het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:15 schreef denka het volgende:
Vandaag was het dan zo ver...Mijn ex kwam vandaag na zo'n 6 maanden in het buitenland te zijn geweest terug en ik heb haar dus ook al die tijd niet gezien. Ik had al zo'n voorgevoel dat we elkaar vandaag zouden tegenkomen (ik woon nu in de stad en zij er net buiten, en haar ouders gaan meestal op zaterdag naar de AH).
Ik ging vanmiddag ook voor boodschappen naar de AH en mijn voorgevoel werd dus werkelijkheid. Ik zette mijn fiets in het rek en liep richting winkel, en ja hoor daar kwam die bekende blauwe auto van haar moeder met mijn ex erin. We zagen elkaar meteen en ik ging er naar toe. Wat was ze betoverend mooi....Ze stapte uit en daar sta je dan, niet wetend wat je moet zeggen. Ik voelde me net een stuk hout....Er rolden een paar tranen over haar wangen, tranen van blijdschap?, tranen van geluk? tranen van ik heb je gemist?....Ik weet het niet en ik wist niet wat te doen en pakte haar stevig vast....zo vertrouwd en toch zo vreemd....
Daarna heb ik met haar gekletst totdat ik en haar ouders klaar waren met winkelen, het was raar maar toch ook wel weer enorm fijn..We namen afscheid, ik kreeg een kus op mijn wang en ik kuste de hare...toen pakte ik mijn fiets en ging weer naar huis....
Daarna heb ik alleen maar aan haar gedacht, ik krijg en kreeg haar niet uit mijn hoofd...Ze is betoverend en na 6 maanden is ze dat nog steeds...
hij is niet de enige hoor, je hebt zo van die gevallenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Vier jaar, doe me een lol zeg. Moet er niet aan denken..
Ik moest naar de winkel vandaag, had niks meer in huis. Ik was trouwens al eerder geweest maar moest terug omdat ik brood en melk was vergeten. De kans was aanwezig dat ik haar tegen zou komen, ik had toch wel zo'n raar voorgevoel, zij trouwens ook vertelde ze. Ik ga niet de winkel vermijden omdat ik haar misschien tegenkom.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denken![]()
You do the math.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Tomek het volgende:
Maar het feit dat ze binnenkort misschien met iemand anders verder gaat maakt het contact er voor mij niet makkelijker op.
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef Tomek het volgende:
Wat bedoel je?
Hee. Je hebt wat geleerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar ik kan aardig met de stroom meelullen.
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.
Succes ermee.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen..
Ben je weer aan het orakelen?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
Ik zie jou vrijdag!
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:43 schreef Christine het volgende:
Je kwam met de fiets toch?
En je wordt er moe van.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:45 schreef Christine het volgende:
Oh, ik dacht al. Anders was het wel erg ver fietsen..
Ik hoop het niet voor hem, maar dat kan ik nog niet in mijn orakel zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En je wordt er moe van..
Misschien gaat Lynx666 wel weer fietsen!
Oh ja. *kuch*quote:Op zondag 31 juli 2005 02:49 schreef Christine het volgende:
We zijn "een beetje" offtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |