quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
alle homo's zijn toch verwijfd?
Ja inderdaad, vooral die voormalige kasthomo's die slaan soms helemaal door.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Aan de meeste homo's zie je niet dat ze homo zijn hoor, maar een % is verwijfd. Je hebt toch ook veel 'mannelijke' vrouwen die lesbisch zijn, maar er zijn minstens zoveel 'normale' vrouwen die dat zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
Mwah, het is volgens mij wel deels een modeverschijnsel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Warrie het volgende:
[..]
Verwijfd zijn kies je niet voor lijkt me, je kan het uitbuiten maar niet afzweren.
Ja, die worden door veel mensen voor pot uitgemaakt, al zijn ze al lang en breed getrouwd met een man.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ik denk dat het ook iets is wat mensen verwachten en graag willen zien en er om willen lachen wat als domino effect werkt lachen mensen om je doe je het vaker......
Maar tja..... soms zijn ze van nature al zo maar ja verschil moet er wezen toch?
zo zijn er ook hetero vrouwen die pot lijken of vrij mannelijk zijn maar daar word weinig van gezegt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |