IN JOUW OGEN verkeerd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is verkeerd. Ze zitten daar als ouders van en als zodanig ben ik geinteresseerd in hun verhaal .
Dat zeggen zijquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat de politie het niet nodig vond even langs te gaan na het gebeuren?
ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
IN JOUW OGEN verkeerd...
Ik zou graag een voorbeeld willen zien van een vraag die je aan ouders van een vermoorde man stelt, waarop het antwoord niet politiek is, maar waar zij wél een politiek (en in jouw ogen ongevraagd) antwoord op gegeven hebben.
Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk botquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond je "monddood" opmerking anders beheurlijk bot. en zo heb ik nog wat makkers gelezen die er een abjecte mening op nahouden.
of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
herhaal ze eens... in de context graag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerkingen beheurlijk bot
Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
Ik zeg dat het lastig is omdat je zulke mensen er niet hard op gaat aanspreken, als ouders van een vermoord kind.
juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of dat er marokkanen vroegen waar hij woonde? kan jij je dan helemaal niet inleven als het gaat om mensen met een andere mening dan de jouwe?
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem wat je nu dus op de ouders probeert af te schuiven. Als zij er behoefte aan hebben om uitspraken te doen over de politiek, zoals zij dat zien, dan hebben ze daar alle recht toe; net als ieder ander burger in dit land.
nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef SCH het volgende:
[..]
juist wel - jullie zijn blijkbaar dol op populsime en makkelijke uitspraken - zelf weten.
Omdat zij uitspraken doet over moslims maakt zij misbruik van de situatie? Je mag dus, wanneer je zoon vermoord is door een moslim en wanneer die moord religieus gemotiveerd was, van jou niet eens uitspraken doen over die achtergronden omdat je dan misbruik zou maken van de situatie?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ze vertellen wat lieuwe overkomen is ná de walgelijke moord op zijn vader. ik vind je inlevingsvermogen bijna net zo groot als die marokkanen die denken dat het gaaf is om lieuwe te mishandelen, verbaal en fysiek.
Jouw probleem. Le-zen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
Waarom onschendbaar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Datr zeg ik helemaal niet, wat een domme insinuatie. Maar het punt blijft, ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
ik kan jou flink toetakelen zonder dat ik je gezicht raak. maar voor mij is de ernst van de mishandeling bijzaak en de mishandeling zelf hoofdzaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
Ik vind het behoorlijk stuitend dat je die mensen nog eens wilt beschuldigen van je eigen ondrbuikgevoelens ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is alleen wel lastig omdat ze moeilijk tegengesproken kunnen worden. De moedermaakte van die crematie een politieke show, dat was behoorlijk genant maar het is hun prolbleem inderdaad.
Om antwoord te geven op je vraag waar je het opneemt voor de veroorzakers i.p.v de slachtofers ..... Bovenstaande quote geeft wat mij betreft precies weer wat ik bedoel. In plaats het aanvallen van Lieuwe te veroordelen begin je te zeiken over de moeder van Theo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doet ze voortdurend. Bijvoorbeeld inzake Cohen. Zij maakt misbruik van de situatie, ze doet uitspraken over moslims - niet echt netjes maar dat zal in de genen zitten.
dat zijn journalisten ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
ze zijn onschendbaar en moeilijjk tegen te spreken.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat er is gebeurd. Nu zijn de krantenkoppen dat hij is mishandeld. Hij zag er dinsdag heel gewoon uit;.
Pfff, je kunt iemand zwaar mishandelen zonder ook maar enig zichbaar teken van letsel. Dus de ernst wordt door jou bepaald door het aantal zichtbare blauwe plekken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
SCH is de stuurlui aan wal he.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
en nog kortzichtiger van onze vriend sch dat hij de ernst van mishandeling op de ernst van de kwetsuur wil schuiven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurdquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.
Hou op schei uit je bent echt te grappig!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
de is-lam(synoniem: is bezopen)
hebben zij dan aangegeven dat het recent had plaatsgevonden ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeggen zij
Zag LIeuwe er uit dinsdag alsof hij vreselijk inelkaar geslagen was?
Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
Tja, het begint een spiraal te worden waar geen eind aan lijkt te komen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Net als moslims zijn er ook genoeg niet-moslims aan het radicaliseren in Europa.
Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef JohnDope het volgende:
Weet je wat me een stunt lijkt dat er een doorgedraaide nederlander op staat van het kaliber van mohammed B en dat hij dan ongekende maatschappelijke schade aan het externe geloof toe brengt, misschien dat de vlam iets sneller in de pan slaat. Want voordat bij ons nederlanders de flam in de pan slaat moeten er schat ik nog 5 bekende critici van de is-lam(synoniem: is bezopen) geslacht worden.
ik vind het sowieso ook superbijdehand dat we geen reallifetelevisie uit engeland door krijgen. In nederland werden na de dood van theo een paar nepkerkjes in de brand gezet, het ging de hele wereld over en in engeland wordt op dit moment de hele boel afgebroken en je hoort daar niks over.
dat is dé taktiek die een mishandelend echtgenoot ook gebruikt, het ongehoorzame vrouwtje zo slaan dat het geen aantoonbare blauwe plekken oplevert in het gezicht , sterker nog, er is een imam in Amsterdam die het zo propageertquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
In Gorinchem is destijds een jongen overleden door één klap tegen z'n kop, zonder dat daarbij van enig zichtbaar letsel sprake was. Nogal kortzichtig om de ernst van de mishandeling uitsluitend te relateren aan de zichtbaarheid van het letsel.
je bent mij voor .quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en jij gaat er voor JOUW gemak maar even vanuit dat die 2 mishandelingen de week voorafgaand aan dinsdag zij gebeurd
Hij is 2 keer aangepakt NA de moord, en dat kan dus ook een maand geleden zijn geweest, of 2 maanden, of 3 maanden, of 4 maanden...
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet het..... alleen we radicaliseren te langzaam.
De enige die dit tegen kan gaan is een oplettende en consequente overheid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
in amsterdam is er iets teveel van het gespuis, en ze hanteren iets andere wapens. die slag heeft de autochtone jeugd verloren zonder politie, volwassenen, en leger.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:
-edit
Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen radicalisatie. Maar uiteindelijk is een enorme geweldsuitbarsing niet te vermijden.
Daar komt het bot gezegd wel op neer..... in de zomer is er geen klap op de tv.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja kut is dat he. Zat jij klaar met je zakje chips op de bank, komt er geen burgeroorlog.![]()
Ik zit er ook helemaal niet op te wachten, maar denk echt dat grotere problemen een kwestie van tijd zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Begin inderdaad het idee te krijgen dat van de beide 'fronten' mensen de realiteit uit het oog beginnen te verliezen, en alleen maar op emotie's draaien.
klopt maar de geweldsuitbarsting schijnt nog niet eens het ergste te zijn. Er komt nog wat bruters.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
zal hij fijn vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef kulandra het volgende:
ik zou graag zien dat zoveel mogelijk mensen die hem kennen die jongen gewoon in de gaten houden
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef pberends het volgende:
Dat de politie niet kwam opdagen is nog het meest schokkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |