quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Wat vind je vriendin ervan dan?
beetje jammer, zwans.quote:heb nog nooit een vriendin gehad
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef GertJanPeter het volgende:
Ben trouwens zelf al jaren ontmaagd door een schat van een meid
Wees blij dat je er geen probleem mee hebt, anders was je nu een zeer ongelukkig man...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef kwarktaart het volgende:
....En ik heb het ook nooit een probleem gevonden. Ook nu niet.
Wel vraag ik me af hoe raar ik nou ben...
ik vind het raar dat je dat afvraagt. vind jij jezelf raar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef kwarktaart het volgende:
....En ik heb het ook nooit een probleem gevonden. Ook nu niet.
Wel vraag ik me af hoe raar ik nou ben...
Betreur je dat nog nooit seks hebt gehad? Je vindt jezelf niet aseksueel, hebt seksuele behoeften maar nog nooit seks gehad? Ben je ergens bang voor? Ga je niet uit? Er zijn genoeg mensen op de wereld die jij aantrekkelijk vindt, en die jou aantrekkelijk vinden. Dat je nog nooit zo iemand bent tegengekomen voor seks, vind ik best raar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef kwarktaart het volgende:
Voor de volledigheid dan: Ik ben zeker niet lelijk, ook niet dom, niet religieus en heb gewoon de behoeften van elke gezonde man. Wel ben ik pas laat geinteresseerd geraakt in vrouwen. Dit even los van de fysieke kant die gewoon al vanaf de pubertijd al tiptop in orde is. Dat ik nog nooit enige relatie heb gehad is gewoon omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen waarbij er genoeg wedrzijdse interesse was.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Groeten Kwarktaart (zo heet ik niet echt).
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef kwarktaart het volgende:
En natuurlijk heb ik vreselijke behoefte.
quote:Ik ben alleen geen type die de "normale" dingen doet in zijn leven. (Zoals uitgaan, achter de vrouwen aan, aan een uitgebreid sociaal netwerk werken.)
Je hebt wel behoefte, er is niets mis, maar wil er niets aan veranderen. Dan houdt het op.quote:Het doet er ook niet toe waarom. Ga er maar vanuit dat er niks mis is met mij. Het is geen principe kwestie ook... etc etc.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ben je erg lelijk?
Lelijk is niet relevant. Er zijn maar weinig echt lelijke mensen en zelfs de meest lelijke mensen neuken nog en hebben een relatie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ben je erg lelijk?
Valt wel mee hoor, daar heb ik ook mijn eerste keer meegemaakt, en heb er nog steeds geen seconde spijt vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Eliminator20 het volgende:
Give this man a break!
Kerel, ga naar de hoeren ofzow. Het is een vervelende manier om je eerste keer te doen, Maar je heb geen idee wat je mist
Tegenwoordig is het zelfs al raar dat je als 13-jarige nog geen seks gehad hebt, flikker toch opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:01 schreef cyberterrorist het volgende:
ik vind het al raar dat een vriend van 17 nog nooit een vriendin heeft gehad![]()
Beste Kwarktaart,quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Hoe raar ben ik eigenlijk. Of beter gezegd: hoe ongewoon....
Ik ben bijna 40 (m) en heb nog nooit een vriendin gehad ondanks dat ik lichamelijk en geestelijk altijd gezond ben geweest. Sex (anders dan doehetzelverij) heb ik dus ook nog nooit gehad. Jullie hoeven me geen verklaringen te geven maar ik ben wel benieuwd in hoeverre mensen dit nou echt raar vinden en of er nog vergelijkbare mensen (m/v) in NL rondlopen. Uiteindlijk zou ik wel willen weten welk percentage "zo is" en welke redenen zij hebben.
Onzin, het wijkt af van de algemene norm en is dus raar; dat staat los van of de TS het zelf als raar ervaart.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Beste Kwarktaart,
Het is pas raar als iemand het raar vindt. En in dat geval is het dus raar voor slechts die specifieke persoon alleen.
Niemand kan voor jou bepalen wat raar is.
Persoonlijk interesseert 't me helemaal niets, doe wat je niet kan laten, en doe niet wat je wel kan laten.
Cheerio !
Als raar op die manier werd bedoeld, waarom vraagt de TS het dan? Weet de TS dan niet dat iets dergelijks afwijkt van de algemene norm?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Onzin, het wijkt af van de algemene norm en is dus raar; dat staat los van of de TS het zelf als raar ervaart.
Dat denk ik wel, hij zal alleen wel willen weten hoe raar precies lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Als raar op die manier werd bedoeld, waarom vraagt de TS het dan? Weet de TS dan niet dat iets dergelijks afwijkt van de algemene norm?
Misschien gewoon nog nooit iemand nodig gehad of gezien die het waard is om het leven wat je hebt mee te delen?quote:Hoe raar ben ik eigenlijk. Of beter gezegd: hoe ongewoon....
Groeten Kwarktaart
Bijvoorbeeld, het is heel simpel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien gewoon nog nooit iemand nodig gehad of gezien die het waard is om het leven wat je hebt mee te delen?
Neen. De mens is immers een sociaal dier.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef Hallulama het volgende:
Ja, maar da's toch vreemd, dat anderen dan voor hem gaan bepalen hoe raar het precies is?![]()
En dat wil zeggen dat anderen voor jou kunnen bepalen wat wel en niet RAAR is?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
Neen. De mens is immers een sociaal dier.
Je kunt dat vreemd vinden, maar zo werkt het toch gewoon? Anderen oordelen nu eenmaal, en aangezien je andere mensen nodig hebt, is er vaak niet aan te ontkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat anderen voor jou kunnen bepalen wat wel en niet RAAR is?
Ik vind dat heel erg vreemd.
Tenzij je raar in z'n meest objectieve en onschuldige vorm neemt, namelijk, afwijkend, en het besef daar is dat afwijkend niets ergs hoeft te zijn, sterker nog, dat afwijkend zelfs positief kan zijn.
Maar in dat geval kan iemand anders alleen bepalen of iets raar (afwijkend) is wanneer die persoon gegevens heeft over het onderwerp en het percentage van globale acceptatie daar van.
In de regel, wanneer iemand iets raar vindt, zegt dat meestal meer over de persoon zelf dan over het onderwerp, maar goed, hetzelfde geldt wanneer iemand iets heel erg vreemd vindt natuurlijk
Dit is het probleem ja, ik ben teveel gericht op praten en daarom zien ze me vaak als iemand waar ze zo goed mee kunnen praten. Het meisje waar ik enkele keren mee heb gezoend had ik ook niet heel veel te vertellen, maar er was wel een grote lichamelijke spanning, maarja, das weer het andere uiterste. Ik zal toch een soort middenweg moeten vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:50 schreef Seneca het volgende:
Mwa, het probleem is volgens mij vaak niet dat ze je niet leuk genoeg vinden hoor. maar dat ze gewoon geen spanning voor je voelen
Met alleen praten kom je er niet. Je zult op een gegeven moment toch zelf een soort van spanning moeten creeëren door middel van lichaamstaal e.d.
Er is niks mis met praten. Veel meisjes vinden het juist leuk als een jongen zijn gevoelens kan laten zien (zo lang hij ze maar onder controle kan houden). Maar inderdaad, je zult toch meer moeten doen dan alleen praten als je meer wilt van een meisje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:01 schreef CvB het volgende:
[..]
Dit is het probleem ja, ik ben teveel gericht op praten en daarom zien ze me vaak als iemand waar ze zo goed mee kunnen praten. Het meisje waar ik enkele keren mee heb gezoend had ik ook niet heel veel te vertellen, maar er was wel een grote lichamelijke spanning, maarja, das weer het andere uiterste. Ik zal toch een soort middenweg moeten vinden.
Een voorbeeld binnen mijn kennissenkring: man die op zijn 47ste getrouwd is met zijn eerste vriendin. Hij is inmiddels opa.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:02 schreef mvdejong het volgende:En de kans dat er ooit nog wat zou gaan gebeuren beschouw ik nu als dermate klein dat die prijs me te hoog is.
Ben benieuwd of dat ooit wetenschappelijk onderzocht is. Vast wel.. Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
En om de een of andere reden lijken intelligente mensen meer problemen te hebben met het vinden van een geschikte partner.
Ik ben intelligent en ben op alle gebieden veeleisendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat ooit wetenschappelijk onderzocht is. Vast wel.. Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)
You bet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)
zoon idee kreeg k ook,..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:40 schreef DIA het volgende:
ben je kluizenaar?
Ik geloof niet dat zulke dingen reden zijn voor het afknappen. Ik zie met regelmaat afschuwlijk lelijke, domme en stinkende mensen rondlopen met een vriendin.quote:Ik ken ook wel mensen die altijd door vrouwen 'als vriend' worden gezien, en als je daar objectief naar kijkt dan is er altijd wel 'iets' mis mee. Of te lelijk, te klein, te dom, etc etc.. waardoor elk potentiele kandidaat meteen afknapt.
Dit vind ik het beste bericht in deze topic!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:06 schreef Neuralnet het volgende:
Als iemand in het sociale leven buiten de boot valt is het alles behalve raar dat iemand het nog nooit gedaan heeft. Ook als iemand vroeger gepest is en daardoor nooit vrienden heeft kunnen maken kan het voorkomen dat iemand altijd alleen blijft. Zo raar is het dus niet, maar het komt vrij weinig voor in vergelijking met de mensen waarbij het allemaal wel goed gaat.
quote:
Triest verhaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dit vind ik het beste bericht in deze topic!
Daar gaan we:
Ik ben 20 jaar. Ik ben vroeger ALTIJD vreselijk gepest en getreiterd op de basisschool, en de middelbare school. Daardoor heb ik op een of andere manier een bepaalde afkeer (groot woord) van mensen van mijn leeftijd gekregen. Ik heb zéér zelden tot nooit vrienden gehad, en zelfs nu ik 20 ben en toch al redelijk volwassen denk ik zo, heb ik nog steeds geen vrienden. En als ik nieuwe vriendschappen kreeg, lieten die mensen mij voor onverklaarbare redenen keihard, maar echt KEIHARD barsten. Hier in mijn woonplaats heb ik absoluut geen vrienden (meer). Daardoor ga ik ook nooit meer uit. Ik ben al ongeveer 8 maanden niet meer de deur uitgeweest. Waarom niet? Omdat ik het na een paar weken gruwelijk zat was om in m'n eentje ergens in een tent te gaan hangen. Ik vind zelf ook dat ik absoluut niet niemand nodig heb, want ondanks alles leef ik een zeer prettig en aangenaam leven, geloof me.
Het hebben van een vriendin is in mijn geval al helemaal uitgesloten. Ik heb nog nooit een meisje gehad, laat staan sexuele ervaring. Na alles wat ik heb moeten meemaken op sociaal gebied in mijn leven tot nu toe, vind ik het niet eens erg dat ik geen vrienden en vriendin heb. Ik ben er waarschijnlijk aan gewent om altijd "alleen" te zijn. Als je me zou vragen "waarom toch?" Ik zou het echt niet weten. En ik vind dat ik er absoluut niet slecht uitzie, als zeg ik het zelf.
Op Fok zie ik een hoop mensen die altijd vragen om foto's, dus hier is een foto van mij.
[afbeelding]
Via die knop linksboven in het scherm of via http://forum.fok.nl/user/profile .quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:38 schreef Erick1985 het volgende:
Ik weet helaas niet hoe ik mn profiel moet wijzigen, anyway dit is m'n e-mail
dj_mc_sound@hotmail.com
Ben wel benieuwd eigenlijk haha
Inderdaad, je ziet er normaal uit. Het probleem zit hem dan ook zeker niet in uiterlijke kenmerken. Een groot verschil zit hem ook in de manier waarop vriendschappen tot stand komen. Mensen die al vanaf de basisschool een breed sociaal netwerk hebben kunnen opbouwen hebben in al die jaren ook een band kunnen opbouwen met elkaar. Je trekt jaren met elkaar op, je maakt gebruik van elkaars netwerk en je komt steeds nieuwe mensen tegen. Met veel van die mensen zal je nooit een vriendschap opbouwen, maar omdat het er zo veel zijn is de kans groot dat iemand zo tegen vriendschappen en relaties oploopt.quote:...
Als je me zou vragen "waarom toch?" Ik zou het echt niet weten. En ik vind dat ik er absoluut niet slecht uitzie, als zeg ik het zelf.
De jeugd bepaalt je verdere leven. Gelukkig kan de jeugd bij de meerderheid van de mensen wel wat hebben, maar als het goed mis gaat dan gaat het ook gruwelijk mis.quote:Aan de ene kant fascineert het me dat je jeugd zulke grote gevolgen heeft, en aan de andere kant beangstigt het
Het is je keuze niets te willen provoceren of proberen. Terwijl jij diep van binnen vast vrienden+evt een vriendin wil.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef Erick1985 het volgende:
Dank je. Ja mijn ouders hebben me altijd heel goed geholpen en gesteunt, dat was altijd heel fijn en daar had/heb ik ook heel veel aan. Maar mijn ouders respecteren de keuzes die ik nu maak op sociaal vlak. Tuurlijk vinden ze het rot dat het allemaal niet mee wil zitten, en m'n moeder zei laatst dat het haar zo'n zeer doet als ze m'n broers en zussen allemaal thuis zien komen met verkeringen. Dan zeg ik; tja, ik kan het niet forceren. Eerst zat me dat behoorlijk dwars als ik zag hoe m'n broertje van 15 hele groepen meisjes achter zich aan heeft als we es ergens een dagje op een camping zijn ofzo. Maar nu doet dat me niks meer. Zoals ik zei; ik kan niks forceren, en dat wil ik ook helemaal niet.
ik ook maar dus niet hèquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[topic hoe ik me BB over 20 jaar eigenlijk had voorgesteld]
jij kan serieus een potje overdrijven zeg ...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:48 schreef Neuralnet het volgende:
In het geval van pesten, maar ook zeker in de andere genoemde situaties, zou ik zelfs willen stellen dat de omgeving een belangrijke rol en verantwoordelijkheid heeft genegeerd om iemand een kans te geven zich de noodzakelijke sociale vaardigheden bij te brengen. Dat neem ik ze best kwalijk. Niemand is in staat om alleen een sociaal netwerk op te bouwen. Als ik om me heen kijk dan merk ik op dat iedereen daar gewoon hulp bij krijgt. Dat een omgeving die hulp aan iemand niet biedt is zeer laf.
Om een simpel voorbeeld te geven: ik ken vrijwel niemand die het aandurft om alleen een wildvreemde kroeg binnen te stappen die hij niet kent. Voor de rest van de mensen is het echter makkelijk praten, want zij kunnen iemand meenemen of zij worden gebeld. In combinatie met dat zij weten dat ze welkom zijn in die kroeg is het natuurlijk simpel.
Ik vind het dan ook schandalig dat de omgeving niks voor jullie heeft gedaan zodat jullie niet buiten de boot vielen. Ook als maatschappij vind ik dat triest. De maatschappij doet zovaak een beroep op ons en ik ook betaal me rot aan allerlei instanties en stichtingen, maar we zijn niet eens in staat om ervoor te zorgen dat iedereen een beetje prettig kan leven.
Mijn tante, echt onwijs leuk mens, heeft ook nog nooit een vriendje gehad, en zij is inmiddels ruimschoots de 80 gepasseerdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:40 schreef loveli het volgende:
Zelf ken ik ook mannen die voorbij de dertig zijn en nog nooit een vriendin hebben gehad. Ik ken ook vrouwen van rond de dertig die nog geen vriend hebben gehad. Gewone mensen, die aardiger en aantrekkelijker zijn dan sommigen die partner na partner verslijten.
Foto?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Sakura het volgende:
[..]
Mijn tante, echt onwijs leuk mens, heeft ook nog nooit een vriendje gehad, en zij is inmiddels ruimschoots de 80 gepasseerd
Jouw levensverhaal lijkt op dat van mijn vrouw. Ik merk echt nog regelmatig bij bepaalde dingen hoe eea weer naar boven komt. Maar zoals jij al schrijft, je moet proberen (en ik weet, makkelijker gezegd dan gedaan) om niet in dat cirkeltje vast te blijven zitten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij kan serieus een potje overdrijven zeg ...
ik ben acht jaar kapotgepest geweest op school, en ik heb psychologische hulp gekregen, en veranderd van school ...
ik heb nu wél vrienden, en ik ben verloofd.
Je kan toch niet je hele leven blijven leven in het verleden en die pesterijen die toen plaatsvonden ... "Tja, alles loopt mis in mijn leven, ik steek het maar op mijn slechte jeugd', pfffffff, dat vind ik echt zwak. Soms word ik ' snachts nog wakker van de herinneringen, da's waar ... de schaamte, de onmacht, het verdriet de onrechtvaardigheid. en soms denk ik nog van, hoe wil mijn vriend nu bij mij zijn, ik ben gewoon minderwaardig, belachelijk gemaakt ... maar daar moet je je maar kunnen overzetten, als je al jaaaaaaaren niet meer gepest bent . Je kan de verantwoordelijkheid van zulke dingen niet op de andere blijven steken.
Dat je op oudere leeftijd nog alleen bent, zal idd wel met persoonlijkheid te maken hebben, ja, en soms het leven nu eenmaal niet zoals we het willen ... De TS zal zeker niet de enige eeuwige maagd op deze aarde zijn, sommigen hebben gewoon pech, vallen uit de boot, zijn te te verlegen, ondernemen niet, zijn fatalistisch, creëren een minderwaardigheidsgevoel, en geraken in een eindeloos straatje ...
maar steek dat aub niet op pesten tijdens je jeugd, dat vind ik echt een drogargument![]()
ehhh, jij raakt opgewonden van een +80 jarige maagd????quote:
Ze is nog wel lekker strak toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Sakura het volgende:
[..]
ehhh, jij raakt opgewonden van een +80 jarige maagd????![]()
@ wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef DeWaasheid het volgende:
maar wat vind je vriendin ervan?
Heel mooi dat jij de mogelijkheid hebt gehad om er overheen te komen, maar dat betekent niet dat zoiets voor iedereen is weggelegd. Pesten gebeurt op verschillende manieren, in verschillende gradaties, in verschillende situaties en op verschillende momenten. Feit is dat hoe meer dat pesten plaatsvindt op een manier waarop het de totale sociaal-emotionele ontwikkeling vernielt des te erger de gevolgen zijn voor het verdere leven.quote:steek dat aub niet op pesten tijdens je jeugd, dat vind ik echt een drogargument
Ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]Ik ben 20 jaar. Ik ben vroeger ALTIJD vreselijk gepest en getreiterd op de basisschool, en de middelbare school. Daardoor heb ik op een of andere manier een bepaalde afkeer (groot woord) van mensen van mijn leeftijd gekregen. Ik heb zéér zelden tot nooit vrienden gehad, en zelfs nu ik 20 ben en toch al redelijk volwassen denk ik zo, heb ik nog steeds geen vrienden. En als ik nieuwe vriendschappen kreeg, lieten die mensen mij voor onverklaarbare redenen keihard, maar echt KEIHARD barsten. Hier in mijn woonplaats heb ik absoluut geen vrienden (meer). Daardoor ga ik ook nooit meer uit. Ik ben al ongeveer 8 maanden niet meer de deur uitgeweest. Waarom niet? Omdat ik het na een paar weken gruwelijk zat was om in m'n eentje ergens in een tent te gaan hangen. Ik vind zelf ook dat ik absoluut niet niemand nodig heb, want ondanks alles leef ik een zeer prettig en aangenaam leven, geloof me.
Het hebben van een vriendin is in mijn geval al helemaal uitgesloten. Ik heb nog nooit een meisje gehad, laat staan sexuele ervaring. Na alles wat ik heb moeten meemaken op sociaal gebied in mijn leven tot nu toe, vind ik het niet eens erg dat ik geen vrienden en vriendin heb. Ik ben er waarschijnlijk aan gewent om altijd "alleen" te zijn. Als je me zou vragen "waarom toch?" Ik zou het echt niet weten. En ik vind dat ik er absoluut niet slecht uitzie, als zeg ik het zelf.
ik denk dat een dergelijk probleem zelden tot nooit met uiterlijk te maken heeft ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef Furia het volgende:
* Furia zou wel een foto van TS willen zien
doe es effe lekker normaalquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zet wel even je e-mailadres in je profile, anders kan een dame die een date met je aandurft je niet bereiken!!
![]()
Trouwens, Kwarktaart, ken je milagro al?
wat me bij jou stoort, is dat je echt heel de verantwoordelijkheid bij de andere wil leggen. Alsof een mens niet de kracht heeft om voor zichzelf op te komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:59 schreef Neuralnet het volgende:
Sommige mensen hebben wel erg makkelijk praten. Verplaats je eens in de situatie van een ander.
dan hebben wij wel een volledig verschil in perceptiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
een vent van 40 die nog nooit sex gehad heeft vind ik raar, ja
waarom?
omdat ik me niet voor kan stellen dat je in al die jaren nooit iemand bent tegen gekomen die je de moeite waard vond, of zij jou.
ik heb het over SEX, niet over langdurige relatiesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan hebben wij wel een volledig verschil in perceptie
ik vind het altijd, steeds opnieuw, een mirakel als gevoelens wederzijds blijken te zijn, en zoveel keer is dat mezelf ook niet overkomen. Voor sommigen is een relatie krijgen zo simpel als naar de supermarkt je inkopen doen, voor sommigen kan het een hele moeilijke mentale strijd zijn![]()
en daar moet je dan weer het type voor zijn, misschien is het voor een man gemakkelijker, maar sex zonder gevoel, dat zit er bij dus écht niet in. One night stands of gewoon een sexrelatie, tja ... 't is gewoon niets voor mij. Uiteraard heb ik ook mijn behoeftes, maar dan wacht ik gewoon tot er zich een relatie aandient...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:17 schreef milagro het volgende:
ik heb het over SEX, niet over langdurige relaties
een mens heeft toch behoeftes en als mr of mrs right zich maar niet aandient, betekent dat toch niet dat je niet eens een keer gewoon een gezellige avond kunt hebben met mr of mrs bijna right?
desnoods tot je 40e of 50e ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en daar moet je dan weer het type voor zijn, misschien is het voor een man gemakkelijker, maar sex zonder gevoel, dat zit er bij dus écht niet in. One night stands of gewoon een sexrelatie, tja ... 't is gewoon niets voor mij. Uiteraard heb ik ook mijn behoeftes, maar dan wacht ik gewoon tot er zich een relatie aandient...
En wat heeft dat jou gemaakt?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat me bij jou stoort, is dat je echt heel de verantwoordelijkheid bij de andere wil leggen. Alsof een mens niet de kracht heeft om voor zichzelf op te komen.
Met jouw fatalistische houding komt ook niets goed. Alsof mensen die gepest zijn zichzelf maar moeten afschrijven voor de rest van hun leven en alles daar op mogen/kunnen steken.
ik werd gepest, en was ook volledig geïsoleerd. Mijn vader was nooit thuis, en mijn moeder banaliseerde alles. op school kreeg ik geen enkel gehoor.
De emotionele schade was enorm, ze zijn tot op het bot gegaan, en dat gaat waarschijnlijk nooit weg. Maar een mens kan best wel tegen een stootje!
je er gewoon maar bij neerleggen is het slechtste wat je kan doen!
dan nog kan ik me dus niet voorstellen dat je in de ruim 20 jaar nooit iemand tegen het lijf loopt die dat niet bij je teweeg brengt en jij bij hem, in mindere of meerdere mate, al naar gelang hoe hij in elkaar zit :quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:42 schreef petitlapin het volgende:
ik vrees dan tot mijn 40ste of 50ste ja ...
komt het omdat ik introvert ben, verlegen, beschaamd, asociaal ben, of omdat ik bang ben voor intimiteit of een milde vorm van smetvrees heb ... ik weet het niet ... maar ik moet werkelijk behoorlijk heet staan van een man en smoorverliefd zijn, voordat ik met hem de lakens deel ...
idd hoeft dat niet andersom te gelden, mijn eerste bedpartner stond idd niet zo in vuur en vlam voor mij als ik achteraf had gedachtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef milagro het volgende:
dan nog kan ik me dus niet voorstellen dat je in de ruim 20 jaar nooit iemand tegen het lijf loopt die dat niet bij je teweeg brengt en jij bij hem, in mindere of meerdere mate, al naar gelang hoe hij in elkaar zit :
als alle mannen die jij ontmoet net zoals jij denken wordt de kans dat je elkaar ontmoet en dan ook nog eens even leuk vindt idd klein.
maar dat jij in vuur en vlam moet staan voor je het bed deelt met een man, hoeft niet voor hem te gelden
dus jij kan je parter (in spé) helemaal je van het vinden, ms neemt hij slechts genoegen, of is eerder te paaien, voor de sex of een relatie, dat weet je nooit
Godzijdank voor het internet...brengt het porno toch een stuk dichterbijquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:12 schreef Exel het volgende:
Als je ooit een vriendin of sex wilt hebben moet je er natuurlijk wel wat voor doen, het komt niet aanwaaien![]()
![]()
Als je het niet wilt, dan uhm...
Ik beschreef een situatie die ontzettend vaak voorkomt. Daarvoor had ik ook al vermeld dat er nog veel meer situaties zijn. Waaronder situaties van mensen die er wel goed zijn uitgekomen of mensen die door andere omstandigheden laat tot nooit aan de vrouw geraakt zijn. Dat vergeet je voor het gemak maar even.quote:wat me bij jou stoort, is dat je echt heel de verantwoordelijkheid bij de andere wil leggen. Alsof een mens niet de kracht heeft om voor zichzelf op te komen.
moesten die mensen zich niet zo in hun zelfmedelijden blijven blijven en blijven wentelen, en op die manier in het verleden blijven leven en dat verleden een excuus vinden voor alles wat misgaat in hun leven, dan zouden er pas een pak minder problemen in de wereld zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Neuralnet het volgende:
Ik beschreef een situatie die ontzettend vaak voorkomt. Daarvoor had ik ook al vermeld dat er nog veel meer situaties zijn. Waaronder situaties van mensen die er wel goed zijn uitgekomen of mensen die door andere omstandigheden laat tot nooit aan de vrouw geraakt zijn. Dat vergeet je voor het gemak maar even.
Ik hekel de mentaliteit van "ik heb het ook meegemaakt, ik ben eruit gekomen dus dan moet ieder ander dat ook kunnen". Was dat maar zo, dan hadden we geen problemen in de wereld.
Ik zorg altijd dat ik een promillage van 6 heb, dan gaat alles altijd heel gladjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:00 schreef -pinguin- het volgende:
ik ga vanavond proberen te scoren
dus:
wat zuipen om ontspannener te zijn
geschikte uitgaansplek uitzoeken waar ik dames tegen kan komen waar ik op val
verder eigenlijk niks
Na 5 wordt het bij mij vaak vooral slapjesquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik een promillage van 6 heb, dan gaat alles altijd heel gladjes![]()
En het is best sneu als dat soort dingen niet zonder drank aan kunt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik een promillage van 6 heb, dan gaat alles altijd heel gladjes![]()
Hoe ik worstelde: nou door dingen te doen die ik eigenlijk niet wilde doen. Ik wilde vaak het liefst alleen zijn, want dan kon tenminste niemand mij afwijzen. Maar ja uiteindelijk schiet dat niet op natuurlijk. Dus ik dwong mezelf toch dingen te doen waar ik erg tegen op zag. En vaak is dat mis gegaan, omdat ik dan op plekken en met mensen zat waar ik helemaal niks mee had.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Wellicht is het ook interessant voor de mensen hier als je vertelt hoe je worstelde en hoe je dan socialer werd.
Weet je hoe hoog dat isquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
En het is best sneu als dat soort dingen niet zonder drank aan kunt.
Lijkt me niet dat jij een probleem hebt. Ik gok dat jij voor je 25e een vriendin hebt (gehad).quote:
Ik heb ooit een werkstuk gemaakt ove Authisme. En volgens mij ging dat over jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:20 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoe ik worstelde: nou door dingen te doen die ik eigenlijk niet wilde doen. Ik wilde vaak het liefst alleen zijn, want dan kon tenminste niemand mij afwijzen. Maar ja uiteindelijk schiet dat niet op natuurlijk. Dus ik dwong mezelf toch dingen te doen waar ik erg tegen op zag. En vaak is dat mis gegaan, omdat ik dan op plekken en met mensen zat waar ik helemaal niks mee had.
Vandaar dat het advies: 'Je moet gewoon uitgaan en dingen doen', zo onzinnig is. Voor niet-sociale mensen is dat helemaal niet 'gewoon', laat staan goed of relaxed. Als een kansloze nerd in een kroeg dingen gaat proberen, zal dat eerder averechts werken: zijn zelfvertrouwen knakt omdat de meisjes niks van hem willen weten en de jongens allemaal leuker zijn dan hij.
Zelf ben ik zo een paar keer flink op mijn bek gegaan. Maar vanaf het moment dat ik tegen mezelf zei: 'ik ga geen dingen meer doen die ik niet wil', ging het veel beter.
Het helpt ook als je dingen van jezelf accepteert: ok, ik ben niet bijzonder knap, ik ben geen sociaal dier, ik heb wat problemen hier en daar. Laat ik het zo zeggen: vanaf het moment dat ik tegenover mezelf toe kon geven dat ik me kut voelde, ging ik me een stuk beter voelen.
Gewoon af en toe een jointje roken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Wellicht is het ook interessant voor de mensen hier als je vertelt hoe je worstelde en hoe je dan socialer werd.
Autisme ja. Inderdaad, de aan autisme verwante stoornissen zorgen ook voor grote problemen bij het contact maken met anderen.quote:Of was het nou autisme? Don't blame me; het was in de brugklas
Het is autisme. Had me eerder verteld van dat werkstuk, misschien had ik er wat aan gehad. Wat was je conclusie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk gemaakt ove Authisme. En volgens mij ging dat over jou.
Of was het nou autisme? Don't blame me; het was in de brugklas
Pfff..het is lang geleden maar volgens mij kwam het er op neer dat autisten zich in een vicieuze cirkel bevinden omdat ze hoe a-socialer ze zich opstellen hoe a-socialer ze worden. Dat had ik toen nog niet kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het is autisme. Had me eerder verteld van dat werkstuk, misschien had ik er wat aan gehad. Wat was je conclusie?
Hm, autisme is echt een psychische aandoening, en waar ik 'last' van had was gewoon dat ik eenzelvig was, en als gevolg daarvan me minder sociaal ontwikkelde, en ik dus alleen bleef. Dat was mijn vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Pfff..het is lang geleden maar volgens mij kwam het er op neer dat autisten zich in een vicieuze cirkel bevinden omdat ze hoe a-socialer ze zich opstellen hoe a-socialer ze worden. Dat had ik toen nog niet kunnen bedenken![]()
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Soul79 het volgende:
Maar dat bleek godzijdank mee te vallen. Mijn vriendin is 21 en heeft in alle opzichten veel meer ervaring dan ik (ook met sex dus), maar dat maakt haar niet uit. Maar het ging gewoon allemaal vanzelf. Vroeger was ik bang dat ik niet zou kunnen 'presteren' in bed, maar nu snap ik dat het zo gewoon niet werkt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Babbelzz het volgende:
terwijl je eigen lul tegen t bureau klopt, lijkt me erg onzinnig en dus misplaatst
Wat heeft mn lul ermee te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Babbelzz het volgende:
laatste wat ik er over wil zeggen: als je t in de brugklas schrijft, niet eens meer weet HOE je het woord schrijft en dus zo maar etiketjes bij mensen opplakt (en daarmee bevestigd (wil zien )dat het jezelf niet betreft).... ja, dat acht ik misplaatst ja !
On topic graag
je hebt dit in dit topic nog eens gevraagd, maar is dit echt zo belangrijk voor jouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?
Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...
Ervaring kan je niet altijd behoeden voor een te vroege zaadlozing.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
ja dat mag je raar vinden....
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapperquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
ja dat mag je raar vinden....
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
Haha, nee gelukkig. Het gaf wel wat probleempjes, maar niet onoverkomelijk. Hoe dat komt weet ik niet. Ik ben geen puber meer natuurlijk, misschien dat dat het is. Geen kwijlend hondje ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?
Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...
sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper
waarom neem je nu zo'n jonkiewil het bij de betere man niet meer lukken?
tssss, is een man met meer ervaring in bed nou gelijk een betere man? Als dat zo was zou mijn huidige vriendin ook niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:
[..]
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper
waarom neem je nu zo'n jonkiewil het bij de betere man niet meer lukken?
idd ironisch ik ben het helemaal met jou eensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of niet. Is onervarenheid echt zo'n afknapper
![]()
dan moet ze idd maar op zoek naar een betere man hé![]()
Daar lopen toch alleen maar feestbeesten rond?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef IrisVrede het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat in de feestende massa de diverse soorten mensen rondlopen??
Thanx voor je verhaal.... nee, van de week liet ie t erop aankomen, maar merk dat ik erg voorzichtig ben...bang voor schrikreactie zijnerzijds...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens dat jij tenminste toegeeft dat je denkt dat het een probleem gaat worden. Veel vrouwen antwoorden vaak nogal beleefd-correct dat onervarenheid helemaal niks uitmaakt.
Hoe ver ben je al met hem geweest? Al gezoend?
Tja, dat moet je je dus niet afvragen want de man in kwestie is geen 16-20 meer. Hij zal dus vermoedelijk niet handelen/reageren als een 16-jarige met weinig ervaring, maar als een 26-30 jarige met weinig ervaring.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik ben me aan het afvragen hoe het ook al weer is als je 16-20 bent...en hoe ik dat heb ervaren etc etc...
Sowieso is vind ik persoonlijk uitgaansgelegenheden niet echt succesvol om iemand te ontmoeten voor een relatie. Want persoonlijk denk ik dat jij daar dan behoefte aan hebt. Ik bedoel, je bent nog nooit naar een prostituee gegaan ondanks je "driften". Daar haal ik uit dat je gewoon sex wilt hebben met iemand waar je omgeeft, een persoon die je vertrouwt en waar je jezelf aan durft te geven. Kan mijzelf heel goed voorstellen dat je dat bij een hoer niet durft.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef kwarktaart het volgende:
Natuurlijk is actie vereist en de brallende meute bestaat ook uit individuen. Maar wie naar een feest gaat heeft feesten in gedachte en willengewoon uit hun dak gaan. Dito met andere uitgaansgelegenheden.
Nja wat ik gewoon bedoelde is dat in een relatie vanzelf wel sprake is van seks, als het goed is. Bedoel toen ik "klein" wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef Babbelzz het volgende:
relatie gaat idd verder dan sex...
Je staat me niet aan; ben je een belgische?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Babbelzz het volgende:
weet je kwarktaart....
gewoon een vraag he (wil gene freud spelen)....ondanks je sociale vaardigheden.... vind je t spannend om mensen 'dichterbij'te laten komen?
Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar steek dat aub niet op pesten tijdens je jeugd, dat vind ik echt een drogargument![]()
Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:13 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.
Als ik het goed begrepen heb weet zij wel hoe het is, maar is ze er over heen gekomen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.
denk t niet, anders open je geen topicquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef justme_Jur het volgende:
Wat maakt het uit?
je zal echt niet de enige zijn hoor, er zullen er niet veel zijn, maar je bent niet de enige.
En als je je daarbij prettig voelt is dat toch goed?
zijn dat "luitjes"die je hebt leren kennen op je nieuwe opleiding?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:24 schreef IrisVrede het volgende:
uh? ik heb nog wel middelbare/lagere school stuff hoor
en mijn jeugd was echt niet zonder gepest worden.
Ik zie het nu als een onderdeel van de harde leerschool wat "het leven" heet en dit komt onder andere door luitjes die echt super zijn. zonder die lui was ik echt niet meer zo happy.
Echt je hebt gewoon mensen om je heen nodig.Ik wel in ieder geval.
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Ik ben bijna 40 (m) en heb nog nooit een vriendin gehad ondanks dat ik lichamelijk en geestelijk altijd gezond ben geweest. Sex (anders dan doehetzelverij) heb ik dus ook nog nooit gehad.
Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.quote:Maar veertig jaar zonder relatie/seks gaat wel erg ver.
Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:19 schreef Neuralnet het volgende:
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.
Jah Of mensen hebben tegen hem gezegd dat dat gek/raar o.i.d. is, en hij heeft ingezien dat de ''maatschappij'' allemaal Wel sex heeft gehad voor hun 40ste en Wel een vriendin gehad voor hun 40ste, en is hij onzeker geworden.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
denk t niet, anders open je geen topic
Het is inderdaad erg ja. Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.quote:Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.
Positief toekomstbeeld.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:53 schreef Neuralnet het volgende:
Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.
Onzinquote:Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Leven = neuken. Je leeft niet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Leven = neuken. Je leeft niet.
Dan moet je natuurlijk een leuke kwinkslag maken: goh word je zo nat van me?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
Neen ik ben geen kluizenaar. Ben zelfs niet vaak thuis omdat ik veel sport. En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen. Wat zeg je ook tegen iemand in de supermarkt. Goh wat heb jij een hoop dozen in je mandje? Oh is dat Tena Lady...
Hoe vind je het als iemand jou onverwacht aanspreekt?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen.
Kom is een biertje drinkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dit vind ik het beste bericht in deze topic!
Daar gaan we:
Ik ben 20 jaar. Ik ben vroeger ALTIJD vreselijk gepest en getreiterd op de basisschool, en de middelbare school. Daardoor heb ik op een of andere manier een bepaalde afkeer (groot woord) van mensen van mijn leeftijd gekregen. Ik heb zéér zelden tot nooit vrienden gehad, en zelfs nu ik 20 ben en toch al redelijk volwassen denk ik zo, heb ik nog steeds geen vrienden. En als ik nieuwe vriendschappen kreeg, lieten die mensen mij voor onverklaarbare redenen keihard, maar echt KEIHARD barsten. Hier in mijn woonplaats heb ik absoluut geen vrienden (meer). Daardoor ga ik ook nooit meer uit. Ik ben al ongeveer 8 maanden niet meer de deur uitgeweest. Waarom niet? Omdat ik het na een paar weken gruwelijk zat was om in m'n eentje ergens in een tent te gaan hangen. Ik vind zelf ook dat ik absoluut niet niemand nodig heb, want ondanks alles leef ik een zeer prettig en aangenaam leven, geloof me.
Op Fok zie ik een hoop mensen die altijd vragen om foto's, dus hier is een foto van mij.
[afbeelding]
ga is naar www.milf.com :pquote:erick1985 ik kan het ook veeeel beter vinden met mensen van in de 30 en 40. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Maar ik weet 200% zeker dat er niks mis met me is.
Milfs.quote:
Als je meer vrienden wilt zou ik daar maar eens wat aan gaan doen.quote:[b]Op zondag 31 juli 2005 13:32
B is niet het geval en A betwijfel ik ook omdat ik te uitgesproken meningen heb, te direct en confronterend ben en geen gezellige babbelaar ben. Dat maakt mensen onzeker om met mij in contact te zijn want ze kunnen me niet goed plaatsen. Dan is de natuurlijke reactie: handjes af!
Maar goed. Dat is mijn visie en die is niet bepaald objectief. (Vandaar dat ik dit topic ben gestart.)
Alsof een praatje maken leidt tot een relatie. Het probleem is juist dat iemand wel in contact komt met mensen, maar dat het contact altijd in veel te oppervlakkige situaties plaatsvindt om ook maar tot iets te leiden.quote:Als iedereen nou denkt dattie geen praatje mag maken met een ander, dan zou niemand hier een relatie hebben!
Ik denk dat dit 1 van de kernproblemen is. Zelf merk ik dat ook. Als mensen met mij een discussie beginnen over bepaalde onderwerpen, dan kunnen ze binnen 5 minuten mijn bloed wel drinken. Daarom weiger ik op gelegenheden waar het gewoon gezellig moet blijven om over zaken als politiek en religie te praten. Dan praat je over lichtere zaken.quote:B is niet het geval en A betwijfel ik ook omdat ik te uitgesproken meningen heb, te direct en confronterend ben
En hoe wil jij dan aan een sociaal netwerk komen?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:54 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Alsof een praatje maken leidt tot een relatie. Het probleem is juist dat iemand wel in contact komt met mensen, maar dat het contact altijd in veel te oppervlakkige situaties plaatsvindt om ook maar tot iets te leiden.
Om contact te krijgen heb je gewoon een sociaal netwerk nodig.
Jij bent zeker een bloemtjes en bijtjes neuker die neuken vrijen noemt en eerst een half uur moet "strelen" voior die een stijve krijgtquote:Op zondag 31 juli 2005 21:12 schreef Neuralnet het volgende:
Mensen zoeken geen betaalde seks. Het gaat juist om alles er omheen en zeker ook de relatie.
jij begrijpt duidelijk geen reet van sex met gevoelquote:Op zondag 31 juli 2005 21:25 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Jij bent zeker een bloemtjes en bijtjes neuker die neuken vrijen noemt en eerst een half uur moet "strelen" voior die een stijve krijgt![]()
Het begint net leuk te wordenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:32 schreef Aventura het volgende:
He, even niet zo vervelend doen..
intressante stellingquote:Op zondag 31 juli 2005 21:47 schreef Neuralnet het volgende:
Jij bent zeker professioneel hoerenloper.
Nee, z'n vriendin kent jequote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
intressante stellingkon je dat uit mijn antwoord opmaken
![]()
is er iets mis met naar de hoeren gaan ? waarom zou hij dat niet tegen zijn vriendin mogen/kunnen zeggen ....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:12 schreef Neuralnet het volgende:
Het lijkt me nou niet echt iets om aan terug te denken. Wat ga je vertellen aan je eerste echte vriendin?
Mensen die naar de hoeren gaan neem ik persoonlijk niet zo serieusquote:Op zondag 31 juli 2005 23:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is er iets mis met naar de hoeren gaan ? waarom zou hij dat niet tegen zijn vriendin mogen/kunnen zeggen ....
zelf zo bekrompen van geest ?
ik vind er niets mis mee, en ik ga er geen persoon voor (ver)oordelenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
Mensen die naar de hoeren gaan neem ik persoonlijk niet zo serieus; maar goed ik ben dan ook bekrompen van geest
.
Ik veroordeel mensen er ook niet om, maar als ze zo stom zijn me te vertellen dat ze naar de hoeren gaan neem ik ze ook niet serieus meer; maar goed ik zoek het ook bij de vrouwen, dus een droomvent die naar de hoeren gaat zit er voor mij ook niet in, en er zijn redelijk weinig vrouwen die naar de hoeren gaan (althans voor zover ik weetquote:Op zondag 31 juli 2005 23:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind er niets mis mee, en ik ga er geen persoon voor (ver)oordelen, voor het enige stomme feit dat hij naar de hoeren is geweest voor onze relatie, ga ik mijn droomvent echt niet laten staan.
en ik neem mensen met bekrompen geesten niet serieus, dus tja
Ja, en wel op dezelfde manier als jij kennelijk uit mijn tekst kon halen dat ik een bloemtjes en bijtjes vrijer ben.quote:kon je dat uit mijn antwoord opmaken
Het wordt maatschappelijk gezien als losergedrag. Dat wil iemand echt niet. Dat jij zo lekker open mindend bent doet daar niks aan af. Want met wie komen mensen nu vaker in aanraking? Met jou of met de maatschappij?quote:is er iets mis met naar de hoeren gaan ? waarom zou hij dat niet tegen zijn vriendin mogen/kunnen zeggen ....
of gewoon "bij-gebrek-aan-beter-gedrag"quote:Op zondag 31 juli 2005 23:57 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Het wordt maatschappelijk gezien als losergedrag.
Je vroeg in je OP niet om analyses of domme tips als * ga naar de hoeren*quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef kwarktaart het volgende:
Dat ik nog nooit enige relatie heb gehad is gewoon omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen waarbij er genoeg wedrzijdse interesse was.
Het is ook een groot verschil, maar ja er werden ook verhalen verteld van 20-jarigen en dat is ook een groot verschil.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
ik vind 24 en 40 dan ook nog wel een groot verschil, Sabrina, wb deze situatie.
je schrijft : maar op een gegeven moment verwaterd dat toch. Hoe? Geen idee.
heb je echt geen idee, of is het ms zo dat je zelf ook niet veel moeite deed om het kontakt te onderhouden?
Die opvatting heerst er inderdaad, maar als je niet op zoek bent naar seks. Of iig niet in eerste instantie ligt het al anders natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
Je reactie is zeker interessant Sabrina. Over het algemeen heerst namelijk de opvatting dat een jonge meid altijd wel een jongen/man aan de haak kan slaan omdat de meeste mannen veelal seks willen. Eigenlijk is jouw verhaal een bewijs dat het probleem verder gaat dan "geen seks".
Je hebt gelijk dat vriendschappen meestal al jaren bestaan en dat je als nieuweling er gewoon bij "hangt" en voor mij is die situatie anders.quote:Vriendschappen verwateren omdat de tegenpartij de vriendschap op andere gronden aan gaat dan jij. Ik merk veelal op dat als je mensen vraagt wie hun echte vrienden zijn waar ze alles aan kwijt kunnen, ze verwijzen naar een vriendschap die al jaren bestaat en zich zodoende heeft kunnen ontwikkelen. Vriendschappen die later gevormd worden, worden heel vaak gevormd rond een specifieke interesse zoals sport, hobby en studie. Dat worden niet vaak goede vriendschappen. Je bent leuk en interessant omdat je dezelfde sport doet of dezelfde studie volgt, maar zodra de nieuwigheid eraf of je ziet elkaar niet meer omdat de studie afgelopen is of omdat 1 van beide de sport niet meer beoefent is het snel over.
Het contact blijft oppervlakkig en aangezien de vriendschap "hangt" op hooguit een specifieke interesse, heeft het meer de status van een sportmaatje of studiegenoot dan een vriendschap. Zelf zou je graag anders willen, maar de ander heeft een breed sociaal netwerk en hecht aan de "vriendschap" veel minder waarde dan je zelf zou doen. Voor jou is die persoon de enige, maar voor die persoon ben jij 1 van de velen. Je stopt er zelf veel energie in, maar helaas doet de ander dat niet. Jammer genoeg kom je pas veel later tot de ontdekking dat het contact oppervlakkig en op hetzelfde niveau blijft als in het begin.
Dan moet je dr niet bijhangen... Het gaat er gewoon om dat degene een aanvulling op jouw leven is en jij een aanvulling op die van haar/hem... Vrienden maken is zeker niet leeftijdsafhankelijk... Mn oma van 80 heeft de laatste jaren nog nieuwe vriendinnen gemaakt...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk dat vriendschappen meestal al jaren bestaan en dat je als nieuweling er gewoon bij "hangt" en voor mij is die situatie anders.
eej ff totaal iets niets relevant ? hoe ken jij hilde ? LB?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dr niet bijhangen... Het gaat er gewoon om dat degene een aanvulling op jouw leven is en jij een aanvulling op die van haar/hem... Vrienden maken is zeker niet leeftijdsafhankelijk... Mn oma van 80 heeft de laatste jaren nog nieuwe vriendinnen gemaakt...
Wat is LB... En in het andere topic had broer al wat gesuggereerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
eej ff totaal iets niets relevant ? hoe ken jij hilde ? LB?
Leen bakkerquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is LB... En in het andere topic had broer al wat gesuggereerd
Vraag maar aan Hilde
Ze weet het nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is LB... En in het andere topic had broer al wat gesuggereerd
Vraag maar aan Hilde
Moet ze maar goed nadenken... 1 tip: knuffelbeestjequote:
Ik snap nu een beetje wat je gevoel erbij was. Ja dan zou ik ook niet naar een privehuis gaan moet ik je eerlijk zeggen. Ik ikan me voorstellen dat zo'n eerste keer dan speciaal moet zijn na zo'n lange tijd. Je hebt tenslotte niet vool de kat zijn viool zo'n lange tijd gewacht. En daarmee bedoel ik niet dat je het bewust uistelde maar dat het nu eenmaal zo gelopen is. Je schuift zoiets steeds weer een dagje op. Kennelijk was jij er gewoon nog niet klaar voor?? Maar nu zullen de vonken er wel afvliegen. Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je. Als je 40 jaar eigenlijk geen vriendin hebt gehad en je hebt dan oppeens een vaste relatie dan moet dat bijzonder zijn natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 02:11 schreef jw1976 het volgende:
@ Casperrrr: een privehuis is natuurlijk prima voor de seks, maar als 25+ maagd doe je die dingen niet, je bent niet voor niets 25+ maagd. Doordat je het zo lang uitstelt ga je het wel behoorlijk ideasileren, en dan is een privehuis niet voldoende. Uiteindelijk wel om van je maagdelijkheid af te komen, maar in je gedachten over hoe dat dan zou voelen niet. En achteraf ben ik ook superblij dat ik er met echte liefde vanaf ben gekomen ipv met het neutraliseren van een frustratie. Ik bedoel niet dat prvehuizen i.h.a. niet intiem of leuk genoeg zijn, maar voor ouwe maagden
ligt dat allemaal net iets genuanceerder.
En over m'n vrienden, dat lag niet aan hen. Ik was degene die er uiteindelijk zelf mee zou moeten hebben gekomen, maar in plaats van steun bij hen te zoeken sloot ik het probleem in mezelf op, enerzijds uit schaamte en anderzijds uit een soort camouflage die ik rond mezelf had opgebouwd als "happy party single". Ik snap dat sommige 'lotgenoten' het niet hebben van vrienden en/of andere sociale contacten misschien als dé oorzaak zien van hun gebrek aan liefde en sex , maar voor mij lag dat anders. Het probleem zat em al in het in eerste instantie moelijk vinden om te praten over problemen op intiem gebied (mijn oom had het nog niet zo slecht gezien met z'n dronken kop). En dat wil helemaal niet zeggen dat ik voor de rest geen toffe grote vriendengroep zou kunnen hebben (niet dat iemand dat hier zegt), want die heb ik al jaren! Dat klinkt mischien een beetje lullig voor degenen waar ik het net over had, maar vrienden of niet, het ligt uiteindelijk toch bij jezelf. Hoe je die verandering teweeg brengt is persoonlijk. Ikzelf heb het een jaar aan voelen komen, en ik kan me nog herinneren dat ik met oud en nieuw tegenover een goede vriendin het voornemen maakte om dit jaar mezelf meer geluk te gunnen.
Maar meestal kan je er niks aan doen dat je er bij hangt, want de meesten hebben al vrienden genoeg en zoeken gewoon oppervlakkig contact.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je dr niet bijhangen... Het gaat er gewoon om dat degene een aanvulling op jouw leven is en jij een aanvulling op die van haar/hem... Vrienden maken is zeker niet leeftijdsafhankelijk... Mn oma van 80 heeft de laatste jaren nog nieuwe vriendinnen gemaakt...
Grote onzin natuurlijk... Je kan toch leuke tijd met mensen hebben en dan groeit t vanzelf...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar meestal kan je er niks aan doen dat je er bij hangt, want de meesten hebben al vrienden genoeg en zoeken gewoon oppervlakkig contact.
gelijk heb jequote:Op maandag 1 augustus 2005 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet ze maar goed nadenken... 1 tip: knuffelbeestje
Maar ik heb niet veel zin om prive en FOK! te gaan mengen...
Alles kan, maar ik heb wel ondervonden dat het meer voor erbij is, dan regelmatig leuke dingen doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Grote onzin natuurlijk... Je kan toch leuke tijd met mensen hebben en dan groeit t vanzelf...
Ja dat is volgens mij ook de reden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef -pinguin- het volgende:
misschien omdat je zelf niet leuk genoeg bent??
quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:44 schreef -pinguin- het volgende:
misschien omdat je zelf niet leuk genoeg bent vindt ??
Is niet helemaal waar. Zoals ik in mn eerdere post zei. Een vriendenkring is niet statisch. Mischien bij hele saaie burgerlijke mensen maar normaal gesproken niet. Mensen hebben al wel vrienden maar staan meestal wel open voor interessante nieuwe contacten. Al zal dat in het begin inderdaad minder zijn omdat je nieuw bent in de molen. Het is iets waar jij dan de meeste moeite in zal moeten steken. Om het simpele feit dat die ander de noodzaak net wat minder heeft en ook andere contacten heeft. Het kan dan zomaar zijn dat je op den duur een belangrijkere positie in zijn of haar leven krijgt. Maar dat moet je niet forceren. Daarom is meerdere contacten beginnen verstandig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar meestal kan je er niks aan doen dat je er bij hangt, want de meesten hebben al vrienden genoeg en zoeken gewoon oppervlakkig contact.
Echt Sabrina je kan beter eens goed naar jezelf kijken... Hoe kan t dat mensen om je heen wel nieuwe vriendschappen aangaan en het jou niet lukt? En zoals Milagro zei: Je vind jezelf niet leuk genoeg...quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook de reden.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |