Dat achterlicht is gewoon echt zwaar de bom! Zeker als je in een club bent ofzo
quote:das een mooi horloge. waar haal ik die?
Op vrijdag 12 december 2003 11:36 schreef johnnie_1983 het volgende:
quote:Ik heb hem zelf uit de swatch store in Lissabon
Op vrijdag 12 december 2003 11:41 schreef 9christensen het volgende:[..]
das een mooi horloge. waar haal ik die?
Gewoon bij de swatch store dus. Check www.swatch.com voor de meest dichtbijzijnde.
Ik heb eentje die heel erg op deze lijkt. De mijne heeft een prisma-effect in het display achterin, waardoor er een heel cool effect is als het licht erop valt.
quote:hmm de dichstbijzijnde zit in Utrecht en dat is nog wat te ver voor mij. Jammer, vind t wel een mooi horloge.
Op vrijdag 12 december 2003 11:44 schreef johnnie_1983 het volgende:Gewoon bij de swatch store dus. Check www.swatch.com voor de meest dichtbijzijnde.
quote:bij de betere juwelier/horlogier kun je hem vast ook wel halen. Er zijn diverse official Swatchretailers die niet op die site staan.
Op vrijdag 12 december 2003 11:48 schreef 9christensen het volgende:[..]
hmm de dichstbijzijnde zit in Utrecht en dat is nog wat te ver voor mij. Jammer, vind t wel een mooi horloge.
Case: 18 carat yellow gold and stainless steel
Bracelet/Strap: 18 carat yellow gold and stainless steel
Movement: automatic chronograph
Crystal: sapphire
Als je die gevonden hebt en niet naar de politie hebt gebracht ben je echt een behoorlijke lul.
--------------------------------------------------------------------------------
waarom ben ik een lul ?? ik heb helemaal niks met horloges... deze ligt ook maar een beetje ergens te verstoffen (ik hoop dat ik em nog wel een keertje vinden kan)
Made in Switzerland with precision Swiss quartz movement
Mineral Crystal
Water Resistant to 10 ATM (100 meter, 330 feet)
Steel case
Luminous hands and hour markers
Screw-in caseback
Date
Steel bracelet
Push-button deployant clasp
P.I.M.P.I.N.G.
Omega Seamaster Professional (deze, maar dan met blauwe wijzerplaat heeft James ook)
Maar ik hoop een 2de hands Omega te scoren of een mooite Longines.
Die heeft een vriend van mij ook! Hij heeft er ook één met een soort "hek" er op. Een ander heeft het model met zaagblad. Zelf heb ik model "Turbine 2", een wielvelg
Waar heb jij 'm gekocht? Ik in Zandvoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |