abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29012060
Hoi allemaal, wat mij de laatste tijd bezig houdt is dat er veel homo's zijn waar je het al op 1000 meter afstand aan ziet. Ik ben zelf homo, maar ik ben getrouwd geweest en heb ook kinderen, maar aan mij merken mensen het blijkbaar niet, het is ook niet het eerste wat ik vertel (tenminste ligt aan de situatie).
Ik vraag me af hoe je dat moet zien. Is dat nou gewoon wat meer vrouwelijke trekken of wil men erg graag laten merken dat ze homo zijn ?

Ik heb een relatie gehad met een jongen die dat ook behoorlijk had (inclusief tasje) en in het begin had ik er niet zo'n last van maar uiteindelijk ging het me steeds meer tegenstaan (evenals andere dingen). Ik ben immers homo en wil dus een man, niet een vrouwelijke jongen.

Maar wat is jullie mening daarover ? Overdrijf ik of...
pi_29012153
Je bent gewoon een vieze hetero
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:45:26 #3
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_29012164
nep homo
good boobs bounce
pi_29012197
haha flauw hoor...
pi_29012271
Ontopic dan maar. Is het niet gewoon een kwestie van smaak? Sommige mannen willen tengere lieve kleine meisjes (soms te klein ) andere willen stoere skate-vrouwen met ballen, andere vallen weer op mollig. Net zo kun je als man op zeer verschillende types mannen vallen lijkt me.
Ik ben zelf hetero maar ik vind die verwijfde homo's ook tenenkrommend terwijl met 'gewone' homo's ook gewoon normaal om te gaan is.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29012311
Ik heb me ook altijd afgevraagd waarom sommige homo's zo 'nichterig' zijn. Is het een psychisch gegroeid verschijnsel of iets fysieks ofzo.
pi_29012343
Als mede-homo: vroeger viel ik vooral meer op de "mannelijke" man, om het even zo te zeggen. Tegenwoordig maakt het me niet zoveel meer uit. Kan me wel voorstellen dat je wat krijgt tegen dat "nichterige" gedoe, af en toe is het ook wel hoofdpijnverwekkend .

Zoals American_Nightmare al zegt: het is een kwestie van smaak
  donderdag 21 juli 2005 @ 15:55:10 #8
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_29012469
Jammer dat je eerst een vrouw en kinderen hebt en er dan pas achterkomt dat je je toch niet tot vrouwen aangetrokken voelt...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_29012478
Ik probeer iedereen uiteraard in zijn waarde te laten, ben juist blij dat ik ook eindelijk mezelf wil/kan zijn maar ik heb daar weleens moeite mee omdat het ook weer zo vooroordeelbevestigend is. En zelf wil ik niet in dat patroon.
pi_29012543
@Zeverzak: ja, het is natuurlijk niet geweldig, maar soms kom je er pas laat achter dat eigenlijk iets niet klopt / mist in je leven. En het is allang beter dan door blijven gaan terwijl je homo bent, in een hetero-relatie.
pi_29012562
Ja dat is zeker jammer ja. Had ook liever niet iemand pijn gedaan uiteraard. Ik ben evengoed en desondanks wel heel blij papa te mogen zijn. En mijn ex wordt steeds meer beste vriendin gelukkig.
pi_29012895
De tendens van de laatste jaren.. vrouwen worden steeds mannelijker, mannen steeds vrouwelijker.
Sux.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_29013225
Dynast: dat is geen tendens van laatste jaren. Kijk naar bijvoorbeeld de oude Grieken. Afgezien van dat de mannen (die het konden veroorloven) een schandknaap (=neukjongen in goed Nederlands) hadden, waren zij veel "verwijfder".
pi_29013473
Ik doelde absoluut niet op homosexualiteit opzich, meer op houding, mode, gedrag, trends etc.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:32:40 #15
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_29013725
@dynast: nu nog allemaal even slim en tolerant worden en dan wordt het wel wat met de wereld
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_29014216
Daar teken ik voor.
  donderdag 21 juli 2005 @ 16:58:02 #17
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29014613
alle homo's zijn toch verwijfd?
pi_29014777
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef Little_Meanie het volgende:
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:44:28 #19
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29017005
quote:
Ja inderdaad, vooral die voormalige kasthomo's die slaan soms helemaal door.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29019767
quote:
Aan de meeste homo's zie je niet dat ze homo zijn hoor, maar een % is verwijfd. Je hebt toch ook veel 'mannelijke' vrouwen die lesbisch zijn, maar er zijn minstens zoveel 'normale' vrouwen die dat zijn.

Verwijfd zijn kies je niet voor lijkt me, je kan het uitbuiten maar niet afzweren.
pi_29020089
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 20:34 schreef Warrie het volgende:

[..]

Verwijfd zijn kies je niet voor lijkt me, je kan het uitbuiten maar niet afzweren.
Mwah, het is volgens mij wel deels een modeverschijnsel.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 01:34:23 #22
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29028161
ik denk dat het ook iets is wat mensen verwachten en graag willen zien en er om willen lachen wat als domino effect werkt lachen mensen om je doe je het vaker......
Maar tja..... soms zijn ze van nature al zo maar ja verschil moet er wezen toch?

zo zijn er ook hetero vrouwen die pot lijken of vrij mannelijk zijn maar daar word weinig van gezegt!
Born this way
  vrijdag 22 juli 2005 @ 01:45:08 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29028351
Ach, nouja, ze moeten het zelf weten, maar als ik een homo zou zijn zou ik er absoluut niet op vallen.

Ik vind het ook altijd rotter als zo iemand me probeert te versieren dan wanneer een "normale" man die toevallig homo is dat doet.
Vampire Romance O+
pi_29028421
iedereen moet zijn en doen wat ie wil... . En ja wat maakt het wat uit als je het kan zien...
En dat vrouwelijke ja ik lig er niet wakker van... Zo heb je verschillende soorten mensendie zich allemaal anders gedragen..
  vrijdag 22 juli 2005 @ 02:38:27 #25
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_29029146
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 01:34 schreef keizerpinguin het volgende:
ik denk dat het ook iets is wat mensen verwachten en graag willen zien en er om willen lachen wat als domino effect werkt lachen mensen om je doe je het vaker......
Maar tja..... soms zijn ze van nature al zo maar ja verschil moet er wezen toch?

zo zijn er ook hetero vrouwen die pot lijken of vrij mannelijk zijn maar daar word weinig van gezegt!
Ja, die worden door veel mensen voor pot uitgemaakt, al zijn ze al lang en breed getrouwd met een man.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')