Je staat me niet aan; ben je een belgische?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Babbelzz het volgende:
weet je kwarktaart....
gewoon een vraag he (wil gene freud spelen)....ondanks je sociale vaardigheden.... vind je t spannend om mensen 'dichterbij'te laten komen?
Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar steek dat aub niet op pesten tijdens je jeugd, dat vind ik echt een drogargument![]()
Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:13 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.
Als ik het goed begrepen heb weet zij wel hoe het is, maar is ze er over heen gekomen.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.
denk t niet, anders open je geen topicquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef justme_Jur het volgende:
Wat maakt het uit?
je zal echt niet de enige zijn hoor, er zullen er niet veel zijn, maar je bent niet de enige.
En als je je daarbij prettig voelt is dat toch goed?
zijn dat "luitjes"die je hebt leren kennen op je nieuwe opleiding?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:24 schreef IrisVrede het volgende:
uh? ik heb nog wel middelbare/lagere school stuff hoor
en mijn jeugd was echt niet zonder gepest worden.
Ik zie het nu als een onderdeel van de harde leerschool wat "het leven" heet en dit komt onder andere door luitjes die echt super zijn. zonder die lui was ik echt niet meer zo happy.
Echt je hebt gewoon mensen om je heen nodig.Ik wel in ieder geval.
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Ik ben bijna 40 (m) en heb nog nooit een vriendin gehad ondanks dat ik lichamelijk en geestelijk altijd gezond ben geweest. Sex (anders dan doehetzelverij) heb ik dus ook nog nooit gehad.
Niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Groeten Kwarktaart (zo heet ik niet echt).
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.quote:Maar veertig jaar zonder relatie/seks gaat wel erg ver.
Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:19 schreef Neuralnet het volgende:
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.
Jah Of mensen hebben tegen hem gezegd dat dat gek/raar o.i.d. is, en hij heeft ingezien dat de ''maatschappij'' allemaal Wel sex heeft gehad voor hun 40ste en Wel een vriendin gehad voor hun 40ste, en is hij onzeker geworden.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
denk t niet, anders open je geen topic
Het is inderdaad erg ja. Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.quote:Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.
Positief toekomstbeeld.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:53 schreef Neuralnet het volgende:
Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.
Onzinquote:Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Leven = neuken. Je leeft niet.
quote:Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Leven = neuken. Je leeft niet.
Dan moet je natuurlijk een leuke kwinkslag maken: goh word je zo nat van me?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
Neen ik ben geen kluizenaar. Ben zelfs niet vaak thuis omdat ik veel sport. En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen. Wat zeg je ook tegen iemand in de supermarkt. Goh wat heb jij een hoop dozen in je mandje? Oh is dat Tena Lady...
Hoe vind je het als iemand jou onverwacht aanspreekt?quote:Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen.
Kom is een biertje drinkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dit vind ik het beste bericht in deze topic!
Daar gaan we:
Ik ben 20 jaar. Ik ben vroeger ALTIJD vreselijk gepest en getreiterd op de basisschool, en de middelbare school. Daardoor heb ik op een of andere manier een bepaalde afkeer (groot woord) van mensen van mijn leeftijd gekregen. Ik heb zéér zelden tot nooit vrienden gehad, en zelfs nu ik 20 ben en toch al redelijk volwassen denk ik zo, heb ik nog steeds geen vrienden. En als ik nieuwe vriendschappen kreeg, lieten die mensen mij voor onverklaarbare redenen keihard, maar echt KEIHARD barsten. Hier in mijn woonplaats heb ik absoluut geen vrienden (meer). Daardoor ga ik ook nooit meer uit. Ik ben al ongeveer 8 maanden niet meer de deur uitgeweest. Waarom niet? Omdat ik het na een paar weken gruwelijk zat was om in m'n eentje ergens in een tent te gaan hangen. Ik vind zelf ook dat ik absoluut niet niemand nodig heb, want ondanks alles leef ik een zeer prettig en aangenaam leven, geloof me.
Het hebben van een vriendin is in mijn geval al helemaal uitgesloten. Ik heb nog nooit een meisje gehad, laat staan sexuele ervaring. Na alles wat ik heb moeten meemaken op sociaal gebied in mijn leven tot nu toe, vind ik het niet eens erg dat ik geen vrienden en vriendin heb. Ik ben er waarschijnlijk aan gewent om altijd "alleen" te zijn. Als je me zou vragen "waarom toch?" Ik zou het echt niet weten. En ik vind dat ik er absoluut niet slecht uitzie, als zeg ik het zelf.
Op Fok zie ik een hoop mensen die altijd vragen om foto's, dus hier is een foto van mij.
[afbeelding]
ga is naar www.milf.com :pquote:erick1985 ik kan het ook veeeel beter vinden met mensen van in de 30 en 40. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Maar ik weet 200% zeker dat er niks mis met me is.
Milfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |