abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29535855
Hallo.

Sorry voor de lange tekst, ik kon het niet inkorten. Gelieve enkel serieuze reacties te geven..

Even uitleggen:

Ik ben 19, zij word 18

Ik was de jongen van haar dromen. Ze heeft genoeg jongens gehad, maar enkel tegen mij zei ze dat ze écht van me hield. Beweerde ze althans. Als het zou uit geraken ging ze zelfmoord plegen, en ze wou niemand anders dan mij.
Ik had altijd de controle leek me, ik probeerde degene te zijn die de relatie ietwat stuurde.

Het ging niet meer geweldig tussen ons, ik dacht dat het nog altijd goed genoeg ging om een relatie te hebben, zij blijkbaar niet. Ze deed raar vond ik. Ze gaf me niet genoeg aandacht. Ik heb gezegd dat ik het niet meer leuk vond met haar omdat ze zo raar deed tegen me. Het leek alsof ze niet meer van me hield.

Ik heb dan gezegd dat het misschien beter uit was, in de hoop dat ze, gelijk ze normaal altijd doet, zou wenen en zeggen dat ze me niet kwijt wou, nooit van d'r leven.
Een dag hiervoor zei ze me dat nog. Ze stuurde een bericht, gewoon met de tekst "Ik hou van u", en dan zei ze aan de foon dat ze me nooit kwijt wou.

Maar toen het "uit" was boeide het haar niet meer. Ze zei dat ze tijd nodig had, maar ik kon dat haar niet geven, ik probeerde maar uiteindelijk probeerde ik toch haar aan het praten te krijgen, om te weten waarom ze me niet meer wou enz.

Achteraf zei ze (het leek me op een excuus) dat het uit is omdat ik teveel aan seks dacht, ze had het gevoel dat ik het voor de seks deed,terwijl we daar genoeg gesprekken over hebben gehad dat dat niet zo was.
Maar ik moet toegeven dat ik soms heb overdreven, en boos ben geweest om niets, maar zo was zij ook wel eens. Alleen kwam zij normaal altijd terug wenen. Ik heb d'r ook gezegd dat ik er allemaal spijt van had, en dat als we terug samen zouden komen, het allemaal anders zou zijn, dat ik meer met haar gevoelens rekening ging houden , enzovoort.

Maar ik had nog hoop dat het terug in orde ging komen.

Een dag nadat het écht uit was deed ik een beetje lief tegen d'r op msn. Wat praten over de goeie momenten van onze relatie enzo, de romantische dingen. Ze begon heel hard te wenen en belde me, ik had ze nooit eerder zo horen wenen. Ze vroeg me of ik haar nog terug wou als zij dat wou, ik zei dat ik nu zelf er eerst over moest nadenken, in de zin van niet te makkelijk toe te geven. Had ik daar ff spijt van, want de volgende dag deed ze terug normaal, alsof ik haar niet meer interesseerde. Ze zei dat ze niet meer aan me dacht enzo.

Ze deed hoe langer hoe vervelender. Ik had gevraagd om in het echt te praten, ze zei dat ze niet kon omdat ze een week weg moest , en ze dacht dat ze het misschien ook liever niet wou.
Ik vroeg of ze nog om me gaf,om dat het leek dat ze me gewoon ineens vergeten was. Ze antwoorde dat ik wel beter wist dat ze niet zo was,en dat ze zich gewoon sterk probeerde te houden.

Ze moest idd een week weg... bij haar tante, die een huis verder woont dan zijzelf logeren.
In die week is ze genoeg naar andere mensen geweest, dus het kwam erop neer dat ze gewoon niet wou.

Op MSN wilde ze bijna niet praten. Ze zei alleen dat ze het niet meer wist. En dan zei ik vanalles, antwoorde ze niet en ging gewoon offline.

Ik weet dat je dan als jongen niet hoort zielig te gaan doen en bij haar te gaan janken, maar ik kon mezelf niet tegenhouden. Berichten gestuurd, dingen ingesproken op haar voicemail, zeggen dat ik haar mis en van haar hou, ...

Via haar broer ben ik eergisteren te weten gekomen dat ze een andere jongen heeft (msn gesprekken doorgestuurd). Ik heb altijd het gevoel gehad dat die kerel achter haar aanzat, maar haar argument was altijd dat hij zelf een vriendin had en dat dat niet kon.
Tijdens die week bij haar tante is ze dus naar die jongen gedaan en hebben ze gestoeid, ook dingen op seks gebied, gewoon niet "het". Die jongen heeft nog altijd datzelfde meisje. Ik denk dat hij mijn ex gewoon gebruikt voor seks. Ik heb mn ex gebeld erover, maar ze blijft het ontkennen en
zegt dat ze niets met die kerel heeft (gelijk ik zei, ik heb het bewijs zwart op wit. Die jongen is nu waar "sjattie", waar ze "voor altijd van zal houden", gelijk ze even geleden tegen mij zei.) Ik heb haar ook gesmeekt te wachten met seks tot die jongen het heeft uitgemaakt met zn vriendin, omdat ze eerder al gebruikt is voor seks, en ik niet wil dat dat haar nog eens overkomt.

Ik voel me nu echt kut. Ik weet niet wat ik moet doen of denken. Ik ben pissig op haar dat ze zomaar 11 maanden weggooid en met een andere jongen

gaat, die haar waarschijnlijk toch maar kloot. Maar toch mis ik haar en wil ik d'r terug, maar het is volgens haar gewoon definitief gedaan , denkt ze niet meer aan me en heeft ze alles van me weggegooid.

Ik voel me op momenten misselijk, kan niet eten of slapen, als ik niets om handen heb denk ik er de hele tijd over, terwijl ik nuchter gezien weet dat het niet waard is om me slecht over te voelen, omdat als ze zo iets doet ze me eigenlijk niet eens waard is.

Ik stel mezelf zoveel vragen, ook aan haar, maar ik krijg er geen antwoord op, ze blijft volhouden dat er niets van waar is.
Hoe kan ze me dat in godsnaam aandoen? Betekenden 11 maanden dan niets voor haar, terwijl ze zei dat ik de enige was waar ze ooit echt van hield. En is het uitgeraakt omdat ze verliefd was op die kerel? Zo kan ik nog even doorgaan.

Wat moet ik nu toch maar doen ... Ik weet dat ik haar hoor te vergeten, maar dat gaat niet zomaar. Ik wil haar terug, al zou het waarschijnlijk niet meer lukken, en ze is me toch totaal vergeten en over me, zomaar ineens.

...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:17:05 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536024
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.

Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29536143
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.

Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes .
Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..

ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk

[ Bericht 13% gewijzigd door Tkay op 10-08-2005 10:28:20 ]
pi_29536214
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
pi_29536226
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:

[..]

Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..
Boeien, het is je ex.

Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Big dick.
pi_29536249
de mens heeft de gave zijn of haar relatie specialer te maken dan al die anderen. helaas is het niet zo en worden we in de "beste" relaties ook gewoon voor de gek gehouden

uithuilen en opnieuw beginnen...
pi_29536270
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef dawg het volgende:
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Boeien, het is je ex.

Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukken
pi_29536273
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...

btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:31:05 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536275
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Ja, volgens mij is dat hartstikke normaal, hoor.
Ga er niet van uit dat zo'n 'nieuwe relatie' een lang leven beschoren zal zijn, aangezien het in principe vooral een vergeetmethode is. Maar het kan je zeker helpen over deze breuk heen te komen.
pi_29536297
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef FuckYou het volgende:
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...

btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
Aangezien je zo'n player bent dat je mn vriendin ligt te neuken zou je wel moeten weten dat je heus geen meisje gaat krijgen als je haar niet de leiding geeft ;-)

conclusie? 12jarige puber die het nog moeilijk zal hebben
pi_29536310
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:

[..]

Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
Liefde is vaak tijdelijk. Maar dat maakt niet uit natuurlijk, aangezien leven ook tijdelijk is. Geniet van het moment. En dat moment komt heus nog wel een keer.
pi_29536314
nah... 34 jarige puber... hahahahahahaha
pi_29536325
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:

[..]
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:34:19 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536329
12 of 34, simpel ben je in ieder geval wél, FuckYou.

En nu maar weer serieus on topic.
pi_29536338
Het meisje waar je het over hebt is nu nog 17 schrijf je, dit is een leeftijd dat meisjes meer willen ontdekken. Misschien wil ze eens wat anders, hoe treurig het ook is. Na 11 maanden denk je iemand goed te kennen, maar zo lijkt maar weer dat dat niet altijd het geval is. Ik raad je aan om de keuze van je ex te respecteren, lekker te gaan janken en proberen je leven weer op te pakken.
Is it you?
pi_29536347
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29536400
Move on!!
bla bla bla......
pi_29536402
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
Geloof me, dat deed ik zowiezo niet. Ik weet wel beter, maar ik begon hoe langer hoe meer te geloven dat ze misschien tóch echt van me hield!
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.

Ofzoiets.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:40:42 #19
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29536434
schrijf het van je af...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_29536442
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tkay het volgende:

Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.
mja, van wie moet het anders afstammen ?

en dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is daar wil ik wel aan, alleen de manier waarop dat opgewekt wordt verschilt nog wel per persoon.

en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
pi_29536470
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]
en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
njah, zo is ze, heel veel wenen als er ruzie was enz.

Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/

En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik nog een serieuze relatie wil met een meisje die niet weent om me en niet zweert dat ze altijd van me zal houden, ik heb gewoon teveel aandacht nodig in een relatie denk 'k
pi_29536515
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:43 schreef Tkay het volgende:

[..]

Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/
mja, of een psychose...

maar goed, verliefdheid...er zijn mensen die zoiets ook kunnen zeggen als ze een uur later met ee ander in bed liggen
pi_29536517
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
And the druids turn to stone...
pi_29536584
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:45 schreef Panthera1984 het volgende:
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
Sorry, ik snap je reactie niet 100%.
Zeg je dat ik het ga missen om d'r vast te houden enzo? Of het gemis van de gevoelens die ik nu heb, verdrietigheid, haat,... Want dat snap ik niet waarom ik datz ou missen
pi_29536741
Je hebt de deksel op je neus gehad. Ze reageerde niet zoals je had gehoopt. Maar je weet nu wel hoe de vork in de steel zit.
Dus, get your act together en ga verder met je leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')