Ja dat is hem ja dat is hem!!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:41 schreef Ontopic het volgende:
http://www.rosendahl.com/main.php?qsContent=product_view&qsProductGroupID=1380
Stoer maar prijzig die dingen. Ik heb sinds twee weken een TW Steel...net zo groot alleen iets goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef SqueaK het volgende:
Heeft er hier iemand een U-Boat ?? dat zijn echt mega grote horloges... alsof je een klok om je pols hebt....
zijn verschillende soorten van, maar dit is een voorbeeld van een dergelijk horloge:
[afbeelding]
Ze zijn best prijzig overigens,,
maar ik heb ze in het echt gezien en ze zijn supervet !
link !
meer dan duizend euro voor een onbekend merk met een quartz uurwerk vind ik een bak geld.quote:
En wat kan je met dat Touch gedoe want er zitten gewoon knopjes op?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb sinds kort deze gekocht..nadat ik zag dat ie touchscreen had was ikgelijk verkocht.
Alle vrienden van mij pimpen met hun ipods en hun nep bling bling..nou ik kom dan met deze uberpimp aanpimpentissot t-touch. Iedereen gelijk jaloers whhaha
[afbeelding]
kost rond de 600 euro..
btw angelina jolie heeft een dezelfde t touch aan in tomb raider en mr and mrs smith![]()
![]()
Nee hoor geen knopjes, dat zijn gewoon afbeeldingen ONDER het glas, als je aan de zijkant de T-touch indrukt, hoor je ene piep, en is het touchscreen actief, dat betekent dat je op de plaatsten waar die adbeeldingen zitten het glas kan aanraken. De wijzers draaien dan allebei naar de positie van dat vierkantje, en onderin kotm de waarde te staan die hij meet. Hij meet bijv:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
En wat kan je met dat Touch gedoe want er zitten gewoon knopjes op?
Ik heb gewoon een goeie degelijke Automatic Maurice Lacroix (En een ipod miniquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:05 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb sinds kort deze gekocht..nadat ik zag dat ie touchscreen had was ikgelijk verkocht.
Alle vrienden van mij pimpen met hun ipods en hun nep bling bling..nou ik kom dan met deze uberpimp aanpimpentissot t-touch. Iedereen gelijk jaloers whhaha
[afbeelding]
kost rond de 600 euro..
btw angelina jolie heeft een dezelfde t touch aan in tomb raider en mr and mrs smith![]()
![]()
Tis een sublieme kermis..geen g-schock prul...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goeie degelijke Automatic Maurice Lacroix (En een ipod mini). En niet zoon kermis horloge als jij
.
Maar ach, smaken verschillen natuurlijk. Ik hoor over mijn horloge in het algemeen alleen maar negatieve dingen. Behalve van de mensen die em herkennen die me complementeren met mijn horloge keuze (terwijl ie ook weer niet zo enorm bijzonder is).
damn dat ding zag ik al in een folder , keiduur toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Is dit not done of helemaal hot op dit moment?
Ik zou de plastisch chirurg eens bezoeken voor een polsvergroting.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Beetje "B". Want ik zie het als een nep U-boat. Kun je veel beter iets meer uitgeven en een U-boat gaan kopen. En een U-boat is eigenlijk ook een beetje een imitator.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Kei duur? Die TW-steel is ongeveer 200 euro voor een horloge is dat echt niet kei duur.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
damn dat ding zag ik al in een folder , keiduur toch?
Als ik het zo zie heb ik het er echt niet voorover![]()
PAM 112 is goedkoper en nog mooier...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben momenteel aan het sparen voor de Panerai.![]()
Mijn oog valt op een model zoals de: PAM00111 die nog enigszins betaalbaar is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link a.u.b en prijs?? Want deze staat voor 2950 te koop.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Adsum het volgende:
[..]
PAM 112 is goedkoper en nog mooier...
Die site ken ik idd. Is dat een beetje en betrouwbare site?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:06 schreef Adsum het volgende:
Winkelverkoopprijs van de 112 is 2900 euro.
Kijk anders een bij www.sayin-watches.com
ohja daar was ik mee in de warquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Kei duur? Die TW-steel is ongeveer 200 euro voor een horloge is dat echt niet kei duur.
Jij bent in de war met U-boat, waar dat horloge van hem een goedkope exacte kopie van is. U-boat begint bij 315 tot en met 1200+ euro wat bij horloges nog steeds eigenlijk de goedkopere klasse is.
[afbeelding]
Ik vind het not-done. Maar goed wie ben ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Je vergeet het woord 'hoogwaardig' bij uurwerk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef Adsum het volgende:
Dure knommels die U-Boat. Dames uurwerk in een oversized kast, ziet er niet uit.
Niet een zo lelijk?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:19 schreef Adsum het volgende:
Chanel vind ik geen echt horloge merk, dat ze zich maar bezig houden met geurtjes en mode
Dit gezegd hebbende, vind ik het bovenstaand horloge niet eens zo lelijk.
Zijn van die goedkope merken uit China, als je wil heb je zon klokje voor nog geen 100 euroquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef pAin het volgende:
Ik heb nu nog een Seiko, ik kan alleen het type niet vinden, maar achter op de wijzerplaat staat:
7N39-0AJ0 [vierkantje]R1[/vierkantje]
1D3527
Heb hem gehad voor mn 19de verjaardag en ben er erg trots op, vooral door het redelijk strakke karakter.
Maar nu zag ik dus iets op E-Bay, om te watertanden. Hoeveel zou zoiets doen bij een juwielier??
Het oog bedriegtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:43 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Zijn van die goedkope merken uit China, als je wil heb je zon klokje voor nog geen 100 euro
Hey, jij ben onze nieuwste memberquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef wh00t het volgende:
Ik heb ook weer een nieuwe klok in mijn collectie..
Een Omega Speedmaster uit de Legend collectie, ik heb gekozen voor het model met de knalrode wijzerplaat, weer eens wat anders!![]()
Helaas is mijn digicam kapot dus foto gemaakt met mijn telefoon.
[[url=http://img41.imageshack.us/img41/7762/speedmaster17qi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende doel wordt toch echt mijn 'droomhorloge' op dit moment:
De IWC Big Pilot.![]()
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/2087/pilot8lg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jeps hij 99 ja, ik krijg 'm gelukkig voor 80quote:Op woensdag 2 november 2005 08:58 schreef Geqxon het volgende:
Hip, volgens mij heeft een familie-lid die van me
(is hij ¤99,-?)
Zijn toch echt goedkope miyota uurwerken uit Japan. Niks spannends hoor, maar voor 50 tientjes kun je er ook geen bult aan vallenquote:
Nee, ik bedoelde meer dat mijn oog bedroog, niet dat jij het niet bij het rechte eind zou hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Zijn toch echt goedkope miyota uurwerken uit Japan. Niks spannends hoor, maar voor 50 tientjes kun je er ook geen bult aan vallen
quote:* 15 ruby jewels mechanical mechanism ( daily winding required )
* Chrome platted case
* Diameter 50 mm, thickness 14 mm, weight is approx 75 gram
* Guaranteed accuracy from - 20 to + 40 s/day
* Min. 39 hours of work after full winding
* Sweep-type hand of second counter
* 1 year manufacturers warranty
Zeker 'not' op die kinderpolsjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:03 schreef N-tertainment het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |