abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:06:43 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29536897
Weet je ondanks alle steunbetuigingen hier, heb je het ook wel voor een deel op jezelf afgeroepen natuurlijk. Je hebt bij haar meerdere malen aangegeven dat je twijfelde en op het moment dat het net uit was en ze je toch nog terug wilde, dus twijfelde aan haar eigen beslissing, hield jij de boot af.

En ik denk dat je daarmee haar juist de bevestiging hebt gegeven die ze zocht. De bevestiging dat ze er goed aan deed om het uit te maken met je.

En tja, dat ze nu met een ander ligt te rollen. Zo zijn mensen nu eenmaal.
De ene helft gaat in zelfmedelijden liggen mokken (of een topic op Fok! maken) en de andere helft gaat juist voor de rebound. Je vriendin is van de tweede categorie. Misschien doet ze het bewust om jou te kwetsen, maar ik denk dat het dat nog niet eens is. Niets als gelijk nieuwe vlinders om andere gevoelens bewust buiten te sluiten.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29537007
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
Weet je ondanks alle steunbetuigingen hier, heb je het ook wel voor een deel op jezelf afgeroepen natuurlijk. Je hebt bij haar meerdere malen aangegeven dat je twijfelde en op het moment dat het net uit was en ze je toch nog terug wilde, dus twijfelde aan haar eigen beslissing, hield jij de boot af.

En ik denk dat je daarmee haar juist de bevestiging hebt gegeven die ze zocht. De bevestiging dat ze er goed aan deed om het uit te maken met je.

En tja, dat ze nu met een ander ligt te rollen. Zo zijn mensen nu eenmaal.
De ene helft gaat in zelfmedelijden liggen mokken (of een topic op Fok! maken) en de andere helft gaat juist voor de rebound. Je vriendin is van de tweede categorie. Misschien doet ze het bewust om jou te kwetsen, maar ik denk dat het dat nog niet eens is. Niets als gelijk nieuwe vlinders om andere gevoelens bewust buiten te sluiten.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
pi_29537099
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
op zoek ben naar een nieuw meisje Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn, maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
vrouw==gebruiksvoorwerp?
pi_29537145
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef Roönaän het volgende:

[..]

vrouw==gebruiksvoorwerp?
Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?
Ik zei "een meisje", omdat ik een meisje wil dat me aanstaat.
pi_29537160
Ze is je ook niet vergeten, dat is gewoon BS. Ze zal wel haar best doen om je uit haar gedachten te krijgen. En daar komt heel wat acteerwerk tegenover jou bij kijken...
pi_29537201
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef Xtinction het volgende:
Ze is je ook niet vergeten, dat is gewoon BS. Ze zal wel haar best doen om je uit haar gedachten te krijgen. En daar komt heel wat acteerwerk tegenover jou bij kijken...
Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?
Dat kan je niet zo snel, tenzij je je ex al helemaal vergeten bent, ze zou zich na seks superschuldig voelen volgens mij.
met andere woorden, ze heeft me gewoon ineens uit d'r kop gezet, ik denk dat de nieuwe vlinders de oude gewoon verdreven hebben.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:37:39 #32
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29537252
vrouwen maken het nooit uit vooraleer ze weten dat ze iemand anders kunnen hebben
mark my words
pi_29537375
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:28 schreef Tkay het volgende:

[..]

Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?
Mama, mama, zijijij begon
pi_29537376
quote:
Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?
Liegen... daar zijn ze beter in dan je denkt ben ik bang. Sowieso... als jij na zo'n korte tijd zegt dat die persoon alles voor je is dan lieg je gewoon dat je barst, zoiets groeit over de tijd. (ik zit momenteel overigens in bijna dezelfde situatie als jij, alleen had ik niet een vriendin die me vertelde adat ze zelfmoordzou plegen als ik het uit zou maken, maar ik geloof wel dat ze van me hield, like echt veel)

Tkay zie het zo: op deze manier zal jij sneller over haar heenkomen. Mijn vriendin doet nu ook onaardig en disrespectvol tegen mij en reken maar dat ik het daardoor makkelijker krijg om mijn aandacht op andere vrouwen te vestigen. Ik weet dat het bijna niet te geloven is dat dit jou zal helpen, maar ik vrees dat het echt waar is, ikzelf wilde het ook niet geloven toen andere fokkeres het tegen mij zeiden.

Little_meanie heeft denk ik wel gelijk voor een groot deel van de vrouwen, maar laten we ze nog even niet allemaal over 1 kam scheren
pi_29537534
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:
is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Zonder het zielige gedeelte wel.
pi_29537661
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zonder het zielige gedeelte wel.
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:26:30 #37
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29537689
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:

[..]

Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.

en dat niet boeien.. dat is gewoon afsluiten. Zoals ik al eerder zei... ze stond op het punt je terug te nemen en toen besloot jij er (bewust zoals je stelt) niet op in te gaan. Je hebt gegokt en verloren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29537728
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef avotar het volgende:

[..]

och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.

en dat niet boeien.. dat is gewoon afsluiten. Zoals ik al eerder zei... ze stond op het punt je terug te nemen en toen besloot jij er (bewust zoals je stelt) niet op in te gaan. Je hebt gegokt en verloren.
Het was mss minder crû hoe ik zei dat ik zelf moest nadenken.
Ik had het vooral op het feit dat ik dacht dat het gewoon een bevlieging van haar was, gewoon omdat ik lief deed. Wat het blijkbaar ook was. Ik heb gezegd dat ik dacht dat ik d'r terug wou.
Ze zei dat ze het begreep dat ik het nog niet zeker wist.
De volgende dag doet ze klote tegen me. Als ze me echt terugwou had ze de volgende dag wel beetje normaal gedaan.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:33:10 #39
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29537759
Het is allemaal maar mooi naadje, maar evengoed vrij standaard. Over het liegen gesproken, dat is waar. De meeste vrouwen hebben moeite met direct zijn over dingen die belangrijk zijn. Ze proberen dan tevergeefs het indirect aan ons verstand te brengen.

Het zal inderdaad niet zo zijn dat ze je vergeten is. Maar ze wil je graag niet meer zien omdat dit haar waarschijnlijk treurig maakt. Dus zal ze je dingen vertellen die jou moeten afstoten. Want dan hoeft ze niet meer over "jullie" na te denken, of in ieder geval een stuk minder. Ten dele kan ze zulke dingen OOK zeggen om zichzelf te overtuigen dat haar keuze de juiste is.

Wat je doet, moet je zelf weten
pi_29537795
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is allemaal maar mooi naadje, maar evengoed vrij standaard. Over het liegen gesproken, dat is waar. De meeste vrouwen hebben moeite met direct zijn over dingen die belangrijk zijn. Ze proberen dan tevergeefs het indirect aan ons verstand te brengen.

Het zal inderdaad niet zo zijn dat ze je vergeten is. Maar ze wil je graag niet meer zien omdat dit haar waarschijnlijk treurig maakt. Dus zal ze je dingen vertellen die jou moeten afstoten. Want dan hoeft ze niet meer over "jullie" na te denken, of in ieder geval een stuk minder. Ten dele kan ze zulke dingen OOK zeggen om zichzelf te overtuigen dat haar keuze de juiste is.

Wat je doet, moet je zelf weten
Zoveel tegengestelde gedachtes en meningen.

Aan jou reactie kan ik opmaken, dat ik haar nog terug kan krijgen. Momenteel voel ik me zo, dat ik haar terug wil ..
Hoe zou ik haar terug kunnen krijgen volgens jou, hoe kan ik haar aan onze relatie laten denken?
De ene zegt dat ik zo weinig mogelijk contact met haar moet hebben, zodat ze me zou gaan missen, de andere zegt het omgekeerde...

Ik wil haar overtuigen terug aan me te denken, zodat ze inziet dat ze fout bezig is..
pi_29537861
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:

Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?

En ze is 17... Toen ik 17 was, was ik ook erg wisselvallig in de liefde... Het ging net zo snel als dat het kwam. Helemaal als degene met wie ik wat had nog bedenktijd nodig had...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:58:48 #42
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29537964
Er is geen simpele manier om haar terug te krijgen, vrees ik. Ik kan je ook geen strak plan ervoor geven. Maar je zal inderdaad de aandacht aan haar moeten beperken. Achter haar aan gaan jagen zal vooral irritatie opwekken bij haar. Op een bepaalde manier moet bij haar duidelijk zijn wat jou nu zo bijzonder maakt in vergelijking met die andere gozer. En als dat echt zo'n groot verschil is, dan komt het met de tijd wel weer.

Het zal hoe dan ook tijd gaan kosten. Als jij echt beter bent, dan komt het wel. Laat merken dat de deur naar jou nog wel op een kiertje staat, tenminste, totdat iemand anders je leven binnenwandelt. Het staat anders nogal wanhopig en dat zal tegen je werken.

Persoonlijk zou ik haar niet terug willen in deze situatie. Mijn principes zijn sterker dan mijn gevoelens. Ik zou me namelijk afvragen of ik wel een relatie wil met iemand de me zo even aan de kant zet. En dan is het antwoord overduidelijk NEE.

Over jouw gevoel nu. Je zit in de laatste fase van verliefdheid die ervoor zorgt dat je alles op alles wil zetten om haar terug te krijgen. Je bent dan niet bepaald rationeel, al probeer je het wel voor jezelf goed te praten. Besef je wel dat het allemaal eventueel niet goed kan komen tussen jullie beiden, en hoe meer je het hebt geprobeerd, hoe langer de pijn duurt. Maar aan de andere kant, als je alles hebt geprobeerd en faalt, dan weet je zeker dat er niks meer was voor jullie.

Succes ermee!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:04:30 #43
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29538021
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:46 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:

[..]

Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?

En ze is 17... Toen ik 17 was, was ik ook erg wisselvallig in de liefde... Het ging net zo snel als dat het kwam. Helemaal als degene met wie ik wat had nog bedenktijd nodig had...
Dit is zeker waar. Leeftijd speelt een belangrijke rol. De waarde van haar liefdesverklaringen zijn af te meten aan haar oprechtheid en ervaring met de liefde in het algemeen. Dat is persoonlijke ontwikkeling, en zoiets kan je moeilijk iemand ten laste leggen. Er is zoiets als verliefd zijn op verliefd zijn. Of het genot van speciale aandacht krijgen met verliefdheid verwarren. Dat moet iedereen met de tijd leren, en sommige mensen zijn daar snel in. Anderen weer haast onbegrijpelijk traag...
pi_29538024
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:24 schreef Tkay het volgende:
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..
Wha. Lijkt me redelijk normaal. Anders ben ik ook debiel. .
pi_29538269
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef EviL_AleX het volgende:
Er is geen simpele manier om haar terug te krijgen, vrees ik. Ik kan je ook geen strak plan ervoor geven. Maar je zal inderdaad de aandacht aan haar moeten beperken. Achter haar aan gaan jagen zal vooral irritatie opwekken bij haar. Op een bepaalde manier moet bij haar duidelijk zijn wat jou nu zo bijzonder maakt in vergelijking met die andere gozer. En als dat echt zo'n groot verschil is, dan komt het met de tijd wel weer.

Het zal hoe dan ook tijd gaan kosten. Als jij echt beter bent, dan komt het wel. Laat merken dat de deur naar jou nog wel op een kiertje staat, tenminste, totdat iemand anders je leven binnenwandelt. Het staat anders nogal wanhopig en dat zal tegen je werken.

Persoonlijk zou ik haar niet terug willen in deze situatie. Mijn principes zijn sterker dan mijn gevoelens. Ik zou me namelijk afvragen of ik wel een relatie wil met iemand de me zo even aan de kant zet. En dan is het antwoord overduidelijk NEE.

Over jouw gevoel nu. Je zit in de laatste fase van verliefdheid die ervoor zorgt dat je alles op alles wil zetten om haar terug te krijgen. Je bent dan niet bepaald rationeel, al probeer je het wel voor jezelf goed te praten. Besef je wel dat het allemaal eventueel niet goed kan komen tussen jullie beiden, en hoe meer je het hebt geprobeerd, hoe langer de pijn duurt. Maar aan de andere kant, als je alles hebt geprobeerd en faalt, dan weet je zeker dat er niks meer was voor jullie.

Succes ermee!
Tijd...
Dat is een ding wat ik niet heb.
Hoe meer tijd ze heeft, hoe meer ze verliefd zal worden op die gozer. En dan is het allemaal te laat.

Ik besef ook wel dat ik in die periode zit, waar je irrationeel denkt, en nuchter gezien zou ik d'r ook niet terugwillen. Alleen ben ik nu niet nuchter, en wil zoals je zegt alles eraan doen om gewoon te horen dat ze nog om me geeft.
Let wel op, gebruik dit paragraafje niet om me te zeggen dat ik het beter niet doe, omdat ik achteraf haar dan toch niet meer zou willen, dit is iets wat ik voor mezelf moet doen.

Ik denk dat ik haar straks ga bellen. ALS ze opneemt, dan zeg ik hoe ik me voel, en dat ze me eens niet uit haar gedachten moet verbannen, en denken of ze echt zoveel gelukkiger gaat zijn met iemand anders. Wat kan ik hier nog aan toevoegen?

Ik denk trouwens niet dat ik ze echt kan vergeten tot ze het me zelf zegt dat ze me niet meer hoeft. voor dat antwoord heb ik al zoveel gesmeekt, maar altijd zonder reactie.
pi_29538468
Sja ik denk dat je kansen verkeken zijn. Misschien dat ze eerst ff die andere gast uit gaat proberen maar ik zou d'r daarna niet meer terughoeven. Feit dat ze al tegen hem heeft gezegd 'hoeveel ze van 'm houdt voor altijd' bewijst alweer hoe snel dat tegenwoordig gezegd wordt door de jeugd ( de jeugd.. ). Dat zet meteen diezelfde woorden tegen jou weer in een ander perspectief.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29538658
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef Tkay het volgende:

Ik was de jongen van haar dromen. Ze heeft genoeg jongens gehad, maar enkel tegen mij zei ze dat ze écht van me hield. Beweerde ze althans. Als het zou uit geraken ging ze zelfmoord plegen, en ze wou niemand anders dan mij.
Ik had altijd de controle leek me, ik probeerde degene te zijn die de relatie ietwat stuurde.
met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...
De vraag is echter in hoeverre jij werkelijk 'de relatie controleerde' ... integendeel, uit alles wat je hier verteld (al is dat natuurlijk voornamelijk op de situatie rond en na het uitgaan gericht) blijkt eerder een situatie waarin dat zeker niet zo is ...
Haar 'smeichelij', de lieve woordjes en het vertellen hoveel ze niet van jou hield, waren voornamelijk om jou te controleren..
Net als de moment van boos worden en 'veeleisend' zijn...
Dat waren voor haar gewoon 'automatismes, je geeft zelf ook aan dat ze dit soort dingen ook zei toen het tussen jullie al erg slecht ging, en dat ze het nu weer op precies dezelfde manier tegen iemand anders zegt.

Leuk dat je de vroegere relatie nu gaat 'romantiseren, maar vraag jezelf eens heel kritisch af, was die relatie wel zo goed als je graag zou willen denken ... vraag het desnoods eens gewoon aan een goede vriend, die jullie beiden kent, om open en eerlijk eens te vertellen of hij het een goede relatie vond, en hoe anderen erover dachten ..
Misschien krijg je dan een verrassend oordeel te horen.

Haar krijg je niet meer terug, eigenlijk omdat je, door haar duidelijk te maken dat _jij_ er spijt van hebt, haar graag terug wilt, haar al genoeg 'voldoening' hebt gegeven ...
Ze weet dat ze jou allang 'overwonnen' heeft, en gaat domweg nu naar een nieuwere en spannendere uitdaging...
Het enige moment dat ze wel spijt kreeg, was toen jij heel koel was, en via MSN gewoon over de relatie in de verleden tijd sprak, en ook toen zij begon te huilen, eigenlijk niet wilde denken om d'r terug te nemen, heel erg koel deed, wat haar enorm kwetste (het kwetste haar waarschijnl. vooral omdat ze geen 'controle' had)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:28:56 #48
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29538735
niet bellen... niet doen..
pi_29538753
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...
De vraag is echter in hoeverre jij werkelijk 'de relatie controleerde' ... integendeel, uit alles wat je hier verteld (al is dat natuurlijk voornamelijk op de situatie rond en na het uitgaan gericht) blijkt eerder een situatie waarin dat zeker niet zo is ...
Haar 'smeichelij', de lieve woordjes en het vertellen hoveel ze niet van jou hield, waren voornamelijk om jou te controleren..
Net als de moment van boos worden en 'veeleisend' zijn...
Dat waren voor haar gewoon 'automatismes, je geeft zelf ook aan dat ze dit soort dingen ook zei toen het tussen jullie al erg slecht ging, en dat ze het nu weer op precies dezelfde manier tegen iemand anders zegt.

Leuk dat je de vroegere relatie nu gaat 'romantiseren, maar vraag jezelf eens heel kritisch af, was die relatie wel zo goed als je graag zou willen denken ... vraag het desnoods eens gewoon aan een goede vriend, die jullie beiden kent, om open en eerlijk eens te vertellen of hij het een goede relatie vond, en hoe anderen erover dachten ..
Misschien krijg je dan een verrassend oordeel te horen.

Haar krijg je niet meer terug, eigenlijk omdat je, door haar duidelijk te maken dat _jij_ er spijt van hebt, haar graag terug wilt, haar al genoeg 'voldoening' hebt gegeven ...
Ze weet dat ze jou allang 'overwonnen' heeft, en gaat domweg nu naar een nieuwere en spannendere uitdaging...
Het enige moment dat ze wel spijt kreeg, was toen jij heel koel was, en via MSN gewoon over de relatie in de verleden tijd sprak, en ook toen zij begon te huilen, eigenlijk niet wilde denken om d'r terug te nemen, heel erg koel deed, wat haar enorm kwetste (het kwetste haar waarschijnl. vooral omdat ze geen 'controle' had)
hoppa, hier gaan we weer, dit bedoelde ik dus met verschillende soorten meningen.

Ik heb dat nooit geloofd, dat gedoe van ik hou van je, enkel naar het einde begon ik het te geloven, en zwakte af met controle te trachten te hebben (gelijk je zegt, mss heb ik niet echt controle gehad)

Ik romantiseer mn relatie helemaal niet, weet je wat, eigenlijk trok het nergens op, dat weet ik zelf ook. Ik deed het voornamenlijk voor de seks, leek me toen. Dat dacht ik altijd van mezelf. Ik deed lieve dingen voor haar, om er zeker van te zijn die avond een lekkere stoeipartij te hebben.
Als ze niet wou, dan werd ik min of meer boos.
Even voor ik zei dat ik het niet meer leuk vond bij haar, ben ik min of meer boos geweest omdat ze haar regels had, en ik er niet tegen kon dat die er alwéér waren, omdat we in die periode tussen haar regels misschien 1x seks hadden.
Conclusie? onze relatie stelde niet al te veel voor. Ik gaf niet echt om haar, dat wist ik toen. Maar nu voel ik me gewoon anders, en lijkt het ineens alsof ze veel meer voor me betekende dan ik dacht. MAAR dat is gewoon een fase, die ook over gaat.
En toch, toch voel ik me nu zo, en dat gaat nu nog niet weg.

Ik heb geprobeerd die koele attitude te behouden, maar het lukte me gewoon niet, omdat het geen effect leek te hebben.

en toch denk ik dat ik haar nog terug kan krijgen, ook al heb ik gezegd dat ik spijt had. Door gewoon te zeggen dat het maar even een vlaag van zwakheid was wat ik toen had.

nja nja.. zo zie je maar.. komt de theorie van de playa's toch nog uit.
Alleen weet ik niet meer welke ik moet geloven.
pi_29538756
tjah, als ik het zo lees heb je zelf een beetje hoog spel gespeeld. ALs ik je zo hoor praten van "ze kwam toch wel weer bij me huilen", dan zag je het geheel nogal als vanzelfsprekend. Uit jouw verhaal krijg ik nou niet bepaald het idee dat je haar echt hebt gekoesterd. Het komt nogal over alsof je altijd hebt gedacht dat zij jou nodig had en dat dat andersom wel mee viel.

Nu blijkt dat nogal tegen te vallen. Zij is het zat en zet er een punt achter en NU ben jij ineens degene die bij haar komt huilen. Vind je het heel gek dat ze daar niet in trapt?
Jij hebt een beetje een spelletje met haar gespeeld en uiteindelijk verloren. Accepteer het als een vent en move on, zoals zij ook doet.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')