abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29280902
Ik zie sex als de bloeivorm van liefde. Wat niet wegneemt dat een bloemencorso op zich ook heel mooi is. Mezelf kennende zal ik overigens geen probleem hebben met de eerste keer. En verder leef ik in een mannenwereld (techniek en sport) waar ik nauwelijks vrouwen tegen kom.
Dit topic ben ik begonnen om gewoon harde bevestiging te krijgen van wat ik al dacht maar als je het weten wil, voor mij ligt het bezoeken van dating sites het meest voor de hand.
pi_29280965
weet je kwarktaart....
gewoon een vraag he (wil geen freud spelen)....ondanks je sociale vaardigheden.... vind je t (te)spannend om mensen 'dichterbij'te laten komen?
pi_29281049
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef Babbelzz het volgende:
weet je kwarktaart....
gewoon een vraag he (wil gene freud spelen)....ondanks je sociale vaardigheden.... vind je t spannend om mensen 'dichterbij'te laten komen?
Je staat me niet aan; ben je een belgische?
pi_29281111
Welzeker. Maar alleen als ik er van overtuigd ben dat de interesse oprecht is. In de praktijk zijn naar mijn idee teveel mensen vooral geinteresseerd om elders aan de borreltafel te kunnen zeggen wat ze nu weer meegemaakt hebben. (Beetje cru gesteld.)
Overigens ben ik niet zo sociaal vaardig in het prive verkeer. Verwar dat niet met het feit dat ik goed met klanten overweg kan. Bij recepties zul je me ook niet snel zien.
pi_29281194
Kwark, dan wordt t al snel lastig om mensen dichter in je omgeving te krijgen... terwijl bv recepties/netwerken er toe kan leiden dat je nader tot mensen kan komen... t idee dat je over de borreltafel zal gaan, getuigt van niet zoveel vertrouwen in de mensheid?Waardoor je niet zo veel verder komt? (weet t niet hoor, just asking)
pi_29281247
Misschien weet hij zich geen houding te geven op recepties? Hoe gaat dat bij verjaardagen kwartaart? Wordt er gebak of iets dergelijks rondgedeeld en doe je dat zelf ook?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zondag 31 juli 2005 @ 00:13:40 #207
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_29281549
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 23:03 schreef petitlapin het volgende:

[..]

maar steek dat aub niet op pesten tijdens je jeugd, dat vind ik echt een drogargument
Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_29281584
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:13 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Dit vind ik niet alleen een klote antwoord, maar ook nog eens beledigend.
Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.
  zondag 31 juli 2005 @ 00:20:22 #209
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_29281730
Ik zie trouwens ook dat er al heel veel gereageerd is op mijn verhaal en op dat van anderen daarna. Helaas gaat dat teveel tijd kosten om daar allemaal apart op te reageren.

Ik kan iedereen wel zeggen dat het niet aan m'n persoonlijkheid ligt. Want iedereen zegt altijd dat ik zo'n "leuke, vriendelijke en goed opgevoede kerel" ben. Dus dan neem ik aan dat dat waar is. Ik kan het met ieder type mens goed vinden. Maar op een één of andere manier duren vriendschappen niet lang. Mijn moeder zegt weleens: "Jij bent veel te intelligent voor sommige mensen van jouw leeftijd. En daarom weten zij niet wat ze met je aan moeten, en daarom gaan vriendschappen stuk". Ik denk wel dat dat klopt. Ik hou namelijk van TOTAAL andere dingen als mensen van mijn leeftijd... ik kan het ook veeeel beter vinden met mensen van in de 30 en 40. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Maar ik weet 200% zeker dat er niks mis met me is.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_29281747
Wat maakt het uit?
je zal echt niet de enige zijn hoor, er zullen er niet veel zijn, maar je bent niet de enige.
En als je je daarbij prettig voelt is dat toch goed?
je hoeft niet mee te doen met de ''Maatschappij''.
als jij je goed voelt klaar, waarschijnlijk heb je je nooit in zo'n omgeving bevonden van liefde enzo, maar dat is jou keuze, als je dat niet wil : )
pi_29281922
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:14 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Precies, als je niet weet hoe het is kan je ook niet oordelen hoe erg last je daarvan kan hebben.
Als ik het goed begrepen heb weet zij wel hoe het is, maar is ze er over heen gekomen.

Alleen begrijpt ze niet dat als zij erover heen is gekomen, dat niet hoeft te betekenen dat het bij iedereen zo gaat.

Gelukkig ben ik nooit gepest vroeger, maar zoiets draag je denk ik je leven met je mee.
pi_29282049
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef justme_Jur het volgende:
Wat maakt het uit?
je zal echt niet de enige zijn hoor, er zullen er niet veel zijn, maar je bent niet de enige.
En als je je daarbij prettig voelt is dat toch goed?
denk t niet, anders open je geen topic
  zondag 31 juli 2005 @ 00:30:45 #213
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_29282187
Inderdaad, dat draag je je hele leven mee. Maar ik heb er op dit moment absoluut geen last meer van. Al een paar jaar niet meer. Maar er zijn natuurlijk momenten dat het weer eens boven komt ja... bij een gevoelig liedje, een oude schoolfoto, of wat dan ook. Dat zal ik altijd wel blijven houden denk ik. Maar dat gebeurt gelukkig zeer zelden. Ik heb ook werkelijk al mijn schoolspullen van de basisschool en middelbare school weggegooit. Alles; groepsfoto's, raporten, werkstukken, the entire shit. Ik wil er gewoon nooit meer aan herinnerd worden. En het voelt echt heerlijk om bepaalde dingen weg te doen waar je niks meer mee te maken wil hebben.

Ik leef echt een zeer gelukkig leven, begrijp me niet verkeerd. En ik heb echt alles wat m'n hartje begeerd op een stel vrienden na dus, maargoed.
pi_29282232
je bent 20?
  zondag 31 juli 2005 @ 00:36:58 #215
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_29282404
Yep
pi_29283254
Zie je wel dat je normaal bent. Het ritueel verbanden van middelbare school spullen is een verplichting van iedere geslaagde. Enkel mijn diploma hangt hier nog.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29283597
uh? ik heb nog wel middelbare/lagere school stuff hoor
en mijn jeugd was echt niet zonder gepest worden.

Ik zie het nu als een onderdeel van de harde leerschool wat "het leven" heet en dit komt onder andere door luitjes die echt super zijn. zonder die lui was ik echt niet meer zo happy.
Echt je hebt gewoon mensen om je heen nodig. Ik wel in ieder geval.
  zondag 31 juli 2005 @ 01:31:53 #218
73888 DIA
die ja .....
pi_29283786
quote:
Op zondag 31 juli 2005 01:24 schreef IrisVrede het volgende:
uh? ik heb nog wel middelbare/lagere school stuff hoor
en mijn jeugd was echt niet zonder gepest worden.

Ik zie het nu als een onderdeel van de harde leerschool wat "het leven" heet en dit komt onder andere door luitjes die echt super zijn. zonder die lui was ik echt niet meer zo happy.
Echt je hebt gewoon mensen om je heen nodig. Ik wel in ieder geval.
zijn dat "luitjes"die je hebt leren kennen op je nieuwe opleiding?
pi_29283906
Oa. maar niet alleen van een nieuwe opleiding
ook van mijn studentenvereniging, van het vrijwilligerswerk en van de groep.
  zondag 31 juli 2005 @ 01:42:15 #220
73888 DIA
die ja .....
pi_29283987
je bent zeg maar overnieuw begonnen in een studenten stad?
pi_29284029
Ja allerlei factoren speelden natuurlijk een rol

maar dit werkte uiteindelijk best goed
  zondag 31 juli 2005 @ 01:45:55 #222
73888 DIA
die ja .....
pi_29284063
welke stad studeer je aivm
pi_29284096
Enschede
pi_29284105
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Ik ben bijna 40 (m) en heb nog nooit een vriendin gehad ondanks dat ik lichamelijk en geestelijk altijd gezond ben geweest. Sex (anders dan doehetzelverij) heb ik dus ook nog nooit gehad.
. Je hebt zo ongeveer je hele leven in de gevangenis gezeten?
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Groeten Kwarktaart (zo heet ik niet echt).
Niet?
pi_29284155
@ viperdesign: moet je dan in de gevangenis te hebben gezeten om geen sex te hebben??

>>> ik zou het best een tijd zonder kunnen hoor (vooral nu mijn knuffelbeer de hort op is)
pi_29284589
Probeer eens te quoten. .

En nee, dat hoeft niet. Maar veertig jaar zonder relatie/seks gaat wel erg ver. .
pi_29284719
quote:
Maar veertig jaar zonder relatie/seks gaat wel erg ver.
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.
pi_29284794
quote:
Op zondag 31 juli 2005 02:19 schreef Neuralnet het volgende:
Alsof iemand daar moedwillig op aanstuurt.
Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.
pi_29284899
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:27 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

denk t niet, anders open je geen topic
Jah Of mensen hebben tegen hem gezegd dat dat gek/raar o.i.d. is, en hij heeft ingezien dat de ''maatschappij'' allemaal Wel sex heeft gehad voor hun 40ste en Wel een vriendin gehad voor hun 40ste, en is hij onzeker geworden.
Kan ook.
Maarja, ik ken hem niet dus ik weet ook de redenen van dit allemaal niet hehe
Al deze antwoorden zijn -mogelijk-.
pi_29285130
quote:
Ik hoop het voor hem. Anders is het nog erger.
Het is inderdaad erg ja. Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.
pi_29285179
quote:
Op zondag 31 juli 2005 02:53 schreef Neuralnet het volgende:
Soms komen mensen gewoon niet aan de vriendin.
Positief toekomstbeeld. .
pi_29285726
Leven = neuken. Je leeft niet.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_29287321
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
Onzin
pi_29287588
quote:
Op zondag 31 juli 2005 03:49 schreef OldSchoolFool het volgende:
pi_29289904
Er hangen een aantal trieste figurenrond op dit forum. Ik ben blij dat ik niet ben zoals hen al neuken ze zich een slag in de rondte.
pi_29290077
Neerkijken op anderen helpt je anders ook niet echt verder hoor.
pi_29290143
Ben je te kieskeurig? Of ontmoet je geen mensen?
Ik heb gelezen dat je niet veel om uitgaan gaf maar er zijn vast genoeg plekken waar je mensen tegenkomt, denk gewoon aan de supermarkt.
Je bent toch geen kluizenaar?!
Ik vind het wel vreemd dat je nog nooit een vriendin of seks hebt gehad. Maja, dat is mijn mening.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen pagina 1, 2 en 5 van dit topic heb gelezen, dus als dit allang gezegd is sorry

Edit: Nu wel alles gelezen.. ik blijf met dezelfde vragen

[ Bericht 13% gewijzigd door Zweefvliegje op 31-07-2005 13:10:48 ]
  zondag 31 juli 2005 @ 13:17:33 #238
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29290585
Waarom ga je niet sporten of iets doen met je hobbys zodat je andere mensen tegenkomt?
FCU
pi_29290630
Vreemd is het wel, op je 40e nog maagd te zijn. Toch kan het zomaar gebeuren. Blijkbaar wil je een behoorlijke band hebben met een dame voordat je over wil gaan tot sex, heb je niks met oppervlakkige relaties en one night stands en zit je in een werkomgeving waar weinig vrouwen te vinden zijn. Dit in combinatie met een terughoudend sociaal leven en wellicht enige kieskeurigheid/perfectionisme kan het je zomaar gebeuren.
Dat is eens wat anders...
pi_29290680
Neen ik ben geen kluizenaar. Ben zelfs niet vaak thuis omdat ik veel sport. En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen. Wat zeg je ook tegen iemand in de supermarkt. Goh wat heb jij een hoop dozen in je mandje? Oh is dat Tena Lady...
pi_29290735
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
Neen ik ben geen kluizenaar. Ben zelfs niet vaak thuis omdat ik veel sport. En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen. Wat zeg je ook tegen iemand in de supermarkt. Goh wat heb jij een hoop dozen in je mandje? Oh is dat Tena Lady...
Dan moet je natuurlijk een leuke kwinkslag maken: goh word je zo nat van me? Succes verzekerd
pi_29290883
Hmm, maarem Kwarktaart, nu denk je dus verkeerd heh!
Als iedereen nou denkt dattie geen praatje mag maken met een ander, dan zou niemand hier een relatie hebben!
Natuurlijk dring je jezelf niet op aan een ander. Je mag best een praatje maken!
Oke, misschien was de supermarkt niet zo'n goed voorbeeld van me, maar als jij zegt dat je veel sport, dan is daar absoluut wel een praatje met iemand te maken!
Weet niet of je op een sportschool zit, maar als dat zo is, dan kan je toch over het sporten praten?
Voor mijn part vraag je iemand hoe het apparaat werkt.. hehe, niet nuttig, maar dan begin je tenminste een gesprek.

Pff, lastig lastig, ik durf zelf ook nooit iemand aan te spreken hoor, dus opzich snap ik je gedachtengang wel
Gelukkig heb ik nu een vriend die mij ooit aansprak
pi_29291049
To the point:
A: Mensen moeten je gewoon aardig vinden. Ze moeten het gevoel hebben dat ze zich met jou bij hun vrienden kunnen vertonen omdat je aangenaam gezelschap bent.
B: Je moet in je leven genoeg in contact komen met andere mensen cq. vissen in een volle vijver.
De praktijk wijst uit dat je niet knap, intelligent, actief, bemiddeld of wat dan ook hoeft te zijn. Daarvoor zie ik teveel mensen rondlopen waarvan ik me afvraag hoe het in godsnaam mogelijk is dat die een relatie hebben.

B is niet het geval en A betwijfel ik ook omdat ik te uitgesproken meningen heb, te direct en confronterend ben en geen gezellige babbelaar ben. Dat maakt mensen onzeker om met mij in contact te zijn want ze kunnen me niet goed plaatsen. Dan is de natuurlijke reactie: handjes af!
Maar goed. Dat is mijn visie en die is niet bepaald objectief. (Vandaar dat ik dit topic ben gestart.)
  zondag 31 juli 2005 @ 13:34:32 #244
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29291101
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:20 schreef kwarktaart het volgende:
En ik kom best wel mensen tegen al spreek ik een vreemde niet zomaar aan omdat ik dan het gevoel heb me omgevraagd aan iemand op te dringen.
Hoe vind je het als iemand jou onverwacht aanspreekt?

Ben je dan beledigd of gevleid?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29291163
Gevleid. Maar in de 39 jaar dat ik besta is dat denk ik nog nooit gebeurd. Kan ik me althans niet zo snel herinneren.
  zondag 31 juli 2005 @ 13:42:54 #246
124557 Exel
Z... On Tour
pi_29291337
Als je zelf afstandelijk blijft doen zal dat ook niet zo snel gebeuren
FCU
pi_29291373
Als je uitstraalt dat je geen contact wil, kan het wel eens moeilijk worden.
Dat is eens wat anders...
  zondag 31 juli 2005 @ 13:46:06 #248
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_29291466
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:25 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Dit vind ik het beste bericht in deze topic!

Daar gaan we:

Ik ben 20 jaar. Ik ben vroeger ALTIJD vreselijk gepest en getreiterd op de basisschool, en de middelbare school. Daardoor heb ik op een of andere manier een bepaalde afkeer (groot woord) van mensen van mijn leeftijd gekregen. Ik heb zéér zelden tot nooit vrienden gehad, en zelfs nu ik 20 ben en toch al redelijk volwassen denk ik zo, heb ik nog steeds geen vrienden. En als ik nieuwe vriendschappen kreeg, lieten die mensen mij voor onverklaarbare redenen keihard, maar echt KEIHARD barsten. Hier in mijn woonplaats heb ik absoluut geen vrienden (meer). Daardoor ga ik ook nooit meer uit. Ik ben al ongeveer 8 maanden niet meer de deur uitgeweest. Waarom niet? Omdat ik het na een paar weken gruwelijk zat was om in m'n eentje ergens in een tent te gaan hangen. Ik vind zelf ook dat ik absoluut niet niemand nodig heb, want ondanks alles leef ik een zeer prettig en aangenaam leven, geloof me.

Het hebben van een vriendin is in mijn geval al helemaal uitgesloten. Ik heb nog nooit een meisje gehad, laat staan sexuele ervaring. Na alles wat ik heb moeten meemaken op sociaal gebied in mijn leven tot nu toe, vind ik het niet eens erg dat ik geen vrienden en vriendin heb. Ik ben er waarschijnlijk aan gewent om altijd "alleen" te zijn. Als je me zou vragen "waarom toch?" Ik zou het echt niet weten. En ik vind dat ik er absoluut niet slecht uitzie, als zeg ik het zelf.

Op Fok zie ik een hoop mensen die altijd vragen om foto's, dus hier is een foto van mij.

[afbeelding]
Kom is een biertje drinken
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
  zondag 31 juli 2005 @ 13:57:13 #249
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_29291828
quote:
erick1985 ik kan het ook veeeel beter vinden met mensen van in de 30 en 40. Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Maar ik weet 200% zeker dat er niks mis met me is.
ga is naar www.milf.com :p
pi_29291955
quote:
Op zondag 31 juli 2005 13:57 schreef -pinguin- het volgende:

[..]

ga is naar www.milf.com :p
Milfs.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo