Ugh. Nu bijna 10 weken geleden uit. Zit ik toch weer diep in de put :S. (NB, ik heb het wel met haar uitgemaakt)
Ik heb een leuke vakantie gehad voor 4 weken, en veel mensen bezocht en gedaan wat ik wilde zonder de stressen van studeren te krijgen. En dan, opeens, 2 weken geleden krijg ik een MSN berichtje van mijn ex binnen. Zoiets van:
Hoi
Zij :Hoi
Hoe gaat het?
Zij :Goed
En jij?
Zij :Ik ga naar amsterdam
(NB. we zitten in engeland, en zij is engels
![]()
). Eigenlijk wilde ik niet met haar praten. Ze heeft het mij erg moeilijk gemaakt de hele tijd (misschien niet express, omdat ik niet wilde dat zij de volle lading kreeg van alles, heb ik maar de hele schuld op mij genomen). Toen ze amsterdam melde, werd ik gelijk pissig (hierdoor is een hele ruzie tussen ons ontstaan, omdat ik niet genoeg geld had om op vakantie te gaan met haar, en ik vond het een beetje 'in your face'). Toen ben ik maar uitgelogd.
Uiteindelijk, heb ik via e-mail te weten gekregen wat ze van me wilde. Ze zei dat ze het contact weer opwilde nemen zodat als we terug waren dat het minder vreemd zou zijn. Ik dacht van oke, dat is goed. Dus, heb ik mijn gevoelens maar op pauze gezet en ben ik voor haar met haar gaan praten. Maar, voor de laatste week had ik het gevoel dat zij het niet meer wilde (antwoorden met 3 woorden als ik 3 zinnen schreef, enz.). Vandaag heb ik het gewoon maar aan haar gevraagd. En ze zei dat het te vroeg was en dat ik probeerde een andere persoon te zijn en dat ik al over haar heen ben (zo praatte ik omdat ik dacht dat zij dat wilde?!). Dus, ik ga niet meer met haar praten. - alles wat ik probeer te doen word gewoon terug in mijn gezicht gegooid als iets dat ik fout heb gedaan.
Mijn conclusie is, wat is ze toch een zelf-geabsorbeerde tut hola geitebol die geen kennis van de echte wereld heeft.
Zij zegt zo van: 'je hebt geen idee wat ik door maak nu'
Dan denk ik tegen mezelf: 'ik heb jou niet verlaten.. jij hebt mij verlaten een half jaar geleden'
Dit slaat op dat ze mij niet de aandacht gaf die ik nodig had, nooit de liefde die ik wilde. Ze wilde altijd alles krijgen, maar nooit geven.
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu mis. Mis ik haar? Mis ik de liefde?
Ze denkt verder ook dat ik achter andere vrouwen aan ga, enz. Maar, niets is minder waar. Ik ben al wel 10x uitgeweest, en ik heb niets uitgespookt (geen zin) - zij is nog mijn eerste en laatste kus.
Toch, ik had met haar de rest van mijn leven door kunnen brengen, maar dan zou ik gewoon niet blij zijn geweest met mezelf.
Misschien is het moeilijker omdat ik een hekel heb aan mezelf dat ik iemand zoveel pijn heb gedaan? (volgens haar vriendinnen was ik haar idool, en deed ze alles voor mij (maar waarom zag ik dat nooit?).
Ik heb ook een beetje het gevoel van: heb ik iets goeds kwijt geraakt? Ben ik een grote zeur? Kan ik ooit weer iemand anders ontmoeten? Hoe moet het nou allemaal verder?
Wat nog irritanter is, is dat mijn ex het misschien erger ervaart dan ik, en dan heb ik medelijden met haar en dan word ik boos op mijzelf dat ik dat heb kunnen doen!!!
Ugh. 10 weken. Ik moet verder, maar ik weet alleen nog niet hoe.
Ik moest dit eventjes kwijt, en mijn hoofd leeg halen. Ik ben een beetje gek - maar wel goed gek!
Verder nog een beetje goed nieuws.
- Ik ben aan mijn dieet begonnen en ben ruim 5 kilo kwijt
- Ik ben net met mijn scriptie begonnen - dus daar ben ik wel een maandje mee bezig
- ik ga mijn rijlessen weer oppakken (met de vakantie moest ik stoppen)
Ik ga me wel bezig houden en goed voor mijzelf proberen te zijn. Misschien ga ik wel zaterdag uit als ik alles een beetje op orde heb! Wie weet!!