Heb de hele klok maar gecancelled, heb nu een Speedmaster Professional gereserveerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Adsum het volgende:
De Eberhard die ik al op 6 juni besteld heb, laat lang op zich wachten gvd...![]()
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:11 schreef Agi het volgende:
Heb sinds vandaag een zeno Pilot Carré Oversized Chrono 7750![]()
![]()
![]()
http://www.zeno-watch.ch/(...)arre.html#PilotCarre
Die Longines is uit productie gehaald, ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:31 schreef martinweb.nl het volgende:
Dit is een hele mooie Longines, helaas is het een slecht plaatje. Het is geen groot horloge. Ik zou bijna een groot dames formaat zeggen. Maar hij lag tussen alle heren horloges. Prijs is 720 euro. Lullige is alleen dat ze in de winkel weinig zinvol erover kunnen vertellen. Ik zou graag willen weten wat voor soort uurwerk er in zit en zo. Iemand een idee wat het is? Staat niet op de site van Longines.
[afbeelding]
Ik heb inderdaad ook meer informatie gevonden en gekregen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:17 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Die Longines is uit productie gehaald, ik weet niet waarom.
Er zijn twee versies van die longines, de versie die je toont is de quartz versie met waarschijnlijk het ETA 956.112 uurwerk erin. Ik zie persoonlijk liever de automatische versie met een ETA 2892 A2 kaliber.
Ja, daar had ik niet eens aan gedacht met mijn stomme hoofd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:55 schreef Adsum het volgende:
Staat er geen dealerlijst op www.iwc.ch ?
blancier! *klik*quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
Je had toen toch zo'n site waar je zelf je horloge samen kon stellen, en de levertijd was dan iets van 6 weken of zo ? Welke site was dat ook weer ?
Jouw vader geeft je een horloge van een slordige ¤ 8000,- ??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef yoz het volgende:
woei dacht dat ik geen cadeautje meer vor m'n verjaardag zou krijgen, maar kwam vandaag thuis en toen kreeg ik deze van paps!
[afbeelding]
had alleen liever een glad leren bandje gehaald, maar die haal ik binnenkort dan wel en moet ook nog een beetje wennen aan de manier hoe de wijzers zitten
sja d'r zat geen bonnetje bij zoals je die nooit krijgt bij cadeautjes dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:30 schreef Adsum het volgende:
[..]
Jouw vader geeft je een horloge van een slordige ¤ 8000,- ??
Lastig om te zien...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef yoz het volgende:
bij deze
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/5924/dsn0243lo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi, maar niet zo mooi als mijn horloge dat een tiende kost van dat klokje. Waarschijnlijk is dat horloge stukken beter dan die van mij, maar toch niet 10 keer zo goed? Verder vind ikzelf een stalen band mooier dan leer en daarnaast is het duurzamer. Voor 3000 dollar kun je ook een fancy Tag Heuer, Patek Phillip of een Breitling kopen, en die zijn over het algemeen pas echtquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Heb dit klokje vorige week tijdens mijn vakantie in o.a. Cancun even om mijn pols gehad.
[afbeelding]
pff was gelijk verkochtDat wordt sparen....
![]()
info:
OMEGA Seamaster Planet Ocean
Model : 2901.50.37
Size : 42mm
Series: Seamaster Ocean Planet
Band: Brown Leather Strap
Case: Stainless Steel
Dial: Black
Movement: Self-winding
Retail Price US$ 2999.00
Wat vinden jullie ervan ???
appie, je moet serieus eens een baan bij de duane overwegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Adsum het volgende:
Heb je er misschien een zelfgemaakte foto van ?
De oude of de nieuwe (2005) versie?quote:
De versie uit 1979, toen het nog "USSR" heette daaroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
Damn wat een lelijke stationsklok is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
wat maakt het uit dat een horloge zwaar is, krijg je spierballen vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef bmwdevil het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen, en bedacht dat ik eigenlijk ook wel weer een nieuw horloge mag. Heb de mijne nu weer ruim 2 jaar, en begint dan toch wel klein beetje te vervelen.
Wat vinden jullie van onderstaand horloge?? Ik wil denk sowieso een titanium horloge, omdat ik dan in ieder geval geen last krijg van uitslag, waar ik eerst wel met een metalen band last van had. En omdat het een stuk minder zwaar is...
[afbeelding]
ga naar een juwelier zou ik zeggen... als ik moet gokken denk ik dat ie tussen de 2000 a 3000 euro nieuw kost. Dat co-axial heeft trouwens te maken met de 'aandrijving' ofzoiets. 't betekend in iedergeval dat er zeer weinig wrijving... en dus afwijking in het apparaat zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef bmwdevil het volgende:
Dit horloge vind ik ook echt schitterend, maar daar stonden weer geen prijzen bij. Weet iemand waar ik wel prijzen zou kunnen vinden???
Da's de oude, ja. Heb ik ook maar dan met kleine seconde-aanduiding op 9 uur. Grappige klok op feestjes en zo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Zelf heb ik dus deze besteld:
[afbeelding]
Niet bij Julian Kampmann gekocht dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Geqxon het volgende:
mmm ik kreeg net een mail dat verzendkosten inbegrepen waren, beterScheelt toch weer 21 euro
Goeie prijs. Hij hád ze wel hoor...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:43 schreef Geqxon het volgende:
Die klok heeft me 135 euro gekostJulian Kampmann verkoopt geen autentieke zlatoust horloges
Wat is mis met het hebben van meerdere horloges? Mijn opa zei altijd: "Verandering van spijs doet eten..." of zoiets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef RoofingBurner het volgende:
(...)
Kortom, weten jullie misschien een winkel waar ze oude horloges inruilen bij aanschaf van een nieuwe? Misschien krijg ik er nog iets voor terug.
(...)
Met autentiek duide ik dus op het model van 1979. Het model dat hij nu aanbied, is namelijk een replica van "Amphibia" (nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:50 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Goeie prijs. Hij hád ze wel hoor...
De authenticiteit van Zlatoust is hoe dan ook twijfelachtig... Heb eens gelezen dat alle tekst behoudens de cijfers en indexen er uit marketingtechnisch oogpunt pas later is 'bijgedrukt'.
De nieuwe heeft uiteraard niks authentieks, maar is een 'ge-Paneraide' Zlatoust (zie de vorm van de kleine secondewijzer). De emmer over de kroon is ook wat korter dan de 'authentieke' Zlatoust...
Hij had de originele wel, maar kan ze nu ook niet meer op zijn site vinden. Boeit niet, je hebt toch al besteldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met autentiek duide ik dus op het model van 1979. Het model dat hij nu aanbied, is namelijk een replica van "Amphibia" (nooit van gehoord)
Wat een slechte ps...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef yoz het volgende:
bij deze
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/5924/dsn0243lo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Whaha ja.. Net of we nu een fanclub voor hem op gaan richtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een slechte ps....
Ik snap sowieso het nut niet van het valselijk patsen op een forum.....
Tag Heuer kan...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:12 schreef LSS het volgende:
[..]
Mooi, maar niet zo mooi als mijn horloge dat een tiende kost van dat klokje. Waarschijnlijk is dat horloge stukken beter dan die van mij, maar toch niet 10 keer zo goed? Verder vind ikzelf een stalen band mooier dan leer en daarnaast is het duurzamer. Voor 3000 dollar kun je ook een fancy Tag Heuer, Patek Phillip of een Breitling kopen, en die zijn over het algemeen pas echt![]()
Yeah right...retailprijs (van de isite waar de foto vandaan komt is 31.800,- Dollarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef yoz het volgende:
woei dacht dat ik geen cadeautje meer vor m'n verjaardag zou krijgen, maar kwam vandaag thuis en toen kreeg ik deze van paps!
[afbeelding]
had alleen liever een glad leren bandje gehaald, maar die haal ik binnenkort dan wel en moet ook nog een beetje wennen aan de manier hoe de wijzers zitten
Ik neem aan dat je kan lezen, op de wijzerplaat staat duidelijk Tag Heuer Targa Florio...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel model dit is...deze is zo mooi. Kennis van me heeft hem....![]()
![]()
Poljot is niet per definitie stevigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik moet een stevig horloge hebben, en nu vind ik Poljot horloges echt geweldig. Weten jullie er wat meer vanaf? Even een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Wat is er nou weer patserig aan Breitlingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Tag Heuer kan...
Breitling is te patserig...
Een Patek voor 3000 euro... ??
Dat is enkel mijn mening, en ik mag dat zeggen omdat ik in een wilde bui ook een keer een Breitling heb gekocht, die er na 3 weken alweer uitgingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wat is er nou weer patserig aan Breitling![]()
Omdat het vrij drukke horloges zijn?
Kan helaas niet buiten de VS en Canada...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Scarface_ het volgende:
Wie heeft er wel eens een horloge besteld op de Fossil site?
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
Mijn nieuwste aanwist: Girard-Perregaux Richeville Chrono
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi klokje, jongen.... één van de weinige tonneaux die me aanspreekt...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
oh jammer! want daar is alles goedkoper.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Kan helaas niet buiten de VS en Canada...
Kijk eens op Ebay, hebben ze ook wel Fossils voor een stuk minder. Garantie kun je dan wel vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
oh jammer! want daar is alles goedkoper.![]()
Dat is een Tommy Hilfiger horloge zie je aan het rood witte merkjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb eindelijk een foto gevonden van het horloge wat ik voor mn verjaardag wil. Ik weet niet wat het is, maar heb hem in het echt gezien, trouwens beter dan op deze foto, en ik vind hem echt zooow onwijs mooi gewoon, en niet duur, terwijl ik hem er wel duur vind uitzien.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb eindelijk een foto gevonden van het horloge wat ik voor mn verjaardag wil. Ik weet niet wat het is, maar heb hem in het echt gezien, trouwens beter dan op deze foto, en ik vind hem echt zooow onwijs mooi gewoon, en niet duur, terwijl ik hem er wel duur vind uitzien.
[afbeelding]
Het was dus een pam 127 fiddy:quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Steven184 het volgende:
Welke? Er komt bij mij geen plaatje of een naam in beeld.
Ja, echt relaxt wel, die lage prijs, al moet ik zeggen dat hij bij de juwelier 150 euro was. Maar vond ik nog wel heel erg meevallen, vind hem vooral in het echt een duurdere uitstraling hebben, iedereen verwacht ook dat ie duurder is.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
mooi
Hoeveel kost die?
Edit:
$95 dus![]()
Das wel stoer.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:die getalletjes bewegen als bij the matrix
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel model dit is...deze is zo mooi. Kennis van me heeft hem....![]()
![]()
150 euro...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ja, echt relaxt wel, die lage prijs, al moet ik zeggen dat hij bij de juwelier 150 euro was. Maar vond ik nog wel heel erg meevallen, vind hem vooral in het echt een duurdere uitstraling hebben, iedereen verwacht ook dat ie duurder is.
Ook dat is inderdaad ook nog een open deur die ik niet wilde intrappen. Daarbij zou het niet om de prijs moeten gaan, maar om het product wat je ervoor gekocht hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:55 schreef Geqxon het volgende:
En dan nog, wat maakt het uit dat het horloge er duurder uitziet dan hij is? Ik vind het nogal lomp om met een horloge van < 300 euro te gaan patsen, en te doen alsof hij heel duur is.
Dan kun je net zo goed in salou een nephorloge kopen
Die is wel erg mooi imo...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie op speurders veel advertenties van horloges, maar deze sprong eruit.
http://www.speurders.nl/s(...).1.0.1.152.4436.html
Is dit een normale prijs, is dit een handelaar?
Prijsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Winkeladviesprijs was destijds ¤ 3200,- maar dat heb ik er natuurlijk niet voor betaaldquote:
Met dank aan mijn lieve vriendin die er een enorme korting over kon geven. Handig, als ze in een horlogerie werktquote:Titanium series
Model no. 660 and 670
Case: Titanium - Water resistant 3 ATM
Colour: Dark silver
Movement: Swiss Made ETA
Dial: Glossy black
Size: Gents: 35 mm / Ladies: 29 mm
Hands: Matt black with chrome edges.
Glass: Sapphire crystal
Band: Black rubber
Hoe heetie, weet iemand welke het isquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:35 schreef kokos het volgende:
Ik wil wel een jacob, die ene die in de pc hoofdstraat ligt. Jacob Master?
dubbele wijzerplaat
Heb em inmiddels al een tijdje binnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wil deze horloge.
[afbeelding]
link
Benieuwd hoe die er in het echt uit ziet....
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik sta op het punt een horlog met "15 ruby jewels mechanical mechanism ( daily winding required )" te kopen, is dit systeem een beetje precies?
Ik heb eens op DZVL zitten lezen, en ik denk dat het voor mij wel genoeg precisie isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...
Op DZVL (www.dezinvanluxe.nl) zullen ze me waarschijnlijk lynchen voor deze reactie... Stel je vraag anders daar eens
ik heb der idd wel eens rondgelezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...
Op DZVL (www.dezinvanluxe.nl) zullen ze me waarschijnlijk lynchen voor deze reactie... Stel je vraag anders daar eens
Ey, die he'k ook! 2 jaar terug gekocht en nog geen moment spijt van; fijn mooi klokje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef amokjeeh het volgende:
Ik geef niets om dure horloges, als ik de tijd maar kan zien. En ja ach het oog wil ook wat.
[afbeelding]
Ik raad je aan de orginele 70'er jaren replica te bestellen:quote:
I AGREEquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Adsum het volgende:
DZVL is wel een supersite he, kan je echt alles vinden
Als je weer een swatch .beat wil (misschien hebben ze wel dezelfde) kijk dan eens op www.squiggly.com. Ik ken de eigenaar zelf... betrouwbare zaak!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BDisOKE het volgende:
Ik had een mooie Swatch .Beat.
Maar die is na jaren trouwe dienst overleden.
[afbeelding]
Kan alleen geen mooie nieuwe vinden...
Iemand tips?![]()
Inderdaad Steef,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef Adsum het volgende:
Ik heb er ook een gehad, maar nadat ik er een Destro van heb gemaakt (ala Panerai), deed ie het niet meer.
Was echt een klok van superlatieven
Je bedoelt : Le Mansquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vandaag een horloge in mijn hand gehad. GEWELDIG ding.
Is een vrij groot dik klokje. Was een le mane ( dat van die race ) uitvoering. Merk weet ik niet meer. Zaten 3 stipjes boven aan de wijzerplaat. groen rood en dach blauwe. Maar weet het merk echt niet.
Iemand een idee? Ding koste ruim 1000 euro.
Ja dat ja.quote:
Dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef SquidNunc het volgende:
kroon met de klok meedraaien is opwinden he.
Welke versie is dit? (alsin: hoeveel mm?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef SqueaK het volgende:
Heeft er hier iemand een U-Boat ?? dat zijn echt mega grote horloges... alsof je een klok om je pols hebt....
zijn verschillende soorten van, maar dit is een voorbeeld van een dergelijk horloge:
[afbeelding]
Ze zijn best prijzig overigens,,
maar ik heb ze in het echt gezien en ze zijn supervet !
link !
Ja dat is hem ja dat is hem!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef Ontopic het volgende:
http://www.rosendahl.com/main.php?qsContent=product_view&qsProductGroupID=1380
Stoer maar prijzig die dingen. Ik heb sinds twee weken een TW Steel...net zo groot alleen iets goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef SqueaK het volgende:
Heeft er hier iemand een U-Boat ?? dat zijn echt mega grote horloges... alsof je een klok om je pols hebt....
zijn verschillende soorten van, maar dit is een voorbeeld van een dergelijk horloge:
[afbeelding]
Ze zijn best prijzig overigens,,
maar ik heb ze in het echt gezien en ze zijn supervet !
link !
meer dan duizend euro voor een onbekend merk met een quartz uurwerk vind ik een bak geld.quote:
En wat kan je met dat Touch gedoe want er zitten gewoon knopjes op?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb sinds kort deze gekocht..nadat ik zag dat ie touchscreen had was ikgelijk verkocht.
Alle vrienden van mij pimpen met hun ipods en hun nep bling bling..nou ik kom dan met deze uberpimp aanpimpentissot t-touch. Iedereen gelijk jaloers whhaha
[afbeelding]
kost rond de 600 euro..
btw angelina jolie heeft een dezelfde t touch aan in tomb raider en mr and mrs smith![]()
![]()
Nee hoor geen knopjes, dat zijn gewoon afbeeldingen ONDER het glas, als je aan de zijkant de T-touch indrukt, hoor je ene piep, en is het touchscreen actief, dat betekent dat je op de plaatsten waar die adbeeldingen zitten het glas kan aanraken. De wijzers draaien dan allebei naar de positie van dat vierkantje, en onderin kotm de waarde te staan die hij meet. Hij meet bijv:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
En wat kan je met dat Touch gedoe want er zitten gewoon knopjes op?
Ik heb gewoon een goeie degelijke Automatic Maurice Lacroix (En een ipod miniquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb sinds kort deze gekocht..nadat ik zag dat ie touchscreen had was ikgelijk verkocht.
Alle vrienden van mij pimpen met hun ipods en hun nep bling bling..nou ik kom dan met deze uberpimp aanpimpentissot t-touch. Iedereen gelijk jaloers whhaha
[afbeelding]
kost rond de 600 euro..
btw angelina jolie heeft een dezelfde t touch aan in tomb raider en mr and mrs smith![]()
![]()
Tis een sublieme kermis..geen g-schock prul...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie degelijke Automatic Maurice Lacroix (En een ipod mini). En niet zoon kermis horloge als jij
.
Maar ach, smaken verschillen natuurlijk. Ik hoor over mijn horloge in het algemeen alleen maar negatieve dingen. Behalve van de mensen die em herkennen die me complementeren met mijn horloge keuze (terwijl ie ook weer niet zo enorm bijzonder is).
damn dat ding zag ik al in een folder , keiduur toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Is dit not done of helemaal hot op dit moment?
Ik zou de plastisch chirurg eens bezoeken voor een polsvergroting.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Beetje "B". Want ik zie het als een nep U-boat. Kun je veel beter iets meer uitgeven en een U-boat gaan kopen. En een U-boat is eigenlijk ook een beetje een imitator.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Kei duur? Die TW-steel is ongeveer 200 euro voor een horloge is dat echt niet kei duur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
damn dat ding zag ik al in een folder , keiduur toch?
Als ik het zo zie heb ik het er echt niet voorover![]()
PAM 112 is goedkoper en nog mooier...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben momenteel aan het sparen voor de Panerai.![]()
Mijn oog valt op een model zoals de: PAM00111 die nog enigszins betaalbaar is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link a.u.b en prijs?? Want deze staat voor 2950 te koop.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Adsum het volgende:
[..]
PAM 112 is goedkoper en nog mooier...
Die site ken ik idd. Is dat een beetje en betrouwbare site?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef Adsum het volgende:
Winkelverkoopprijs van de 112 is 2900 euro.
Kijk anders een bij www.sayin-watches.com
ohja daar was ik mee in de warquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kei duur? Die TW-steel is ongeveer 200 euro voor een horloge is dat echt niet kei duur.
Jij bent in de war met U-boat, waar dat horloge van hem een goedkope exacte kopie van is. U-boat begint bij 315 tot en met 1200+ euro wat bij horloges nog steeds eigenlijk de goedkopere klasse is.
[afbeelding]
Ik vind het not-done. Maar goed wie ben ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Je vergeet het woord 'hoogwaardig' bij uurwerk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef Adsum het volgende:
Dure knommels die U-Boat. Dames uurwerk in een oversized kast, ziet er niet uit.
Niet een zo lelijk?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef Adsum het volgende:
Chanel vind ik geen echt horloge merk, dat ze zich maar bezig houden met geurtjes en mode
Dit gezegd hebbende, vind ik het bovenstaand horloge niet eens zo lelijk.
Zijn van die goedkope merken uit China, als je wil heb je zon klokje voor nog geen 100 euroquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef pAin het volgende:
Ik heb nu nog een Seiko, ik kan alleen het type niet vinden, maar achter op de wijzerplaat staat:
7N39-0AJ0 [vierkantje]R1[/vierkantje]
1D3527
Heb hem gehad voor mn 19de verjaardag en ben er erg trots op, vooral door het redelijk strakke karakter.
Maar nu zag ik dus iets op E-Bay, om te watertanden. Hoeveel zou zoiets doen bij een juwielier??
Het oog bedriegtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Zijn van die goedkope merken uit China, als je wil heb je zon klokje voor nog geen 100 euro
Hey, jij ben onze nieuwste memberquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef wh00t het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe klok in mijn collectie..
Een Omega Speedmaster uit de Legend collectie, ik heb gekozen voor het model met de knalrode wijzerplaat, weer eens wat anders!![]()
Helaas is mijn digicam kapot dus foto gemaakt met mijn telefoon.
[[url=http://img41.imageshack.us/img41/7762/speedmaster17qi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende doel wordt toch echt mijn 'droomhorloge' op dit moment:
De IWC Big Pilot.![]()
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/2087/pilot8lg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jeps hij 99 ja, ik krijg 'm gelukkig voor 80quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Hip, volgens mij heeft een familie-lid die van me
(is hij ¤99,-?)
Zijn toch echt goedkope miyota uurwerken uit Japan. Niks spannends hoor, maar voor 50 tientjes kun je er ook geen bult aan vallenquote:
Nee, ik bedoelde meer dat mijn oog bedroog, niet dat jij het niet bij het rechte eind zou hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Zijn toch echt goedkope miyota uurwerken uit Japan. Niks spannends hoor, maar voor 50 tientjes kun je er ook geen bult aan vallen
quote:* 15 ruby jewels mechanical mechanism ( daily winding required )
* Chrome platted case
* Diameter 50 mm, thickness 14 mm, weight is approx 75 gram
* Guaranteed accuracy from - 20 to + 40 s/day
* Min. 39 hours of work after full winding
* Sweep-type hand of second counter
* 1 year manufacturers warranty
Zeker 'not' op die kinderpolsjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Wel erg grappig moet ik zeggenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Er komt binnenkort een leuk horloge naar me toe vanuit de " Molnija Watch & Clock" fabriek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Secondewijzerquote:Op donderdag 3 november 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Dankje
Weet iemand waar dat kleine wijzertje voor is?
Nóg beter kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
In de kleine klok, links van de rode ster, zie ik toch duidelijk twee wijzers
Wat DJ Maurits zegt; het wijzertje steekt gewoon uitquote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
In de kleine klok, links van de rode ster, zie ik toch duidelijk twee wijzers
En zoiets verkoop je op marktplaatsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Aenarion het volgende:
Heren, deze al gezien, voor de gasten met TEVEEL geld....
Omega Limited Edition
[afbeelding]
Duurder dan menig persoon's huis!
Groet Tom.
http://www.timezone.com/l(...)es631703260317197958quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Lexiun het volgende:
Ik ben in het bezit van een omega speedmaster reduced automatic. Mijn vraag is als ik hem 1 dag niet gedragen heb dan staat hij stil is dit normaal? Of kan ik beter even terug gaan? bedankt
Superklok hequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Lexiun het volgende:
Ik ben in het bezit van een omega speedmaster reduced automatic. Mijn vraag is als ik hem 1 dag niet gedragen heb dan staat hij stil is dit normaal? Of kan ik beter even terug gaan? bedankt
die seiko op het plaatje, welk type is dat precies? En hoeveel kost ie ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:27 schreef Matel het volgende:
Even wat foto's gemaakt:
Mijn allereerste horloge als ik me het nog goed herinner
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/PICT0003_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Mijn nieuwste aanwinst
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/Untitled-1_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Alles op een rij. Ik gebruik alleen de Lorus en de Seiko nog.
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/PICT0004_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
DIe grote knop van foto 1 is toch mega irritant?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nee ik heb geen kleine handen
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baas boven baas(Zlatoust vs. 53mm U-Boat)
Sorry hoor, maar je koopt pimp horloges en je weet de werking er niet van?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Dankje
Weet iemand waar dat kleine wijzertje voor is?
Ik heb er even naar gekeken, en het is een bandje van een U-Boatquote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef TheSilencer het volgende:
Geqxon, waar heb je (of de eigenaar van de Zaltoust) die band vandaan?
Heb er ook over zittten denken, maar ik vond die schroefjes op de wijzerplaat niet zo mooi. Ook die stalen ringen niet, maakt de plaat mijns inziens iets te drukquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Deze miste ik hier nog:
[afbeelding]
Ik moet toegeven het heeft wat moeite gekost om hem te kunnen kopen. Maar sinds een paar dagen hangt hij rond mijn pols en daar blijft hij ook
Die heb ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 08:46 schreef RedScorpion het volgende:
Ik heb zelf deze pas gehad van mijn vriendin.
Police -> P-EL BARRIO met de lichtbruine band (in het echt iets donkerder dan op de foto).
Een variatie op de trendy El Barrio-uitvoering. Dit model is tevens een multi-functie-uitvoering waarbij de dag, weekdag en maand permanent op drie aparte, rechthoekige plaatsen op de wijzerplaat worden getoond.
[afbeelding]
Grtz. Remko
Goeie koop!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Adsum het volgende:
Hier mijn droomklok, welke tevens mijn nieuwste aanwinst is:
Omega Speedmaster Professional, The First Watch Worn on The Moon
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ´em vandaag opgepikt.
Heb je ook wat meer info voor me? Dit is een van de weinige horloges die ik écht mooi vind...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef scarefreak het volgende:
Al een jaartje, van me vriendin gekregen (wel zelf uitgekozen)
[afbeelding]
[afbeelding]
kleur blauw vananderd met de lichtintensiteit van donkerpaars naar blauw
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nee ik heb geen kleine handen
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baas boven baas(Zlatoust vs. 53mm U-Boat)
Lekker aan het showen Adsumquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Adsum het volgende:
Hier mijn droomklok, welke tevens mijn nieuwste aanwinst is:
Omega Speedmaster Professional, The First Watch Worn on The Moon
Ik heb ´em vandaag opgepikt.
waar heb je dit gekocht?quote:
Gekregen? weet dus niet wat die gekost heeft?quote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Steven184 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik zojuist gekregen voor mijn verjaardag, zal er binnenkort wel even een foto er van maken zoals hij er echt uitziet. Dan istie toch net een tikkie anders.
Nee Sorry. Misschien dat dat te vinden is via www.vendoux.nl.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Gekregen? weet dus niet wat die gekost heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |