quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Wat vind je vriendin ervan dan?
beetje jammer, zwans.quote:heb nog nooit een vriendin gehad
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef GertJanPeter het volgende:
Ben trouwens zelf al jaren ontmaagd door een schat van een meid
Wees blij dat je er geen probleem mee hebt, anders was je nu een zeer ongelukkig man...quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef kwarktaart het volgende:
....En ik heb het ook nooit een probleem gevonden. Ook nu niet.
Wel vraag ik me af hoe raar ik nou ben...
ik vind het raar dat je dat afvraagt. vind jij jezelf raar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:37 schreef kwarktaart het volgende:
....En ik heb het ook nooit een probleem gevonden. Ook nu niet.
Wel vraag ik me af hoe raar ik nou ben...
Betreur je dat nog nooit seks hebt gehad? Je vindt jezelf niet aseksueel, hebt seksuele behoeften maar nog nooit seks gehad? Ben je ergens bang voor? Ga je niet uit? Er zijn genoeg mensen op de wereld die jij aantrekkelijk vindt, en die jou aantrekkelijk vinden. Dat je nog nooit zo iemand bent tegengekomen voor seks, vind ik best raar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef kwarktaart het volgende:
Voor de volledigheid dan: Ik ben zeker niet lelijk, ook niet dom, niet religieus en heb gewoon de behoeften van elke gezonde man. Wel ben ik pas laat geinteresseerd geraakt in vrouwen. Dit even los van de fysieke kant die gewoon al vanaf de pubertijd al tiptop in orde is. Dat ik nog nooit enige relatie heb gehad is gewoon omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen waarbij er genoeg wedrzijdse interesse was.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
Groeten Kwarktaart (zo heet ik niet echt).
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:51 schreef kwarktaart het volgende:
En natuurlijk heb ik vreselijke behoefte.
quote:Ik ben alleen geen type die de "normale" dingen doet in zijn leven. (Zoals uitgaan, achter de vrouwen aan, aan een uitgebreid sociaal netwerk werken.)
Je hebt wel behoefte, er is niets mis, maar wil er niets aan veranderen. Dan houdt het op.quote:Het doet er ook niet toe waarom. Ga er maar vanuit dat er niks mis is met mij. Het is geen principe kwestie ook... etc etc.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ben je erg lelijk?
Lelijk is niet relevant. Er zijn maar weinig echt lelijke mensen en zelfs de meest lelijke mensen neuken nog en hebben een relatie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef SwOoSh het volgende:
ben je erg lelijk?
Valt wel mee hoor, daar heb ik ook mijn eerste keer meegemaakt, en heb er nog steeds geen seconde spijt vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:35 schreef Eliminator20 het volgende:
Give this man a break!
Kerel, ga naar de hoeren ofzow. Het is een vervelende manier om je eerste keer te doen, Maar je heb geen idee wat je mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |