Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.
Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes.
Boeien, het is je ex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef dawg het volgende:
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Boeien, het is je ex.
Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Ja, volgens mij is dat hartstikke normaal, hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Aangezien je zo'n player bent dat je mn vriendin ligt te neuken zou je wel moeten weten dat je heus geen meisje gaat krijgen als je haar niet de leiding geeft ;-)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef FuckYou het volgende:
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...
btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
Liefde is vaak tijdelijk. Maar dat maakt niet uit natuurlijk, aangezien leven ook tijdelijk is. Geniet van het moment. En dat moment komt heus nog wel een keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:
[..]
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
[..]
Geloof me, dat deed ik zowiezo niet. Ik weet wel beter, maar ik begon hoe langer hoe meer te geloven dat ze misschien tóch echt van me hield!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
mja, van wie moet het anders afstammen ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tkay het volgende:
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.
njah, zo is ze, heel veel wenen als er ruzie was enz.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
mja, of een psychose...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:43 schreef Tkay het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/
Sorry, ik snap je reactie niet 100%.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:45 schreef Panthera1984 het volgende:
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |