abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29277848
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Soul79 het volgende:

Maar dat bleek godzijdank mee te vallen. Mijn vriendin is 21 en heeft in alle opzichten veel meer ervaring dan ik (ook met sex dus), maar dat maakt haar niet uit. Maar het ging gewoon allemaal vanzelf. Vroeger was ik bang dat ik niet zou kunnen 'presteren' in bed, maar nu snap ik dat het zo gewoon niet werkt.
Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?

Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...

[ Bericht 12% gewijzigd door Babbelzz op 30-07-2005 22:23:53 (ff iets toegevoegd) ]
pi_29277925
off topic: ps, misbruik de term autisme niet.... is erg breed, autisme verwante stoornissen zijn er in overvloed, maar om dit nu generaliserend te gebruiken terwijl je eigen lul tegen t bureau klopt, lijkt me erg onzinnig en dus misplaatst
pi_29277958
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:14 schreef Babbelzz het volgende:
terwijl je eigen lul tegen t bureau klopt, lijkt me erg onzinnig en dus misplaatst
pi_29278082
laatste wat ik er over wil zeggen: als je t in de brugklas schrijft, niet eens meer weet HOE je het woord schrijft en dus zo maar etiketjes bij mensen opplakt (en daarmee bevestigd (wil zien )dat het jezelf niet betreft).... ja, dat acht ik misplaatst ja !
On topic graag
pi_29278148
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Babbelzz het volgende:
laatste wat ik er over wil zeggen: als je t in de brugklas schrijft, niet eens meer weet HOE je het woord schrijft en dus zo maar etiketjes bij mensen opplakt (en daarmee bevestigd (wil zien )dat het jezelf niet betreft).... ja, dat acht ik misplaatst ja !
On topic graag
Wat heeft mn lul ermee te maken?

En je begint zelf off-topic hee

Sletz
pi_29278529
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:

Als ik vragen mag??? ben je tegen de probs die veel puberende heerschappen hebben aangelopen? vroegtijdige zaadlozingen, falen etc ?

Vraag me dit af ivm mogelijke (bed)partner van eidn 20 die geen relatie heeft gehad tot op heden en kan me zelf niet echt meer voorstellen hoe t is, om 'back to basic' te gaan...
je hebt dit in dit topic nog eens gevraagd, maar is dit echt zo belangrijk voor jou Kan je echt niet omgaan met iemand die eens faalt/vroegtijdige zaadlozingen heeft, en vooral, denk je écht dat dat alleen voorkomt bij maagden ?

niet slecht bedoeld hoor, maar ik vind je bekommernissen echt raar
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29278613
ja dat mag je raar vinden....
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
pi_29278676
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
komt uit feit dat ik me er gewoon nix bij voor kan stellen (altijd oudere vriendjes (met ervaring)gehad)....misschien btje bang voor afknapper?vandaar mijn vragen...
Ervaring kan je niet altijd behoeden voor een te vroege zaadlozing.

Dunkt me...
pi_29278942
Hoewel er lichtelijk van het oorspronkelijke onderwerp wordt afgeweken zijn jullie verhalen over oorzaken etc best interessant. Toen ik rond de 20 was, was ik ook alleen maar op alle andere vlakken heel tevreden. Maar het was wel verleidelijk om het probleempje uit te vergroten en voorbij te gaan aan alle dingen die ik wel had. (Altijd bij de besten van de klas, ook met sport, niet lelijk en een zeer actief leven. Maar ja, wel alles alleen.) Zo heb ik nachten liggen janken in bed over mijn sociale isolement. Alleen familie bekommerde zich om mijn welzijn maar ik weigerde te veranderen omdat ik de wens om in alle vrijheid mijn eigen persoonlijkheid te ontwikkelen belangrijker vond. Concreet betekende dat bij mij een afkeer van dom gelul, zuipen als middel om plezier te hebben (en nog trots zijn hoe je in je kots wakker wordt ook), respectloos gedrag jegens anderen en vooral misplaatste eigendunk, etc) Ik hield en hou van mensen die helemaal zichzelf zijn en ook bereid zijn de consequentie van het desnoods zichzelf buiten de maatschappij plaatsen te aanvaarden. Als je zo denkt mijdt je dus de situaties waar je (teveel) met onfijn gedrag geconfronteerd wordt. En lets face it, dat is een heel groot deel van het uitgaansleven (kroeg, cafe, kantine, het Leidseplein etc). Zo ontmoet je dus ook nooit iemand en die consequentie heb ik altijd met enige spijt geaccepteerd. Het was ook acceptabel omdat het kleine sociale circuit waar ik in zat mij voldoende sociale vitaminen gaf. En dat is nu nog steeds zo.
En kijk eens wat er van mij geworden is!
Ik heb er dus niet zo'n probleem mee maar bij tijd en wijle heb ik toch weer zo'n periode dat ik mezelf vragen stel. Een mens bijft toch een sociaal wezen, dat zit gewoon in de genen. Een verlangen naar liefde en sex zit in elk normaal mens. Als ik zou willen veranderen weet ik 100% zeker dat dat lukt. Ook al ben ik bijna 40. In mijn werk heb ik ook heel goed met klanten leren omgaan waar ik verder niks mee had. Dat is natuurlijk niet hetzelfde maar toch best vergelijkbaar. Contact maken en contacten uitbouwen kun je gewoon leren door het te doen. Maar ik betwijfel of ik wil veranderen om de eerder genoemde redenen. Liever vind ik iemand die het kan waarderen dat ik een uniek persoontje ben met een eigen mening etc. (En die waardering dan niet alleen bij woord maar ook in het echt.)
En het hielp trouwens ook te realiseren dat massa's anderen ernstig met problemen kampen waar ik me niet eens een voorstelling bij kan maken. Zo erg is het allemaal niet.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:47:23 #185
73888 DIA
die ja .....
pi_29278982
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:35 schreef Babbelzz het volgende:
advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper

waarom neem je nu zo'n jonkie wil het bij de betere man niet meer lukken?
pi_29279067
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:11 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

Haha, nee gelukkig. Het gaf wel wat probleempjes, maar niet onoverkomelijk. Hoe dat komt weet ik niet. Ik ben geen puber meer natuurlijk, misschien dat dat het is. Geen kwijlend hondje ofzo.

We zijn er langzaam naar toe gegroeid, zoenen, vrijen. Als je gek op elkaar bent kan daar weinig fout gaan, zo bleek. Met de daad zelf is dat wat anders uiteraard, maar we waren toen dus al heel close geweest én zij wist van mijn onervarenheid.

Het lijkt me belangrijk hoe leuk je hem vindt. Als je verliefd bent maakt het niet zo veel uit, volgens mij. Dan gaan veel dingen toch vanzelf? Het is tenslotte ook geen acrobatiek voor gevorderden.

Ik zou het in elk geval vreemd vinden (en jammer voor hem) als je het daarop laat afketsen. Als hij verder leuk is, probeer het dan gewoon uit. Het lijkt me wel belangrijk dat je hem niet afrekent op zijn onzekerheden. Als hij er onzeker over is - en dat is vrij begrijpelijk - dan moet je daar wel een beetje in mee geven.

Wel leuk trouwens dat jij tenminste toegeeft dat je denkt dat het een probleem gaat worden. Veel vrouwen antwoorden vaak nogal beleefd-correct dat onervarenheid helemaal niks uitmaakt.

Hoe ver ben je al met hem geweest? Al gezoend?
pi_29279101
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:

advies van petitlapin hierover zal geen invloed hebben op deze mogelijke afknapper

sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of niet . Is onervarenheid echt zo'n afknapper

dan moet ze idd maar op zoek naar een betere man hé
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:54:16 #188
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_29279180
Als je seksuele interesse pas laat is begonnen kan het misschien ook liggen aan het feit dat er naarmate de leeftijd vordert, steeds minder geschikte vrouwen beschikbaar zijn. Want:

1) Vrouwen zakken snel uit. Boven de 35 is er al snel niks meer over dan een zak vet met rimpels
2) De leuke vrouwen zijn meestal bezet. Blijven alleen ouwe vrijsters over en dan kun je beter vrijgezel blijven
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_29279218
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:47 schreef DIA het volgende:

[..]

tssss, is een man met meer ervaring in bed nou gelijk een betere man? Als dat zo was zou mijn huidige vriendin ook niet bij mij zijn

En ik begreep dat het geen jonkie was maar eentje van achter in de twintig.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:56:07 #190
73888 DIA
die ja .....
pi_29279231
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

sorry, het is laat, maar is dit nu ironisch bedoeld of niet . Is onervarenheid echt zo'n afknapper

dan moet ze idd maar op zoek naar een betere man hé
idd ironisch ik ben het helemaal met jou eens
[..]

je hebt dit in dit topic nog eens gevraagd, maar is dit echt zo belangrijk voor jou Kan je echt niet omgaan met iemand die eens faalt/vroegtijdige zaadlozingen heeft, en vooral, denk je écht dat dat alleen voorkomt bij maagden ?

niet slecht bedoeld hoor, maar ik vind je bekommernissen echt raar

[/quote]

als je iemand leuk vindt neem je dat soort mogelijke problemen voor lief...
maargoed zij zal ongetwijfeld anders in elkaar steken... zelfs na zoveel ervaring
pi_29279347
@kwarktaart: idd mooi als het voor jou geen problemen oplevert. Maar je begrijpt hopelijk wel dat die ene speciale persoon niet zomaar uit de lucht komt vallen.
Die persoon zit in ieder geval niet in je kleine sociale kring. Als je er toch naar op zoek ben, zal je moeten gaan zoeken en dan moet je dus juist wel naar plaatsen waar in ieder geval dames(of als je op iets anders valt dat dan) rondlopen.
Is het je nooit opgevallen dat in de feestende massa de diverse soorten mensen rondlopen??
pi_29279614
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef IrisVrede het volgende:
Is het je nooit opgevallen dat in de feestende massa de diverse soorten mensen rondlopen??
Daar lopen toch alleen maar feestbeesten rond?
pi_29279775
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:50 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Wel leuk trouwens dat jij tenminste toegeeft dat je denkt dat het een probleem gaat worden. Veel vrouwen antwoorden vaak nogal beleefd-correct dat onervarenheid helemaal niks uitmaakt.

Hoe ver ben je al met hem geweest? Al gezoend?
Thanx voor je verhaal.... nee, van de week liet ie t erop aankomen, maar merk dat ik erg voorzichtig ben...bang voor schrikreactie zijnerzijds...
t hoeft geen probleem te worden, dat heb ik niet zo zeer gezegd, maar ik ben me aan het afvragen hoe het ook al weer is als je 16-20 bent...en hoe ik dat heb ervaren etc etc... vandaar alle vragen...

@ kwarktaart.... dat je sociaal vaardig bent in werk... is mooi.... maar dat betekent nog niet dat je mensen gevoelsmatig ook dichtbij wil laten komen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Babbelzz op 30-07-2005 23:19:27 ]
pi_29280003
Natuurlijk is actie vereist en de brallende meute bestaat ook uit individuen. Maar wie naar een feest gaat heeft feesten in gedachte en willengewoon uit hun dak gaan. Dito met andere uitgaansgelegenheden.
pi_29280021
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:13 schreef Babbelzz het volgende:

[..]

ik ben me aan het afvragen hoe het ook al weer is als je 16-20 bent...en hoe ik dat heb ervaren etc etc...
Tja, dat moet je je dus niet afvragen want de man in kwestie is geen 16-20 meer. Hij zal dus vermoedelijk niet handelen/reageren als een 16-jarige met weinig ervaring, maar als een 26-30 jarige met weinig ervaring.

Of dat beter is of slechter moet nog blijken natuurlijk. Ik zou het gewoon niet gaan vergelijken.

Hoe dan ook, veel succes ermee en uiteraard post je je ervaringen op Fok
pi_29280166
Waarom zou je bij ervaring willen vergelijken met een leeftijd? Ervaring krijgen is voornamelijk een leerproces.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:28:54 #197
106418 boeiuh
Funk the dump stuff
pi_29280216
Ik ken verschillende mannen van rond de 40/50, waaronder twee ooms van mij, waarbij je de topic-titel achter hun naam kan zetten. Maar die zijn anders, dat zijn boeren. Die zijn niet bepaald slim en nogal ongemanierd. Mijn twee ooms zullen ook eeuwig vrijgezel blijven.
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_29280379
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:21 schreef kwarktaart het volgende:
Natuurlijk is actie vereist en de brallende meute bestaat ook uit individuen. Maar wie naar een feest gaat heeft feesten in gedachte en willengewoon uit hun dak gaan. Dito met andere uitgaansgelegenheden.
Sowieso is vind ik persoonlijk uitgaansgelegenheden niet echt succesvol om iemand te ontmoeten voor een relatie. Want persoonlijk denk ik dat jij daar dan behoefte aan hebt. Ik bedoel, je bent nog nooit naar een prostituee gegaan ondanks je "driften". Daar haal ik uit dat je gewoon sex wilt hebben met iemand waar je omgeeft, een persoon die je vertrouwt en waar je jezelf aan durft te geven. Kan mijzelf heel goed voorstellen dat je dat bij een hoer niet durft.
Sowieso lijkt me dat hele seks gebeuren niet het belangrijkst. Ik vind het schokkender om te horen dat iemand van 40 nog nooit een relatie heeft gehad ipv iemand van 40 die nog nooit geneukt heeft. Een relatie is gewoon iets heel speciaals, natuurlijk neemt seks een nogal belangrijke rol in zo'n relatie maar het gaat om zooo veel meer.
Je vertelde dat je best sociaal gericht was met klanten enz., nog nooit een leuke collega gevonden ofzo?.. Is toch de beste plek om een leuk iemand te ontmoeten waar je wat tijd mee kan doorbrengen voordat het ergens toe zou leiden, in tegenstelling tot uitgaan waar je iemand eigelijk practisch alleen op uiterlijk moet beoordelen.
pi_29280648
relatie gaat idd verder dan sex...
pi_29280729
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:44 schreef Babbelzz het volgende:
relatie gaat idd verder dan sex...
Nja wat ik gewoon bedoelde is dat in een relatie vanzelf wel sprake is van seks, als het goed is. Bedoel toen ik "klein" was was de seks misschien iets belangrijker dan de relatie zelf, maarja bedoel je bent jong en je hormonen moeten wat. Maar gewoon een echte goede relatie staat boven alles en de seks is zelfs nog veel beter omdat je elkaar op zo'n manier door en door leert kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')