Dus dan is het goed? Twisted mind heb jij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mijn pa gaat dan ook niet publiekelijk Marokkanen bashen om populair te doen
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus dan is het goed? Twisted mind heb jij.![]()
Nee, jouw pa schijt liever zijn broek vol op de plee bang om misstanden aan de kaak te stellen????. Zo vader zo zoon kennelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ballen, neequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
1. Wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef R@b het volgende:
[..]
Nee, jouw pa schijt liever zijn broek vol op de plee bang om misstanden aan de kaak te stellen????. Zo vader zo zoon kennelijk.
Ik vind het eerder makkelijk en laf als je dat wel doet. Schop het dan tot politicus en doe er echt wat aan.quote:
Wat weet jij in godesnaam over van Gogh? Die man had een beduidend genuanceerder karakter dan de gemiddelde Lonsdale-sukkel die jij blijkbaar voor ogen hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.
Dat submission ook; denk je nou echt dat van Gogh wat geeft over het lijden van die vrouwen? Dat gaat toch allemaal om publiciteit.
Klopt best wel, en dan ís er eindelijk iemand die zijn mond open doet, en dan wordt ie vermoord.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Tobbes het volgende:
[..]
2. Jouw vader en die van 14 miljoen andere 'Nederlanders' dan ook blijkbaar.
Ooit van het begrip opiniemaker gehoord??quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind het eerder makkelijk en laf als je dat wel doet. Schop het dan tot politicus en doe er echt wat aan.
Ja, al ben ik het niet altijd met ze eens. Maar zij zijn tenminste in een positie waar het ook daadwerkelijk zin heeft als ze wat roepen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:51 schreef R@b het volgende:
[..]
Ooit van het begrip opiniemaker gehoord??
Maar goed, ik begrijp dat je wel veel respect kunt opbrengen voor Geert Wilders en minister verdonk. Hulde![]()
Waarom had Van Gogh zich moeten inhouden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee; maar dan moet je achteraf ook niet zo gaan zeuren. Van Gogh begon en Marokkanen zijn nou eenmaal nogal trots he. Ik praat het niet goed ofzo hoor, maar als je toch 1 iemand zou moeten kiezen als slachtoffer kies je hem. Misschien had van Gogh juist voor zn zoontje zich gewoon wat meer in moeten houden. Dan wassie er misschien nog geweest.
Dat submission ook; denk je nou echt dat van Gogh wat geeft over het lijden van die vrouwen? Dat gaat toch allemaal om publiciteit.
Tuurlijk is dat niet normaal. Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom had Van Gogh zich moeten inhouden?
Is het soms zo vanzelfsprekend in Marokko dat je iemand afslacht wanneer diens mening niet strookt met zijn eigen mening. Wat mij niet eens zou verbazen gezien de primitieve barbaarse instelling die zij erop na houden.
Zo instabiel was die samenleving voor die tijd nog niet hoor, vriend mohammed heeft hem met een fijne daad van steek- en hakwerk in ene kere wel een stuk instabieler gemaakt ja..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet normaal. Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?
Waar is dat goed voor dan?
Ja, want beter komen dit soort zaken nu naar boven voordat de radicale islam hier zo groot is dat niemand meer zijn waffel durft open te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Tobbes het volgende:
Alleen is het wel normaal om willens en wetens spanningen te kweken/op te voeren in een toch al niet stabiele samenleving?
je joh, laat iedereen maar gewoon zijn muil dichthouden. Vrijheid van meningsuiting, nergens voor nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Van Gogh heeft ook regelmatig zeer onfatsoenlijke kritiek gegeven op Joden die wel wat erger was dan de spottende kritiek over moslims. Maar blijkbaar kunnen alleen Moslims niet tegen kritiek en spot.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zo instabiel was die samenleving voor die tijd nog niet hoor, vriend mohammed heeft hem met een fijne daad van steek- en hakwerk in ene kere wel een stuk instabieler gemaakt ja..
Van Gogh was louter bezig wat olie op het vuur te gooien om die vastgelopen laffe politici weer ns voor het blok te zetten...
Raar dat Rob Muntz nooit om zeep is geholpen door enkele rabiate joden na zijn walgelijke sketch op de vpro, blijkbaar zit er toch ook "iets" van verschil in het omgaan met kritiek tussen bevolkingsgroepen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik fiets er wel eens doorheen; ook om 4 uur 's nachts.![]()
En mijn halve familie woont in Duindorp. DAT is pas tuig.
jah nou die selectieve verontwaardiging kwam pas nadat die tering junk natuurlijk terecht was doodgeschopt omdat ze had gestolen hequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:27 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ja, lekker temperamentvol met z'n achten een junk kapottrappen. Heerlijk dat mediterrane temperament.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |