Heb de hele klok maar gecancelled, heb nu een Speedmaster Professional gereserveerd...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:24 schreef Adsum het volgende:
De Eberhard die ik al op 6 juni besteld heb, laat lang op zich wachten gvd...![]()
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:11 schreef Agi het volgende:
Heb sinds vandaag een zeno Pilot Carré Oversized Chrono 7750![]()
![]()
![]()
http://www.zeno-watch.ch/(...)arre.html#PilotCarre
Die Longines is uit productie gehaald, ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:31 schreef martinweb.nl het volgende:
Dit is een hele mooie Longines, helaas is het een slecht plaatje. Het is geen groot horloge. Ik zou bijna een groot dames formaat zeggen. Maar hij lag tussen alle heren horloges. Prijs is 720 euro. Lullige is alleen dat ze in de winkel weinig zinvol erover kunnen vertellen. Ik zou graag willen weten wat voor soort uurwerk er in zit en zo. Iemand een idee wat het is? Staat niet op de site van Longines.
[afbeelding]
Ik heb inderdaad ook meer informatie gevonden en gekregen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:17 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Die Longines is uit productie gehaald, ik weet niet waarom.
Er zijn twee versies van die longines, de versie die je toont is de quartz versie met waarschijnlijk het ETA 956.112 uurwerk erin. Ik zie persoonlijk liever de automatische versie met een ETA 2892 A2 kaliber.
Ja, daar had ik niet eens aan gedacht met mijn stomme hoofd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:55 schreef Adsum het volgende:
Staat er geen dealerlijst op www.iwc.ch ?
blancier! *klik*quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef CoolGuy het volgende:
Je had toen toch zo'n site waar je zelf je horloge samen kon stellen, en de levertijd was dan iets van 6 weken of zo ? Welke site was dat ook weer ?
Jouw vader geeft je een horloge van een slordige ¤ 8000,- ??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef yoz het volgende:
woei dacht dat ik geen cadeautje meer vor m'n verjaardag zou krijgen, maar kwam vandaag thuis en toen kreeg ik deze van paps!
[afbeelding]
had alleen liever een glad leren bandje gehaald, maar die haal ik binnenkort dan wel en moet ook nog een beetje wennen aan de manier hoe de wijzers zitten
sja d'r zat geen bonnetje bij zoals je die nooit krijgt bij cadeautjes dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:30 schreef Adsum het volgende:
[..]
Jouw vader geeft je een horloge van een slordige ¤ 8000,- ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |