Wel erg grappig moet ik zeggenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Er komt binnenkort een leuk horloge naar me toe vanuit de " Molnija Watch & Clock" fabriek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Secondewijzerquote:Op donderdag 3 november 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Dankje
Weet iemand waar dat kleine wijzertje voor is?
Nóg beter kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
In de kleine klok, links van de rode ster, zie ik toch duidelijk twee wijzers
Wat DJ Maurits zegt; het wijzertje steekt gewoon uitquote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef Geqxon het volgende:
In de kleine klok, links van de rode ster, zie ik toch duidelijk twee wijzers
En zoiets verkoop je op marktplaatsquote:Op donderdag 3 november 2005 21:16 schreef Aenarion het volgende:
Heren, deze al gezien, voor de gasten met TEVEEL geld....
Omega Limited Edition
[afbeelding]
Duurder dan menig persoon's huis!
Groet Tom.
http://www.timezone.com/l(...)es631703260317197958quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Lexiun het volgende:
Ik ben in het bezit van een omega speedmaster reduced automatic. Mijn vraag is als ik hem 1 dag niet gedragen heb dan staat hij stil is dit normaal? Of kan ik beter even terug gaan? bedankt
Superklok hequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Lexiun het volgende:
Ik ben in het bezit van een omega speedmaster reduced automatic. Mijn vraag is als ik hem 1 dag niet gedragen heb dan staat hij stil is dit normaal? Of kan ik beter even terug gaan? bedankt
die seiko op het plaatje, welk type is dat precies? En hoeveel kost ie ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:27 schreef Matel het volgende:
Even wat foto's gemaakt:
Mijn allereerste horloge als ik me het nog goed herinner
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/PICT0003_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Mijn nieuwste aanwinst
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/Untitled-1_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
Alles op een rij. Ik gebruik alleen de Lorus en de Seiko nog.
[[url=http://elfers.e-dentify.nl/uploaderv6/files/1/PICT0004_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
DIe grote knop van foto 1 is toch mega irritant?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nee ik heb geen kleine handen
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baas boven baas(Zlatoust vs. 53mm U-Boat)
Sorry hoor, maar je koopt pimp horloges en je weet de werking er niet van?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Dankje
Weet iemand waar dat kleine wijzertje voor is?
Ik heb er even naar gekeken, en het is een bandje van een U-Boatquote:Op zondag 20 november 2005 16:50 schreef TheSilencer het volgende:
Geqxon, waar heb je (of de eigenaar van de Zaltoust) die band vandaan?
Heb er ook over zittten denken, maar ik vond die schroefjes op de wijzerplaat niet zo mooi. Ook die stalen ringen niet, maakt de plaat mijns inziens iets te drukquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Deze miste ik hier nog:
[afbeelding]
Ik moet toegeven het heeft wat moeite gekost om hem te kunnen kopen. Maar sinds een paar dagen hangt hij rond mijn pols en daar blijft hij ook
Die heb ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 08:46 schreef RedScorpion het volgende:
Ik heb zelf deze pas gehad van mijn vriendin.
Police -> P-EL BARRIO met de lichtbruine band (in het echt iets donkerder dan op de foto).
Een variatie op de trendy El Barrio-uitvoering. Dit model is tevens een multi-functie-uitvoering waarbij de dag, weekdag en maand permanent op drie aparte, rechthoekige plaatsen op de wijzerplaat worden getoond.
[afbeelding]
Grtz. Remko
Goeie koop!quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Adsum het volgende:
Hier mijn droomklok, welke tevens mijn nieuwste aanwinst is:
Omega Speedmaster Professional, The First Watch Worn on The Moon
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ´em vandaag opgepikt.
Heb je ook wat meer info voor me? Dit is een van de weinige horloges die ik écht mooi vind...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:37 schreef scarefreak het volgende:
Al een jaartje, van me vriendin gekregen (wel zelf uitgekozen)
[afbeelding]
[afbeelding]
kleur blauw vananderd met de lichtintensiteit van donkerpaars naar blauw
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Nee ik heb geen kleine handen
/edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Baas boven baas(Zlatoust vs. 53mm U-Boat)
Lekker aan het showen Adsumquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:57 schreef Adsum het volgende:
Hier mijn droomklok, welke tevens mijn nieuwste aanwinst is:
Omega Speedmaster Professional, The First Watch Worn on The Moon
Ik heb ´em vandaag opgepikt.
waar heb je dit gekocht?quote:
Gekregen? weet dus niet wat die gekost heeft?quote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Steven184 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik zojuist gekregen voor mijn verjaardag, zal er binnenkort wel even een foto er van maken zoals hij er echt uitziet. Dan istie toch net een tikkie anders.
Nee Sorry. Misschien dat dat te vinden is via www.vendoux.nl.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Gekregen? weet dus niet wat die gekost heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |