Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.
Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes.
Boeien, het is je ex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef dawg het volgende:
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Boeien, het is je ex.
Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Ja, volgens mij is dat hartstikke normaal, hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Aangezien je zo'n player bent dat je mn vriendin ligt te neuken zou je wel moeten weten dat je heus geen meisje gaat krijgen als je haar niet de leiding geeft ;-)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef FuckYou het volgende:
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...
btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
Liefde is vaak tijdelijk. Maar dat maakt niet uit natuurlijk, aangezien leven ook tijdelijk is. Geniet van het moment. En dat moment komt heus nog wel een keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:
[..]
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
[..]
Geloof me, dat deed ik zowiezo niet. Ik weet wel beter, maar ik begon hoe langer hoe meer te geloven dat ze misschien tóch echt van me hield!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
mja, van wie moet het anders afstammen ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tkay het volgende:
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.
njah, zo is ze, heel veel wenen als er ruzie was enz.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
mja, of een psychose...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:43 schreef Tkay het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/
Sorry, ik snap je reactie niet 100%.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:45 schreef Panthera1984 het volgende:
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
Weet je ondanks alle steunbetuigingen hier, heb je het ook wel voor een deel op jezelf afgeroepen natuurlijk. Je hebt bij haar meerdere malen aangegeven dat je twijfelde en op het moment dat het net uit was en ze je toch nog terug wilde, dus twijfelde aan haar eigen beslissing, hield jij de boot af.
En ik denk dat je daarmee haar juist de bevestiging hebt gegeven die ze zocht. De bevestiging dat ze er goed aan deed om het uit te maken met je.
En tja, dat ze nu met een ander ligt te rollen. Zo zijn mensen nu eenmaal.
De ene helft gaat in zelfmedelijden liggen mokken (of een topic op Fok! maken) en de andere helft gaat juist voor de rebound. Je vriendin is van de tweede categorie. Misschien doet ze het bewust om jou te kwetsen, maar ik denk dat het dat nog niet eens is. Niets als gelijk nieuwe vlinders om andere gevoelens bewust buiten te sluiten.
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
vrouw==gebruiksvoorwerp?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
op zoek ben naar een nieuw meisje Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn, maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?quote:
Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef Xtinction het volgende:
Ze is je ook niet vergeten, dat is gewoon BS. Ze zal wel haar best doen om je uit haar gedachten te krijgen. En daar komt heel wat acteerwerk tegenover jou bij kijken...
Mama, mama, zijijij begonquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:28 schreef Tkay het volgende:
[..]
Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?
Liegen... daar zijn ze beter in dan je denkt ben ik bang. Sowieso... als jij na zo'n korte tijd zegt dat die persoon alles voor je is dan lieg je gewoon dat je barst, zoiets groeit over de tijd. (ik zit momenteel overigens in bijna dezelfde situatie als jij, alleen had ik niet een vriendin die me vertelde adat ze zelfmoordzou plegen als ik het uit zou maken, maar ik geloof wel dat ze van me hield, like echt veel)quote:Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?
Zonder het zielige gedeelte wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zonder het zielige gedeelte wel.
och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:
[..]
Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
Het was mss minder crû hoe ik zei dat ik zelf moest nadenken.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef avotar het volgende:
[..]
och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.
en dat niet boeien.. dat is gewoon afsluiten. Zoals ik al eerder zei... ze stond op het punt je terug te nemen en toen besloot jij er (bewust zoals je stelt) niet op in te gaan. Je hebt gegokt en verloren.
Zoveel tegengestelde gedachtes en meningen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is allemaal maar mooi naadje, maar evengoed vrij standaard. Over het liegen gesproken, dat is waar. De meeste vrouwen hebben moeite met direct zijn over dingen die belangrijk zijn. Ze proberen dan tevergeefs het indirect aan ons verstand te brengen.
Het zal inderdaad niet zo zijn dat ze je vergeten is. Maar ze wil je graag niet meer zien omdat dit haar waarschijnlijk treurig maakt. Dus zal ze je dingen vertellen die jou moeten afstoten. Want dan hoeft ze niet meer over "jullie" na te denken, of in ieder geval een stuk minder. Ten dele kan ze zulke dingen OOK zeggen om zichzelf te overtuigen dat haar keuze de juiste is.
Wat je doet, moet je zelf weten
Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:
Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
Dit is zeker waar. Leeftijd speelt een belangrijke rol. De waarde van haar liefdesverklaringen zijn af te meten aan haar oprechtheid en ervaring met de liefde in het algemeen. Dat is persoonlijke ontwikkeling, en zoiets kan je moeilijk iemand ten laste leggen. Er is zoiets als verliefd zijn op verliefd zijn. Of het genot van speciale aandacht krijgen met verliefdheid verwarren. Dat moet iedereen met de tijd leren, en sommige mensen zijn daar snel in. Anderen weer haast onbegrijpelijk traag...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:46 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
[..]
Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?
En ze is 17... Toen ik 17 was, was ik ook erg wisselvallig in de liefde... Het ging net zo snel als dat het kwam. Helemaal als degene met wie ik wat had nog bedenktijd nodig had...![]()
Wha. Lijkt me redelijk normaal. Anders ben ik ook debiel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:24 schreef Tkay het volgende:
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..
Tijd...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef EviL_AleX het volgende:
Er is geen simpele manier om haar terug te krijgen, vrees ik. Ik kan je ook geen strak plan ervoor geven. Maar je zal inderdaad de aandacht aan haar moeten beperken. Achter haar aan gaan jagen zal vooral irritatie opwekken bij haar. Op een bepaalde manier moet bij haar duidelijk zijn wat jou nu zo bijzonder maakt in vergelijking met die andere gozer. En als dat echt zo'n groot verschil is, dan komt het met de tijd wel weer.
Het zal hoe dan ook tijd gaan kosten. Als jij echt beter bent, dan komt het wel. Laat merken dat de deur naar jou nog wel op een kiertje staat, tenminste, totdat iemand anders je leven binnenwandelt. Het staat anders nogal wanhopig en dat zal tegen je werken.
Persoonlijk zou ik haar niet terug willen in deze situatie. Mijn principes zijn sterker dan mijn gevoelens. Ik zou me namelijk afvragen of ik wel een relatie wil met iemand de me zo even aan de kant zet. En dan is het antwoord overduidelijk NEE.
Over jouw gevoel nu. Je zit in de laatste fase van verliefdheid die ervoor zorgt dat je alles op alles wil zetten om haar terug te krijgen. Je bent dan niet bepaald rationeel, al probeer je het wel voor jezelf goed te praten. Besef je wel dat het allemaal eventueel niet goed kan komen tussen jullie beiden, en hoe meer je het hebt geprobeerd, hoe langer de pijn duurt. Maar aan de andere kant, als je alles hebt geprobeerd en faalt, dan weet je zeker dat er niks meer was voor jullie.
Succes ermee!
met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef Tkay het volgende:
Ik was de jongen van haar dromen. Ze heeft genoeg jongens gehad, maar enkel tegen mij zei ze dat ze écht van me hield. Beweerde ze althans. Als het zou uit geraken ging ze zelfmoord plegen, en ze wou niemand anders dan mij.
Ik had altijd de controle leek me, ik probeerde degene te zijn die de relatie ietwat stuurde.
hoppa, hier gaan we weer, dit bedoelde ik dus met verschillende soorten meningen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...
De vraag is echter in hoeverre jij werkelijk 'de relatie controleerde' ... integendeel, uit alles wat je hier verteld (al is dat natuurlijk voornamelijk op de situatie rond en na het uitgaan gericht) blijkt eerder een situatie waarin dat zeker niet zo is ...
Haar 'smeichelij', de lieve woordjes en het vertellen hoveel ze niet van jou hield, waren voornamelijk om jou te controleren..
Net als de moment van boos worden en 'veeleisend' zijn...
Dat waren voor haar gewoon 'automatismes, je geeft zelf ook aan dat ze dit soort dingen ook zei toen het tussen jullie al erg slecht ging, en dat ze het nu weer op precies dezelfde manier tegen iemand anders zegt.
Leuk dat je de vroegere relatie nu gaat 'romantiseren, maar vraag jezelf eens heel kritisch af, was die relatie wel zo goed als je graag zou willen denken ... vraag het desnoods eens gewoon aan een goede vriend, die jullie beiden kent, om open en eerlijk eens te vertellen of hij het een goede relatie vond, en hoe anderen erover dachten ..
Misschien krijg je dan een verrassend oordeel te horen.
Haar krijg je niet meer terug, eigenlijk omdat je, door haar duidelijk te maken dat _jij_ er spijt van hebt, haar graag terug wilt, haar al genoeg 'voldoening' hebt gegeven ...
Ze weet dat ze jou allang 'overwonnen' heeft, en gaat domweg nu naar een nieuwere en spannendere uitdaging...
Het enige moment dat ze wel spijt kreeg, was toen jij heel koel was, en via MSN gewoon over de relatie in de verleden tijd sprak, en ook toen zij begon te huilen, eigenlijk niet wilde denken om d'r terug te nemen, heel erg koel deed, wat haar enorm kwetste (het kwetste haar waarschijnl. vooral omdat ze geen 'controle' had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |