie woont er in Roermond dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:37 schreef jorryt het volgende:
btw Gabez wanneer kom jij met yasha nou eindelijk eens in roermond aankakken?
verboden voor crew-sletjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:20 schreef skive het volgende:
rotterdam is om de hoek... * skive laad z'n bazooka en gaat opzoek :p
Arme jij..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:29 schreef jorryt het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan ? >>> jorryt <<<
Paultje is trots op mequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Tomasso het volgende:
Hoi. Nog wat gebeurd hier
![]()
Tijd hier niet meer geweest. Mensen die het nog "spelen"? Zo ja, bel 0900-Psychiator. Zo nee, ik ben trots op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe is normaal man...
Hihi, ik rank ook idd nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef Gabez het volgende:
f0rgiven niet-ranksletje \o/
* Stretto zwaait terugquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:00 schreef Roolio het volgende:
* Roolio zwaait maar effe nergens heen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |