Hee. Je hebt wat geleerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar ik kan aardig met de stroom meelullen.
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
Oh sorry, ik dacht even dat je het meende en op de goede weg was.
Succes ermee.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:18 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Helaas. Ik blijf nog even dwars en sneu doen..
Ben je weer aan het orakelen?quote:Op zondag 31 juli 2005 02:23 schreef Christine het volgende:
Ik zie jou vrijdag!
quote:Op zondag 31 juli 2005 02:43 schreef Christine het volgende:
Je kwam met de fiets toch?
En je wordt er moe van.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:45 schreef Christine het volgende:
Oh, ik dacht al. Anders was het wel erg ver fietsen..
Ik hoop het niet voor hem, maar dat kan ik nog niet in mijn orakel zien.quote:Op zondag 31 juli 2005 02:48 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En je wordt er moe van..
Misschien gaat Lynx666 wel weer fietsen!
Oh ja. *kuch*quote:Op zondag 31 juli 2005 02:49 schreef Christine het volgende:
We zijn "een beetje" offtopic.
Tsja maar ja, we hebben sowieso nog een huis samen (zij woont daar nog, ik niet meer) dat verkocht moet worden. Compleet contact verbreken is dus geen optie. En eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet. Ik kan iemand met wie ik 6 jaar samen ben geweest niet 123 uit mijn leven zettenquote:Op zondag 31 juli 2005 02:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
Ja, dat klopt.....maar soms is dat amper mogelijk...zoals in Tomeks' geval. Wat wel helpt is even het contact verbreken om daarna verder te kijken. Heb ik ook gedaan....doet wonderen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef Viperdesign het volgende:
Ervaring leert dat alle contact verbreken het beste werkt. Trust me..
Dat ga ik nu ook proberen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.....maar soms is dat amper mogelijk...zoals in Tomeks' geval. Wat wel helpt is even het contact verbreken om daarna verder te kijken. Heb ik ook gedaan....doet wonderen hoor.
quote:In mijn geval is het ook moeilijk.....en als ik er over nadenk wil ik dat ook helemaal niet. Voor mij is het toch iemand, met wie ik echt kan praten.....en daarnaast gewoon 1 van mijn beste vriendinnen!
Hehehe, nog niet nee, maar ik weet dat er weer iemand komt die dat ook allemaal zal gaan weten. Aangezien die nu misschien al in beeld is gaat me dat gewoon te snel.quote:Je weet tenslotte echt alles van elkaar, dingen die anderen niet weten.
Dat zien we dan wel weerquote:Als je echt gevoelens blijft houden, dan moet je jezelf in bescherming nemen....dan blijf je jezelf kwellen.
Te laat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zou toch zonde zijn dat te verliezen.
Daarom...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef pino.in.disguise het volgende:
Als je echt gevoelens blijft houden, dan moet je jezelf in bescherming nemen....dan blijf je jezelf kwellen.
Ik kan beamen dat het echt moeilijk is een goede afweging te maken. Ik kijk er zo tegen aan. Of ik blijf gevoelens houden voor haar, dan raak ik haar echt helemaal kwijt.....omdat zij natuurlijk verder wilt met haar leven. Dan kan ik me daarna voor mijn hoofd slaan, omdat ik dan een goede vriendin kwijtraak. Of ik ga zelf lekker verder met mijn leven, raak mijn gevoelens voor haar kwijt en als bonus kan ik ook nog eens gewoon met haar omgaan. Hoe je het ook bekijkt, als je normaal uit elkaar gaat blijft die ander altijd een speciaal plekje in je hart houden. Dat geldt voor jezelf, maar voor de ander ook natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Te laat.. Maar het is zeker klote.
.
[..]
Daarom....
herken hier heel veel van, alhoewel ik het zoenen probeer te voorkomen, en dat lukt goed (kwestie van niet zien). Zoals ik net hoorde in een 50 cent nummer, 'sucker for love'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Xtinction het volgende:
Nou ik wil ook weer even mijn ei kwijt, het zit zo:
Mijn ex gaat vrijdag op vakantie met haar ex (niet ik hehe). Tijdens die vakantie gaan ze 95% zeker weer bij elkaar komen, wat mij natuurlijk nogal dwars zit. Nou is het probleem dat deze vriendin het me niet erg makkelijk maakt om over dr heen te komen. Ze komt nog steeds langs en wil met me naar de bios enzo, maar ik merk dat als ik dr niet mag zoenen, dat ik me verschrikkelijk ongemakkelijk voel, "verder als vrienden" gaat iig de komende tijd niet werken dus.
Nou heb ik de ballen niet om gewoon "nee" te zeggen tegen die voorstellen van haar. Het probleem is gewoon dat ik nog steeds strontverliefd op dr ben, en het gewoon dik onnatuurlijk aanvoelt om nee te zeggen tegen iets wat je heel graag wilt. Overigens zijn al onze afspraakjes tot nu toe uitgelopen tot zoenpartijen (het is dus ook niet zo dat ze me niet meer interessant vind), maar we hebben inmiddels voldoende met elkaar gepraat om duidelijk te maken dat het niet lang zo zal blijven.
Die vakantie van dr duurt 2 weken en zoals begrijpelijk wordt dat een moeilijke periode voor me. Ik weet dat als ik na die vakantie mijn best doe, weer in een zoenpartij beland, maar wie maak ik daar blij mee. Zij gaat op dat moment vreemd (nu dus niet, ze is atm aan niemand verbonden), gaat zich slecht voelen en ik krijg de oude pijnen weer terug.
Ik wil gewoon weten hoe je de kracht bij elkaar krijgt om nee te zeggen tegen iemand waar je zielsveel van houd...
gewoon nee zeggen, ze is verliefd op haar ex, jij was een rebound, ze heeft nooit echt diepe gevoelens voor jou gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Xtinction het volgende:
Ik wil gewoon weten hoe je de kracht bij elkaar krijgt om nee te zeggen tegen iemand waar je zielsveel van houd...
Was te laat om het te lezen. Wat is er meiske?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef espina het volgende:
*zucht...
Stiekem hoop ik ook nog steeds dat mijn ex ooit hetzelfde krijgt als Espina hier....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:03 schreef Xtinction het volgende:
Zie haar nieuwe topic:
Ik hoop stiekem dat mijn ex er over een week of 3 net zo over denkt als jij nu "wtf heb ik gedaan...." En dan kan ik lekker terughoudend zijn woohoo.
Espina: hij doet overigens wat alle fokkers altijd iedereen aanraden, maar hij overdrijft het wel inderdaad, zeker in zo'n moeilijke periode zou ik niet hoeven nadenken om mijn ex te steunen, hijs een beetje doorgeslagen lijkt het .
Aan petit: je scheert zo wel alle exen over een kam zeg. "Ze heeft nooit diepe gevoelens voor je gehad" dat kan je natuurlijk niet weten....
Dat laatste. Maar je zou het liever van haar krijgen dan van een ander.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu mis. Mis ik haar? Mis ik de liefde?
Jup / Je richt je er niet op.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Misschien is het moeilijker omdat ik een hekel heb aan mezelf dat ik iemand zoveel pijn heb gedaan? (volgens haar vriendinnen was ik haar idool, en deed ze alles voor mij (maar waarom zag ik dat nooit?)
Ja / Ja / Meet new people.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Plonky het volgende:
Ben ik een grote zeur? Kan ik ooit weer iemand anders ontmoeten? Hoe moet het nou allemaal verder?
h?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Plonky het volgende:
Jij hebt een goed humeur!!!
Om af te vallen en bij gebrek aan geld.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Plonky het volgende:
ik heb nog steeds niet begrepen waarom jij op die knackers en siroop dieet zat?!? Leg eens uit, nu je toch een goed humeur hebt!
Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Oh, ik heb nu meer geld omdat zij weg is. Heb dan ook veel uitgegeven aan uitgaan en kleding. Nog voordat de uni begint een keertje weer naar de kapper!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Misschien had je clown moeten worden met die humeur van jou, heeheh!
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee..
Dat hele vertrek was niet afgesproken, laat staan het inkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef Plonky het volgende:
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?
Join the club.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:10 schreef Plonky het volgende:
Ik heb op het moment dus een hekel aan haar en aan mijzelf.
Dat is het probleem. Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
Je mist diegene die ze was, niet die ze nu is.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Ik ben gewoon verdrietig over hoe rot ik me heb gevoeld in de afgelopen half jaar en dat ze er niets aan heeft gedaan (ookal zegt ze dat ze dat wel heeft geprobeerd) en dan voel ik me gewoon genomen. Zij wilt mij dan ook niet begrijpen.
Ach, probeer het eens. Wie weet heb je er iets aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Goh, ik word zeker langzaam aan gek. Ik ben al verteld om naar de psycholoog te gaan, ja dooei
Je hebt het niet meer in de hand. Accepteer het en ga verder met je leven. Je hebt geen keus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:12 schreef Plonky het volgende:
Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.
Lijkt me wel handig in verband met je toekomst.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef Plonky het volgende:
Op het moment weet ik niet eens of ik wil doorgaan met studeren.
Combinatie ván.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Plonky het volgende:
Ben ik gewoon gek/blind/stom, of liegt ze helemaal?
Voldoe je aan de criteria zoals beschreven in de DSM-IV?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:40 schreef Plonky het volgende:
p.s. ik bedenk zelf dat ik misschien borderline heb, hahaahaha
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:52 schreef Plonky het volgende:
ik geloof dat het misschien gewoon een beetje ermee heeft te maken dat ik het er moelijk me heb.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de ex
Good to hear.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:35 schreef Perico het volgende:
Hrmmm sinds een week of twee gaat het echt de goede kant met me uit. Dat komt dan, door een paar goeie nieuwe contacten die ik door het heerlijke toeval heb gemaakt. Ik ben weer gaan daten, nieuwe mensen in mijn leven...
TIP VAN DE DAG:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Die klote woordenherkenning op m'n telefoon....
Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de exDat ding gaat nog een keer het raam uit, sadist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Her name is Noelquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:14 schreef teenage-dirtbag het volgende:
nou dan doe ik ook maar mee... jah het is uit enzo. Net een weekje dus allemaal nog erg vers. we hadden twee jaarWe hebben het samen besloten no hard feelings. Het wou gewoon niet meer.
Las laatst een zin die erg bij mij past : "Je staat onder een appelboom, te wachten tot er een peer valt. Daar kan de appelboom niets aan doen. Maar hoelang blijf jij onder die boom staan?"
Maar ik hielt en hou wel van die appelboom! klinkt misschien allemaal raar, maar ik moest het even kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |