Tegenwoordig is het zelfs al raar dat je als 13-jarige nog geen seks gehad hebt, flikker toch opquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:01 schreef cyberterrorist het volgende:
ik vind het al raar dat een vriend van 17 nog nooit een vriendin heeft gehad![]()
Beste Kwarktaart,quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Hoe raar ben ik eigenlijk. Of beter gezegd: hoe ongewoon....
Ik ben bijna 40 (m) en heb nog nooit een vriendin gehad ondanks dat ik lichamelijk en geestelijk altijd gezond ben geweest. Sex (anders dan doehetzelverij) heb ik dus ook nog nooit gehad. Jullie hoeven me geen verklaringen te geven maar ik ben wel benieuwd in hoeverre mensen dit nou echt raar vinden en of er nog vergelijkbare mensen (m/v) in NL rondlopen. Uiteindlijk zou ik wel willen weten welk percentage "zo is" en welke redenen zij hebben.
Groeten Kwarktaart (zo heet ik niet echt).
Onzin, het wijkt af van de algemene norm en is dus raar; dat staat los van of de TS het zelf als raar ervaart.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:54 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Beste Kwarktaart,
Het is pas raar als iemand het raar vindt. En in dat geval is het dus raar voor slechts die specifieke persoon alleen.
Niemand kan voor jou bepalen wat raar is.
Persoonlijk interesseert 't me helemaal niets, doe wat je niet kan laten, en doe niet wat je wel kan laten.
Cheerio !
Als raar op die manier werd bedoeld, waarom vraagt de TS het dan? Weet de TS dan niet dat iets dergelijks afwijkt van de algemene norm?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Onzin, het wijkt af van de algemene norm en is dus raar; dat staat los van of de TS het zelf als raar ervaart.
Dat denk ik wel, hij zal alleen wel willen weten hoe raar precies lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Als raar op die manier werd bedoeld, waarom vraagt de TS het dan? Weet de TS dan niet dat iets dergelijks afwijkt van de algemene norm?
Misschien gewoon nog nooit iemand nodig gehad of gezien die het waard is om het leven wat je hebt mee te delen?quote:Hoe raar ben ik eigenlijk. Of beter gezegd: hoe ongewoon....
Groeten Kwarktaart
Bijvoorbeeld, het is heel simpel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Misschien gewoon nog nooit iemand nodig gehad of gezien die het waard is om het leven wat je hebt mee te delen?
Neen. De mens is immers een sociaal dier.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:26 schreef Hallulama het volgende:
Ja, maar da's toch vreemd, dat anderen dan voor hem gaan bepalen hoe raar het precies is?![]()
En dat wil zeggen dat anderen voor jou kunnen bepalen wat wel en niet RAAR is?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
Neen. De mens is immers een sociaal dier.
Je kunt dat vreemd vinden, maar zo werkt het toch gewoon? Anderen oordelen nu eenmaal, en aangezien je andere mensen nodig hebt, is er vaak niet aan te ontkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat anderen voor jou kunnen bepalen wat wel en niet RAAR is?
Ik vind dat heel erg vreemd.
Tenzij je raar in z'n meest objectieve en onschuldige vorm neemt, namelijk, afwijkend, en het besef daar is dat afwijkend niets ergs hoeft te zijn, sterker nog, dat afwijkend zelfs positief kan zijn.
Maar in dat geval kan iemand anders alleen bepalen of iets raar (afwijkend) is wanneer die persoon gegevens heeft over het onderwerp en het percentage van globale acceptatie daar van.
In de regel, wanneer iemand iets raar vindt, zegt dat meestal meer over de persoon zelf dan over het onderwerp, maar goed, hetzelfde geldt wanneer iemand iets heel erg vreemd vindt natuurlijk
Dit is het probleem ja, ik ben teveel gericht op praten en daarom zien ze me vaak als iemand waar ze zo goed mee kunnen praten. Het meisje waar ik enkele keren mee heb gezoend had ik ook niet heel veel te vertellen, maar er was wel een grote lichamelijke spanning, maarja, das weer het andere uiterste. Ik zal toch een soort middenweg moeten vinden.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:50 schreef Seneca het volgende:
Mwa, het probleem is volgens mij vaak niet dat ze je niet leuk genoeg vinden hoor. maar dat ze gewoon geen spanning voor je voelen
Met alleen praten kom je er niet. Je zult op een gegeven moment toch zelf een soort van spanning moeten creeëren door middel van lichaamstaal e.d.
Er is niks mis met praten. Veel meisjes vinden het juist leuk als een jongen zijn gevoelens kan laten zien (zo lang hij ze maar onder controle kan houden). Maar inderdaad, je zult toch meer moeten doen dan alleen praten als je meer wilt van een meisje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:01 schreef CvB het volgende:
[..]
Dit is het probleem ja, ik ben teveel gericht op praten en daarom zien ze me vaak als iemand waar ze zo goed mee kunnen praten. Het meisje waar ik enkele keren mee heb gezoend had ik ook niet heel veel te vertellen, maar er was wel een grote lichamelijke spanning, maarja, das weer het andere uiterste. Ik zal toch een soort middenweg moeten vinden.
Een voorbeeld binnen mijn kennissenkring: man die op zijn 47ste getrouwd is met zijn eerste vriendin. Hij is inmiddels opa.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:02 schreef mvdejong het volgende:En de kans dat er ooit nog wat zou gaan gebeuren beschouw ik nu als dermate klein dat die prijs me te hoog is.
Ben benieuwd of dat ooit wetenschappelijk onderzocht is. Vast wel.. Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
En om de een of andere reden lijken intelligente mensen meer problemen te hebben met het vinden van een geschikte partner.
Ik ben intelligent en ben op alle gebieden veeleisendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat ooit wetenschappelijk onderzocht is. Vast wel.. Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)
You bet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, aangezien een intelligent iemand veeleisender zal zijn op het intellectuele vlak, van de andere kant misschien weer minder op het fysieke vlak (?)
zoon idee kreeg k ook,..quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:40 schreef DIA het volgende:
ben je kluizenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |