quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stelletje klootzakken. Dat kind heeft er niets mee te maken.![]()
Zou het eerder om een andere reden niet naar buiten brengen: het mensen niet op ideeen brengen. Mevrouw van Gogh kwam daar opeens ook achter toen ze zei dat haar kleinzoon weer gewoon met de fiets naar school gaat. Lijkt me niet zo slim.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind dit dus niet relevant nieuws dat de spanningen tussen verschillende 'groepen' alleen maar vergroot. Nergens voor nodig.
Voortaan dus alleen maar berichten over knuffelmarokkanen die met het NL's 11tal meetrainen? Kom ga lekker fietsen man. Nieuws is nieuws en dat moet de wereld weten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind dit dus niet relevant nieuws dat de spanningen tussen verschillende 'groepen' alleen maar vergroot. Nergens voor nodig.
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
Psst tis een kleine groep die zo vervelend doet.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sterke ouders zijn het. Goed dat ze het bij dit Novaoptreden houden. Moet toch niet er aan denken dat ze zometeen van Knevel tot Nivo Nihil zitten.
De betreffende Marokkanen moeten ze opsporen en aansporen om heropgevoed te worden. Nou ja.. her... uberhaupt opgevoed worden.
dat mag duidelijk zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
geen liefhebber van de beste man denk ik?
![]()
Het Mohammed B-team.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.
Idd, dit is geen nieuws meer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef speknek het volgende:
Lullig voor hem, maar laten we het niet opblazen, is niet elke puber het laatste jaar al twee keer in elkaar geslagen door een groepje marokkanen?
Een vechtpartij is geen nieuws. OOK niet als het het zoontje van van Gogh betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Voortaan dus alleen maar berichten over knuffelmarokkanen die met het NL's 11tal meetrainen? Kom ga lekker fietsen man. Nieuws is nieuws en dat moet de wereld weten.
Het Marokkanen promo team komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:
Dat zou wat zijn.
Dit is ongetwijfeld voorpagina Telegraagnieuws!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een vechtpartij is geen nieuws. OOK niet als het het zoontje van van Gogh betreft.
Hij is trouwens niet knock-out geslagen ofzo
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De telegraaf is dan ook geen krant.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is ongetwijfeld voorpagina Telegraagnieuws!
Guardia Civil!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Meki het volgende:
Politie doet ook niks
de schuld van Politie die slaapt alleen maar
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ben ik helemaal mee eens, is een van de grote voordelen van de multi culturele samenleving.quote:Lullig voor hem, maar laten we het niet opblazen, is niet elke puber het laatste jaar al twee keer in elkaar geslagen door een groepje marokkanen?
Als ik het niet-relevant nieuws vind heb ik het dus al gelezen hequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef more het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.
Als we niets over de spanningen schrijven, negeren we het probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef more het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.
Nou, dan zou ik die net kennen. Toeval dan toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef more het volgende:
[..]
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.
Laten we hem niet opblazenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef speknek het volgende:
maar laten we het niet opblazen
Meki.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef more het volgende:
[..]
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Laten we hem niet opblazen![]()
![]()
Hou op schei uit.
Heb je nou nog niet door dat het probleem geschreven wordt door de telegraaf; de elsevier en overige troep?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als we niets over de spanningen schrijven, negeren we het probleem.
Psies. Laat ze Petrus in elkaar schoppen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef Meh7 het volgende:
nergens voor nodig dit, hij is toch niet verantwoordelijk voor zijn vader
Nou moet je niet zo overdrijven. Het aantal Marokkanen in Noord-Beveland is nauwelijks op een hand te tellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens, is een van de grote voordelen van de multi culturele samenleving.
Iedereen wordt wel eens lastig gevallen door Marokkanen... dat is normaal.....
IK bedoel blijf dan niet in het topic hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik het niet-relevant nieuws vind heb ik het dus al gelezen he![]()
Ook heel goed mogelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
en het zijn geen Marokkanen maar Nederlanders
Een kleine groep van 98%, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
Psst tis een kleine groep die zo vervelend doet.
Wanneer gaan ze beginnen zich dan ook eens zo te gedragen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een kleine groep van 98%, inderdaad.
hoezo, spelen ze in het nationaal elftal ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Die gaan liever langs de weg staan flitsen en identiteitscontroles uitvoeren, dat is toch ook zoveel makkelijker.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Meki het volgende:
Politie doet ook niks
Goede moderatie zeg ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat steeds meer mensen wakker worden en beseffen dat de media alles tot enorme proporties opblazen en de problematiek op wat extreme uitzonderingen na eigenlijk wel meevalt. Kijk, je hebt altijd nog dwazen die "Het land uitzettuh we motteh geen problemuh" roepen, maar dat aantal lijkt wel minder te worden.
fout het zijn marokkanen, want ze voelen zich vast en zeker (net als jij en bullshitboy) 100% marokkaan. tenzij het ff beter uitkomt om nederlander te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Ze hebben alleen een Nederlands paspoort?? Ze zien er zo Noord Afrikaans uit, en een Nederlands paspoort maakt je nog geen "echte" Nederlander.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Die groep is nu vervangen door een meute die het heft in eigen handen wil nemen heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Kijk, je hebt altijd nog dwazen die "Het land uitzettuh we motteh geen problemuh" roepen, maar dat aantal lijkt wel minder te worden.
Dat is inderdaad ook een deel van het probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Meki het volgende:
Politie doet ook niks
Een Noord-Afrikaans uiterlijk maakt je ook geen Marokkaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef more het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een Nederlands paspoort?? Ze zien er zo Noord Afrikaans uit, en een Nederlands paspoort maakt je nog geen "echte" Nederlander.
open je ogen, het gebeurt overal. ik heb marokkaanse collega's waar ik wel goed mee kan opschieten, maar die sporen ook niet altijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat het probleem geschreven wordt door de telegraaf; de elsevier en overige troep?
Wat wel dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef more het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een Nederlands paspoort?? Ze zien er zo Noord Afrikaans uit, en een Nederlands paspoort maakt je nog geen "echte" Nederlander.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef JohnDope het volgende:
de telegraaf is de beste krant van nederland,
en jij zit ondertussen je vingers af te likken?quote:Het sfeertje wordt grimmiger en grimmiger
Ze spreken over zichzelf niet als Nederlanders maar als Marokkanen, dan zijn het voor mij ook Marokkanen. Veelal Kut-Marokkanenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Ja, laten we net doen alsof de zon altijd schijnt, de Wallage tactiekquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ja je kan altijd zaken tot het extreme trekken, zo'n infantiele dooddoenerquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Moskeeen in brand steken? Je kop kaal scheren? Hakenkruizen op graven kalken? Boem-Bagger-bOem-muziek luisteren? Kankeren op alles wat er iets anders uitziet? Maakt dat je een Nederlander?
De telegraaf is een dagblad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef JohnDope het volgende:
de telegraaf is de beste krant van nederland
Stel dat je nou de afgelopen 2 jaar niets van al het nieuws meegekregen zou hebben, zou je dan in 'het dagelijks leven' ook zo'n vreselijke hekel aan Marrokanen hebben dat de zon niet schijnt?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof de zon altijd schijnt, de Wallage tactiek
jup, die ambtenaren hebben jaren lang dit probleem verkloot met hun laffe beleid, er is ene fortuyn doodgeschoten, ene van gogh is weggeschoten en bestoken, maar de elitepolitiek verandert haar beleid niet, dus ja, misschien worden ze wakker als het escaleertquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]:
![]()
[..]
en jij zit ondertussen je vingers af te likken?
Ze zien er niet als een Noord Europeaan uit en weten zich niet te gedragen in de westerse wereld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Moskeeen in brand steken? Je kop kaal scheren? Hakenkruizen op graven kalken? Boem-Bagger-bOem-muziek luisteren? Kankeren op alles wat er iets anders uitziet? Maakt dat je een Nederlander?
Ik heb geen hekel aan Marokkanen, een groot deel zijn gewoon stomme boeren. Die je als een stomme boer moet behandelen. Dat ze zelf in de stad geboren zijn, verraad de boerse achtergrond van hun ouders niet. Dus drukken en laten zien wie er de baas is. De enige taal die ze verstaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Stel dat je nou de afgelopen 2 jaar niets van al het nieuws meegekregen zou hebben, zou je dan in 'het dagelijks leven' ook zo'n vreselijke hekel aan Marrokanen hebben dat de zon niet schijnt?
Dan blijven er vrij weinig Nederlanders over denk ik; als het op dat tweede criterium aankomt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef more het volgende:
[..]
Ze zien er niet als een Noord Europeaan uit en weten zich niet te gedragen in de westerse wereld.
vraag me trouwens af of ze uberhaupt een draaiboek voor zoiets hebben, maar goed... dat zien we dan wel in NOVA.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jup, die ambtenaren hebben jaren lang dit probleem verkloot met hun laffe beleid, er is ene fortuyn doodgeschoten, ene van gogh is weggeschoten en bestoken, maar de elitepolitiek verandert haar beleid niet, dus ja, misschien worden ze wakker als het escaleert
Gewoon duidelijke grenzen stellen, Marrokaanse probleem jongeren mogen terug naar Marroko, gezellig geiten gaan houden of zo.quote:Wat wel dan?
Moskeeen in brand steken? Je kop kaal scheren? Hakenkruizen op graven kalken? Boem-Bagger-bOem-muziek luisteren? Kankeren op alles wat er iets anders uitziet? Maakt dat je een Nederlander?]
Dat is inderdaad zo, maar niet echt iets bijzonders. Ik heb geen idee door wie zijn zoontje in elkaar geslagen is, maar ik denk dat we het over vrij jonge kinderen hebben. Het is een afschuwelijk iets om te zeggen, maar dat hoor je net zo goed gebruikt worden naar kinderen die een vader of moeder op een andere manier zijn kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:50 schreef Falco het volgende:
Maar goed alle gekheid op een stokje. Het is wel een beetje ziek om als kind dingen te horen dat het maar wat goed is dat je vader dood is en dat je er ook nog eens voor in elkaar geslagen wordt. Dat klopt niet helemaal...
Misschien in de buurt waar jij woont,quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan blijven er vrij weinig Nederlanders over denk ik; als het op dat tweede criterium aankomt.
maakt niet uit waar als we het maar zienquote:
Dan doe je toch iets foutquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, daardoor weet ik dat een groot deel van de incidenten niet eens de krant of het internet haalt.
Binnenkort zijn we er vanafquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er eerlijk gezegd niet ze heel erg veel van.
hij is in elkaar geslagen, politie kwam niet, dus bewijs hebben we niet
als hij echt al meerdere malen in elkaar is geslagen ... waarom gaan die figuren dan in godsnaam niet zelf naar de politie met een cameracrew ofzo
NOVA
Of je doet even normaal natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Er is een discrepantie tussen Nederlander zijn en een Nederlands paspoort hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
True, in Frankrijk bijvoorbeeld heeft men meer last van Algerijnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:57 schreef Meki het volgende:
Oma Gogh heeft denk ik geen goede bron
Noord Afrikanen is een goede woord
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:57 schreef Meki het volgende:
Oma Gogh heeft denk ik geen goede bron
Noord Afrikanen is een goede woord
OK dat aantal moge minder worden, maar ik hoor gelukkig ook niet meer:quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik krijg wel een beetje het gevoel dat steeds meer mensen wakker worden en beseffen dat de media alles tot enorme proporties opblazen en de problematiek op wat extreme uitzonderingen na eigenlijk wel meevalt. Kijk, je hebt altijd nog dwazen die "Het land uitzettuh we motteh geen problemuh" roepen, maar dat aantal lijkt wel minder te worden.
Ja, je hebt gelijk, eigenlijk zijn er helemaal geen problemen met Marokkanen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Op een enkel vechtpartij je na toen ik een jaar of 14 was (wederzijdse provocatie enzo) heb ik nergens last van gehad.
Dude, doe normaal tegen Meki. Hij is tenminste nog een toffe en normale Marokkaan en/of Nederlanderquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
![]()
http://www.resultonline.com/cgi-bin/lgclick?sid=taalpagi&aid=LOITALEN_ta_dutch_txt&pid=ntpnt2
![]()
Nee hoor; woon prima. Maar zag vanmorgen nog een keurige zakenman een vuilniszak uit zn auto op de stoep zetten. Dat vind ik dan bijvoorbeeld niet normaal. Zeg ik er wat van; wordt ie boos en rijdt ie weg. Dat vind ik dan weer helemaal niet normaal. Dan liever een klap voor mn kop van een Marrokaan.quote:
als dat het criterium zou zijn dan zouden we nog maar heel weinig media overhouden hier in Hollandquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zijn ze niet positief genoeg over ons legertje verdedelde scouts?![]()
wat ik je brom hehe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als dat het criterium zou zijn dan zouden we nog maar heel weinig media overhouden hier in Holland
thuis bij moeders en vaders blijven wonenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:00 schreef Bolderbast het volgende:
wat er voor figuren in dit land rondlopen is onvoorstelbaar
waar moet ik heen om 0,0 te maken te krijgen met Marokkanen c.q. Islam beoefenaars?
dan ga ik alvast inpakken
Nou ja, ik was een kennis van de vermoorde veearts en hormonenmaffia-bestrijder Karel Van Noppen uit Vlaanderen, die kinderen hebben ze destijds ook met een Mercedes de gracht in gereden op weg van school naar huis. En dat is gewoon nooit op het nieuws geweest.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef sp3c het volgende:
ik geloof er eerlijk gezegd niet ze heel erg veel van.
hij is in elkaar geslagen, politie kwam niet, dus bewijs hebben we niet
als hij echt al meerdere malen in elkaar is geslagen ... waarom gaan die figuren dan in godsnaam niet zelf naar de politie met een cameracrew ofzo
NOVA
IJsland, Ierland, Oost Europa, Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:00 schreef Bolderbast het volgende:
wat er voor figuren in dit land rondlopen is onvoorstelbaar
waar moet ik heen om 0,0 te maken te krijgen met Marokkanen c.q. Islam beoefenaars?
Verbaast het iemand?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:28 schreef more het volgende:
Misschien moeten we maar eens wat marrokkanen gaan "exporteren"
quote:wat er voor figuren in dit land rondlopen is onvoorstelbaar
Ik verkas naar Rusland. Het wordt me sowieso te vol hier.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
IJsland, Ierland, Oost Europa, Zuid-Amerika.
Dude! Where do you buy your imagination? I definitely need to get some of what you got!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:09 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in de USA wonen man... de Amerikaanse politie doet iets moeilijker dan de Nederlandse. Of als dan een groepie Marrokanen achter je aan zit dan ren je naar je voortuintje en je roept dan "Get of my property" Als ze dan niet weg rennen haal je je .357 te voorschijn en knallen maar.
Tsjetjeniëquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik verkas naar Rusland. Het wordt me sowieso te vol hier.
quote:Dude! Where do you buy your imagination? I definitely need to get some of what you got!
Als je liever een klap krijg dan dat iemand een vuilniszak op de stoep zet, dan snap ik je poging tot relativeren al een stuk meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:01 schreef Tobbes het volgende:
Nee hoor; woon prima. Maar zag vanmorgen nog een keurige zakenman een vuilniszak uit zn auto op de stoep zetten. Dat vind ik dan bijvoorbeeld niet normaal. Zeg ik er wat van; wordt ie boos en rijdt ie weg. Dat vind ik dan weer helemaal niet normaal. Dan liever een klap voor mn kop van een Marrokaan.
Idd!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je liever een klap krijg dan dat iemand een vuilniszak op de stoep zet, dan snap ik je poging tot relativeren al een stuk meer.
Een klap ontstaat in een emotie, een moment. Over zo'n vuilniszak is eerst rustig nagedacht en is zeer bewust.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je liever een klap krijg dan dat iemand een vuilniszak op de stoep zet, dan snap ik je poging tot relativeren al een stuk meer.
Volledig mee eens. Nu draait het om de zoon van Van Gogh, maar het is natuurlijk al een tijdje geen geheim meer dat jeugdbendes in Amsterdam steeds meer de dienst uitmaken. Er zal toch ooit echt eens iets aan gedaan moeten worden !quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Voortaan dus alleen maar berichten over knuffelmarokkanen die met het NL's 11tal meetrainen? Kom ga lekker fietsen man. Nieuws is nieuws en dat moet de wereld weten.
Ja, en vreemdgaan en dan zeggen: 'ik was dronken' heeft voor mij net zoveel waarde als excuus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een klap ontstaat in een emotie, een moment. Over zo'n vuilniszak is eerst rustig nagedacht en is zeer bewust.
Dat is voor mij het verschil.
Het ene komt uit temperament voort; het ander uit een lakse mentaliteit.
Je kan zeggen over Marokkanen wat je wilt. Maar ze hebben wel hun hart op hun tong, je weet wat je aan ze hebt. Alleen af en toe hebben ze hun hart op hun vuist.
ach ja,
Je weet absoluut niet waar je over lult... waar woon jij in hemelsnaam?quote:Een klap ontstaat in een emotie, een moment. Over zo'n vuilniszak is eerst rustig nagedacht en is zeer bewust.
Je kan zeggen over Marokkanen wat je wilt. Maar ze hebben wel hun hart op hun tong, je weet wat je aan ze hebt. Alleen af en toe hebben ze hun hart op hun vuist.
Dat zijn geen Marokkanen, dat is een groep levenloze, kansloze marokkaanse jongeren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Je weet absoluut niet waar je over lult... waar woon jij in hemelsnaam?
Het is systematisch treiteren door een enorme groep Marrokaanse jongeren dat hier het probleem is. En wee o wee als je zo'n snotneus op z'n bek durft te rammen omdat ie je vrouw/vriendin aan het beledigen is... dan krijg je gelijk half Noord Afrika op je dak.
Ik haal zelf mijn ervaring uit 2 jaar in Amsterdam en 3 jaar in regio Haarlem wonen. Jij?
De meeste zullen ongetwijfeld ook een Marokkaans paspoort hebben dus zijn het ook Marokkanen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
Jij -gelukkig- niet iigquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het gaat om Marrokaantjes die op straat naar iemand (van Gogh of iemand anders who gives a fuck) toelopen en dan slaan dreigen of iets irritants doen.
Dat moeten ze niet willen. Ze moeten namelijk luisteren vooral naar van Gogh, maar eigenlijk naar iedereen.
Marrokaantjes moetens eens goed begrijpen wie het hier voor het zeggen heeft in Nederland.
Je bent op de hoogte van het feit dat Van Gogh helaas niet meer onder ons is, neem ik aan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het gaat om Marrokaantjes die op straat naar iemand (van Gogh of iemand anders who gives a fuck) toelopen en dan slaan dreigen of iets irritants doen.
Dat moeten ze niet willen. Ze moeten namelijk luisteren vooral naar van Gogh, maar eigenlijk naar iedereen.
Marrokaantjes moetens eens goed begrijpen wie het hier voor het zeggen heeft in Nederland.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat Van Gogh helaas niet meer onder ons is, neem ik aan?
Voor heel veel Nederlanders in de grotere steden is het beeld van "een groep levenloze, kansloze marokkaanse jongeren" het enige beeld van Marrokanen waar ze dagelijks mee geconfronteerd worden. Maar nogmaals, je weet niet waar je over lult...quote:Dat zijn geen Marokkanen, dat is een groep levenloze, kansloze marokkaanse jongeren.
Zo zijn er ook autochtone Nederlandse groepen; alleen wat minder. Maar autochtone nederlandse jongeren hebben dan ook vaak wat meer te doen en een wat rooskleuriger toekomst.
Ja, lekker temperamentvol met z'n achten een junk kapottrappen. Heerlijk dat mediterrane temperament.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Het ene komt uit temperament voort
In Den Haag valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Voor heel veel Nederlanders in de grotere steden is het beeld van "een groep levenloze, kansloze marokkaanse jongeren" het enige beeld van Marrokanen waar ze dagelijks mee geconfronteerd worden. Maar nogmaals, je weet niet waar je over lult...
Plotseling temperament en emotie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een klap ontstaat in een emotie, een moment. Over zo'n vuilniszak is eerst rustig nagedacht en is zeer bewust.
ach ja,
Zolang de politie niks doet en burgers zich niet mogen verdedigen hebben asociale en criminele kut-marrokanen en ander gespuis het in veel gebieden voor het zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:20 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Naast luisteren naar zijn zoontje, kunnen Moslims Submission of een andere film van Theo van Gogh bekijken en er hun conclusie's uit trekken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat Van Gogh helaas niet meer onder ons is, neem ik aan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In Den Haag valt het allemaal wel mee.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een kleine groep van 98%, inderdaad.
Gezellig in de Schilderswijk huppelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja. Een opwellende emotie is veel voorspelbaarder dan een weloverwogen beslissing?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Een klap ontstaat in een emotie, een moment. Over zo'n vuilniszak is eerst rustig nagedacht en is zeer bewust. [..] je weet wat je aan ze hebt.
Denk niet dat het zo'n best-seller wordt in de (moslimse)-videotheek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Kunnen Moslims Submission of een andere film van Theo van Gogh bekijken en er hun conclusie's uit trekken.
Het is daar echt niet zo dat je van je fiets wordt getrokken en in elkaar wordt geslagen hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Gezellig in de Schilderswijk huppelen.
tot 21 jaar geleden 4 jaar gewoond in de Schilderswijk als klein kind
Wat een gore klotewijk is dat geworden.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is daar echt niet zo dat je van je fiets wordt getrokken en in elkaar wordt geslagen hoor.
Woon je in Bezuidenhout ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, ik struikelde alleen maar over het ingeslagen glas van autoruiten de laatste keer. En die smerige lui die daar alle illegalen uitbaten (verblijfplaatsen, werken in cafe's en kantoren voor een grijpstuiver). En allemaal een grote bek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het is daar echt niet zo dat je van je fiets wordt getrokken en in elkaar wordt geslagen hoor.
Ik fiets er wel eens doorheen; ook om 4 uur 's nachts.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je woont in Voorburg, ga mij niet vertellen hoe het er aan toegaat in sommige wijken in Den Haag.
Leuk voor jou, als je pa was afgeslacht door een islamitisch satanist in een jurk en hersendode kutventjes jou beginnen molesteren met dat soort teksten lul je echt wel anders.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout
Op een enkel vechtpartij je na toen ik een jaar of 14 was (wederzijdse provocatie enzo) heb ik nergens last van gehad.
En dan vergeet ik nog te vertellen over wat een buitenlandse vriendin daar allemaal meemaakte. Anti-Joodse en anti-Nederlandse teksten op de muren gespoten. Scheldkannonades van moslimjongeren. Dat stuk grond is geen Nederland meer.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:35 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Nee, ik struikelde alleen maar over het ingeslagen glas van autoruiten de laatste keer. En die smerige lui die daar alle illegalen uitbaten (verblijfplaatsen, werken in cafe's en kantoren voor een grijpstuiver). En allemaal een grote bek.
Mijn pa gaat dan ook niet publiekelijk Marokkanen bashen om populair te doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Leuk voor jou, als je pa was afgeslacht door een islamitisch satanist in een jurk en hersendode kutventjes jou beginnen molesteren met dat soort teksten lul je echt wel anders.
Duindorpers zijn idd geen lieverdjes (ook wel eens problemen mee gehad) maar zij zijn niet te vergelijken met de terreur van Marokkanen. Ga eens een paar jaar met het OV in de randstad/Den Haagquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik fiets er wel eens doorheen; ook om 4 uur 's nachts.![]()
En mijn halve familie woont in Duindorp. DAT is pas tuig.
Dus dan is het goed? Twisted mind heb jij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mijn pa gaat dan ook niet publiekelijk Marokkanen bashen om populair te doen
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus dan is het goed? Twisted mind heb jij.![]()
Nee, jouw pa schijt liever zijn broek vol op de plee bang om misstanden aan de kaak te stellen????. Zo vader zo zoon kennelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ballen, neequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1. Wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef R@b het volgende:
[..]
Nee, jouw pa schijt liever zijn broek vol op de plee bang om misstanden aan de kaak te stellen????. Zo vader zo zoon kennelijk.
Ik vind het eerder makkelijk en laf als je dat wel doet. Schop het dan tot politicus en doe er echt wat aan.quote:
Wat weet jij in godesnaam over van Gogh? Die man had een beduidend genuanceerder karakter dan de gemiddelde Lonsdale-sukkel die jij blijkbaar voor ogen hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.
Dat submission ook; denk je nou echt dat van Gogh wat geeft over het lijden van die vrouwen? Dat gaat toch allemaal om publiciteit.
Klopt best wel, en dan ís er eindelijk iemand die zijn mond open doet, en dan wordt ie vermoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
2. Jouw vader en die van 14 miljoen andere 'Nederlanders' dan ook blijkbaar.
Ooit van het begrip opiniemaker gehoord??quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind het eerder makkelijk en laf als je dat wel doet. Schop het dan tot politicus en doe er echt wat aan.
Ja, al ben ik het niet altijd met ze eens. Maar zij zijn tenminste in een positie waar het ook daadwerkelijk zin heeft als ze wat roepen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Ooit van het begrip opiniemaker gehoord??
Maar goed, ik begrijp dat je wel veel respect kunt opbrengen voor Geert Wilders en minister verdonk. Hulde![]()
Waarom had Van Gogh zich moeten inhouden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.
Dat submission ook; denk je nou echt dat van Gogh wat geeft over het lijden van die vrouwen? Dat gaat toch allemaal om publiciteit.
Tuurlijk is dat niet normaal. Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom had Van Gogh zich moeten inhouden?
Is het soms zo vanzelfsprekend in Marokko dat je iemand afslacht wanneer diens mening niet strookt met zijn eigen mening. Wat mij niet eens zou verbazen gezien de primitieve barbaarse instelling die zij erop na houden.
Zo instabiel was die samenleving voor die tijd nog niet hoor, vriend mohammed heeft hem met een fijne daad van steek- en hakwerk in ene kere wel een stuk instabieler gemaakt ja..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet normaal. Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?
Waar is dat goed voor dan?
Ja, want beter komen dit soort zaken nu naar boven voordat de radicale islam hier zo groot is dat niemand meer zijn waffel durft open te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tobbes het volgende:
Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?
je joh, laat iedereen maar gewoon zijn muil dichthouden. Vrijheid van meningsuiting, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Van Gogh heeft ook regelmatig zeer onfatsoenlijke kritiek gegeven op Joden die wel wat erger was dan de spottende kritiek over moslims. Maar blijkbaar kunnen alleen Moslims niet tegen kritiek en spot.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo instabiel was die samenleving voor die tijd nog niet hoor, vriend mohammed heeft hem met een fijne daad van steek- en hakwerk in ene kere wel een stuk instabieler gemaakt ja..
Van Gogh was louter bezig wat olie op het vuur te gooien om die vastgelopen laffe politici weer ns voor het blok te zetten...
Raar dat Rob Muntz nooit om zeep is geholpen door enkele rabiate joden na zijn walgelijke sketch op de vpro, blijkbaar zit er toch ook "iets" van verschil in het omgaan met kritiek tussen bevolkingsgroepen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik fiets er wel eens doorheen; ook om 4 uur 's nachts.![]()
En mijn halve familie woont in Duindorp. DAT is pas tuig.
jah nou die selectieve verontwaardiging kwam pas nadat die tering junk natuurlijk terecht was doodgeschopt omdat ze had gestolen hequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:27 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ja, lekker temperamentvol met z'n achten een junk kapottrappen. Heerlijk dat mediterrane temperament.
Jongen, ga je alsjeblieft inlezen. Van Gogh is jarenlang zeer kritisch geweest over de Islam en haar uitwassen. Alles wat hij zei was gefundeerd, alleen stelde hij het met zo veel ironie en zelfspot en was er vaak veel voorkennis en intelligentie voor nodig om het punt te snappen (de beroemde geitenneukers-kwoot). Ik laat het aan jou om te bepalen waar het bij jou aan schort.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1. Wat weet jij daar nou van?
2. Jouw vader en die van 14 miljoen andere 'Nederlanders' dan ook blijkbaar.
3. Oja, en jij ook dan natuurlijk. (zo vader zo zoon he;) )
edit: Bovendien heeft mijn vader niet zo'n populistische, ongenuanceerde mening als van Gogh toendertijd. Het is af en toe ook een kunst en een must om zaken van twee kanten te bekijken.
Van Gogh had expliciet niet als doel om de boel bij elkaar te houden, maar zag dit als een tijd waarin aan de noodrem getrokken moet worden. Een van de punten die hij veelvuldig maakt is dan ook dat er geen compromis is tussen de niet-liberale uitwassen van de islam en onze maatschappij. Dat is ook de reden waarom hij Submission gemaakt heeft. De ironische lachwekkendheid dat je hem daarmee enkel zoeken naar publiciteit verwijt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet normaal. Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?
Waar is dat goed voor dan?
14 dacht ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef kLowJow het volgende:
En weer verder. Hoe oud is het zoontje van Van Gogh nu eigenlijk?
Optimistquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik verkas naar Rusland. Het wordt me sowieso te vol hier.
Oei... "geytenneuqers" en "voorkennis en intelligentie"... ja dat gaat niet samen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
Alles wat hij zei was gefundeerd, alleen stelde hij het met zo veel ironie en zelfspot en was er vaak veel voorkennis en intelligentie voor nodig om het punt te snappen (de beroemde geitenneukers-kwoot).
Dus je kent de context ook niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oei... "geytenneuqers" en "voorkennis en intelligentie"... ja dat gaat niet samen...
EenSCH...quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Jongen, ga je alsjeblieft inlezen. Van Gogh is jarenlang zeer kritisch geweest over de Islam en haar uitwassen. Alles wat hij zei was gefundeerd, alleen stelde hij het met zo veel ironie en zelfspot en was er vaak veel voorkennis en intelligentie voor nodig om het punt te snappen (de beroemde geitenneukers-kwoot). Ik laat het aan jou om te bepalen waar het bij jou aan schort.
[..]
Van Gogh had expliciet niet als doel om de boel bij elkaar te houden, maar zag dit als een tijd waarin aan de noodrem getrokken moet worden. Een van de punten die hij veelvuldig maakt is dan ook dat er geen compromis is tussen de niet-liberale uitwassen van de islam en onze maatschappij. Dat is ook de reden waarom hij Submission gemaakt heeft. De ironische lachwekkendheid dat je hem daarmee enkel zoeken naar publiciteit verwijt.
dan opteer ik gevangenisstraf voor alle marokkanen, uit voorzorg voor radicalisatiequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:41 schreef zoalshetis het volgende:
wel jammer dat bsb op vakantie is. hij mist al het, in zijn ogen dan, leuke nieuws.
(hij opteerde gevangenisstraf voor lieuwe na de dood van zijn vader, uit voorzorg voor radicalisatie oid).
met als doel dat mensen hun kop dan in het zand kunnen blijven steken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
Kunnen die ouders van Van Gogh niet een spreekverbod krijgen?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dus je kent de context ook niet?
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:51 schreef SCH het volgende:
Nee hoor - maar het is lastig om die mensen kritisch te benaderen - ze zijn boven de partijen verheven en de ouders van een vermoord iemand. Alles wat ze zeggen wordt klakkeloos aangenomen. Hoe moet ik checken wat zijn onder 'in elkaar slaan' verstaan en waarom hebben ze geen aangifte gedaan maar zeggen het wel op tv?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met als doel dat mensen hun kop dan in het zand kunnen blijven steken?
A) Waarom zou je hen kritisch willen benaderen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - maar het is lastig om die mensen kritisch te benaderen - ze zijn boven de partijen verheven en de ouders van een vermoord iemand. Alles wat ze zeggen wordt klakkeloos aangenomen. Hoe moet ik checken wat zijn onder 'in elkaar slaan' verstaan en waarom hebben ze geen aangifte gedaan maar zeggen het wel op tv?
de column over de poesjes staat op de FP
Ze doen regelmatig politieke uitspraken en hebben veel kritiek op van alles en nog wat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
A) Waarom zou je hen kritisch willen benaderen?
Hebben ze merkwaardige uitspraken gedaan die niet stroken met?
Dikke Harry, zo werkt het niet lieverd. Die mensen roepen zomaar wat en hier wordt het voor waar aangenomen.quote:JIj bent journalist, dus JIJ kunt op je vragen best een antwoord krijgen, dit zijn kans die je niet moet laten lopen als je iets van je leven wilt maken jongen.
En jij niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Dikke Harry, zo werkt het niet lieverd. Die mensen roepen zomaar wat en hier wordt het voor waar aangenomen.
dus omdat jij iets lastig vindt en die mensen gewoon dit meemaken in hun leven, is een spreekverbod wel op zijn plek?quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor - maar het is lastig om die mensen kritisch te benaderen - ze zijn boven de partijen verheven en de ouders van een vermoord iemand. Alles wat ze zeggen wordt klakkeloos aangenomen. Hoe moet ik checken wat zijn onder 'in elkaar slaan' verstaan en waarom hebben ze geen aangifte gedaan maar zeggen het wel op tv?
de column over de poesjes staat op de FP
voor wie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:00 schreef Sukh het volgende:
Shit happens...
Kritiek leveren is niets mis mee, aan de interviewer de taak om een wedervraag te stellen als e.e.a. niet duidelijk is bijv.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen regelmatig politieke uitspraken en hebben veel kritiek op van alles en nog wat.
[..]
Dikke Harry, zo werkt het niet lieverd. Die mensen roepen zomaar wat en hier wordt het voor waar aangenomen.
nah dan is een spreekverbod voor jou ook wel op z`n plaatsquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze doen regelmatig politieke uitspraken en hebben veel kritiek op van alles en nog wat.
[..]
in dit geval voor lieuwe...quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:02 schreef ludendorff het volgende:
[..]
nah dan is een spreekverbod voor jou ook wel op z`n plaats
het is wel storend omdat ze niet kunnen worden tegengesproken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:02 schreef ludendorff het volgende:
[..]
nah dan is een spreekverbod voor jou ook wel op z`n plaats
Met heel veel dingen die mevrouw Van Gogh heeft gezegd over o.a. Cohen en moslims in het algemeen. En ouders van vermoorde kinderen benader je niet zo kritisch als een politicus terwijl de moeder zich wel opstelt als een politicus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kritiek leveren is niets mis mee, aan de interviewer de taak om een wedervraag te stellen als e.e.a. niet duidelijk is bijv.
Waarom bendaer je het zo negatief?
Hoezo 'roepen die mensen maar wat'?
En waarom zou het niet waar zijn? Met welke uitspraken heb jij dan moeite?
Hoezo gewoon? Weet jij wat er is gebeurd met Lieuwe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus omdat jij iets lastig vindt en die mensen gewoon dit meemaken in hun leven, is een spreekverbod wel op zijn plek?![]()
Yep mee eens....ze zijn geen experts of iets dergelijks, en mensen zijn snel geneigd om hun mening over te nemen of om hun te volgen in sympathie met Theo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
het is wel storend omdat ze niet kunnen worden tegengesproken.
best shit idd dat je vader wordt afgeslagd en je daarna nog klappen toe krijgt. ik denk dat de grootste shit die gaat happenen toch echt over enige tijd in marokkaanse hoek te verwachten zal zijn. "huilen is voor jou te laat...". geen hoop, maar een constatering, voordat ik al die beschermers van de kutelementen binnen dit volk over me heen krijg.quote:
waarom moet ik huilen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best shit idd dat je vader wordt afgeslagd en je daarna nog klappen toe krijgt. ik denk dat de grootste shit die gaat happenen toch echt over enige tijd in marokkaanse hoek te verwachten zal zijn. "huilen is voor jou te laat...". geen hoop, maar een constatering, voordat ik al die beschermers van de kutelementen binnen dit volk over me heen krijg.
zolang jij helemaal niks weet geloof ik de ouders van theo en zijn zoon eerder. je gaat niet zomaar naar nova en voor zover ik kan inschatten leken die ouders mij geen losgeslagen idioten die maar wat raaskallen. iets wat jij ons wel graag wil doen geloven in al je onbegrijpelijke bitterheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo gewoon? Weet jij wat er is gebeurd met Lieuwe?
walgelijk sujet...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:08 schreef Sukh het volgende:
[..]
waarom moet ik huilen?
je reageert zwaar emotioneel...take a chillpill
Wees blij dat de schade voor lieuwe nog meevalt, het had erger gekunt.
Misschien heb ik niet alles gehoord van mevrouw, maar ik heb haar wel kritiek horen leveren op Burgemeester Cohen die in haar ogen te laks reageerde op bepaalde gebeurtenissen. Ik zie niet in waarom dat fout zou moeten zijn, in haar ogen is die kritiek gerechtvaardigd en als de interviewer een andere mening is toegedaan of daar wat meer uitleg bij wil staat hem niets in de weg om daarnaar te vragen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Met heel veel dingen die mevrouw Van Gogh heeft gezegd over o.a. Cohen en moslims in het algemeen. En ouders van vermoorde kinderen benader je niet zo kritisch als een politicus terwijl de moeder zich wel opstelt als een politicus.
Volgens mij had jij er met een 'royaal gebaar' geen moeite mee dat er een eenzijdig verhaal werd verteld zonder tegenspraak...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hoeft geen expert te zijn om je eigen bevindingen openbaar te maken, of wel dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:05 schreef Sukh het volgende:
[..]
Yep mee eens....ze zijn geen experts of iets dergelijks, en mensen zijn snel geneigd om hun mening over te nemen of om hun te volgen in sympathie met Theo.
Wat een dooddoener.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:08 schreef Sukh het volgende:
[..]
Wees blij dat de schade voor lieuwe nog meevalt, het had erger gekunt.
Waarom zou dat niet kunnen en waarover dan wel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
De ouders van Theo zijn door NOVA gevraagd en hebben daar gehoor aan gegeven, omdat ook zij blijkbaar de behoefte hebben hun visie en ervaringen te delen, als de kranten en fora vooral vol staan over Mo's visie en allerlei vooringenomen meninkjes zoals de jouwe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo gewoon? Weet jij wat er is gebeurd met Lieuwe?
Datr zeg ik helemaal niet, wat een domme insinuatie. Maar het punt blijft, ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zolang jij helemaal niks weet geloof ik de ouders van theo en zijn zoon eerder. je gaat niet zomaar naar nova en voor zover ik kan inschatten leken die ouders mij geen losgeslagen idioten die maar wat raaskallen. iets wat jij ons wel graag wil doen geloven in al je onbegrijpelijke bitterheid.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:24 schreef milagro het volgende:
[..]
De ouders van Theo zijn door NOVA gevraagd en hebben daar gehoor aan gegeven, omdat ook zij blijkbaar de behoefte hebben hun visie en ervaringen te delen, als de kranten en fora vooral vol staan over Mo's visie en allerlei vooringenomen meninkjes zoals de jouwe.
Als jij gisteren daadwerkelijk geluisterd had, dan had je ook gehoord dat dat interview gisteren het laatste interview nav de moord op Theo was dat ze zullen geven, ze hebben gezegd wat ze kwijt wilden nog en dat is dat.
Ouders van vermoorde kinderen hebben soms die behoefte, om ook aan het grote publiek hun verhaal te doen, de ouders van die 2 vermoorde meisjes in de UK hebben in een docu van een uur hun verhaal gedaan, de ouders van vermoordde kinderen hier, die de kans kregen hen verhaal te doen in Netwerk, Nova, of waar dan ook, grijpen ook die kans aan, sommigen van hen althans.
Niets nieuws onder de zon dus.
Maar ja, deze ouders zijn de ouders van Theo van Gogh en dús zullen ze ws "maar wat roepen" , dat deed hun zoon tenslotte ook, nietwaar?
Hahaha. Lelijke stokert.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Ja leuk man.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef JohnDope het volgende:
Het sfeertje wordt grimmiger en grimmiger
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
ze zijn onschendbaar
Ja, dat is verkeerd. Ze zitten daar als ouders van en als zodanig ben ik geinteresseerd in hun verhaal .quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:19 schreef Elgigante het volgende:
is er sowieso op voorhand iets mis met 'je opstellen als politicus'? (In hoeverre dat ook mogelijk is)
dat maak JIJ ervan nu.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Datr zeg ik helemaal niet, wat een domme insinuatie. Maar het punt blijft, ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
dat vind ik nogal krampachtig gedacht van je. ook wel een beetje ongevoelig en bovendien geen reden om die mensen monddood te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Datr zeg ik helemaal niet, wat een domme insinuatie. Maar het punt blijft, ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
Doorsnee incident? Terwijl de Marokkanen vroegen of hij de zoon van Theo van Gogh was? Dit tweemaal in korte tijd gebeurde, Marokkanen op zoek waren in zijn oude woning en mensen vroegen waar hij woonde? Het is altijd grappig hoe hij dingen die krom zijn nog recht probeert te praten, jij bent altijd totaal selectief in je verontwaardiging.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat.
Ik bekritiseer hun om hun politieke uitspraken en ik suggereer dat een opa misschien wel een incident "als in elkaar geslagen" zal typeren wat in Amsterdam doorgaans onder de doorsnee dagelijkse incidenten valt.
Oh, wat genuanceerd ineens. Van die nuance lees ik weinig in dit topic, daar wordt aan dat in elkaar geslagen geen moment getwijfeld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:28 schreef milagro het volgende:
[..]
dat maak JIJ ervan nu.
hoe had jij je het voorgesteld dan gisteren?
Een Jeroen Pauw, die zegt "in elkaar geslagen? toe maar, wate en grote woorden, is dat wel zo, of was het gewoon een tikje? en Lieuwe, weet u wel zeker dat hij geen aanleiding gegeven heeft?"
de politie gaat de zaak nu onderzoeken en als hun verhaal niet klopt, komen we daar vanzelf achter.
gelukkig bied jij een even ongenuanceerde tegenstem, of had je dat nog niet door?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, wat genuanceerd ineens. Van die nuance lees ik weinig in dit topic, daar wordt aan dat in elkaar geslagen geen moment getwijfeld.
Ik twijfel er dan ook NIET aan, SCH, niet weer lezen wat je wilt lezen, het is lastig, ik weet het, maar probeer het eens .quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, wat genuanceerd ineens. Van die nuance lees ik weinig in dit topic, daar wordt aan dat in elkaar geslagen geen moment getwijfeld.
welke "kleine dingen"?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Laten we dan maar lekker kankeren om kleine dingen en elkaar opstoken.
Typisch dat jij er in dat soort gevallen alleen maar ongenuanceerdheid tegenover stelt. Er zijn hier genoeg mensen die genuanceerd willen disscussiëren en je bent er slim genoeg voor. En juist doordat je politiek bedrijft (ipv discussieert) zorg je er mede voor dat we hier niet snel tot de kern komen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
SCH, als journalist moet jij toch weten dat het onbeantwoorden van een vraag je een beetje verdacht maakt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doorsnee incident? Terwijl de Marokkanen vroegen of hij de zoon van Theo van Gogh was? Dit tweemaal in korte tijd gebeurde, Marokkanen op zoek waren in zijn oude woning en mensen vroegen waar hij woonde? Het is altijd grappig hoe hij dingen die krom zijn nog recht probeert te praten, jij bent altijd totaal selectief in je verontwaardiging.
Volgens mij had jij er met een 'royaal gebaar' geen moeite mee dat er een eenzijdig verhaal werd verteld zonder tegenspraak... of wel?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef Pracissor het volgende:
[..]
SCH, als journalist moet jij toch weten dat het onbeantwoorden van een vraag je een beetje verdacht maakt.![]()
Jammer dat ze dat via NOVA doen en niet gewoon aangifte zijn gaan doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind ik nogal krampachtig gedacht van je. ook wel een beetje ongevoelig en bovendien geen reden om die mensen monddood te maken.
ik kan me wel voorstellen dat, als je zoon afgeslacht is, je ook vreest voor het leven van je kleinzoon en hoopt dat de politie iets beter zijn best zou doen. gelukkig is nu (pas) het apparaat gaan draaien. prima effect dus. hulde. bravo.
ik wil je beweegredenen eigenlijk niet eens weten, ze stinken naar dictatoriale gedachten en inhumaniteit.
Waar neem ik het op voor de veroorzakers?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:37 schreef Idiosincrasico het volgende:
@SCH : Waarom neem jij het eigenlijk altijd op voor de veroorzakers van de problemen? Ben je bang voor deze groepen?
Hoe kun je nu als ouder commentaar leveren op de gebeurtenissen die het land in rep en roer brachten zónder dat daar politieke statements onder vallen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat.
Ik bekritiseer hun om hun politieke uitspraken en ik suggereer dat een opa misschien wel een incident "als in elkaar geslagen" zal typeren wat in Amsterdam doorgaans onder de doorsnee dagelijkse incidenten valt.
misschien omdat de politie het niet nodig vond even langs te gaan na het gebeuren?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat via NOVA doen en niet gewoon aangifte zijn gaan doen.
En ouders, of burgers in het algemeen, mogen op geen enkele wijze uitspraken doen over de politiek?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is verkeerd. Ze zitten daar als ouders van en als zodanig ben ik geinteresseerd in hun verhaal .
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef Lithion het volgende:
[..]
En ouders, of burgers in het algemeen, mogen op geen enkele wijze uitspraken doen over de politiek?
IN JOUW OGEN verkeerd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is verkeerd. Ze zitten daar als ouders van en als zodanig ben ik geinteresseerd in hun verhaal .
Dat zeggen zijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat de politie het niet nodig vond even langs te gaan na het gebeuren?
ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
IN JOUW OGEN verkeerd...
Ik zou graag een voorbeeld willen zien van een vraag die je aan ouders van een vermoorde man stelt, waarop het antwoord niet politiek is, maar waar zij wél een politiek (en in jouw ogen ongevraagd) antwoord op gegeven hebben.
Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk botquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.
of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
herhaal ze eens... in de context graag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk bot
Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.
nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.
Omdat zij uitspraken doet over moslims maakt zij misbruik van de situatie? Je mag dus, wanneer je zoon vermoord is door een moslim en wanneer die moord religieus gemotiveerd was, van jou niet eens uitspraken doen over die achtergronden omdat je dan misbruik zou maken van de situatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.
Jouw probleem. Le-zen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
Waarom onschendbaar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
ik kan jou flink toetakelen zonder dat ik je gezicht raak. maar voor mij is de ernst van de mishandeling bijzaak en de mishandeling zelf hoofdzaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
Ik vind het behoorlijk stuitend dat je die mensen nog eens wilt beschuldigen van je eigen ondrbuikgevoelens ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
Om antwoord te geven op je vraag waar je het opneemt voor de veroorzakers i.p.v de slachtofers ..... Bovenstaande quote geeft wat mij betreft precies weer wat ik bedoel. In plaats het aanvallen van Lieuwe te veroordelen begin je te zeiken over de moeder van Theo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
dat zijn journalisten ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
Pfff, je kunt iemand zwaar mishandelen zonder ook maar enig zichbaar teken van letsel. Dus de ernst wordt door jou bepaald door het aantal zichtbare blauwe plekken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
SCH is de stuurlui aan wal he.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
en nog kortzichtiger van onze vriend sch dat hij de ernst van mishandeling op de ernst van de kwetsuur wil schuiven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurdquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.
Hou op schei uit je bent echt te grappig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
de is-lam(synoniem: is bezopen)
hebben zij dan aangegeven dat het recent had plaatsgevonden ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeggen zij
Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
Tja, het begint een spiraal te worden waar geen eind aan lijkt te komen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.
ik vind het sowieso ook superbijdehand dat we geen reallifetelevisie uit engeland door krijgen. In nederland werden na de dood van theo een paar nepkerkjes in de brand gezet, het ging de hele wereld over en in engeland wordt op dit moment de hele boel afgebroken en je hoort daar niks over.
dat is dé taktiek die een mishandelend echtgenoot ook gebruikt, het ongehoorzame vrouwtje zo slaan dat het geen aantoonbare blauwe plekken oplevert in het gezicht , sterker nog, er is een imam in Amsterdam die het zo propageertquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
je bent mij voor .quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurd
Hij is 2 keer aangepakt NA de moord, en dat kan dus ook een maand geleden zijn geweest, of 2 maanden, of 3 maanden, of 4 maanden...
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.
De enige die dit tegen kan gaan is een oplettende en consequente overheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
in amsterdam is er iets teveel van het gespuis, en ze hanteren iets andere wapens. die slag heeft de autochtone jeugd verloren zonder politie, volwassenen, en leger.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:
-edit
Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
Daar komt het bot gezegd wel op neer..... in de zomer is er geen klap op de tv.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.![]()
Ik zit er ook helemaal niet op te wachten, maar denk echt dat grotere problemen een kwestie van tijd zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.
klopt maar de geweldsuitbarsting schijnt nog niet eens het ergste te zijn. Er komt nog wat bruters.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
zal hij fijn vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:
ik zou graag zien dat zoveel mogelijk mensen die hem kennen die jongen gewoon in de gaten houden
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Dat de politie niet kwam opdagen is nog het meest schokkend.
O ja, vertel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
klopt maar de gewelduitsbarsting schijnt nog niet eens het ergste te zijn. Er komt nog wat bruters.
Waarom neem je dat aan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Betrekking hebbend op de Tpoictitel neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |