abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29196425
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is verkeerd. Ze zitten daar als ouders van en als zodanig ben ik geinteresseerd in hun verhaal .
IN JOUW OGEN verkeerd...

Ik zou graag een voorbeeld willen zien van een vraag die je aan ouders van een vermoorde man stelt, waarop het antwoord niet politiek is, maar waar zij wél een politiek (en in jouw ogen ongevraagd) antwoord op gegeven hebben.
Yeah baby Yeah!
pi_29196427
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien omdat de politie het niet nodig vond even langs te gaan na het gebeuren?
Dat zeggen zij

Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:43:54 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196438
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29196457
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

IN JOUW OGEN verkeerd...

Ik zou graag een voorbeeld willen zien van een vraag die je aan ouders van een vermoorde man stelt, waarop het antwoord niet politiek is, maar waar zij wél een politiek (en in jouw ogen ongevraagd) antwoord op gegeven hebben.
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
pi_29196469
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.
Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk bot
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:44:56 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196472
quote:

of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:27 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196488
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk bot
herhaal ze eens... in de context graag...
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:48 #258
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29196498
quote:
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.
pi_29196499
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?
juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.
pi_29196505
wat een Hype
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_29196515
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:47:03 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196526
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.
nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:48:46 #263
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29196574
quote:
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
Omdat zij uitspraken doet over moslims maakt zij misbruik van de situatie? Je mag dus, wanneer je zoon vermoord is door een moslim en wanneer die moord religieus gemotiveerd was, van jou niet eens uitspraken doen over die achtergronden omdat je dan misbruik zou maken van de situatie? .

Waar mag de familie van jou dan wél uitspraken over doen? Over de snijtechniek van Bouyeri?
pi_29196578
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:49:25 #265
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29196589
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
Jouw probleem. Le-zen.
pi_29196598
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Datr zeg ik helemaal niet, wat een domme insinuatie. Maar het punt blijft, ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
Waarom onschendbaar?
Waarom niet tegen te spreken?

Je komt de hele tijd zelf met insinuaties waarvan je er nog geen een hard kunt maken
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:50:51 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196627
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
ik kan jou flink toetakelen zonder dat ik je gezicht raak. maar voor mij is de ernst van de mishandeling bijzaak en de mishandeling zelf hoofdzaak.
pi_29196666
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het behoorlijk stuitend dat je die mensen nog eens wilt beschuldigen van je eigen ondrbuikgevoelens ook.
Zij hebben alleen een uitnodiging aanvaard van programma's.

Als dat al een zonde is...
Yeah baby Yeah!
pi_29196672
quote:

[..]

Om antwoord te geven op je vraag waar je het opneemt voor de veroorzakers i.p.v de slachtofers ..... Bovenstaande quote geeft wat mij betreft precies weer wat ik bedoel. In plaats het aanvallen van Lieuwe te veroordelen begin je te zeiken over de moeder van Theo.

Gelukkig zijn er mensen die de problemen aan het licht brengen en niet alles onder het multiculturele-tapijtje schuiven ... Juist mensen als Mw. van Gogh zijn in de positie problemen in de publiciteit te brengen. Iemand die tijdens een avondje stappen door een groepje Marokkanen lastig gevallen wordt zal nooit zoveel aandacht krigen, met als gevolg dat er geen onderzoek gedaan wordt door de politie.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:52:21 #270
122528 ludendorff
rechts heeft voorrang
pi_29196680
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
dat zijn journalisten ook

spreekverbodje voor journalisten dan maar, me dunkt
The God of War hates those who hesitate
proud owner of loedertje
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:53:12 #271
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_29196702
Ach joh...sommige mensen hebben zo'n enorme tunnelvisie...daar word je eng van. En alles wat buiten die tunnel gebeurt, wordt afgedaan als een leugen. Dat is makkelijk praten natuurlijk.

De politie zal wel in zijn broek gescheten hebben omdat het (weer) om marokkanen ging.
En ik denk dat sommige (of misschien stiekum toch wel erg veel) marokkaantjes die B als een held zien...want ja..wij westerse mensen zijn honden. Daar mag je alles tegen zeggen en zonder pardon in elkaar trappen.

Weet je, ik denk er serieus over na om geen kinderen te nemen dankzij deze tendens. Ik wil niet dat mijn kinderen in zo'n kut maatschappij moeten opgroeien waar ze gezien worden als honden. Bah!
als in goochelaar
pi_29196703
quote:

[..]

Natuurlijk: Iedereen die in elkaar geslagen is heeft blauwe ogen en tanden door zijn lip...

Heb jij hem naakt gezien dat hij er normaal uit zag en beticht je de oma van Liewe nu van leugens?
Yeah baby Yeah!
pi_29196713
quote:

[..]

Pfff, je kunt iemand zwaar mishandelen zonder ook maar enig zichbaar teken van letsel. Dus de ernst wordt door jou bepaald door het aantal zichtbare blauwe plekken?
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:55:47 #274
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_29196766
quote:
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
pi_29196775
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:

[..]

In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
SCH is de stuurlui aan wal he.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:56:48 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29196785
quote:

[..]

In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
en nog kortzichtiger van onze vriend sch dat hij de ernst van mishandeling op de ernst van de kwetsuur wil schuiven.
pi_29196837
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.

ik vind het sowieso ook superbijdehand dat we geen reallifetelevisie uit engeland door krijgen. In nederland werden na de dood van theo een paar nepkerkjes in de brand gezet, het ging de hele wereld over en in engeland wordt op dit moment de hele boel afgebroken en je hoort daar niks over.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29196877
quote:

[..]

Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurd

Ongelofelijk, en dan zeiken over aannames en makkelijke conclusies, zeg

Hij is 2 keer aangepakt NA de moord, en dat kan dus ook een maand geleden zijn geweest, of 2 maanden, of 3 maanden, of 4 maanden...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29196878
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:01:40 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_29196917
quote:
de is-lam(synoniem: is bezopen)
Hou op schei uit je bent echt te grappig!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29196921
...

[ Bericht 97% gewijzigd door Edyourservice op 28-07-2005 12:09:42 ]
pi_29196923
quote:

[..]

Dat zeggen zij

hebben zij dan aangegeven dat het recent had plaatsgevonden ?
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_29196927
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29196951
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Tja, het begint een spiraal te worden waar geen eind aan lijkt te komen...
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:02:55 #285
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_29196964
quote:

ik vind het sowieso ook superbijdehand dat we geen reallifetelevisie uit engeland door krijgen. In nederland werden na de dood van theo een paar nepkerkjes in de brand gezet, het ging de hele wereld over en in engeland wordt op dit moment de hele boel afgebroken en je hoort daar niks over.
Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.
pi_29196965
quote:

[..]

In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
dat is dé taktiek die een mishandelend echtgenoot ook gebruikt, het ongehoorzame vrouwtje zo slaan dat het geen aantoonbare blauwe plekken oplevert in het gezicht , sterker nog, er is een imam in Amsterdam die het zo propageert
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29196981
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurd

Hij is 2 keer aangepakt NA de moord, en dat kan dus ook een maand geleden zijn geweest, of 2 maanden, of 3 maanden, of 4 maanden...
je bent mij voor .
pi_29196998
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:03:57 #289
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_29196999
-edit: doodsverwensingen mogen achterwege blijven.

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 28-07-2005 12:11:37 ]
Fok! Groentje
pi_29197040
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
De enige die dit tegen kan gaan is een oplettende en consequente overheid.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:06:17 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29197071
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:
-edit
in amsterdam is er iets teveel van het gespuis, en ze hanteren iets andere wapens. die slag heeft de autochtone jeugd verloren zonder politie, volwassenen, en leger.

[ Bericht 20% gewijzigd door kLowJow op 28-07-2005 12:11:56 ]
pi_29197075
quote:

[..]

Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.

Zal toch wel mens-eigen zijn ofzo.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:06:40 #293
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_29197084
Schandalig

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_29197093
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.
Daar komt het bot gezegd wel op neer..... in de zomer is er geen klap op de tv.
pi_29197108
Dat de politie niet kwam opdagen is nog het meest schokkend.
pi_29197117
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:06 schreef Verbal het volgende:
Schandalig

V.
Betrekking hebbend op de Tpoictitel neem ik aan?
Yeah baby Yeah!
pi_29197129
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.
Ik zit er ook helemaal niet op te wachten, maar denk echt dat grotere problemen een kwestie van tijd zijn.
pi_29197136
quote:

[..]

klopt maar de geweldsuitbarsting schijnt nog niet eens het ergste te zijn. Er komt nog wat bruters.
pi_29197155
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:

ik zou graag zien dat zoveel mogelijk mensen die hem kennen die jongen gewoon in de gaten houden
zal hij fijn vinden.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:08:48 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29197163
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Dat de politie niet kwam opdagen is nog het meest schokkend.
überhaupt dat dat kereltje niet geschaduwd wordt is me een raadsel. opa zat bij de toenmalige aivd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')