Wat is er nou weer patserig aan Breitlingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:41 schreef Adsum het volgende:
[..]
Tag Heuer kan...
Breitling is te patserig...
Een Patek voor 3000 euro... ??
Dat is enkel mijn mening, en ik mag dat zeggen omdat ik in een wilde bui ook een keer een Breitling heb gekocht, die er na 3 weken alweer uitgingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:56 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Wat is er nou weer patserig aan Breitling![]()
Omdat het vrij drukke horloges zijn?
Kan helaas niet buiten de VS en Canada...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Scarface_ het volgende:
Wie heeft er wel eens een horloge besteld op de Fossil site?
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
Mijn nieuwste aanwist: Girard-Perregaux Richeville Chrono
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi klokje, jongen.... één van de weinige tonneaux die me aanspreekt...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
oh jammer! want daar is alles goedkoper.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Kan helaas niet buiten de VS en Canada...
Kijk eens op Ebay, hebben ze ook wel Fossils voor een stuk minder. Garantie kun je dan wel vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
oh jammer! want daar is alles goedkoper.![]()
Dat is een Tommy Hilfiger horloge zie je aan het rood witte merkjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb eindelijk een foto gevonden van het horloge wat ik voor mn verjaardag wil. Ik weet niet wat het is, maar heb hem in het echt gezien, trouwens beter dan op deze foto, en ik vind hem echt zooow onwijs mooi gewoon, en niet duur, terwijl ik hem er wel duur vind uitzien.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef bmwdevil het volgende:
Ik heb eindelijk een foto gevonden van het horloge wat ik voor mn verjaardag wil. Ik weet niet wat het is, maar heb hem in het echt gezien, trouwens beter dan op deze foto, en ik vind hem echt zooow onwijs mooi gewoon, en niet duur, terwijl ik hem er wel duur vind uitzien.
[afbeelding]
Het was dus een pam 127 fiddy:quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Steven184 het volgende:
Welke? Er komt bij mij geen plaatje of een naam in beeld.
Ja, echt relaxt wel, die lage prijs, al moet ik zeggen dat hij bij de juwelier 150 euro was. Maar vond ik nog wel heel erg meevallen, vind hem vooral in het echt een duurdere uitstraling hebben, iedereen verwacht ook dat ie duurder is.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
mooi
Hoeveel kost die?
Edit:
$95 dus![]()
Das wel stoer.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef paultjuhhh het volgende:die getalletjes bewegen als bij the matrix
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel model dit is...deze is zo mooi. Kennis van me heeft hem....![]()
![]()
150 euro...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Ja, echt relaxt wel, die lage prijs, al moet ik zeggen dat hij bij de juwelier 150 euro was. Maar vond ik nog wel heel erg meevallen, vind hem vooral in het echt een duurdere uitstraling hebben, iedereen verwacht ook dat ie duurder is.
Ook dat is inderdaad ook nog een open deur die ik niet wilde intrappen. Daarbij zou het niet om de prijs moeten gaan, maar om het product wat je ervoor gekocht hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:55 schreef Geqxon het volgende:
En dan nog, wat maakt het uit dat het horloge er duurder uitziet dan hij is? Ik vind het nogal lomp om met een horloge van < 300 euro te gaan patsen, en te doen alsof hij heel duur is.
Dan kun je net zo goed in salou een nephorloge kopen
Die is wel erg mooi imo...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zie op speurders veel advertenties van horloges, maar deze sprong eruit.
http://www.speurders.nl/s(...).1.0.1.152.4436.html
Is dit een normale prijs, is dit een handelaar?
Prijsquote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |