quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stelletje klootzakken. Dat kind heeft er niets mee te maken.![]()
Zou het eerder om een andere reden niet naar buiten brengen: het mensen niet op ideeen brengen. Mevrouw van Gogh kwam daar opeens ook achter toen ze zei dat haar kleinzoon weer gewoon met de fiets naar school gaat. Lijkt me niet zo slim.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind dit dus niet relevant nieuws dat de spanningen tussen verschillende 'groepen' alleen maar vergroot. Nergens voor nodig.
Voortaan dus alleen maar berichten over knuffelmarokkanen die met het NL's 11tal meetrainen? Kom ga lekker fietsen man. Nieuws is nieuws en dat moet de wereld weten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:32 schreef Tobbes het volgende:
Ik vind dit dus niet relevant nieuws dat de spanningen tussen verschillende 'groepen' alleen maar vergroot. Nergens voor nodig.
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
Psst tis een kleine groep die zo vervelend doet.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Sterke ouders zijn het. Goed dat ze het bij dit Novaoptreden houden. Moet toch niet er aan denken dat ze zometeen van Knevel tot Nivo Nihil zitten.
De betreffende Marokkanen moeten ze opsporen en aansporen om heropgevoed te worden. Nou ja.. her... uberhaupt opgevoed worden.
dat mag duidelijk zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
geen liefhebber van de beste man denk ik?
![]()
Het Mohammed B-team.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat er in Nederland 1 busje met Marokkanen rondrijdt en al dit soort incidenten veroorzaakt.
Idd, dit is geen nieuws meer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef speknek het volgende:
Lullig voor hem, maar laten we het niet opblazen, is niet elke puber het laatste jaar al twee keer in elkaar geslagen door een groepje marokkanen?
Een vechtpartij is geen nieuws. OOK niet als het het zoontje van van Gogh betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Voortaan dus alleen maar berichten over knuffelmarokkanen die met het NL's 11tal meetrainen? Kom ga lekker fietsen man. Nieuws is nieuws en dat moet de wereld weten.
Het Marokkanen promo team komt naar je toe deze zomer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:
Dat zou wat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |