Dit is ongetwijfeld voorpagina Telegraagnieuws!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een vechtpartij is geen nieuws. OOK niet als het het zoontje van van Gogh betreft.
Hij is trouwens niet knock-out geslagen ofzo
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.
De telegraaf is dan ook geen krant.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is ongetwijfeld voorpagina Telegraagnieuws!
Guardia Civil!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef Meki het volgende:
Politie doet ook niks
de schuld van Politie die slaapt alleen maar
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind dit dus niet relevant nieuws dat de spanningen tussen verschillende 'groepen' alleen maar vergroot. Nergens voor nodig.
Ben ik helemaal mee eens, is een van de grote voordelen van de multi culturele samenleving.quote:Lullig voor hem, maar laten we het niet opblazen, is niet elke puber het laatste jaar al twee keer in elkaar geslagen door een groepje marokkanen?
Als ik het niet-relevant nieuws vind heb ik het dus al gelezen hequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef more het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.
Als we niets over de spanningen schrijven, negeren we het probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef more het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet en ga je met je reet richting Mekka zitten.
Nou, dan zou ik die net kennen. Toeval dan toch?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef more het volgende:
[..]
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.
Laten we hem niet opblazenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef speknek het volgende:
maar laten we het niet opblazen
Meki.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:41 schreef more het volgende:
[..]
Je zou eerder gaan denken dat er maar één marokkaan rondloopt die geen problemen veroorzaakt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Laten we hem niet opblazen![]()
![]()
Hou op schei uit.
Heb je nou nog niet door dat het probleem geschreven wordt door de telegraaf; de elsevier en overige troep?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als we niets over de spanningen schrijven, negeren we het probleem.
Psies. Laat ze Petrus in elkaar schoppen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:44 schreef Meh7 het volgende:
nergens voor nodig dit, hij is toch niet verantwoordelijk voor zijn vader
Nou moet je niet zo overdrijven. Het aantal Marokkanen in Noord-Beveland is nauwelijks op een hand te tellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Zeeuwtje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens, is een van de grote voordelen van de multi culturele samenleving.
Iedereen wordt wel eens lastig gevallen door Marokkanen... dat is normaal.....
IK bedoel blijf dan niet in het topic hangen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik het niet-relevant nieuws vind heb ik het dus al gelezen he![]()
Ook heel goed mogelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:45 schreef Meki het volgende:
en het zijn geen Marokkanen maar Nederlanders
Een kleine groep van 98%, inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
Psst tis een kleine groep die zo vervelend doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |