Met dank aan mijn lieve vriendin die er een enorme korting over kon geven. Handig, als ze in een horlogerie werktquote:Titanium series
Model no. 660 and 670
Case: Titanium - Water resistant 3 ATM
Colour: Dark silver
Movement: Swiss Made ETA
Dial: Glossy black
Size: Gents: 35 mm / Ladies: 29 mm
Hands: Matt black with chrome edges.
Glass: Sapphire crystal
Band: Black rubber
Hoe heetie, weet iemand welke het isquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:35 schreef kokos het volgende:
Ik wil wel een jacob, die ene die in de pc hoofdstraat ligt. Jacob Master?
dubbele wijzerplaat
Heb em inmiddels al een tijdje binnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho wil deze horloge.
[afbeelding]
link
Benieuwd hoe die er in het echt uit ziet....
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:38 schreef Geqxon het volgende:
Ik sta op het punt een horlog met "15 ruby jewels mechanical mechanism ( daily winding required )" te kopen, is dit systeem een beetje precies?
Ik heb eens op DZVL zitten lezen, en ik denk dat het voor mij wel genoeg precisie isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...
Op DZVL (www.dezinvanluxe.nl) zullen ze me waarschijnlijk lynchen voor deze reactie... Stel je vraag anders daar eens
ik heb der idd wel eens rondgelezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:02 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Heb je je Zlatoust al? Die heeft er denk ik ook maar 15 (ruby's, jewels, stenen)... Ik meen eens gelezen te hebben dat je voor een duurzame handopwinder 17 'gesteende' lagerpunten nodig hebt. Alles meer is niet echt functioneel...
Op DZVL (www.dezinvanluxe.nl) zullen ze me waarschijnlijk lynchen voor deze reactie... Stel je vraag anders daar eens
Ey, die he'k ook! 2 jaar terug gekocht en nog geen moment spijt van; fijn mooi klokje!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef amokjeeh het volgende:
Ik geef niets om dure horloges, als ik de tijd maar kan zien. En ja ach het oog wil ook wat.
[afbeelding]
Ik raad je aan de orginele 70'er jaren replica te bestellen:quote:
I AGREEquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef Adsum het volgende:
DZVL is wel een supersite he, kan je echt alles vinden
Als je weer een swatch .beat wil (misschien hebben ze wel dezelfde) kijk dan eens op www.squiggly.com. Ik ken de eigenaar zelf... betrouwbare zaak!quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BDisOKE het volgende:
Ik had een mooie Swatch .Beat.
Maar die is na jaren trouwe dienst overleden.
[afbeelding]
Kan alleen geen mooie nieuwe vinden...
Iemand tips?![]()
Inderdaad Steef,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:57 schreef Adsum het volgende:
Ik heb er ook een gehad, maar nadat ik er een Destro van heb gemaakt (ala Panerai), deed ie het niet meer.
Was echt een klok van superlatieven
Je bedoelt : Le Mansquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
ik heb vandaag een horloge in mijn hand gehad. GEWELDIG ding.
Is een vrij groot dik klokje. Was een le mane ( dat van die race ) uitvoering. Merk weet ik niet meer. Zaten 3 stipjes boven aan de wijzerplaat. groen rood en dach blauwe. Maar weet het merk echt niet.
Iemand een idee? Ding koste ruim 1000 euro.
Ja dat ja.quote:
Dat heb ik ook gedaan hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef SquidNunc het volgende:
kroon met de klok meedraaien is opwinden he.
Welke versie is dit? (alsin: hoeveel mm?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef SqueaK het volgende:
Heeft er hier iemand een U-Boat ?? dat zijn echt mega grote horloges... alsof je een klok om je pols hebt....
zijn verschillende soorten van, maar dit is een voorbeeld van een dergelijk horloge:
[afbeelding]
Ze zijn best prijzig overigens,,
maar ik heb ze in het echt gezien en ze zijn supervet !
link !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |