abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:43:45 #201
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29413032
Het waren vragen die niet moesten worden beantwoord . LOL. maar dankje .

Ik ben ook nieuwe mensen aan het ontmoeten, maar dat gaan niet zo makkelijk - uni begint weer begin sept. en dan komen er nieuwe mensen en ga ik met andere activiteiten beginnen.

Oh, en ja, ik weet dat ik een grote zeur ben. Dat hoor ik van iedereen!!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_29413053
Oh. Ik zag vraagtekens. .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:49:25 #203
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29413178
rhetorische vragen .

Jij hebt een goed humeur!!!

ik heb nog steeds niet begrepen waarom jij op die knackers en siroop dieet zat?!? Leg eens uit, nu je toch een goed humeur hebt!
(To make me sick)....
pi_29413246
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Plonky het volgende:
rhetorische vragen .
h?
quote:
Jij hebt een goed humeur!!!
.
quote:
ik heb nog steeds niet begrepen waarom jij op die knackers en siroop dieet zat?!? Leg eens uit, nu je toch een goed humeur hebt!
Om af te vallen en bij gebrek aan geld. .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:56:14 #205
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29413371
Oh, ik heb nu meer geld omdat zij weg is . Heb dan ook veel uitgegeven aan uitgaan en kleding. Nog voordat de uni begint een keertje weer naar de kapper!

Misschien had je clown moeten worden met die humeur van jou, heeheh!
(To make me sick)....
pi_29413431
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Oh, ik heb nu meer geld omdat zij weg is . Heb dan ook veel uitgegeven aan uitgaan en kleding. Nog voordat de uni begint een keertje weer naar de kapper!
Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee. .
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Plonky het volgende:
Misschien had je clown moeten worden met die humeur van jou, heeheh!
.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:02:57 #207
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29413555
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Das wel fijn ja. Helaas nam mijn ex ook een deel van het inkomen mee. .
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?
(To make me sick)....
pi_29413652
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef Plonky het volgende:
Ugh. That sucks. Was dat achter je rug, of afgesproken?
Dat hele vertrek was niet afgesproken, laat staan het inkomen. .
Maar ik kom nog wel rond hoor. .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:10:52 #209
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29413768
ik zeur wel heel veel hoor. Het gaat een stuk beter dan 5 weken terug, toen ik hier voor het laatst was. Ik moest mijn rotzooi eventjes kwijt !!

nu, naar bed. Ik ben moeeeeee. En ik moet morgen vroeg op! Slaap lekker
(To make me sick)....
pi_29413783
Welterusten.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:10:05 #211
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29432435
Ik voel me erg kut. Nog nooit zo erg als nu gevoeld.

Net een gesprek met m'n ex gehad, en haar alles verteld wat mijn dwars heeft gezeten de afgelopen paar weken.

Ik word langzaam aan gek hier. Helemaal gek. Ik kan er niet meer tegen. Ik ben zo ongelukkig . Ik huil me ook te pletter.

Waarom moet ik me zo voelen? Schuld gevoel? Bang dat ik iets goeds heb weggegeooid?Jaloers dat zij het beter doet dan ik? Misschien gewoon chronisch depressief.

Ik heb op het moment dus een hekel aan haar en aan mijzelf.
(To make me sick)....
pi_29432912
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:10 schreef Plonky het volgende:
Ik heb op het moment dus een hekel aan haar en aan mijzelf.
Join the club. .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:42:17 #213
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29433110
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK
(To make me sick)....
pi_29433250
Wat scheelt eraan?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:56:47 #215
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29433458
Ugh. Ben verteld dat ik haar niet de waarheid had moeten vertellen.

Wat een troela is die ex van mij toch. Ik heb zo'n hekel aan haar. Wat een sukkel. Ik ben nog dommer:

ik heb tegen haar gezegd:

"one day i hope you get screwed over buy some random guy, and you'll realise how goo di was to you"

dat kwam niet goed aan. maar dat is wel hoe ik me heb gevoeld. Genaait, behoorlijk genaait.

en jij?
(To make me sick)....
pi_29433503
Dus zou je eigenlijk blij moeten zijn dat je van haar af bent.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:01:41 #217
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29433595
Eigenlijk wel, maar zo voel ik me niet. Waarom, dat weet ik niet
(To make me sick)....
pi_29433699
Je mist diegene die ze was, niet die ze nu is.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:07:12 #219
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29433748
Ik ben gewoon verdrietig over hoe rot ik me heb gevoeld in de afgelopen half jaar en dat ze er niets aan heeft gedaan (ookal zegt ze dat ze dat wel heeft geprobeerd) en dan voel ik me gewoon genomen. Zij wilt mij dan ook niet begrijpen .

Goh, ik word zeker langzaam aan gek. Ik ben al verteld om naar de psycholoog te gaan, ja dooei
(To make me sick)....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:12:08 #220
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29433881
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:05 schreef Viperdesign het volgende:
Je mist diegene die ze was, niet die ze nu is.
Dat is het probleem. Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.
(To make me sick)....
pi_29434038
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Ik ben gewoon verdrietig over hoe rot ik me heb gevoeld in de afgelopen half jaar en dat ze er niets aan heeft gedaan (ookal zegt ze dat ze dat wel heeft geprobeerd) en dan voel ik me gewoon genomen. Zij wilt mij dan ook niet begrijpen .
Herkenbaar.
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:07 schreef Plonky het volgende:
Goh, ik word zeker langzaam aan gek. Ik ben al verteld om naar de psycholoog te gaan, ja dooei
Ach, probeer het eens. Wie weet heb je er iets aan.
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:12 schreef Plonky het volgende:
Ze veranderd nu, en daar word ik jaloers op.. op de volgende die haar krijgt :S.. alles wat ik lastig en irritant vond veranderd zij.
Je hebt het niet meer in de hand. Accepteer het en ga verder met je leven. Je hebt geen keus.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:21:42 #222
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29434121
lol. Ik heb er nog helemaal geen zin in. Misschien over een paar maanden als ik er dan nog niet overheen ben.

Op het moment weet ik niet eens of ik wil doorgaan met studeren. Ik heb er geen zin meer in, lol. Misschien denk ik er over een paar dagen anders over.
(To make me sick)....
pi_29434212
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef Plonky het volgende:
Op het moment weet ik niet eens of ik wil doorgaan met studeren.
Lijkt me wel handig in verband met je toekomst.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:29:36 #224
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29434335
Ugh. Heb er geen zin meer in. Ik heb er al een jaartje geen zin meer in eigenlijk, lol. En ik moet nog iets van 5/6 jaar.

Misschien is het uit mijn hand. Maar ik kan het gewoon niet accepteren dat ik zolang heb gegild en gevraagt (voor aandacht) dat ik het nooit kreeg en dat zij zei dat ze het altijd aan mij gaf. Ben ik gewoon gek/blind/stom, of liegt ze helemaal?
(To make me sick)....
pi_29434575
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef Plonky het volgende:
Ben ik gewoon gek/blind/stom, of liegt ze helemaal?
Combinatie ván.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:40:56 #226
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29434619
LOL. Bedankt . Ik ga slapen, als ik in slaap kan komen

p.s. ik bedenk zelf dat ik misschien borderline heb, hahaahaha
(To make me sick)....
pi_29434658
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:40 schreef Plonky het volgende:
p.s. ik bedenk zelf dat ik misschien borderline heb, hahaahaha
Voldoe je aan de criteria zoals beschreven in de DSM-IV?
Edit: http://www.borderlinepersonalitytoday.com/main/dsmiv.htm

Extra motivatie om toch maar eens een psycholoog te bezoeken?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:45:45 #228
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29434716
1) Frantic efforts to avoid real or imagined abandonment. Do not include suicidal or self-mutilating behaviour covered in (5)

3) Identity disturbance: markedly and persistently unstable self-image or sense of self.

4) Impulsivity in at least two areas that are potentially self-damaging (eg spending, sex, substance abuse, reckless driving, binge eating). Do not include suicidal or self-mutilating behaviour covered in (5)

7) Chronic feelings of emptiness.

8) Inappropriate, intense anger or difficulty controlling anger (eg frequent displays of temper, constant anger, recurrent physical fights).

yep.. 5 van de. . Misschien maar eventjes hoor, wie weet!!!
(To make me sick)....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:52:55 #229
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29434869
Nee, ik heb er eigenlijk nog geen zin in. Ik weet het nog niet zeker - misschien stel ik het me gewoon aan.

over 1 - ja, ik heb constant het gevoel gehad dat mijn ex-vriendin mij alleen heeft gelaten toen we bij elkaar waren... real of imagined... weet ik niet?

3. - dat heb ik altijd gehad. maar het is nu erger.

4. - ik heb/had matige binge eating disorder maar dat is nu onder controle

7. - dit heeft met 1 te maken - ik voelde mij altijd leeg, waardoor ik veel at, en niet gewaardeerd voelde

8 - ik ben vaak boos, maar ik kan het onder controle houden. Ik zeg dingen die in mijn gedachte zitten.

Verder, ik geloof dat het misschien gewoon een beetje ermee heeft te maken dat ik het er moelijk me heb. Ik stel me dan gewoon aan. .
(To make me sick)....
pi_29435079
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:52 schreef Plonky het volgende:
ik geloof dat het misschien gewoon een beetje ermee heeft te maken dat ik het er moelijk me heb.
Dat sowieso. .
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:36:23 #231
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29440057
Rot geslapen. Veel nagedacht.

But life goes on. Ik moet nu gewoon verder. Het heeft lang genoeg geduurt.
(To make me sick)....
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:22:29 #232
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_29440739
Die klote woordenherkenning op m'n telefoon....

Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de ex Dat ding gaat nog een keer het raam uit, sadist!
pi_29441556
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de ex
.
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:35:29 #234
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29502780
Hrmmm sinds een week of twee gaat het echt de goede kant met me uit. Dat komt dan, door een paar goeie nieuwe contacten die ik door het heerlijke toeval heb gemaakt. Ik ben weer gaan daten, nieuwe mensen in mijn leven...

Da's dan toch echt de beste remedie. Eerst dacht ik nog steeds: ja, mijn ex is zo bijzonder en we hadden het ook bijzonder samen, ik kan het maar niet vergeten en loslaten. Maar eerlijk gezegd denk ik niet eens meer vaak aan haar. En morgen ga ik op vakantie naar Mallorca, en daar ga ik dan maar van genieten.

Blijkt dat ik gewoon veel te lang heb vastgehouden aan iets waar zij allang afscheid van had genomen. Dus, wat moet je dan, wanhopige of geduldige acties ondernemen om haar uiteindelijk terug te winnen? Het is beter om je zelfrespect te behouden.

Maar de menselijke natuur heeft er wel wat tegen: neuronenbanen die met iets of iemand samenhangen, worden sterker naarmate je iets veel oefent (muziekinstrument) of iemand veel ziet, je bij iemand veel gevoel hebt. En ze worden zwakker als je nieuwe bijzondere personen ontmoet die je ook een goed gevoel over jezelf geven.

M.a.w: het aloude liedje dat er eerst niet in wil, dat er zovele andere leuke meisjes e.d. rond lopen, to take you to the next level. Wat Christine eerder al opmerkte over haar situatie: je ex wordt dan iemand, waar je je potentiële vriendinnetjes mee bespreekt, bijv.

[ Bericht 7% gewijzigd door Perico op 08-08-2005 14:40:34 ]
pi_29503569
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:35 schreef Perico het volgende:
Hrmmm sinds een week of twee gaat het echt de goede kant met me uit. Dat komt dan, door een paar goeie nieuwe contacten die ik door het heerlijke toeval heb gemaakt. Ik ben weer gaan daten, nieuwe mensen in mijn leven...
Good to hear. . .
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:24:20 #236
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29503886
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:22 schreef Blanked het volgende:
Die klote woordenherkenning op m'n telefoon....

Ik SMS naar m'n nieuwe GF. Probeer ik "jou" te tikken, maar dat ding vind dat ik "lot" bedoel. Drie keer raden wie er Lot heet... de ex Dat ding gaat nog een keer het raam uit, sadist!
TIP VAN DE DAG:
als je dat nog een keer overkomt.. net zolang doorgaan met "volgende" tot je kan "spellen". gewoon jou ingeven en je foon zal als eerste optie jou geven bij de combo 568
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29506103
nou dan doe ik ook maar mee... jah het is uit enzo. Net een weekje dus allemaal nog erg vers. we hadden twee jaar We hebben het samen besloten no hard feelings. Het wou gewoon niet meer.
Las laatst een zin die erg bij mij past : "Je staat onder een appelboom, te wachten tot er een peer valt. Daar kan de appelboom niets aan doen. Maar hoelang blijf jij onder die boom staan?"
Maar ik hielt en hou wel van die appelboom! klinkt misschien allemaal raar, maar ik moest het even kwijt...
What comes around goes around!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:45:58 #238
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29509514
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:14 schreef teenage-dirtbag het volgende:
nou dan doe ik ook maar mee... jah het is uit enzo. Net een weekje dus allemaal nog erg vers. we hadden twee jaar We hebben het samen besloten no hard feelings. Het wou gewoon niet meer.
Las laatst een zin die erg bij mij past : "Je staat onder een appelboom, te wachten tot er een peer valt. Daar kan de appelboom niets aan doen. Maar hoelang blijf jij onder die boom staan?"
Maar ik hielt en hou wel van die appelboom! klinkt misschien allemaal raar, maar ik moest het even kwijt...
Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me

Cause I'm just a teenage dirtbag baby
Yeah I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 14:59:36 #239
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_29520558
Nou op zich gaat het hier ok, ex doet vrij gemeen tegen me dus ik geloof ook niet echt meer dt ze nog van me houdt, dat helpt wel. Het probleem is dat ze over een week terug is in Utrecht. Ik heb echt geen idee hoe ik me dan op ga stellen. Beschuldigend, koel, openhartig?

Wil ik haar nog terug? Guess so, maar makkelijk wordt het niet. Ze heeft me nu voldoende pijn gedaan om mij kracht te geven om nee te zeggen. This is gonna be a loooong vacation...
pi_29524522
Nou ik kan me ook aansluiten bij de club vrijgezellen. Na 2,5 jaar is er een einde aangekomen... kaarsje is uit... en gezien de verstandhouding verwacht ik niet dat deze ooit zou kunnen gaan branden. Maarja, zeg nooit nooit.

Tis erg klote en het zal ff tijd nodig hebben maar het komt allemaal wel weer goed (met mij dan).

Nu moet ik al mn meubels, de kinderen en de opel astra station doormidden gaan zagen.

Het zal zwaar worden...
Rot signature
pi_29526391
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:03 schreef rieski het volgende:
Na 2,5 jaar is er een einde aangekomen...

Nu moet ik al mn meubels, de kinderen en de opel astra station doormidden gaan zagen
Had je haast? .

Sterkte. .
pi_29526708
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:59 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Had je haast? .

Sterkte. .
Je hebt gelijk, ik ben vergeten de hond en het konijn erbij te zetten!
Rot signature
pi_29527841
Ik doelde op de 2,5 jaar. Moet dat geen 12,5 zijn?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:36:52 #244
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29528389
Een update van mij,

Ik heb vrijdag een gigantisch lange conversatie met mijn vader gehad en mijn moeder over alles en hoe ik mij voel. Blijkbaar kwam het eigenlijk tot een ding op neer: ik kon niet verder gaan omdat ik het gevoel heb dat ik het niet goed had uitgemaakt. Ik heb daarom op zaterdag met mijn ex gepraat en haar verteld dat wij een goede tijd hadden en dat ik spijt had van sommige van de dingen die ik had gezegd en dat ik heel graag vrienden wilde blijven, enz. Ik voelde mij toen wel 10x beter.

Verder, wat wel grappig was was dat het mij leek alsof het met haar 10x beter ging dan met mij. Maar, zij voelde dat het 10x beter ging dan met mij!! Hier snap ik de balles niet van!!

Alleen, het verdere MSN contact tussen haar en ik maakt mij alleen maar slechter voelen (ik denk omdat ik het gevoel heb dat zij het beter doet dan ik), maar ook omdat ik het moelijk vind om haar los te laten (ook al wilde ik het uit, ik vind het moeilijk omdat zij in mijn routine zat).

Vandaag, heb ikt via een e-mailtje aan mijn ex uitgelegd dat ik niet langer contact met haar wil via MSN omdat ik op mezelf moet concentreren. Dat heb ik natuurlijk wel aardig en lief gezegd. Dan heb ik haar geblokkeerd en gewist. Wel heb ik gezegd dat als ik haar op universiteit tegenkom dat ik wel met haar zal praten, enz.

Het deed mij gewoon te veel om met haar te praten. Ik moet me gaan distancieren en op mezelf gaan focusen en mijn scriptie (die over 4 weken af moet zijn!!), rijlessen, en gewicht verliezen.

Over 4 weken begint de universiteit weer en dan kan ik mij daar op concentreren. Maar, ik ga dan ook mee doen aan een komedie toneelstuk om zo andere mensen te leren kennen (goh, wat heb ik daar behoefte aan). Verder, om mijn harde werk aan mijn scriptie te belonen ga ik zaterdag ALLEEN uit!!! Alleen, ik ga geen meisjes versieren . Geen zin, en het lukt me toch niet! Maakt niet uit, ik ga plezier hebben en uit mijn dakkkk!

Positief denken!
(To make me sick)....
pi_29536122
Niet dat mijn probleem belangijker is dan de rest, maar er zit een heel verhaal achter:

Het is uit; ze heeft al een ander.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:36:29 #246
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_29537241
quote:
en dat ik heel graag vrienden wilde blijven, enz. Ik voelde mij toen wel 10x beter.
Dat herken ik heel erg. Elke keer als je er samen over praat voel je je kort beter. Daarna echter slaat de bom der realiteit weer in en voel je je net zo kut als tevoren.

Mijn ex is nu een week op vakantie, ik merk dat geen contact hebben echt de beste oplossing is. Nou is dat voor mij onmogelijk in de toekomst (ze woont naast me), maar aan iedereen die de mogelijkheid wel heeft raad ik aan om te stoppen met jezelf te martelen en er gewoon een eind aan te breien. Even een jaar niet meer zien oid. Je moet je gewoon realiseren dat het over is en dat niks wat je kan zeggen of denken het kan veranderen. Alleen dat is dus fucking moeilijk als je zelf nog het gevoel hebt dat het goed kan komen.
pi_29537664
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Plonky het volgende:
Geen zin, en het lukt me toch niet!

Positief denken!
.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:28:24 #248
22944 Breetai
....Relax....
pi_29539931
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Plonky het volgende:
omdat ik het gevoel heb dat zij het beter doet dan ik), maar ook omdat ik het moelijk vind om haar los te laten (ook al wilde ik het uit, ik vind het moeilijk omdat zij in mijn routine zat).
Toen m'n ex amilde dat ze het uit wilde maken leek me dat ook wel het beste. Afgelopen zaterdag kwam toch ff de klap toen ik alleen thuis zat. Op dat moment moest ik toch ff een eindje gaan fietsen. Op dit moment weet ik het nog steeds niet of we er goed aan hebben gedaan. Voornamelijk omdat we het nog niet netjes uit hebben kunnen praten.
quote:
Verder, om mijn harde werk aan mijn scriptie te belonen ga ik zaterdag ALLEEN uit!!! Alleen, ik ga geen meisjes versieren . Geen zin, en het lukt me toch niet! Maakt niet uit, ik ga plezier hebben en uit mijn dakkkk!
Alleen uitgaan werkt heel goed voor je zelfvertrouwen. De volgende dag althans. Op het moment zelf zit je jezelf af te vragen wat je nou eigenlijk in de stad doet. Voorals als je het alleen stappen een beetje verleerd bent. Ik denk dat ik wel weer ingroei en dan zien we wel. Er bestaan nog meer mogelijkheden dan alleen stappen om jezelf bezig te houden.

Rustig door blijven ploeteren.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:44:24 #249
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29541405
Breetai, het is al ongeveer 10 weken uit en ik vind zelf dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren. Maar, ik vind het nu lang genoeg geweest en ze zit te lang in mijn achtergrond, alsof er een iemand is die de hele tijd om kijkt om te kijken of het toch wel goed met je gaat, maar eigenlijk willen ze alleen maar horen dat het slecht met je gaat (zij had mij zelfs overtuigd dat ik in de laatste half jaar depressief was, dat ik het express allemaal de knop in wilde laten gaan, en dat ik haar nooit vertelde wat er mij dwars zat - hierdoor zat ik bijna bij de psychiater :|). Ik heb het nooit met haar netjes uit kunnen praten (omdat ik het niet uit kon maken) en zij heeft het met mij (tegen haar zin) verbroken omdat ik niet kon/wilde uitleggen wat er aan de hand was. T'ja, en daardoor heb ik mij 10 weken slecht gevoeld en altijd geprobeerd contact met haar te zoeken om dingen uit te leggen - wat ik niet had moeten doen, maarja daar leer je van. Op zaterdag heb ik gezegd wat ik een paar posts eerder heb neergezet.

Maar, vanochtend heeft zij beantwoord op mijn e-mail van gisteren. Zij was helemaal niet blij met wat ik had gezegd. Maarja, kom ik zonet thuis en dan zie ik nog een e-mailtje, en toen zei ze dat het haar speet over wat ze gezegd had. Ik moet nu eigenlijk brut zijn en niet antwoorden, omdat dan komen wij weer in gesprek enz. Maar, ik moet verder. Ik heb geen zin meer om haar steunpaal te zijn - misschien over een paar maanden - maar nu niet. Ik moet eerst mezelf steunen voordat ik iemand anders kan helpen. (zodat jullie het weten, ik moest elke dag van de week haar problemen oplossen voor ander half jaar, zonder dat zij er iets aan deed om mij te helpen mijn problemen op te lossen, en daar word je na een tijdje helemaal gek van en gestressed).

Verder, een paar tips van mij Breetai:
- voor de eerste weken/maanden weet je niet of het wel een goed idee was. Je zal de liefde en gezelschap van de andere persoon missen
- je zult contact met haar willen houden. maar dat moet je tegenvechten. Zoals xtinction zegt, het is veel makkelijker zo. - wel makkelijker gezegd dan gedaan.

Alleen uitgaan doe ik wel vaker (ik ging nooit met mijn ex dansen of uit (omdat ze te kleverig was, en ik hou niet van dezelfde clubs!). Alleen, ik ga nooit alleen de kroeg in - ik heb de ballen niet om op iemand af te stappen en hoi te zeggen! Ik ben de laatste tijd veel uitgegaan (maar, alleen nu ander halve week niet), en als ik uit ga dan ga ik naar een rock clubje toe bij mij in de buurt - ik hoef voor de rest eigenlijk niets te drinken, omdat ik het toch naar mijn zin heb!

En ploeteren? Nee, het laatste half jaar ploeterde ik door mijn relatie. Ik moet nu verder; verder leven, en genieten (alleen, weer makkelijker gezegd dan gedaan!!).

Het komt met jou ook heus wel goed!! - je hebt het het meeste van je leven zonder haar gedaan, dan kan je de rest ook . Success!
(To make me sick)....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:05:53 #250
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_29541833
ik lees hier nog af en toe eens mee, en Plonky, jouw verhalen doen mij echt best wel veel goeds. Weet niet waarom, maar is allemaal zo logisch en zo goed klinkt t.

even een update van mij, misschien wel de laatste ooit. Het gaat nl. echt wel heel erg goed met mij. Mijn ex is nu gewoon een erg goede vriend en ik zit weer goed in mn vel, dus allemaal erg mooi. (mag ook wel na 5 maanden)
imagination is more important than knowledge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')