Lastig om te zien...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef yoz het volgende:
bij deze
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/5924/dsn0243lo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooi, maar niet zo mooi als mijn horloge dat een tiende kost van dat klokje. Waarschijnlijk is dat horloge stukken beter dan die van mij, maar toch niet 10 keer zo goed? Verder vind ikzelf een stalen band mooier dan leer en daarnaast is het duurzamer. Voor 3000 dollar kun je ook een fancy Tag Heuer, Patek Phillip of een Breitling kopen, en die zijn over het algemeen pas echtquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Heb dit klokje vorige week tijdens mijn vakantie in o.a. Cancun even om mijn pols gehad.
[afbeelding]
pff was gelijk verkochtDat wordt sparen....
![]()
info:
OMEGA Seamaster Planet Ocean
Model : 2901.50.37
Size : 42mm
Series: Seamaster Ocean Planet
Band: Brown Leather Strap
Case: Stainless Steel
Dial: Black
Movement: Self-winding
Retail Price US$ 2999.00
Wat vinden jullie ervan ???
appie, je moet serieus eens een baan bij de duane overwegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:38 schreef Adsum het volgende:
Heb je er misschien een zelfgemaakte foto van ?
De oude of de nieuwe (2005) versie?quote:
De versie uit 1979, toen het nog "USSR" heette daaroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
Damn wat een lelijke stationsklok is datquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:04 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe (2005) versie?
Dit is de nieuwe (in het zwart):
[afbeelding]
en in 'zilver':
[afbeelding]
De oude ken je vast wel... die's nog lomper (maar minder mooi afgewerkt)...
wat maakt het uit dat een horloge zwaar is, krijg je spierballen vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef bmwdevil het volgende:
Ik kwam dit topic toevallig tegen, en bedacht dat ik eigenlijk ook wel weer een nieuw horloge mag. Heb de mijne nu weer ruim 2 jaar, en begint dan toch wel klein beetje te vervelen.
Wat vinden jullie van onderstaand horloge?? Ik wil denk sowieso een titanium horloge, omdat ik dan in ieder geval geen last krijg van uitslag, waar ik eerst wel met een metalen band last van had. En omdat het een stuk minder zwaar is...
[afbeelding]
ga naar een juwelier zou ik zeggen... als ik moet gokken denk ik dat ie tussen de 2000 a 3000 euro nieuw kost. Dat co-axial heeft trouwens te maken met de 'aandrijving' ofzoiets. 't betekend in iedergeval dat er zeer weinig wrijving... en dus afwijking in het apparaat zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef bmwdevil het volgende:
Dit horloge vind ik ook echt schitterend, maar daar stonden weer geen prijzen bij. Weet iemand waar ik wel prijzen zou kunnen vinden???
Da's de oude, ja. Heb ik ook maar dan met kleine seconde-aanduiding op 9 uur. Grappige klok op feestjes en zo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Zelf heb ik dus deze besteld:
[afbeelding]
Niet bij Julian Kampmann gekocht dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:32 schreef Geqxon het volgende:
mmm ik kreeg net een mail dat verzendkosten inbegrepen waren, beterScheelt toch weer 21 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |