2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaaldquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Besnijden is gewoon hygienisch!!!
Zo weten we ook allemaal wat je bedoelt, en hoewel feitelijk onjuist, kan het gewoon blijven staan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mag verminking hier wel geadverteerd worden?
En wordt mijn mening commentaar hierop nu al twee keer verwijderd?
[..]
2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaald
Maar die moslimmeisjes vinden het vast fijn zo hygienisch te zijn
naar mijn mening is het verminking en een achterlijke gewoonte van moslims die weigeren zich aan te passen aan de moderne westerse cultuur en die wanhopig vast blijven houden aan de islam
(Dit is mijn mening en ik dacht dat ik vrij was die te uitten)
Wederom hoor ik je dan niet over de jodenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:42 schreef desiredbard het volgende:
Waarom mag verminking hier wel geadverteerd worden?
En wordt mijn mening commentaar hierop nu al twee keer verwijderd?
[..]
2000 jaar geleden mischien wel nu is het achterhaald
Maar die moslimmeisjes vinden het vast fijn zo hygienisch te zijn
naar mijn mening is het verminking en een achterlijke gewoonte van moslims die weigeren zich aan te passen aan de moderne westerse cultuur en die wanhopig vast blijven houden aan de islam
(Dit is mijn mening en ik dacht dat ik vrij was die te uitten)
Het doorsnijden van een voorhuid is in mijn ogen toch net weer effentjes ietsie pietsie anders dan het verwijderen van clit inc. lippen........quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wederom hoor ik je dan niet over de joden![]()
anders zet je ff je oogkleppen afquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. De islam is niet meer weg te denken uit het westen, of je dat nou leuk vindt of niet.
nee hoor, gewoon wat feiten op een rijtje. en dat is nu eenmaal een niet zo positief feit. neemt niet weg dat er heus wel uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:45 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die alle moslims hardnekkig over één kam blijven scheren..
onzin het gaat mij om de meerderheid. niet om enkele uitzonderingen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:49 schreef speknek het volgende:
Als er uitzonderingen zijn, is het geen feit.
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:53 schreef speknek het volgende:
"de meerderheid der moslims botsen met de meerderheid der christenen" is wel even wat anders. Ook dat betwijfel ik, trouwens.
ok ok ze botsen met alles wat niet moslim is, op enkele uitzonderingen na... zo is dat ook weer recht gezet iedereen blijquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:05 schreef fokje het volgende:
[..]
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.
Moslims die botsen met atheisten is meer aan de orde lijkt mij, als je het zonodig in vakjes wil verdelen.
Dat lijkt me wel vrij duidelijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:05 schreef fokje het volgende:
christenen zoeken juist wat meer de dialoog op idd... kan zijn uit eigen belang, in het kader van de discussie omtrend vrijheid van godsdienst, dat weet ik niet.
Volgens mij is het vakje atheist alles wat niet moslim is, voor de moslim. Het probleem van de moslim is juist dat de atheist niet zo'n homogene herkenbare groep is, wat zich wel uitte in het vernielen van kerken bij die onrusten rond van Gogh.quote:Moslims die botsen met atheisten is meer aan de orde lijkt mij, als je het zonodig in vakjes wil verdelen.
die gasten oppakken en terugsturen naar marokko zou een goeie wezen (minder jarig? geen probleem gaan papa en mama gewoon mee)quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Ah, wat een goed nieuws weer. De moeder en vader van Theo van Gogh meldde denet dat hun kleinzoon Liewe alweer 2 keer in elkaar is geslagen door Marokkanen sinds de moord. Deden Balkenende en de AIVD daar maar is wat aan.
Lieuwe deed niks?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Ah, wat een goed nieuws weer. De moeder en vader van Theo van Gogh meldde denet dat hun kleinzoon Liewe alweer 2 keer in elkaar is geslagen door Marokkanen sinds de moord. Deden Balkenende en de AIVD daar maar is wat aan.
quote:
Hij deed alsof hij niet de zoon van Van Gogh was omdat hij de bui al zag hangen. Verder was ie zijn hond aan't uitlaten.quote:
Laat de lokale politie hier maar wat aan doen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
kan toch niet, dat kost geld en daarbij staan ze allemaal langs de kant te flitsenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat de lokale politie hier maar wat aan doen.
Stelletje klootzakken. Dat kind heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
Idd. wat een eikels zeg ...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stelletje klootzakken. Dat kind heeft er niets mee te maken.![]()
Heeft Banshee nog niet gereageerd met zijn voorstel over hoe om te gaan met de zoon van Van Gogh?quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stelletje klootzakken. Dat kind heeft er niets mee te maken.![]()
In je eentje als 14 jarige begin je zo weinig tegen een groepje dat ervaring heeft met vechten he.quote:
Die is op trainingskamp in Marokko.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
Heeft Banshee nog niet gereageerd met zijn voorstel over hoe om te gaan met de zoon van Van Gogh?
Hij bedoelt dat Lieuwe het zelf wel uitgelokt zal hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:31 schreef Elgigante het volgende:
Of wat bedoel je exact?
Dat lijkt me ook, maar als er eenmaal actie wordt ondernomen zal de kwestie wel weer 'verjaard' zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat de lokale politie hier maar wat aan doen.
Tja, het lijkt me ook niet dat je zoiets kunt verbieden, alleen zijn er helaas mensen die in naam van handelen, waardoor ze hun geloofsgenoten met problemen opzadelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. De islam is niet meer weg te denken uit het westen, of je dat nou leuk vindt of niet.
Trouw.nlquote:Lof van Samir A. voor moordenaar Van Gogh
’Mohammed B. wil zijn leven aan Allah opofferen’
door Kustaw Bessems en Hélène Butijn
2005-07-28 - lezersreacties op dit artikel (20)
De onlangs vrijgesproken terrorismeverdachte Samir A. gunt de moordenaar van Theo van Gogh diens levenslange gevangenisstraf. Want het liefst wil je je hele leven voor Allah geven.
A. zat gisteren op de publieke tribune tijdens een pro formazitting in de zaak tegen de zogenoemde Hofstadgroep. Een zaak die hij bestempelde als heksenjacht op moslims. Hij reageerde op het vonnis tegen Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh. „Mohammed B. wilde zijn hele leven aan Allah opofferen, dat is hem gelukt. Ik ben blij voor hem. Hij zal hiervoor worden beloond. Natuurlijk had ik liever gehad dat hij bij zijn daad was omgekomen. Dan was hij ook beloond en had hij minder ellende moeten doorstaan. Maar Allah is misschien wat anders met hem van plan.”
Samir denkt niet dat de celstraf zwaar wordt voor Mohammed B. „Die kan heel goed alleen zijn met Allah. Sommige mensen hebben anderen nodig om tegen te praten. Hij niet. Hij is sterk in zijn geloof.”
Het openbaar ministerie gebruikt de uitspraak tegen B. zoveel mogelijk in de zaak tegen de verdachten van de ’Hofstadgroep’. Het is een moeilijk onderzoek, verzuchtte officier van justitie Koos Plooy: ,,We moeten het soms hebben van kruimels. Maar van heel veel kruimels kunnen we een brood maken.”
B. is nu volgens het OM ’één van de belangrijkste verdachten’, de anderen zijn diens ’leerlingen, aanhangers en volgelingen’. Dat de rechtbank in Amsterdam het niet bewezen acht dat Mohammed hulp kreeg bij de moord op Theo van Gogh, doet er volgens het OM niet toe. ,,De groep ging één richting in: de fatale weg van B. en Al Issa.”
Die laatste zou de Syrische geestelijk leidsman van de groep zijn. Hij is voortvluchtig, maar zit volgens zijn familie in Syrië gevangen. Het OM probeert dat bevestigd te krijgen en hem te laten uitleveren.
Tijdens de zitting bleek ook dat de verdachte Ismaël A. is overgeplaatst omdat hij in de gevangenis zou hebben geronseld. Medegedetineerden zouden voor hem hebben gebogen en zijn hand gekust. Maar volgens A.’s advocaat is dat onzin.
Advocaat P. Plasman stelt dat geen er geen organisatie is met terroristisch oogmerk. Zijn cliënt, verdachte Rachid B. heeft zich slechts op een denkwijze ’georiënteerd’ en toegehoord, zegt Plasman.
Maar de officier benadrukte dat je tegenwoordig al strafbaar kunt zijn als je deelneemt aan een groep die uit is op het plegen van ernstige feiten. ,,Alles is nu gericht ingrijpen van de overheid als het nog niet te laat is.”
Plooy maakte gisteren ook bekend dat Samir A. in de Hofstadzaak niet wordt vervolgd, ook al wordt hij als lid gezien. Er loopt tegen hem wel nog een andere terreurzaak in hoger beroep.
Behalve Samir A. zaten twee broers van verdachten op de tribune. Een van hen zegt in een interview dat de Hofstadgroep niet extremistisch is, maar de andere gelooft dat het zijn plicht is om iedereen te doden die Allah of de profeet beledigt.
En die geloofsgenoten zijn te stom om dat te snappen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:42 schreef Elgigante het volgende:
waardoor ze hun geloofsgenoten met problemen opzadelen.
Kan inderdaad, maar het is meer de angst dat er een aantal zullen volgen dat ze hem uit voorzorg opzadelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:43 schreef Dreamscape het volgende:
Levenslang voor het vermoorden van 1 persoon?
Ja, omdat het een Marokkaan is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:43 schreef Dreamscape het volgende:
Levenslang voor het vermoorden van 1 persoon?
Die zijn niet te stom om dat te snappen, maar je moet je eerst een beetje verdiepen in de probblematiek voordat je er iets over kunt zeggen. Het kernwoord voor mij is loyaliteit.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En die geloofsgenoten zijn te stom om dat te snappen.
Maar goed, dat komt nog wel, als over 10 jaar echt geen Marokkaan meer een baan kan vinden.
Als ik jou vermoord op hetzelfde manier als Mo B Theo heeft vermoord krijg ik geen levenslang iig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, omdat het een Marokkaan is.
Heb je de aanklacht wel gelezen? Mo B. is voor meer dan alleen de moord veroordeeld.
En bovendien, de ene moord is de andere niet, hè, de manier waarop, de voorbedachte rade, de gevolgen voor de samenleving.....
tenzij je een Marokkaan bent...quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:50 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Als ik jou vermoord op hetzelfde manier als Mo B Theo heeft vermoord krijg ik geen levenslang iig.
Dat ligt er maar net aan hoe je je opstelt in het proces en wat je overige ideeen zijn en waarom je iemand vermoord hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:50 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Als ik jou vermoord op hetzelfde manier als Mo B Theo heeft vermoord krijg ik geen levenslang iig.
Oh ja, bijna vergeten.... als jij zegt in de rechtzaal, tegen de rechter, dat je 'het zo weer zou doen' en geen spijt hebt dus van je daad, helpt ook wel mee op weg naar een dergelijke strafmaat ... naast je afkomst natuurlijk, hè!quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:50 schreef Dreamscape het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Frances het volgende:
Joh, laten we geen woorden meer vuil maken aan die godsdienstwaanzinnige; hij is VVT, voltooid verleden tijd. We moeten hem gewoon doodzwijgen en totaal negeren.Lekker weg laten rotten in een cel als een non-persoon. Hij is nog minder waard dan een stuk stront.
Je vergeet de poging tot moord op acht politieagenten en het verwonden van een agent en twee voorbijgangers.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:10 schreef milagro het volgende:
Oh ja, bijna vergeten.... als jij zegt in de rechtzaal, tegen de rechter, dat je 'het zo weer zou doen' en geen spijt hebt dus van je daad, helpt ook wel mee op weg naar een dergelijke strafmaat ... naast je afkomst natuurlijk, hè!
Het is nogal wat, wat ik vergeet, zegquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Je vergeet de poging tot moord op acht politieagenten en het verwonden van een agent en twee voorbijgangers.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef Frances het volgende:
Joh, laten we geen woorden meer vuil maken aan die godsdienstwaanzinnige; hij is VVT, voltooid verleden tijd. We moeten hem gewoon doodzwijgen en totaal negeren.Lekker weg laten rotten in een cel als een non-persoon. Hij is nog minder waard dan een stuk stront.
Wordt de slachtofferrol nu pas uit de kast getrokken? Dit topic is toch al zeker 25 uur open.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je je opstelt in het proces en wat je overige ideeen zijn en waarom je iemand vermoord hebt.
Je wilt toch niet stellen dat zijn afkomst de reden tot levenslang is he?
exact.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, moorden ook niet.
Het is maar welke regeltjes zo'n idioot er op nahoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |