quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:22 schreef Viperdesign het volgende:
Zullen wel opgekropte frustraties zijn..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef THE_WRETCHED het volgende:
Toch lief van haar dat ze rekening met je houdt! Ze heeft wel door dat je haar los wil laten.
Omdat je het op een bepaald moment wel los móet laten?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Tarot het volgende:
Waarom zou ik iemand mee uitvragen als ik stiekem toch geen behoefte heb om de gevoelens voor mijn ex los te laten...
Jajaja... Dan voel je je echt mega-klote en filter je die kutemoties weg. 't Werkt! Vooral als je in bed ligt en 't dan tegelijkertijd wegjankt. Slaap je lekker!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef uberpooier het volgende:
*hier ist ook weer zo ver...![]()
ik luister dagen (lees: maanden)lang zielige liedjes..depressing..maar dat werkt bij mij
Van wie moet het? En op een gegeven moment gaat het wel automatisch hoor. Zodra mijn herinneringen zo vaag zijn geworden, dat wanneer ik haar weer zie of spreek, het fysieke verliefde gevoel echt verdwenen blijkt te zijn. Daar heb je als mens ook geen controle over. Maar zoiets duurt bij mij nu gemiddeld 2 tot 4 jaar... de langste 5 jaar. Dit keer is het echt sterk, maar ik ben wel iets wijzer geworden. Misschien duurt het langer, misschien duurt het korter. Ik zie wel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..] Omdat je het op een bepaald moment wel los móet laten?.
Ik zit niet op dat moment te wachten, eerlijk gezegd. Maar ja, gelijk heb je. Je zult je ex toch echt ooit moeten loslaten. Maar ik probeer het (en haar) nog steeds te redden...!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Omdat je het op een bepaald moment wel los móet laten?.
Ja, echt!quote:
ga er toch gewoon mee uit !!! misschien als je één van die andere meiden écht beter leert kennen !!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Tarot het volgende:
Ik heb nu welgeteld 6 mooie en 2 minder mooie vrouwen in mijn leven die lijken aan te geven wel geinteresseerd te zijn in mij. Hoge kans dat minimaal 7 of 8 volmondig ja zou antwoorden als ik ze zou uitvragen. Maar ik kan me er echt niet toe zetten. Waarom zou ik iemand mee uitvragen als ik stiekem toch geen behoefte heb om de gevoelens voor mijn ex los te laten...
![]()
Exact!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ga er toch gewoon mee uit !!! misschien als je één van die andere meiden écht beter leert kennen !!!
En dat noemt zichzelf "pooier".quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:31 schreef uberpooier het volgende:
ja...dat is vaak ook een tip. dat zei een vriend van me laatst:
'wanneer het uit gaat met een vriendin van mij..dan ga ik gelijk door naar de volgende'
Helaas werkt dat hier niet..dat geeft met zo'n beroerd gevoel, alsof ze 'dingen' zijn.. en dat zijn ze nietik huil niet om 'dingen'
Goh je situatie komt overeen met die van mij. Behalve dat ik nu net 1,5 maand ver ben...quote:
Nog even een update van mij. Heb mijn ex nu zo'n 3 maanden niet meer gezien, op zich gaat hel wel goed met mij,. Ik woon nu opzelf, doe leuke dingen, etc..etc...Maar toch spookt zij nog steeds door mijn gedachte en zit ze in mijn hoofd. Denk wel dagelijks aan haar maar de afgelopen 2 dagen is het weer enorm erg. I can't get her out of my head! Vind het ook nog zo moeilijk omdat zij alweer een nieuwe vriend heeft...Dan denk ik, my best wasn't good enough.
Volgende week komt ze terug uit het buitenland en dan zie ik haar ongetwijfeld wel weer een keer, heb zelf wel nog enorm goed conact met haar ouders, fijne mensen! Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn...Kijk het liefste zou ik goede vrienden met haar blijven maar ik denk niet dat het mij zal lukken...
Maaaaaarrrrr alles komt goed met mij!!
(hoop ik dan..)
die nickname stamt uit een geweldig tijdperk wat enorm mis is gelopen...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:40 schreef THE_WRETCHED het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf "pooier".![]()
Hmmm, nee, maar kwel je jezelf liever? Ik zie ze ook echt niet als "dingen", al vragen sommige exemplaren er wel om. Breezahs. Maar toch, verder kijken is wel de beste oplossing. Dat werkt echt! Maar het zooitje eerst verwerken is wel verstandig.
Dat is de reden dat ik gewoon heb besloten om voorlopig even niet te veel contact met mijn ex te hebben. Alles doet me nog zo'n pijn, ik worstel er ook mee.... Ik hoop dat ze gelukkig wordt met die andere gast hoor, maar ze laat me wel met een hele hoop onbeantwoorde vragen achter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 04:09 schreef Perico het volgende:
Hrmm vanavond wist mijn ex me weer te vinden, in haar nieuwe 'drukke' huiselijke leventje, ver weg van hier. Het ging ook nog eens om pc problemen voor dr vriend waarmee ze ad hoc is gaan hokken. Maar ik ben de kwaadste niet, en help toch graag.
In het verlengde daarvan hebben we middenin de nacht een uur met elkaar gebeld. Veel geouwehoerd, onzin uitgekraamd, ook wat wederzijdse speldenprikken uitgedeeld, wat onhebbelijkheden uitgewisseld, en dan hoorde je hem ook op de achtergrond zich ermee bemoeien (aandacht trekken).. Vreemd toch.
Aan de ene kant ben ik blij met het contact, ik heb het leuk gevonden. Maar anderzijds zit er ook veel scheef, qua gevoel, voor mij en worstel ik er nog iedere dag mee, in stilte. Ik kan de hele situatie toch maar moeilijk accepteren.
Pfff... ze respecteert dus duidelijk jouw gevoelens niet en dat zij degene is die jou uiteindelijk pijn gedaan heeft, dat zij juist degene is die zou moeten beseffen dat zij je pijn heeft gedaan ookal was het misschien een bewuste keuze om jou te verlaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
Okay. Ik ben weer eens niet slim bezig geweest. Ik heb gisteravond, na het zoveelste sms'je, even gebeld met mijn ex. Echt normaal praten kwam er niet van. Kreeg alleen maar verwijten naar m'n hoofd geslingerd. En over haar gevoel praten kon ze niet. Ze was dus weer heerlijk afstandelijk en bot. Reactie? Ze voelt zich goed als ze mij pijn doet. Volgens haar lucht dat op..
En als ik er op een gegeven moment niet meer tegen kan en moet huilen dan is de reactie "nou moet je niet gaan janken hoor, anders hang ik op".
Note to self:
Géén contact meer opnemen idioot!
Misschien heel moeilijk en niet goed voor te stellen, maar volgende keer als ze ook maar iets stuurt of wat dan ook, gewoon compleet negeren. Niet bellen, niet terug smsen, hoe graag je ook wil laten zien dat ze ongelijk heeft of haar dingen wil uitleggen om haar geen pijn te doen. Het werkt toch niet. Ze vindt ongetwijfeld altijd iets om je op te pakken of naar beneden te halen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
Okay. Ik ben weer eens niet slim bezig geweest. Ik heb gisteravond, na het zoveelste sms'je, even gebeld met mijn ex. Echt normaal praten kwam er niet van. Kreeg alleen maar verwijten naar m'n hoofd geslingerd. En over haar gevoel praten kon ze niet. Ze was dus weer heerlijk afstandelijk en bot. Reactie? Ze voelt zich goed als ze mij pijn doet. Volgens haar lucht dat op..
En als ik er op een gegeven moment niet meer tegen kan en moet huilen dan is de reactie "nou moet je niet gaan janken hoor, anders hang ik op".
Note to self:
quote:
Doe maar niet. Richt je op de toekomst.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:55 schreef Sylvana het volgende:
want ik blijf hem toch steeds proberen te bellen en te smsen enzo)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:14 schreef espina het volgende:
Lieve allemaal, zoek nieuwe dingen op en geniet van het leven.
ja, ik weet van mezelf dat het niet slim is en toch geen nut heeft, maar toch kan ik mezelf niet bedwingenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Doe maar niet. Richt je op de toekomst..
quote:
misschien moet ik zijn nummer maar gewoon uit me telefoon wissen danquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
.
Het moet toch écht van twee kanten komen. En als hij niet reageert... jammer. Ga door, zoek verder.
.
Alsof je die nog niet uit je hoofd kent.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:25 schreef Sylvana het volgende:
misschien moet ik zijn nummer maar gewoon uit me telefoon wissen dan
Uhm, ik ken geloof ik 1 nummer uit me hoofd en dat is van me beste vriendin, de rest staat allemaal in me telefoonboek en dat gebruik ik dus ook altijd, dus ken hem niet uit me hoofdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Alsof je die nog niet uit je hoofd kent.. Zo niet, wissen.
.
Kom op, zet het uit je hoofd en ga Lexa afstruinen..
Dan is zijn nummer wissen nog niet eens zo'n slecht idee. Verwijder dan ook jouw smsjes aan hem en vice versa. Anders kun je het nummer alsnog opzoeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:38 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, ik ken geloof ik 1 nummer uit me hoofd en dat is van me beste vriendin, de rest staat allemaal in me telefoonboek en dat gebruik ik dus ook altijd, dus ken hem niet uit me hoofd
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:38 schreef Sylvana het volgende:
Wil je me ff een klap voor me hoofd geven zodat hij eruit is?
Mijn verzonden smsjes sla ik niet op en ik heb geen smsjes meer in me inbox van hem staan, omdat hij dus al ff niet meer reageertquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dan is zijn nummer wissen nog niet eens zo'n slecht idee. Verwijder dan ook jouw smsjes aan hem en vice versa. Anders kun je het nummer alsnog opzoeken..
[..]
.
Check. Heb ik ook gemerkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:45 schreef Sylvana het volgende:
Best zonde van me geld bedenk ik me nu trouwens, hem steeds smsen als hij niet reageert
jupquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Check. Heb ik ook gemerkt.. Al gewist?
.
Knap van je. Volgende stap is om minder aan hem te gaan denken, en meer aan jezelf. Wat jíj met dit leven wil doen. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen.quote:
Ik ga het proberen, maar dat wordt iig een stuk moeilijker dan dat nummer wissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:52 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Knap van je. Volgende stap is om minder aan hem te gaan denken, en meer aan jezelf. Wat jíj met dit leven wil doen. Je komt vanzelf wel weer iemand tegen..
Succes!
Natuurlijk. Maar je weet waar je het voor doet: jézelf.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:59 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga het proberen, maar dat wordt iig een stuk moeilijker dan dat nummer wissen
Viper is op dreef.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:04 schreef Viperdesign het volgende:
Natuurlijk. Maar je weet waar je het voor doet: jézelf.. En dat is het dubbel en dwars waard.
Nope, hij gaat steeds 4 keer over en daarna krijg ik de voicemailquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
sylvana, als je belt, neemt hij dan gewoon niet op ???
Is dit nou nog steeds gaande... Had je nou maar naar mij geluisterd he...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nope, hij gaat steeds 4 keer over en daarna krijg ik de voicemail
En als ik een smsje of mailtje stuurt reageert hij ook niet.
En op msn is hij de hele dag online, maar zegt hij ook niks terug
Hoeft ook niet want ze bellen niet terugquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef petitlapin het volgende:
wat een lul is dat om eerst te vragen om af te spreken en nu op niets meer reageert
met zulke venten zou ik echt niet overweg kunnen
als je een beetje volwassen bent dan antwoord je gewoon op msn of via telefoon dat de date niet doorgaat en gedaan ermee. Nu heeft hij veel meer last van haar, want zij heeft geen zekerheid en blijft maar aandringen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef JoeyT het volgende:
Hoeft ook niet want ze bellen niet terug
Kom op zeg... Het is haar eigen schuld... Het is niet de eerste keer dat hij dit doet... Ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelde steen? Blijkbaar wel...
voor de eerste keer had hij een reden dat hij geen contact opnam ( erover nadenken hoe hij verder wilde nou hij op 2 meiden verliefd was) en voor nu heeft hij geen reden, maar goed, ik heb zijn nummer gewist, en zijn msnadres verwijderd enzo, nou nog proberen niet meer zoveel aan hem te denken en dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want ze bellen niet terug
Kom op zeg... Het is haar eigen schuld... Het is niet de eerste keer dat hij dit doet... Ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelde steen? Blijkbaar wel...
Haar van zekerheid voorzien is niet zijn verantwoordelijkheid. Zij moet zelf haar conclusies kunnen trekken. Als je voortdurend van anderen afhankelijk bent om je steeds maar weer van je onzekerheid te verlossen, staat je nog een onaangename rest van je leven te wachten; vol onderwerping.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nu heeft hij veel meer last van haar, want zij heeft geen zekerheid en blijft maar aandringen.
nee, maar als je een beetje mens bent en respect hebt voor je medemens, dan doe je dat gewoon, of doe jij alleen goed voor de anderen als het echt je plicht en je verantwoordelijkheid isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:03 schreef Bombie het volgende:
Haar van zekerheid voorzien is niet zijn verantwoordelijkheid. Zij moet zelf haar conclusies kunnen trekken.
idd, dat denk ik ook, maar goed, ik heb dus alles van hem gewist, dus hij is van mij af, en ben benieuwd of hij zelf nog wat van zich laat horen of niet. Deed ie de vorige keer dus wel, opeens weer allemaal smsjes sturen en bellen enzo, maar nu bekijkt hij het maar lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar als je een beetje mens bent en respect hebt voor je medemens, dan doe je dat gewoon, of doe jij alleen goed voor de anderen als het echt je plicht en je verantwoordelijkheid is
die vent geniet er gewoon van dat sylvana maar zit aan te dringen, anders had hij al lang iets gezegd om het contact af te breken![]()
Jij maakt de fout die zoveel mensen maken: de bal bij de ander leggen. Zodra je dat doet zul je altijd afhankelijk zijn van wat je zelf nooit zelf zult kunnen veranderen: anderen en hun gedrag. Je kunt er hooguit invloed op uitoefenen, maar het zal nooit zo gaan als je eigenlijk zou willen. Vooral ook omdat die eisen gewoon steeds veranderen als je anderen verantwoordelijk stelt voor jouw leven.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar als je een beetje mens bent en respect hebt voor je medemens, dan doe je dat gewoon, of doe jij alleen goed voor de anderen als het echt je plicht en je verantwoordelijkheid is
die vent geniet er gewoon van dat sylvana maar zit aan te dringen, anders had hij al lang iets gezegd om het contact af te breken![]()
haha, een vent doet dat niet zekerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:27 schreef Bombie het volgende:
Alles gebeurt op deze manier omdat sylvana het zelf toelaat. Hem zover krijgen dat hij doet wat ze wil is de drijvende kracht hierachter. Het feit dat ze hier echter geen werkelijke macht over heeft (en nooit zal hebben), maakt haar gek (en met haar vele andere vrouwen). Ze kan het niet uitstaan. Daarom blijft ze het doen.
Ik denk niet dat je het in je hebt om ooit te begrijpen wat ik probeer duidelijk te maken. Anders zou je je voordeel er wel mee doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, een vent doet dat niet zeker, en wat een hoop onzin bij elkaar sowieso.
Genoeg venten gehad die maar blijven mailen en bellen, als het echt mijn strot uitkwam of ik ze uiteindelijk toch te graag had om ze zo te zien lijden, zei ik het gewoon kort en gaf ik ze duidelijkheid: liever geen contact. Ik vind mannen op dat gebied veel dommer dan vrouwen, die blijven echt eindeloos proberen
![]()
zo simpel om gewoon even duidelijkheid te verschaffen![]()
Lees zn stukje nou nog eens... Heb t al een miljoen keer gezegd: Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, een vent doet dat niet zeker, en wat een hoop onzin bij elkaar sowieso.
Genoeg venten gehad die maar blijven mailen en bellen, als het echt mijn strot uitkwam of ik ze uiteindelijk toch te graag had om ze zo te zien lijden, zei ik het gewoon kort en gaf ik ze duidelijkheid: liever geen contact. Ik vind mannen op dat gebied veel dommer dan vrouwen, die blijven echt eindeloos proberen
![]()
zo simpel om gewoon even duidelijkheid te verschaffen![]()
ik heb zijn stukje gelezen, en volledig begrepenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:30 schreef JoeyT het volgende:
Lees zn stukje nou nog eens... Heb t al een miljoen keer gezegd: Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven...
Dat vind ik ook hoor, ik zou het echt niet kunnen om dan niks meer van me te laten horen. Zou die ander dan gewoon zeggen waar het op staat zodat hij zekerheid heeft en dan verder kan gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet zelf wat het is om verliefd te zijn en te verlangen naar het onmogelijke. ik kan een ander mens die verliefd is op mij dan echt niet in die onzekerheid laten, en ik voel me dus wel degelijk verantwoordelijk!
Ik heb dat dus ook... ik trek het me altijd erg aan als ik zie dat mensen om wie ik geef het moeilijk hebben of als het niet goed met ze gaat...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb zijn stukje gelezen, en volledig begrepen, gewoon grappig dat hij het alleen over vrouwen had.
jammer genoeg voel ik me wel verantwoordelijk voor het welzijn van mensen die me nauw aan het hart liggen of ooit hebben gelegen! Want soms hebben mensen eens een helpend handje nodig als ze door de bomen het bos niet meer zien!
ik weet zelf wat het is om verliefd te zijn en te verlangen naar het onmogelijke. ik kan een ander mens die verliefd is op mij dan echt niet in die onzekerheid laten, en ik voel me dus wel degelijk verantwoordelijk!
Die gozer van jou heeft nooit maar dan ook nooit wat om jou gegeven... In 2 maanden gaan gevoelens sowieso niet zo diep... Jij had gewoon naar het gevoel in jezelf moeten luisteren. Ik weet zeker dat jij wist dat het niet goed zat, je wilde het alleen liever niet weten...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, ik zou het echt niet kunnen om dan niks meer van me te laten horen. Zou die ander dan gewoon zeggen waar het op staat zodat hij zekerheid heeft en dan verder kan gaan.
Pff. Dit positieve gelul van me heeft slechts één oorzaak: leuk meisje gevonden. (quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:07 schreef THE_WRETCHED het volgende:
(Zie je wel dat 't toch ook anders kan?)
Voor mij in ieder geval wel. Heb blijkbaar liefde nodig om me goed te voelen.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:46 schreef Perico het volgende:
Da's inderdaad een beste remedie...
Lekker joh.. en probeer toch maar anderen tegen te komen!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:46 schreef Perico het volgende:
Ik ben van 9 tot en met 18 augustus in El Arenal op Mallorca te vinden. Daar mag ik dan nu naar uitkijken. Es zien of ik daar mijn zinnen wat kan verzetten. En kijken wie ik tegenkom: voornamelijk mezelf, of toch ook anderen...
Ik heb dat ook, ben ik bang.... ik voel me nu al wel weer stukje bij beetje beter hoor... red met ook wel in m'n eentje... en heb gelukkig nog best genoeg te doen. En toch zal ik me den kik pas weer 100% toppie voelen als ik weer iemand heb. Ik ben gewoon iemand die wat hij heeft bereikt/de liefde die hij in zich heeft.. met een ander wil delen.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval wel. Heb blijkbaar liefde nodig om me goed te voelen..
Ligt eraan of je uiteindelijk liever bij je ex bent of niet. Gevoelens voor je ex raak je namelijk niet zomaar kwijt. Maar als je dit puur doet om je ex te vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef pino.in.disguise het volgende:
Maar iets met iemand beginnen als je nog gevoelens hebt voor een ander is gewoon not done volgens mij, maar het zou wel leuk zijn...zo'n afleiding....moeilijk hoor![]()
Zodra je je ex niet meer terug wil en dus eerlijk met een andere relatie kunt beginnen. Anders komt het erg 'tweede keus' achtig over. En volgens mij zit daar niemand op te wachten.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
Wanneer weet je of je verder kan gaan. Dat is toch een soort gok en ik wil niemand opzettelijk pijn doen. Rebound doe ik niet aan. Ik zou zelf ook geen rebound willen zijn, dus dat ga ik ook niemand aandoen.
Precies. En is het dan wel eerlijk om aan zoiets te beginnen? Ik heb nu het geluk(?) dat dit persoontje wel hoger op de ladder staat en ik dus eerlijk mezelf erin kan storten. Maar ik had dit eigenlijk niet verwacht.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:13 schreef Perico het volgende:
Okee, iedereen is anders, maar bij minder heb je toch het gevoel van achteruitgang.
Heb je eigenlijk wel afleiding? Hoe dan ook?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:39 schreef Koentje3 het volgende:
ik BLIJF maar aan haar denken, lijkt wel of het elke dag meer word
Ja, maar das een probleem natuurlijk. Je weet van te voren niet of je datzelfde gevoel krijgt bij een nieuwe liefde. Dat weet je pas na een tijdje.quote:Precies. En is het dan wel eerlijk om aan zoiets te beginnen? Ik heb nu het geluk(?) dat dit persoontje wel hoger op de ladder staat en ik dus eerlijk mezelf erin kan storten. Maar ik had dit eigenlijk niet verwacht.
Ja, zeer veel zelfs.. Ben veel aan het werk, en ga elke avond wel iets doen.. Vandaag is de eerste dag dat ik zal maar zeggen meer als 3 uur niets heb gedaan in 3 weken ofzo...quote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel afleiding? Hoe dan ook?
ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef Koentje3 het volgende:
Ze heeft me ook geblokt + delete op msn.. En dat respecteer ik.. Het word er alleen niet makkelijker op voor mij![]()
hmjah zo heb ik er ook over nagedacht... En dat is eigenlijk ook wel zo, maar praten kan ik met mijn vrienden ook wel, maar niet zoals met haar.. Ik hoef zal maar zeggen een halve zin te zeggen, en ze weet presies wat ik bedoel... Vaak kom ik een beetje vaag over als ik iets duidelijk wil maken..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.
Juist door contact te houden kan je geen afscheid nemen, blijf je nieuwe herinneringen kweken en denken dat ze toch wel heel leuk en lief is. Afstand nemen is in zo'n situatie juist goed voor je.
Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
Hoe hebben jullie dit opgelost? Contact hard verbreken, zelf contact opzoeken, wachten tot zij het doet, of eerst een tijd (een week, een maand, 3 maanden?) wachten, en dan keertje mee afspreken om te kijken hoe beiden veranderd zijn of niet?
Vannacht? Eh?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
(oja, vannacht maar meteen contact gezocht met een andere meid.. en daar nu mee afgesproken.. er is geen betere manier om over je ex heen te komen dan je te focussen op een nieuwe toch?)
denk dat ik ook maar ervoor ga om contact tot minimum te beperken.. als zij contact wil, dan zal ik der niet negeren, maar ga er zelf geen contact meer mee onderhouden denk ik.. kan je ook geen afstand nemen vrees ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.
[..]
Vannacht? Eh?. Enfin, iemand anders hebben om je aandacht op te vestigen werkt inderdaad erg goed.
.
ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Sorry hoor, maar als je pas na 1 jaar zegt dat je een kind hebt????![]()
![]()
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)
soms begin je een leugen, en heb je zo'n angst om toe te geven dat het een leugen was, dat het veel langer duurt dan je zelf verwacht voor je het durft te bekennen ... je zit er een beetje in vast.
het gaat hier over een kind lulloquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Als jij in een ver verleden een keer bent vreemdgegaan snap ik best dat je dat niet uitgebreid vertelt, maar het gaat hier om een kind, hallo. Een kind is geen verleden, die vent is nog steeds vader hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Feli......zelf ben ik er bijna. Er op uitgaan is inderdaad the way to beat it.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden
Edit: sterkte gewenst aan fokkers die het loslaten nog niet tot een kunst heeft veredeld. Ik weet hoe erg kut het kan zijn. Mijn tip: ga er op uit.
Same here. Kan m'n aandacht ergens anders kwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden
Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Sterkte. Het beste wat je kan doen is het afsluiten en zo snel mogelijk verder gaan. Niet bij de pakken neerzitten. Daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Maar het is allemaal niet meer belangrijk....net een mail van hem gehad dat ie echt niks meer wil.Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Dat komt omdat zijn ex is vreemdgegaan en een dna test weigert.Zijn vrienden zeggen echter dat het kind op hem lijkt en niet op haar nieuwe vriend.
hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?![]()
Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!![]()
Van dat kind vind ik maar een vaag verhaal. Erg duidelijk was hij in ieder geval niet.
Ik kan me niet voorstellen dat dat geen rol in je leven speelt. Misschien geen fysieke rol (geen contact), maar toch zeker wel een psychologische rol. Je vertrouwt je partner toch wel om dat aan haar toe te vertrouwen? Als ze af zou knappen zegt dat meer over haar dan over jezelf. Ik vind het niet iets om voor te schamen, dus ik zou gewoon eerlijk zijn. Stel je voor dat je kind over 16 jaar naar je op zoek gaat, is voor je partner toch niet zo leuk om er dan pas achter te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.
Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:
.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd
ik ben duidelijk, en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken.. en dat t rebound is betekent niet dat het nerges toe kan uitgroeien. Ben wel heel eerlijk geweest, en ga dus niet ervoor onder valse voorwendselen alleen voor mijn plezier.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?
Ja, okay. Dat is nog wel te slikken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Lexcorp het volgende:
en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken..
Jah..ik las het ook allemaal best aandachtig door.. Misschien je haar persoonlijk niet mist, maar de dinge die erbij horen.. intiem gedoe en de kleine dingetjes eromheen, zoals het verliefderig contact.. ik vind dat je best goed advies hebt gekrege van die andere fok!-member.. en jij kan daar best wel veel mee.quote:[b]Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef Koentje3 Best groot reactie dingetjes
erg goeie note to self trouwens.. maar wel verdomd moeilijk als die persoon nog in je hoofd zit.. de strijd tussen gezond verstand en gevoel.. het verstand zal zegevieren...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
Note to self:
Hehe, herkenbaar..... De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer..
Sjah ik weet dat ze het doet om me te vergeten ja... En het contact verbreken is allaang gedaan.. Eigenlijk meer door haar als door mij ... Het is gewoon raar om niet meer met haar te praten en dingen te doen.. ik zou haar ook ECHT niet terugwillen, iets mee doen of whatever.. Maar gewoon praten ofzo.. Is raar om na meer als een jaar ineens helemaal niets meer hoort van die persoon. heb der nu al tijden niets meer van gehoord of gesproken .. jah alleen toen jij met der naar de stad was en Dat ze af en toe nog wat maten rondbelt.. Verder hoor ik er niets van..quote:
Ja, lekker. Maar eigenlijk verwacht ik dit soort stemmingswisselingen niet van haar. Hoewel, nu ik erover nadenk kwam dit "vroeger" ook vaak voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:27 schreef eymey het volgende:
De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.
De andere week weer poeslief.....
Goed op weg dus. Volhouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
Met mij gaat ie inmiddels wel weer wat beter hiero. M'n leven in m'n nieuwe stekkie krijgt langzamerhand wat vorm en z'n regelmaat weer terug. Verder lekker leuke dingen aan het plannen met vrienden en zo.
Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
vind ik het jammer dat er geen contact meer in zit en een vriendschap ofzo ook nog onwaarschijnlijk lijkt.
Rustig aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
Fijn dat het ook met jou zo goed gaat Viper, en dat je je weer een beetje gelukkig kunt voelen met iemand.
Het loslaten gaat wel makkelijker zonder contact.. maar denk dat als je zonder ruzie uit elkaar gaat, dat het bevredigender is om het met contact op te lossen.. Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker.. Enige die de situatie echt kan begrijpen is je ex op dat moment nl... MOet je alleen niet gaan stalken en het in proportie houden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Goed op weg dus. Volhouden..
[..]
Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.
[..]
Rustig aan..
Het is allemaal nog pril. Maar het is wel fijn ja. Iemand die aandacht aan je besteed en dergelijke..
U komt er ook wel. Vroeg of laat..
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:33 schreef Lexcorp het volgende:
Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker..
Same herequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me..
Kun je d'r niet beter links laten liggen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef eymey het volgende:
Oehh... toen kwam ik toch weer te dicht bij d'r gevoelens... dus het antwoord werd "Gelukkig. Het klinkt lullig maar je moet toch door eym". Nou weet ik dat ook wel, maar dat hoeft zij niet te zeggen alleen maar om het op die manier maar af te doen
Tsja... je zou 't zeggen he.... maar ja, toch ook weer moeilijk......quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kun je d'r niet beter links laten liggen?.
Gek is dat he.....heb het zelf ook gehad....we hadden 25 juni als datum...., gekke dag was dat. Voor ons allebei trouwens. Ik liet toen wel een paar traantjes, was toen ik haar vroeg zo zeker van mijn zaak. Uiteindelijk wel beter dat het niet door is gegaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
Al was het wel even gek om me te realiseren dat we zouden gaan trouwen. "Deze zomer" was een optie, en stiekum had ik voor mezelf al bedacht dat 27-07 best een mooie datum zou zijn. Gisteren dus. Maar het was er vast toch niet van gekomen. En anders was ik nu getrouwd met iemand die niet in de toekomst voor mij is weggelegd...
Huh? Wie? Vriendin? Doen ze zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:35 schreef RoelerMF het volgende:
ik mis iemand die een knuffel geeft en wat lieve woordjes fluistert.
Dat is altijd het ergste he... leuke dingen doen, en daarna weer thuis komen in een leeg huis, in het besef dat je alleen bent. Het lost de eenzaamheid niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik ben ook zielig..:(
4jaar geleden ging het uit met m'n vriendin..zit er nog steeds mee:( Maar afgelopen 3jaar had ik een relatie..en die is nu ook sinds 3 maanden verbroken...en nu weet ik niet door wie ik me nog gaarder voel...door m'n 1e ex waar ik nog niet eens over heen ben..en nu m'n andere...waar ik ook niet over heen komen...
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
Ja..4 jaar...lang he..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...![]()
en hoe zijn die beide relaties dan beëindigd geweest ???
Ik date met elke meid die ik tegenkomquote:
terwijl je eigenlijk nog aan een ex van vier jaar geleden denktquote:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open...zolang jij je niet openstelt voor nieuwe dingen, weet je nooit wat je misloopt, en het leven is al te kort..quote:
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:31 schreef Angel_Jay het volgende:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open..
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd..
die gevoelens gaan écht wel weg, zelfs als je enorm van iemand gehouden hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:15 schreef denka het volgende:
Vandaag was het dan zo ver...Mijn ex kwam vandaag na zo'n 6 maanden in het buitenland te zijn geweest terug en ik heb haar dus ook al die tijd niet gezien. Ik had al zo'n voorgevoel dat we elkaar vandaag zouden tegenkomen (ik woon nu in de stad en zij er net buiten, en haar ouders gaan meestal op zaterdag naar de AH).
Ik ging vanmiddag ook voor boodschappen naar de AH en mijn voorgevoel werd dus werkelijkheid. Ik zette mijn fiets in het rek en liep richting winkel, en ja hoor daar kwam die bekende blauwe auto van haar moeder met mijn ex erin. We zagen elkaar meteen en ik ging er naar toe. Wat was ze betoverend mooi....Ze stapte uit en daar sta je dan, niet wetend wat je moet zeggen. Ik voelde me net een stuk hout....Er rolden een paar tranen over haar wangen, tranen van blijdschap?, tranen van geluk? tranen van ik heb je gemist?....Ik weet het niet en ik wist niet wat te doen en pakte haar stevig vast....zo vertrouwd en toch zo vreemd....
Daarna heb ik met haar gekletst totdat ik en haar ouders klaar waren met winkelen, het was raar maar toch ook wel weer enorm fijn..We namen afscheid, ik kreeg een kus op mijn wang en ik kuste de hare...toen pakte ik mijn fiets en ging weer naar huis....
Daarna heb ik alleen maar aan haar gedacht, ik krijg en kreeg haar niet uit mijn hoofd...Ze is betoverend en na 6 maanden is ze dat nog steeds...
hij is niet de enige hoor, je hebt zo van die gevallenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Vier jaar, doe me een lol zeg. Moet er niet aan denken..
Ik moest naar de winkel vandaag, had niks meer in huis. Ik was trouwens al eerder geweest maar moest terug omdat ik brood en melk was vergeten. De kans was aanwezig dat ik haar tegen zou komen, ik had toch wel zo'n raar voorgevoel, zij trouwens ook vertelde ze. Ik ga niet de winkel vermijden omdat ik haar misschien tegenkom.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denken![]()
You do the math.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Tomek het volgende:
Maar het feit dat ze binnenkort misschien met iemand anders verder gaat maakt het contact er voor mij niet makkelijker op.
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef Tomek het volgende:
Wat bedoel je?
Hee. Je hebt wat geleerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar ik kan aardig met de stroom meelullen.
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.
Succes ermee.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen..
Ben je weer aan het orakelen?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
Ik zie jou vrijdag!
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:43 schreef Christine het volgende:
Je kwam met de fiets toch?
En je wordt er moe van.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:45 schreef Christine het volgende:
Oh, ik dacht al. Anders was het wel erg ver fietsen..
Ik hoop het niet voor hem, maar dat kan ik nog niet in mijn orakel zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En je wordt er moe van..
Misschien gaat Lynx666 wel weer fietsen!
Oh ja. *kuch*quote:Op zondag 31 juli 2005 02:49 schreef Christine het volgende:
We zijn "een beetje" offtopic.
Tsja maar ja, we hebben sowieso nog een huis samen (zij woont daar nog, ik niet meer) dat verkocht moet worden. Compleet contact verbreken is dus geen optie. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet. Ik kan iemand met wie ik 6 jaar samen ben geweest niet 123 uit mijn leven zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
Ja, dat klopt.....maar soms is dat amper mogelijk...zoals in Tomeks' geval. Wat wel helpt is even het contact verbreken om daarna verder te kijken. Heb ik ook gedaan....doet wonderen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ervaring leert dat alle contact verbreken het beste werkt. Trust me..
Dat ga ik nu ook proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.....maar soms is dat amper mogelijk...zoals in Tomeks' geval. Wat wel helpt is even het contact verbreken om daarna verder te kijken. Heb ik ook gedaan....doet wonderen hoor.
quote:In mijn geval is het ook moeilijk.....en als ik er over nadenk wil ik dat ook helemaal niet. Voor mij is het toch iemand, met wie ik echt kan praten.....en daarnaast gewoon 1 van mijn beste vriendinnen!
Hehehe, nog niet nee, maar ik weet dat er weer iemand komt die dat ook allemaal zal gaan weten. Aangezien die nu misschien al in beeld is gaat me dat gewoon te snel.quote:Je weet tenslotte echt alles van elkaar, dingen die anderen niet weten.
Dat zien we dan wel weerquote:Als je echt gevoelens blijft houden, dan moet je jezelf in bescherming nemen....dan blijf je jezelf kwellen.
Te laat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zou toch zonde zijn dat te verliezen.
Daarom...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Als je echt gevoelens blijft houden, dan moet je jezelf in bescherming nemen....dan blijf je jezelf kwellen.
Ik kan beamen dat het echt moeilijk is een goede afweging te maken. Ik kijk er zo tegen aan. Of ik blijf gevoelens houden voor haar, dan raak ik haar echt helemaal kwijt.....omdat zij natuurlijk verder wilt met haar leven. Dan kan ik me daarna voor mijn hoofd slaan, omdat ik dan een goede vriendin kwijtraak. Of ik ga zelf lekker verder met mijn leven, raak mijn gevoelens voor haar kwijt en als bonus kan ik ook nog eens gewoon met haar omgaan. Hoe je het ook bekijkt, als je normaal uit elkaar gaat blijft die ander altijd een speciaal plekje in je hart houden. Dat geldt voor jezelf, maar voor de ander ook natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Te laat.. Maar het is zeker klote.
.
[..]
Daarom....
herken hier heel veel van, alhoewel ik het zoenen probeer te voorkomen, en dat lukt goed (kwestie van niet zien). Zoals ik net hoorde in een 50 cent nummer, 'sucker for love'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Xtinction het volgende:
Nou ik wil ook weer even mijn ei kwijt, het zit zo:
Mijn ex gaat vrijdag op vakantie met haar ex (niet ik hehe). Tijdens die vakantie gaan ze 95% zeker weer bij elkaar komen, wat mij natuurlijk nogal dwars zit. Nou is het probleem dat deze vriendin het me niet erg makkelijk maakt om over dr heen te komen. Ze komt nog steeds langs en wil met me naar de bios enzo, maar ik merk dat als ik dr niet mag zoenen, dat ik me verschrikkelijk ongemakkelijk voel, "verder als vrienden" gaat iig de komende tijd niet werken dus.
Nou heb ik de ballen niet om gewoon "nee" te zeggen tegen die voorstellen van haar. Het probleem is gewoon dat ik nog steeds strontverliefd op dr ben, en het gewoon dik onnatuurlijk aanvoelt om nee te zeggen tegen iets wat je heel graag wilt. Overigens zijn al onze afspraakjes tot nu toe uitgelopen tot zoenpartijen (het is dus ook niet zo dat ze me niet meer interessant vind), maar we hebben inmiddels voldoende met elkaar gepraat om duidelijk te maken dat het niet lang zo zal blijven.
Die vakantie van dr duurt 2 weken en zoals begrijpelijk wordt dat een moeilijke periode voor me. Ik weet dat als ik na die vakantie mijn best doe, weer in een zoenpartij beland, maar wie maak ik daar blij mee. Zij gaat op dat moment vreemd (nu dus niet, ze is atm aan niemand verbonden), gaat zich slecht voelen en ik krijg de oude pijnen weer terug.
Ik wil gewoon weten hoe je de kracht bij elkaar krijgt om nee te zeggen tegen iemand waar je zielsveel van houd...
gewoon nee zeggen, ze is verliefd op haar ex, jij was een rebound, ze heeft nooit echt diepe gevoelens voor jou gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik wil gewoon weten hoe je de kracht bij elkaar krijgt om nee te zeggen tegen iemand waar je zielsveel van houd...
Was te laat om het te lezen. Wat is er meiske?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef espina het volgende:
*zucht...
Stiekem hoop ik ook nog steeds dat mijn ex ooit hetzelfde krijgt als Espina hier....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef Xtinction het volgende:
Zie haar nieuwe topic:
Ik hoop stiekem dat mijn ex er over een week of 3 net zo over denkt als jij nu "wtf heb ik gedaan...." En dan kan ik lekker terughoudend zijn woohoo.
Espina: hij doet overigens wat alle fokkers altijd iedereen aanraden, maar hij overdrijft het wel inderdaad, zeker in zo'n moeilijke periode zou ik niet hoeven nadenken om mijn ex te steunen, hijs een beetje doorgeslagen lijkt het .
Aan petit: je scheert zo wel alle exen over een kam zeg. "Ze heeft nooit diepe gevoelens voor je gehad" dat kan je natuurlijk niet weten....
Dat laatste. Maar je zou het liever van haar krijgen dan van een ander.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu mis. Mis ik haar? Mis ik de liefde?
Jup / Je richt je er niet op.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Misschien is het moeilijker omdat ik een hekel heb aan mezelf dat ik iemand zoveel pijn heb gedaan? (volgens haar vriendinnen was ik haar idool, en deed ze alles voor mij (maar waarom zag ik dat nooit?)
Ja / Ja / Meet new people.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Ben ik een grote zeur? Kan ik ooit weer iemand anders ontmoeten? Hoe moet het nou allemaal verder?
h?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Plonky het volgende:
Jij hebt een goed humeur!!!
Om af te vallen en bij gebrek aan geld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Plonky het volgende:
ik heb nog steeds niet begrepen waarom jij op die knackers en siroop dieet zat?!? Leg eens uit, nu je toch een goed humeur hebt!
Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Oh, ik heb nu meer geld omdat zij weg is. Heb dan ook veel uitgegeven aan uitgaan en kleding. Nog voordat de uni begint een keertje weer naar de kapper!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Misschien had je clown moeten worden met die humeur van jou, heeheh!
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee..
Dat hele vertrek was niet afgesproken, laat staan het inkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef Plonky het volgende:
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?
Join the club.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:10 schreef Plonky het volgende:
Ik heb op het moment dus een hekel aan haar en aan mijzelf.
Dat is het probleem. Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
Je mist diegene die ze was, niet die ze nu is.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Ik ben gewoon verdrietig over hoe rot ik me heb gevoeld in de afgelopen half jaar en dat ze er niets aan heeft gedaan (ookal zegt ze dat ze dat wel heeft geprobeerd) en dan voel ik me gewoon genomen. Zij wilt mij dan ook niet begrijpen.
Ach, probeer het eens. Wie weet heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Goh, ik word zeker langzaam aan gek. Ik ben al verteld om naar de psycholoog te gaan, ja dooei
Je hebt het niet meer in de hand. Accepteer het en ga verder met je leven. Je hebt geen keus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:12 schreef Plonky het volgende:
Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.
Lijkt me wel handig in verband met je toekomst.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef Plonky het volgende:
Op het moment weet ik niet eens of ik wil doorgaan met studeren.
Combinatie ván.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Plonky het volgende:
Ben ik gewoon gek/blind/stom, of liegt ze helemaal?
Voldoe je aan de criteria zoals beschreven in de DSM-IV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:40 schreef Plonky het volgende:
p.s. ik bedenk zelf dat ik misschien borderline heb, hahaahaha
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:52 schreef Plonky het volgende:
ik geloof dat het misschien gewoon een beetje ermee heeft te maken dat ik het er moelijk me heb.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de ex
Good to hear.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:35 schreef Perico het volgende:
Hrmmm sinds een week of twee gaat het echt de goede kant met me uit. Dat komt dan, door een paar goeie nieuwe contacten die ik door het heerlijke toeval heb gemaakt. Ik ben weer gaan daten, nieuwe mensen in mijn leven...
TIP VAN DE DAG:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Die klote woordenherkenning op m'n telefoon....
Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de exDat ding gaat nog een keer het raam uit, sadist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Her name is Noelquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:14 schreef teenage-dirtbag het volgende:
nou dan doe ik ook maar mee... jah het is uit enzo. Net een weekje dus allemaal nog erg vers. we hadden twee jaarWe hebben het samen besloten no hard feelings. Het wou gewoon niet meer.
Las laatst een zin die erg bij mij past : "Je staat onder een appelboom, te wachten tot er een peer valt. Daar kan de appelboom niets aan doen. Maar hoelang blijf jij onder die boom staan?"
Maar ik hielt en hou wel van die appelboom! klinkt misschien allemaal raar, maar ik moest het even kwijt...
Had je haast?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef rieski het volgende:
Na 2,5 jaar is er een einde aangekomen...
Nu moet ik al mn meubels, de kinderen en de opel astra station doormidden gaan zagen
Dat herken ik heel erg. Elke keer als je er samen over praat voel je je kort beter. Daarna echter slaat de bom der realiteit weer in en voel je je net zo kut als tevoren.quote:en dat ik heel graag vrienden wilde blijven, enz. Ik voelde mij toen wel 10x beter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Plonky het volgende:
Geen zin, en het lukt me toch niet!
Positief denken!
Toen m'n ex amilde dat ze het uit wilde maken leek me dat ook wel het beste. Afgelopen zaterdag kwam toch ff de klap toen ik alleen thuis zat. Op dat moment moest ik toch ff een eindje gaan fietsen. Op dit moment weet ik het nog steeds niet of we er goed aan hebben gedaan. Voornamelijk omdat we het nog niet netjes uit hebben kunnen praten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Plonky het volgende:
omdat ik het gevoel heb dat zij het beter doet dan ik), maar ook omdat ik het moelijk vind om haar los te laten (ook al wilde ik het uit, ik vind het moeilijk omdat zij in mijn routine zat).
Alleen uitgaan werkt heel goed voor je zelfvertrouwen. De volgende dag althans. Op het moment zelf zit je jezelf af te vragen wat je nou eigenlijk in de stad doet. Voorals als je het alleen stappen een beetje verleerd bent. Ik denk dat ik wel weer ingroei en dan zien we wel. Er bestaan nog meer mogelijkheden dan alleen stappen om jezelf bezig te houden.quote:Verder, om mijn harde werk aan mijn scriptie te belonen ga ik zaterdag ALLEEN uit!!! Alleen, ik ga geen meisjes versieren. Geen zin, en het lukt me toch niet! Maakt niet uit, ik ga plezier hebben en uit mijn dakkkk!
Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef akkien het volgende:
ik lees hier nog af en toe eens mee, en Plonky, jouw verhalen doen mij echt best wel veel goeds. Weet niet waarom, maar is allemaal zo logisch en zo goed klinkt t.
even een update van mij, misschien wel de laatste ooit. Het gaat nl. echt wel heel erg goed met mij. Mijn ex is nu gewoon een erg goede vriend en ik zit weer goed in mn vel, dus allemaal erg mooi. (mag ook wel na 5 maanden)
Da's wel lang om alles achter je te laten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:44 schreef Plonky het volgende:
Breetai, het is al ongeveer 10 weken uit en ik vind zelf dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren.
Ik zit op dit momen nog in een fase dat ik het niet geheel kan behappen maar ik kijk ondertussen wel verder. Toch willen we elkaar nog een paar keer gaan zien. Ik weet nog niet wat me dat uiteindelijk gaat opleveren maar ik zie het allemaal wel. Ik heb er tot nu toe nog niet face 2 face gesproken. Dat lijkt me wel een voorwaarde om het goed af te sluiten.quote:Verder, een paar tips van mij Breetai:
- voor de eerste weken/maanden weet je niet of het wel een goed idee was. Je zal de liefde en gezelschap van de andere persoon missen
- je zult contact met haar willen houden. maar dat moet je tegenvechten. Zoals xtinction zegt, het is veel makkelijker zo. - wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.quote:Alleen uitgaan doe ik wel vaker (ik ging nooit met mijn ex dansen of uit (omdat ze te kleverig was, en ik hou niet van dezelfde clubs!). Alleen, ik ga nooit alleen de kroeg in - ik heb de ballen niet om op iemand af te stappen en hoi te zeggen! Ik ben de laatste tijd veel uitgegaan (maar, alleen nu ander halve week niet), en als ik uit ga dan ga ik naar een rock clubje toe bij mij in de buurt - ik hoef voor de rest eigenlijk niets te drinken, omdat ik het toch naar mijn zin heb!
Je moet lekker bezig blijven. voordat ik een relatie kreeg had ik al zoveel hobbies dat die relatie er net bijpastte. Tijdens de vakantie werd het net iets te hektisch voor ons allebei om alles weer recht te praten.quote:En ploeteren? Nee, het laatste half jaar ploeterde ik door mijn relatie. Ik moet nu verder; verder leven, en genieten (alleen, weer makkelijker gezegd dan gedaan!!).
Dat vertel ik mezelf ook en ik vind het ookfijn dat ik weer eens fijn verder kan kijken. Voor de rest weet ik dat ik nog een hoop te leren heb.quote:Het komt met jou ook heus wel goed!! - je hebt het het meeste van je leven zonder haar gedaan, dan kan je de rest ook. Success!
hehe, misschien heb ik het niet goed uitgelegd. Ik ben ook van plan om ergens naar toe te gaan waar ik het zelf naar mijn zin kan hebben - en dat gebeurd dus in deze rock club. Ik kan doen en laten wat ik wil en niemand zal ook maar een keer denken - goh wat ben jij toch een sukkel. Hier voel ik me comforabel, en ik zal de hele avond door blijven dansen - want ik ben ook nog zo gek dat ik dat doe - ik word vaak alleen gelaten als er liedjes zijn die mijn vrienden niet leuk vinden. T'ja, je moet toch wel genieten denk ik dan!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.
Ga eerst maar eens gewoon rustig in een tent zitten waar je jezelf comfortabel zit en verkas daarna naar een tent waar je van het uitzicht kan genieten. Voor de rest kan je leuke dames die je tegenkomt eens begroeten of een bijdehante opmerking maken. Gewoon "hoi" zeggen doet wonderen voor jezelf. Na een paar weken merk je vanzelf dat je al een stuk lekkerder in je vel zit in de kroeg.
[..]
Makkelijk omgesomd:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:
[..]
Da's wel lang om alles achter je te laten.
[..]
fantastisch zelfs...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?
Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer..
Ik zie haar elke week....samen eten, beetje kletsen enzo....af en toe een massage, verder niks. Gaat gelukkig hier wel goed. Zij heeft een nieuwe vriend, daar hebben we het helemaal niet over en zij respecteert dat gelukkig. Het kan dus ook anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad..
Dat lief doen heeft ze niet lang volgehouden. Even later was het weer gemeen. Ik heb nog afgewacht of het de andere kant op zou gaan maar helaas.
Kut..
Hier blijkbaar niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
Het kan dus ook anders.
Moet het wel eerst uitgaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nou ja, het volgende vriendinnetje misschien wel..
Gegarandeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Moet het wel eerst uitgaan![]()
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.quote:
Mijn ex wilde met me trouwenquote:
"ze"?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermindquote:
Hij weet niet wat hij zegt.quote:
Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:35 schreef pino.in.disguise het volgende:
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermind
Oh goed....wie is hetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij..
Tsja....observaties van anderen kunnen je ook wel frustreren. Mijn familie vindt dat ik beter af ben zonder haar, na alles wat gebeurt is en mijn vrienden vonden ons echt goed bij elkaar passen en vinden het erg jammer voor me. Ik vond ons goed bij elkaar passen, maar er is teveel gebeurt om vol vertrouwen de relatie nog een kans te geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken..
vrees voor je dat je hoofdzakelijk het liefde ontvangen mist..dat is bij mij wel het geval iig..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken..
Goedzo!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ben tot het inzicht te komen dat ik me ook goed kan voelen zonder vriendin..
En dat is heel wat voor een emotioneel afhankelijk persoontje.
dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef Tarot het volgende:
Hoppa.... na een paar heerlijke dagen zonder verdriet. Vanavond weer het besef dat ik altijd in mijn achterhoofd zal hebben dat geen enkele vrouw die ik ooit zal tegenkomen, meer gevoel bij me kan losmaken dan zij. Steeds denk ik dat het wel weer gaat, maar elke keer dat ik een dipje heb mis ik d'r. Er zijn zovéél mooie vrouwen, maar zij ... had alles dat ik ooit zocht in een vrouw... dat begin ik steeds meer te beseffen
![]()
Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.
man, je bent toch echt geen puber meer, ik hoop dat je kan toegeven dat als je op je 70ste nog zo denkt, je echt ziek in je hoofd bent
![]()
tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:06 schreef Tarot het volgende:
Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.
Och, ik ken je niet en voel me niet aangevallen. Ben wel interesseert in je gedachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.
Accepteren doe ik wel .. anders zou ik er nooit zo over praten op dit forum. Iemand die zijn been kwijt is, moet op een gegeven moment ook gehandicapt verder leven, maar sommigen zullen stiekem toch de rest van hun leven hun been missen. Zoals hierboven gezegd, je hebt niet altijd iemand nodig om jezelf goed te voelen, dus vrolijk verder leven gaat wel. Alleen soms is het weer even moeilijk en lucht ik mijn hart hier.quote:je overtuiging is op lucht gebaseerd, dat is 1, en als je er dan toch zo van overtuigd bent, ja, accepteer het dan en zoek een vrouw waar je misschien nooit echt hetzelfde voor voelt, maar toch genoeg om een gelukkig leven met haar te hebben.
Doe ik niet, daar is dit forum voor.quote:Ik hoop dat je in het echte leven nooit zo over haar praat, want geloof me, het stoot af, het is gewoon niet gezond.
als je je eerste keus niet kan krijgen, moet je zelfs niet spreken van een eerste keus. Ze is weg uit je leven, ze is er niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Tarot het volgende:
Maar zou jij die vrouw willen zijn, waarbij je 2e keus bent? Nee ik ben liever alleen, dan iemand op die manier te kwetsen of mezelf te pijnigen door me weer bezig te houden met relaties. Als er voor mij nog zo iemand is, dan vindt ze mij wel. Ik laat het gewoon rustig over me heen komen.
Hier beschrijf je een beetje een vicieuze cirkel. Pas als iemand mijn eerst keus is kan ik er voor openstaan. Eerst moet ik er voor openstaan, zodat mijn gevoelens kunnen veranderen. Ik probeer het trouwens wel hoor. Er zijn genoeg leuke vrouwen met wie ik graag omga. Alleen blijf ik altijd gewoon iets missen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk gewoon geen 'keuze', je zal voor iemand anders moeten gaan. En gevoelens kunnen veranderen, iemand die nu tweede keus is, kan door de tijd heen eerste keus worden. je moet er wel voor openstaan natuurlijk.
Ja hoor, ik heb elke dag afleiding. Alleen gisteren-avond blijkbaar niet genoeg.quote:Heb je eigenlijk genoeg sociale contacten, ga je wel genoeg uit ? kan je je gedachten wat verzetten ...?
Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
misschien zou je die heilige ex gewoon eens moeten terugzien, tarot, om te zien dat het ook maar een gewoon mens is, en om je te realiseren dat zij écht wel over je heen is, en dat je je kostbare tijd verspilt voor iemand die het niet waard is, je leeft verdorie maar één keer.
je kan niet verwachten dat een meisje die je maar pas kent een ex kan vervangen die je al jaren goed kent, dan heb je zo'n veel diepere band. In het begin van een relatie heb je nooit zulke diepe gevoelens, dus natuurlijk lijkt het verleidelijk om het gevoel voor de andere dan maar met dat veilige en diepe gevoel van de ex te vergelijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.
Bah
Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet iemand anders ook een kans geven, voordat je een emotioneel diepe band met iemand kan opbouwen
dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Tarot het volgende:
Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.
Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.
dan moet je eigenlijk ook niet 'klagen' dat andere meisjes niet zo boeiend zijn, je wil ze toch niet, je wil alleen denken aan je ex
nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef Tarot het volgende:
Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.
Als je verder commentaar hebt op mijn gedrag, zullen we dat verder persoonlijk afhandelen via de mail, en niet in dit topic?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.
laat maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:53 schreef Tarot het volgende:
Als je verder commentaar hebt op mijn gedrag, zullen we dat verder persoonlijk afhandelen via de mail, en niet in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |