Ben je terug van je vakantie ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:59 schreef Roolio het volgende:
Ah eindelijk een nieuw topic!
ja jij bent niet meer lief, je bufft niet meer, fal0rquote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:32 schreef Gabez het volgende:
prrft is het nu al zo ver gekomen dat je mij geen fipo meer aansmeert dafan
* Tomasso knuffelt een boom.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef skive het volgende:
hey collega![]()
het kanaal waar je moet wezen -> #fal0rs
Off topic vredes statement
Knuffel wat vaker een boom... Als iedereen bomen zou knuffelen zou er een stuk minder oorlog zijn.
![]()
Maarrrr MET Piquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:36 schreef Roolio het volgende:
We hebben ongeveer dezelfde TT als dat Hattrick () zooitje..
Ja, graag op giro 395 t.a.v. Paultjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:08 schreef Parvus het volgende:
Ok officieel geïnfecteerd door het Omerta virus, moet ik doneren of niet?
Nuttige bijdrage van de babydoll,quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:30 schreef jorryt het volgende:
Omerta is voor paupers !
in .nooblquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:03 schreef Gabez het volgende:
Ik ben een ownerende mobsternog steeds ja
wat doe jij eigenlijk hierquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:19 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage van de babydoll,
wat doe je hier dan, rose topic is ergens anders
Pff een nummerspelquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:12 schreef Gabez het volgende:
ja kut chello, twee booze runs gemist daardoor...
maar wel een Nummerspel xD
Oh ja? Ik zie Teckna anders nooit meer in deze topics!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:39 schreef skive het volgende:
Lik my huge nuts roolio
enne teckna spammed ook nog hoor...
(mijn kritiek was altijd positief opbouwend en voornamelijk OFFTOPIC)
Hier roolio...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:25 schreef teckna het volgende:
huu! kom ook een keertje ff kijken weer hier![]()
Klinkt niet echt alsof ie er dagelijks komt, niet?quote:huu! kom ook een keertje ff kijken weer hier
Oostenrijker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:45 schreef skive het volgende:
heel offtopic...
Schumacher is een duitser
Lurken heet dat. Voor de ingewijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:46 schreef skive het volgende:
dagelijks kijken en dagelijks spammen is een verschil...
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:47 schreef skive het volgende:
ik lurk liever aan een biertje
Net als Hongarije, maar je gaat toch ook niet elke hongaar voor Duitser uitmaken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:49 schreef skive het volgende:
Oostenrijk en duitsland waren ooit het zelfde land
Ligt aan de taal die ze spreken en voor welk land ze rond racenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Net als Hongarije, maar je gaat toch ook niet elke hongaar voor Duitser uitmaken?
Schumacher raced voor Italië.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:52 schreef skive het volgende:
[..]
Ligt aan de taal die ze spreken en voor welk land ze rond racen
punten zijn punten en je hebt ze of je hebt ze nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tinkerbell heeft ook punten. Bwehehehe. Hehe. Heh. (...)
Moet je gaan basketballen, krijg je er 2 per bal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef skive het volgende:
[..]
punten zijn punten en je hebt ze of je hebt ze niet
snookeren krijg je voor sommige wel 8 puntenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Moet je gaan basketballen, krijg je er 2 per bal!
Die vraag kan ik terugkaatsen met: maar waarom wordt het Italiaanse volkslied gespeeld dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:54 schreef skive het volgende:
[..]
edit Japan ook...
maar waarom word het duitse volkslied gespeeld dan?
Punten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tinkerbell heeft ook punten. Bwehehehe. Hehe. Heh. (...)
Je krijgt maar voor 1 bal 8 punten en sommige is meervoud dus dat klopt niet. Bovendien krijg je bij darten nog veel meer punten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:54 schreef skive het volgende:
[..]
snookeren krijg je voor sommige wel 8 punten
1 voor het team (wat italiaans is) 1 voor de nationaliteit van de winnaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Die vraag kan ik terugkaatsen met: maar waarom wordt het Italiaanse volkslied gespeeld dan?
mits je goed gooit...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je krijgt maar voor 1 bal 8 punten en sommige is meervoud dus dat klopt niet. Bovendien krijg je bij darten nog veel meer punten.
Duitsland heeft het volkslied gejat van Oostenrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:57 schreef skive het volgende:
[..]
1 voor het team (wat italiaans is) 1 voor de nationaliteit van de winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |