Lastig om te zien...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef yoz het volgende:
bij deze
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/5924/dsn0243lo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi, maar niet zo mooi als mijn horloge dat een tiende kost van dat klokje. Waarschijnlijk is dat horloge stukken beter dan die van mij, maar toch niet 10 keer zo goed? Verder vind ikzelf een stalen band mooier dan leer en daarnaast is het duurzamer. Voor 3000 dollar kun je ook een fancy Tag Heuer, Patek Phillip of een Breitling kopen, en die zijn over het algemeen pas echtquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Heb dit klokje vorige week tijdens mijn vakantie in o.a. Cancun even om mijn pols gehad.
[afbeelding]
pff was gelijk verkochtDat wordt sparen....
![]()
info:
OMEGA Seamaster Planet Ocean
Model : 2901.50.37
Size : 42mm
Series: Seamaster Ocean Planet
Band: Brown Leather Strap
Case: Stainless Steel
Dial: Black
Movement: Self-winding
Retail Price US$ 2999.00
Wat vinden jullie ervan ???
appie, je moet serieus eens een baan bij de duane overwegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Adsum het volgende:
Heb je er misschien een zelfgemaakte foto van ?
De oude of de nieuwe (2005) versie?quote:
De versie uit 1979, toen het nog "USSR" heette daaroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
Damn wat een lelijke stationsklok is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
wat maakt het uit dat een horloge zwaar is, krijg je spierballen vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef bmwdevil het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen, en bedacht dat ik eigenlijk ook wel weer een nieuw horloge mag. Heb de mijne nu weer ruim 2 jaar, en begint dan toch wel klein beetje te vervelen.
Wat vinden jullie van onderstaand horloge?? Ik wil denk sowieso een titanium horloge, omdat ik dan in ieder geval geen last krijg van uitslag, waar ik eerst wel met een metalen band last van had. En omdat het een stuk minder zwaar is...
[afbeelding]
ga naar een juwelier zou ik zeggen... als ik moet gokken denk ik dat ie tussen de 2000 a 3000 euro nieuw kost. Dat co-axial heeft trouwens te maken met de 'aandrijving' ofzoiets. 't betekend in iedergeval dat er zeer weinig wrijving... en dus afwijking in het apparaat zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef bmwdevil het volgende:
Dit horloge vind ik ook echt schitterend, maar daar stonden weer geen prijzen bij. Weet iemand waar ik wel prijzen zou kunnen vinden???
Da's de oude, ja. Heb ik ook maar dan met kleine seconde-aanduiding op 9 uur. Grappige klok op feestjes en zo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Zelf heb ik dus deze besteld:
[afbeelding]
Niet bij Julian Kampmann gekocht dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Geqxon het volgende:
mmm ik kreeg net een mail dat verzendkosten inbegrepen waren, beterScheelt toch weer 21 euro
Goeie prijs. Hij hád ze wel hoor...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:43 schreef Geqxon het volgende:
Die klok heeft me 135 euro gekostJulian Kampmann verkoopt geen autentieke zlatoust horloges
Wat is mis met het hebben van meerdere horloges? Mijn opa zei altijd: "Verandering van spijs doet eten..." of zoiets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:52 schreef RoofingBurner het volgende:
(...)
Kortom, weten jullie misschien een winkel waar ze oude horloges inruilen bij aanschaf van een nieuwe? Misschien krijg ik er nog iets voor terug.
(...)
Met autentiek duide ik dus op het model van 1979. Het model dat hij nu aanbied, is namelijk een replica van "Amphibia" (nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:50 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Goeie prijs. Hij hád ze wel hoor...
De authenticiteit van Zlatoust is hoe dan ook twijfelachtig... Heb eens gelezen dat alle tekst behoudens de cijfers en indexen er uit marketingtechnisch oogpunt pas later is 'bijgedrukt'.
De nieuwe heeft uiteraard niks authentieks, maar is een 'ge-Paneraide' Zlatoust (zie de vorm van de kleine secondewijzer). De emmer over de kroon is ook wat korter dan de 'authentieke' Zlatoust...
Hij had de originele wel, maar kan ze nu ook niet meer op zijn site vinden. Boeit niet, je hebt toch al besteldquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met autentiek duide ik dus op het model van 1979. Het model dat hij nu aanbied, is namelijk een replica van "Amphibia" (nooit van gehoord)
Wat een slechte ps...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef yoz het volgende:
bij deze
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/5924/dsn0243lo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Whaha ja.. Net of we nu een fanclub voor hem op gaan richtenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:11 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een slechte ps....
Ik snap sowieso het nut niet van het valselijk patsen op een forum.....
Tag Heuer kan...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:12 schreef LSS het volgende:
[..]
Mooi, maar niet zo mooi als mijn horloge dat een tiende kost van dat klokje. Waarschijnlijk is dat horloge stukken beter dan die van mij, maar toch niet 10 keer zo goed? Verder vind ikzelf een stalen band mooier dan leer en daarnaast is het duurzamer. Voor 3000 dollar kun je ook een fancy Tag Heuer, Patek Phillip of een Breitling kopen, en die zijn over het algemeen pas echt![]()
Yeah right...retailprijs (van de isite waar de foto vandaan komt is 31.800,- Dollarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef yoz het volgende:
woei dacht dat ik geen cadeautje meer vor m'n verjaardag zou krijgen, maar kwam vandaag thuis en toen kreeg ik deze van paps!
[afbeelding]
had alleen liever een glad leren bandje gehaald, maar die haal ik binnenkort dan wel en moet ook nog een beetje wennen aan de manier hoe de wijzers zitten
Ik neem aan dat je kan lezen, op de wijzerplaat staat duidelijk Tag Heuer Targa Florio...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wel model dit is...deze is zo mooi. Kennis van me heeft hem....![]()
![]()
Poljot is niet per definitie stevigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:58 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik moet een stevig horloge hebben, en nu vind ik Poljot horloges echt geweldig. Weten jullie er wat meer vanaf? Even een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |