Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Soul79 het volgende:
Maar dat bleek godzijdank mee te vallen. Mijn vriendin is 21 en heeft in alle opzichten veel meer ervaring dan ik (ook met sex dus), maar dat maakt haar niet uit. Maar het ging gewoon allemaal vanzelf. Vroeger was ik bang dat ik niet zou kunnen 'presteren' in bed, maar nu snap ik dat het zo gewoon niet werkt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Babbelzz het volgende:
terwijl je eigen lul tegen t bureau klopt, lijkt me erg onzinnig en dus misplaatst
Wat heeft mn lul ermee te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Babbelzz het volgende:
laatste wat ik er over wil zeggen: als je t in de brugklas schrijft, niet eens meer weet HOE je het woord schrijft en dus zo maar etiketjes bij mensen opplakt (en daarmee bevestigd (wil zien )dat het jezelf niet betreft).... ja, dat acht ik misplaatst ja !
On topic graag
je hebt dit in dit topic nog eens gevraagd, maar is dit echt zo belangrijk voor jouquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?
Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...
Ervaring kan je niet altijd behoeden voor een te vroege zaadlozing.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
ja dat mag je raar vinden....
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapperquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
ja dat mag je raar vinden....
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
Haha, nee gelukkig. Het gaf wel wat probleempjes, maar niet onoverkomelijk. Hoe dat komt weet ik niet. Ik ben geen puber meer natuurlijk, misschien dat dat het is. Geen kwijlend hondje ofzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?
Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...
sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of nietquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper
waarom neem je nu zo'n jonkiewil het bij de betere man niet meer lukken?
tssss, is een man met meer ervaring in bed nou gelijk een betere man? Als dat zo was zou mijn huidige vriendin ook niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:
[..]
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper
waarom neem je nu zo'n jonkiewil het bij de betere man niet meer lukken?
idd ironisch ik ben het helemaal met jou eensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of niet. Is onervarenheid echt zo'n afknapper
![]()
dan moet ze idd maar op zoek naar een betere man hé![]()
Daar lopen toch alleen maar feestbeesten rond?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef IrisVrede het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat in de feestende massa de diverse soorten mensen rondlopen??
Thanx voor je verhaal.... nee, van de week liet ie t erop aankomen, maar merk dat ik erg voorzichtig ben...bang voor schrikreactie zijnerzijds...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens dat jij tenminste toegeeft dat je denkt dat het een probleem gaat worden. Veel vrouwen antwoorden vaak nogal beleefd-correct dat onervarenheid helemaal niks uitmaakt.
Hoe ver ben je al met hem geweest? Al gezoend?
Tja, dat moet je je dus niet afvragen want de man in kwestie is geen 16-20 meer. Hij zal dus vermoedelijk niet handelen/reageren als een 16-jarige met weinig ervaring, maar als een 26-30 jarige met weinig ervaring.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik ben me aan het afvragen hoe het ook al weer is als je 16-20 bent...en hoe ik dat heb ervaren etc etc...
Sowieso is vind ik persoonlijk uitgaansgelegenheden niet echt succesvol om iemand te ontmoeten voor een relatie. Want persoonlijk denk ik dat jij daar dan behoefte aan hebt. Ik bedoel, je bent nog nooit naar een prostituee gegaan ondanks je "driften". Daar haal ik uit dat je gewoon sex wilt hebben met iemand waar je omgeeft, een persoon die je vertrouwt en waar je jezelf aan durft te geven. Kan mijzelf heel goed voorstellen dat je dat bij een hoer niet durft.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef kwarktaart het volgende:
Natuurlijk is actie vereist en de brallende meute bestaat ook uit individuen. Maar wie naar een feest gaat heeft feesten in gedachte en willengewoon uit hun dak gaan. Dito met andere uitgaansgelegenheden.
Nja wat ik gewoon bedoelde is dat in een relatie vanzelf wel sprake is van seks, als het goed is. Bedoel toen ik "klein" wasquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef Babbelzz het volgende:
relatie gaat idd verder dan sex...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |