abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29535855
Hallo.

Sorry voor de lange tekst, ik kon het niet inkorten. Gelieve enkel serieuze reacties te geven..

Even uitleggen:

Ik ben 19, zij word 18

Ik was de jongen van haar dromen. Ze heeft genoeg jongens gehad, maar enkel tegen mij zei ze dat ze écht van me hield. Beweerde ze althans. Als het zou uit geraken ging ze zelfmoord plegen, en ze wou niemand anders dan mij.
Ik had altijd de controle leek me, ik probeerde degene te zijn die de relatie ietwat stuurde.

Het ging niet meer geweldig tussen ons, ik dacht dat het nog altijd goed genoeg ging om een relatie te hebben, zij blijkbaar niet. Ze deed raar vond ik. Ze gaf me niet genoeg aandacht. Ik heb gezegd dat ik het niet meer leuk vond met haar omdat ze zo raar deed tegen me. Het leek alsof ze niet meer van me hield.

Ik heb dan gezegd dat het misschien beter uit was, in de hoop dat ze, gelijk ze normaal altijd doet, zou wenen en zeggen dat ze me niet kwijt wou, nooit van d'r leven.
Een dag hiervoor zei ze me dat nog. Ze stuurde een bericht, gewoon met de tekst "Ik hou van u", en dan zei ze aan de foon dat ze me nooit kwijt wou.

Maar toen het "uit" was boeide het haar niet meer. Ze zei dat ze tijd nodig had, maar ik kon dat haar niet geven, ik probeerde maar uiteindelijk probeerde ik toch haar aan het praten te krijgen, om te weten waarom ze me niet meer wou enz.

Achteraf zei ze (het leek me op een excuus) dat het uit is omdat ik teveel aan seks dacht, ze had het gevoel dat ik het voor de seks deed,terwijl we daar genoeg gesprekken over hebben gehad dat dat niet zo was.
Maar ik moet toegeven dat ik soms heb overdreven, en boos ben geweest om niets, maar zo was zij ook wel eens. Alleen kwam zij normaal altijd terug wenen. Ik heb d'r ook gezegd dat ik er allemaal spijt van had, en dat als we terug samen zouden komen, het allemaal anders zou zijn, dat ik meer met haar gevoelens rekening ging houden , enzovoort.

Maar ik had nog hoop dat het terug in orde ging komen.

Een dag nadat het écht uit was deed ik een beetje lief tegen d'r op msn. Wat praten over de goeie momenten van onze relatie enzo, de romantische dingen. Ze begon heel hard te wenen en belde me, ik had ze nooit eerder zo horen wenen. Ze vroeg me of ik haar nog terug wou als zij dat wou, ik zei dat ik nu zelf er eerst over moest nadenken, in de zin van niet te makkelijk toe te geven. Had ik daar ff spijt van, want de volgende dag deed ze terug normaal, alsof ik haar niet meer interesseerde. Ze zei dat ze niet meer aan me dacht enzo.

Ze deed hoe langer hoe vervelender. Ik had gevraagd om in het echt te praten, ze zei dat ze niet kon omdat ze een week weg moest , en ze dacht dat ze het misschien ook liever niet wou.
Ik vroeg of ze nog om me gaf,om dat het leek dat ze me gewoon ineens vergeten was. Ze antwoorde dat ik wel beter wist dat ze niet zo was,en dat ze zich gewoon sterk probeerde te houden.

Ze moest idd een week weg... bij haar tante, die een huis verder woont dan zijzelf logeren.
In die week is ze genoeg naar andere mensen geweest, dus het kwam erop neer dat ze gewoon niet wou.

Op MSN wilde ze bijna niet praten. Ze zei alleen dat ze het niet meer wist. En dan zei ik vanalles, antwoorde ze niet en ging gewoon offline.

Ik weet dat je dan als jongen niet hoort zielig te gaan doen en bij haar te gaan janken, maar ik kon mezelf niet tegenhouden. Berichten gestuurd, dingen ingesproken op haar voicemail, zeggen dat ik haar mis en van haar hou, ...

Via haar broer ben ik eergisteren te weten gekomen dat ze een andere jongen heeft (msn gesprekken doorgestuurd). Ik heb altijd het gevoel gehad dat die kerel achter haar aanzat, maar haar argument was altijd dat hij zelf een vriendin had en dat dat niet kon.
Tijdens die week bij haar tante is ze dus naar die jongen gedaan en hebben ze gestoeid, ook dingen op seks gebied, gewoon niet "het". Die jongen heeft nog altijd datzelfde meisje. Ik denk dat hij mijn ex gewoon gebruikt voor seks. Ik heb mn ex gebeld erover, maar ze blijft het ontkennen en
zegt dat ze niets met die kerel heeft (gelijk ik zei, ik heb het bewijs zwart op wit. Die jongen is nu waar "sjattie", waar ze "voor altijd van zal houden", gelijk ze even geleden tegen mij zei.) Ik heb haar ook gesmeekt te wachten met seks tot die jongen het heeft uitgemaakt met zn vriendin, omdat ze eerder al gebruikt is voor seks, en ik niet wil dat dat haar nog eens overkomt.

Ik voel me nu echt kut. Ik weet niet wat ik moet doen of denken. Ik ben pissig op haar dat ze zomaar 11 maanden weggooid en met een andere jongen

gaat, die haar waarschijnlijk toch maar kloot. Maar toch mis ik haar en wil ik d'r terug, maar het is volgens haar gewoon definitief gedaan , denkt ze niet meer aan me en heeft ze alles van me weggegooid.

Ik voel me op momenten misselijk, kan niet eten of slapen, als ik niets om handen heb denk ik er de hele tijd over, terwijl ik nuchter gezien weet dat het niet waard is om me slecht over te voelen, omdat als ze zo iets doet ze me eigenlijk niet eens waard is.

Ik stel mezelf zoveel vragen, ook aan haar, maar ik krijg er geen antwoord op, ze blijft volhouden dat er niets van waar is.
Hoe kan ze me dat in godsnaam aandoen? Betekenden 11 maanden dan niets voor haar, terwijl ze zei dat ik de enige was waar ze ooit echt van hield. En is het uitgeraakt omdat ze verliefd was op die kerel? Zo kan ik nog even doorgaan.

Wat moet ik nu toch maar doen ... Ik weet dat ik haar hoor te vergeten, maar dat gaat niet zomaar. Ik wil haar terug, al zou het waarschijnlijk niet meer lukken, en ze is me toch totaal vergeten en over me, zomaar ineens.

...
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:17:05 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536024
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.

Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29536143
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
Heel vervelend voor je, maar zo te lezen heeft ze haar beslissing genomen en is ze daar stellig in.
Zit niet veel anders voor je op dan je daar bij neer te leggen, hoe moeilijk ook.

Wellicht kun je in deze reeks: De kunst van het loslaten van een ex. (Deel 23) ook de nodige steun vinden.
Succes .
Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..

ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk

[ Bericht 13% gewijzigd door Tkay op 10-08-2005 10:28:20 ]
pi_29536214
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
pi_29536226
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:23 schreef Tkay het volgende:

[..]

Je zal wel gelijk hebben, maar toch haal ik allerlei dingen in mn hoofd gelijk dat ze me probeert te vergeten door met die kerel naar bed te gaan enzo..
Boeien, het is je ex.

Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Big dick.
pi_29536249
de mens heeft de gave zijn of haar relatie specialer te maken dan al die anderen. helaas is het niet zo en worden we in de "beste" relaties ook gewoon voor de gek gehouden

uithuilen en opnieuw beginnen...
pi_29536270
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef dawg het volgende:
Het is een verhaal zoals alle andere verhalen (wat ik niet flauw bedoel). Dus, get on with it, het is nu eenmaal zo gegaan, niks aan te doen.
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:28 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Boeien, het is je ex.

Zelf zou je ook een neukertje moeten zoeken. Daar knap je van op
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukken
pi_29536273
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...

btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:31:05 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536275
quote:
ohja nog iets, is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Ja, volgens mij is dat hartstikke normaal, hoor.
Ga er niet van uit dat zo'n 'nieuwe relatie' een lang leven beschoren zal zijn, aangezien het in principe vooral een vergeetmethode is. Maar het kan je zeker helpen over deze breuk heen te komen.
pi_29536297
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef FuckYou het volgende:
hahahahaha sukkel.... je bent gedumpt!
je moet mensen vrij laten... niet alles willen controleren...

btw je ex vriendin neukt erg lekker... hahahahahahahaha
Aangezien je zo'n player bent dat je mn vriendin ligt te neuken zou je wel moeten weten dat je heus geen meisje gaat krijgen als je haar niet de leiding geeft ;-)

conclusie? 12jarige puber die het nog moeilijk zal hebben
pi_29536310
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:

[..]

Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
Liefde is vaak tijdelijk. Maar dat maakt niet uit natuurlijk, aangezien leven ook tijdelijk is. Geniet van het moment. En dat moment komt heus nog wel een keer.
pi_29536314
nah... 34 jarige puber... hahahahahahaha
pi_29536325
quote:

[..]
nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:34:19 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29536329
12 of 34, simpel ben je in ieder geval wél, FuckYou.

En nu maar weer serieus on topic.
pi_29536338
Het meisje waar je het over hebt is nu nog 17 schrijf je, dit is een leeftijd dat meisjes meer willen ontdekken. Misschien wil ze eens wat anders, hoe treurig het ook is. Na 11 maanden denk je iemand goed te kennen, maar zo lijkt maar weer dat dat niet altijd het geval is. Ik raad je aan om de keuze van je ex te respecteren, lekker te gaan janken en proberen je leven weer op te pakken.
Is it you?
pi_29536347
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29536400
Move on!!
bla bla bla......
pi_29536402
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou in het vervolg niet teveel waarde hechten aan de liefdesverklaringen van iemand die roept zelfmoord te plegen als het uit zou gaan. Gewoon een tip voor de volgende keer.
Geloof me, dat deed ik zowiezo niet. Ik weet wel beter, maar ik begon hoe langer hoe meer te geloven dat ze misschien tóch echt van me hield!
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nou ja, het betekent wel wat, nl. aantrekkingskracht om tot voortplanting te komen of kindertjes op te voeden. maar of dat is wat jij bedoelt ?
Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.

Ofzoiets.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:40:42 #19
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29536434
schrijf het van je af...
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_29536442
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:39 schreef Tkay het volgende:

Wat ik bedoelde is, dat een jongen eender welk meisje kan krijgen met een bepaalde houding aan tenemen.
Dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is door je op een bepaalde manier te gedragen, een meisje uit te dagen, hard to get spelen, ...
Iets à la nice guys krijgen geen meisje, klootzakken krijgen de knapste.
Ooit al eens een meisje verliefd zien worden op een jongen omdat ie lief doet? ik dacht het niet!
maw, aantrekkingskracht gelijk jij het noemt, is geen keuze, maar een reactie die afstamt van de oermensen.
mja, van wie moet het anders afstammen ?

en dat verliefdheid een opwekbaar gevoel is daar wil ik wel aan, alleen de manier waarop dat opgewekt wordt verschilt nog wel per persoon.

en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
pi_29536470
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]
en zoals iemand hiervoor al zei; beetje vreemd dat ze zegt dat ze zelfmoord pleegt als je het uitmaakt...eng meisje
njah, zo is ze, heel veel wenen als er ruzie was enz.

Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/

En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik nog een serieuze relatie wil met een meisje die niet weent om me en niet zweert dat ze altijd van me zal houden, ik heb gewoon teveel aandacht nodig in een relatie denk 'k
pi_29536515
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:43 schreef Tkay het volgende:

[..]

Ik denk dat je zoiets.. verliefdheid noemt? :/
mja, of een psychose...

maar goed, verliefdheid...er zijn mensen die zoiets ook kunnen zeggen als ze een uur later met ee ander in bed liggen
pi_29536517
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
And the druids turn to stone...
pi_29536584
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:45 schreef Panthera1984 het volgende:
klinkt heel erg als wat mij overkomen is. bedenk je dat (ik iig) je later die hele hevige emoties moet gaan missen. Er zijn nog wel emoties, en ook wel hevig, maar nooit meer zo desperaat. *zucht* mooie tijden
Sorry, ik snap je reactie niet 100%.
Zeg je dat ik het ga missen om d'r vast te houden enzo? Of het gemis van de gevoelens die ik nu heb, verdrietigheid, haat,... Want dat snap ik niet waarom ik datz ou missen
pi_29536741
Je hebt de deksel op je neus gehad. Ze reageerde niet zoals je had gehoopt. Maar je weet nu wel hoe de vork in de steel zit.
Dus, get your act together en ga verder met je leven.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:06:43 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29536897
Weet je ondanks alle steunbetuigingen hier, heb je het ook wel voor een deel op jezelf afgeroepen natuurlijk. Je hebt bij haar meerdere malen aangegeven dat je twijfelde en op het moment dat het net uit was en ze je toch nog terug wilde, dus twijfelde aan haar eigen beslissing, hield jij de boot af.

En ik denk dat je daarmee haar juist de bevestiging hebt gegeven die ze zocht. De bevestiging dat ze er goed aan deed om het uit te maken met je.

En tja, dat ze nu met een ander ligt te rollen. Zo zijn mensen nu eenmaal.
De ene helft gaat in zelfmedelijden liggen mokken (of een topic op Fok! maken) en de andere helft gaat juist voor de rebound. Je vriendin is van de tweede categorie. Misschien doet ze het bewust om jou te kwetsen, maar ik denk dat het dat nog niet eens is. Niets als gelijk nieuwe vlinders om andere gevoelens bewust buiten te sluiten.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29537007
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef avotar het volgende:
Weet je ondanks alle steunbetuigingen hier, heb je het ook wel voor een deel op jezelf afgeroepen natuurlijk. Je hebt bij haar meerdere malen aangegeven dat je twijfelde en op het moment dat het net uit was en ze je toch nog terug wilde, dus twijfelde aan haar eigen beslissing, hield jij de boot af.

En ik denk dat je daarmee haar juist de bevestiging hebt gegeven die ze zocht. De bevestiging dat ze er goed aan deed om het uit te maken met je.

En tja, dat ze nu met een ander ligt te rollen. Zo zijn mensen nu eenmaal.
De ene helft gaat in zelfmedelijden liggen mokken (of een topic op Fok! maken) en de andere helft gaat juist voor de rebound. Je vriendin is van de tweede categorie. Misschien doet ze het bewust om jou te kwetsen, maar ik denk dat het dat nog niet eens is. Niets als gelijk nieuwe vlinders om andere gevoelens bewust buiten te sluiten.

Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
pi_29537099
quote:
op zoek ben naar een nieuw meisje Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn, maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
vrouw==gebruiksvoorwerp?
pi_29537145
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:24 schreef Roönaän het volgende:

[..]

vrouw==gebruiksvoorwerp?
Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?
Ik zei "een meisje", omdat ik een meisje wil dat me aanstaat.
pi_29537160
Ze is je ook niet vergeten, dat is gewoon BS. Ze zal wel haar best doen om je uit haar gedachten te krijgen. En daar komt heel wat acteerwerk tegenover jou bij kijken...
pi_29537201
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:29 schreef Xtinction het volgende:
Ze is je ook niet vergeten, dat is gewoon BS. Ze zal wel haar best doen om je uit haar gedachten te krijgen. En daar komt heel wat acteerwerk tegenover jou bij kijken...
Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?
Dat kan je niet zo snel, tenzij je je ex al helemaal vergeten bent, ze zou zich na seks superschuldig voelen volgens mij.
met andere woorden, ze heeft me gewoon ineens uit d'r kop gezet, ik denk dat de nieuwe vlinders de oude gewoon verdreven hebben.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 11:37:39 #32
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29537252
vrouwen maken het nooit uit vooraleer ze weten dat ze iemand anders kunnen hebben
mark my words
pi_29537375
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:28 schreef Tkay het volgende:

[..]

Een meisje zal net hetzelfde doen, net gelijk mijn ex nu doet, dus zjin mannen ook gebruiksvoorwerpen?
Mama, mama, zijijij begon
pi_29537376
quote:
Dan moet jij me eens uitleggen hoe ze zomaar naar een andere kerel kan gaan en zeggen dat die jongen alles voor haar is?
Liegen... daar zijn ze beter in dan je denkt ben ik bang. Sowieso... als jij na zo'n korte tijd zegt dat die persoon alles voor je is dan lieg je gewoon dat je barst, zoiets groeit over de tijd. (ik zit momenteel overigens in bijna dezelfde situatie als jij, alleen had ik niet een vriendin die me vertelde adat ze zelfmoordzou plegen als ik het uit zou maken, maar ik geloof wel dat ze van me hield, like echt veel)

Tkay zie het zo: op deze manier zal jij sneller over haar heenkomen. Mijn vriendin doet nu ook onaardig en disrespectvol tegen mij en reken maar dat ik het daardoor makkelijker krijg om mijn aandacht op andere vrouwen te vestigen. Ik weet dat het bijna niet te geloven is dat dit jou zal helpen, maar ik vrees dat het echt waar is, ikzelf wilde het ook niet geloven toen andere fokkeres het tegen mij zeiden.

Little_meanie heeft denk ik wel gelijk voor een groot deel van de vrouwen, maar laten we ze nog even niet allemaal over 1 kam scheren
pi_29537534
quote:
is het normaal dat ik nu zielig op zoek ben naar een nieuw meisje om d'r te vergeten? Ik ben er zeker van dat dit me zou helpen, en dat ik terug gelukkig zou zijn,maar dan moet ik er eerst nog eentje vinden natuurlijk
Zonder het zielige gedeelte wel.
pi_29537661
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zonder het zielige gedeelte wel.
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:26:30 #37
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29537689
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:

[..]

Hard, maar waar denk ik. Maar dan nog, snap ik niet dat ze me op 1 dag kan vergeten, en het haar niet boeide dat ik haar terug wou en beloofde te veranderen enzo.
och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.

en dat niet boeien.. dat is gewoon afsluiten. Zoals ik al eerder zei... ze stond op het punt je terug te nemen en toen besloot jij er (bewust zoals je stelt) niet op in te gaan. Je hebt gegokt en verloren.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29537728
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:26 schreef avotar het volgende:

[..]

och.. zo kan het voor het de buitenstaander lijken dat ze je ineens vergeten is.. maar zo werkt het niet.. is juist iemand anders nemen om het proberen te verdringen. Vergeten lukt niet.

en dat niet boeien.. dat is gewoon afsluiten. Zoals ik al eerder zei... ze stond op het punt je terug te nemen en toen besloot jij er (bewust zoals je stelt) niet op in te gaan. Je hebt gegokt en verloren.
Het was mss minder crû hoe ik zei dat ik zelf moest nadenken.
Ik had het vooral op het feit dat ik dacht dat het gewoon een bevlieging van haar was, gewoon omdat ik lief deed. Wat het blijkbaar ook was. Ik heb gezegd dat ik dacht dat ik d'r terug wou.
Ze zei dat ze het begreep dat ik het nog niet zeker wist.
De volgende dag doet ze klote tegen me. Als ze me echt terugwou had ze de volgende dag wel beetje normaal gedaan.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:33:10 #39
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29537759
Het is allemaal maar mooi naadje, maar evengoed vrij standaard. Over het liegen gesproken, dat is waar. De meeste vrouwen hebben moeite met direct zijn over dingen die belangrijk zijn. Ze proberen dan tevergeefs het indirect aan ons verstand te brengen.

Het zal inderdaad niet zo zijn dat ze je vergeten is. Maar ze wil je graag niet meer zien omdat dit haar waarschijnlijk treurig maakt. Dus zal ze je dingen vertellen die jou moeten afstoten. Want dan hoeft ze niet meer over "jullie" na te denken, of in ieder geval een stuk minder. Ten dele kan ze zulke dingen OOK zeggen om zichzelf te overtuigen dat haar keuze de juiste is.

Wat je doet, moet je zelf weten
pi_29537795
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is allemaal maar mooi naadje, maar evengoed vrij standaard. Over het liegen gesproken, dat is waar. De meeste vrouwen hebben moeite met direct zijn over dingen die belangrijk zijn. Ze proberen dan tevergeefs het indirect aan ons verstand te brengen.

Het zal inderdaad niet zo zijn dat ze je vergeten is. Maar ze wil je graag niet meer zien omdat dit haar waarschijnlijk treurig maakt. Dus zal ze je dingen vertellen die jou moeten afstoten. Want dan hoeft ze niet meer over "jullie" na te denken, of in ieder geval een stuk minder. Ten dele kan ze zulke dingen OOK zeggen om zichzelf te overtuigen dat haar keuze de juiste is.

Wat je doet, moet je zelf weten
Zoveel tegengestelde gedachtes en meningen.

Aan jou reactie kan ik opmaken, dat ik haar nog terug kan krijgen. Momenteel voel ik me zo, dat ik haar terug wil ..
Hoe zou ik haar terug kunnen krijgen volgens jou, hoe kan ik haar aan onze relatie laten denken?
De ene zegt dat ik zo weinig mogelijk contact met haar moet hebben, zodat ze me zou gaan missen, de andere zegt het omgekeerde...

Ik wil haar overtuigen terug aan me te denken, zodat ze inziet dat ze fout bezig is..
pi_29537861
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:16 schreef Tkay het volgende:

Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?

En ze is 17... Toen ik 17 was, was ik ook erg wisselvallig in de liefde... Het ging net zo snel als dat het kwam. Helemaal als degene met wie ik wat had nog bedenktijd nodig had...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:58:48 #42
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29537964
Er is geen simpele manier om haar terug te krijgen, vrees ik. Ik kan je ook geen strak plan ervoor geven. Maar je zal inderdaad de aandacht aan haar moeten beperken. Achter haar aan gaan jagen zal vooral irritatie opwekken bij haar. Op een bepaalde manier moet bij haar duidelijk zijn wat jou nu zo bijzonder maakt in vergelijking met die andere gozer. En als dat echt zo'n groot verschil is, dan komt het met de tijd wel weer.

Het zal hoe dan ook tijd gaan kosten. Als jij echt beter bent, dan komt het wel. Laat merken dat de deur naar jou nog wel op een kiertje staat, tenminste, totdat iemand anders je leven binnenwandelt. Het staat anders nogal wanhopig en dat zal tegen je werken.

Persoonlijk zou ik haar niet terug willen in deze situatie. Mijn principes zijn sterker dan mijn gevoelens. Ik zou me namelijk afvragen of ik wel een relatie wil met iemand de me zo even aan de kant zet. En dan is het antwoord overduidelijk NEE.

Over jouw gevoel nu. Je zit in de laatste fase van verliefdheid die ervoor zorgt dat je alles op alles wil zetten om haar terug te krijgen. Je bent dan niet bepaald rationeel, al probeer je het wel voor jezelf goed te praten. Besef je wel dat het allemaal eventueel niet goed kan komen tussen jullie beiden, en hoe meer je het hebt geprobeerd, hoe langer de pijn duurt. Maar aan de andere kant, als je alles hebt geprobeerd en faalt, dan weet je zeker dat er niks meer was voor jullie.

Succes ermee!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:04:30 #43
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29538021
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:46 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:

[..]

Kan het van haar kant ook niet zijn dat ze iemand anders wil, om weer gelukkig te zijn? Net zoals jij denkt met een ander meisje weer wat gelukkiger te zijn?

En ze is 17... Toen ik 17 was, was ik ook erg wisselvallig in de liefde... Het ging net zo snel als dat het kwam. Helemaal als degene met wie ik wat had nog bedenktijd nodig had...
Dit is zeker waar. Leeftijd speelt een belangrijke rol. De waarde van haar liefdesverklaringen zijn af te meten aan haar oprechtheid en ervaring met de liefde in het algemeen. Dat is persoonlijke ontwikkeling, en zoiets kan je moeilijk iemand ten laste leggen. Er is zoiets als verliefd zijn op verliefd zijn. Of het genot van speciale aandacht krijgen met verliefdheid verwarren. Dat moet iedereen met de tijd leren, en sommige mensen zijn daar snel in. Anderen weer haast onbegrijpelijk traag...
pi_29538024
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:24 schreef Tkay het volgende:
Met zielig bedoelde ik,dat ik naar elk meisje kijk enzo en nadenk of zij mss een mogelijke candidaat is ..
Wha. Lijkt me redelijk normaal. Anders ben ik ook debiel. .
pi_29538269
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef EviL_AleX het volgende:
Er is geen simpele manier om haar terug te krijgen, vrees ik. Ik kan je ook geen strak plan ervoor geven. Maar je zal inderdaad de aandacht aan haar moeten beperken. Achter haar aan gaan jagen zal vooral irritatie opwekken bij haar. Op een bepaalde manier moet bij haar duidelijk zijn wat jou nu zo bijzonder maakt in vergelijking met die andere gozer. En als dat echt zo'n groot verschil is, dan komt het met de tijd wel weer.

Het zal hoe dan ook tijd gaan kosten. Als jij echt beter bent, dan komt het wel. Laat merken dat de deur naar jou nog wel op een kiertje staat, tenminste, totdat iemand anders je leven binnenwandelt. Het staat anders nogal wanhopig en dat zal tegen je werken.

Persoonlijk zou ik haar niet terug willen in deze situatie. Mijn principes zijn sterker dan mijn gevoelens. Ik zou me namelijk afvragen of ik wel een relatie wil met iemand de me zo even aan de kant zet. En dan is het antwoord overduidelijk NEE.

Over jouw gevoel nu. Je zit in de laatste fase van verliefdheid die ervoor zorgt dat je alles op alles wil zetten om haar terug te krijgen. Je bent dan niet bepaald rationeel, al probeer je het wel voor jezelf goed te praten. Besef je wel dat het allemaal eventueel niet goed kan komen tussen jullie beiden, en hoe meer je het hebt geprobeerd, hoe langer de pijn duurt. Maar aan de andere kant, als je alles hebt geprobeerd en faalt, dan weet je zeker dat er niks meer was voor jullie.

Succes ermee!
Tijd...
Dat is een ding wat ik niet heb.
Hoe meer tijd ze heeft, hoe meer ze verliefd zal worden op die gozer. En dan is het allemaal te laat.

Ik besef ook wel dat ik in die periode zit, waar je irrationeel denkt, en nuchter gezien zou ik d'r ook niet terugwillen. Alleen ben ik nu niet nuchter, en wil zoals je zegt alles eraan doen om gewoon te horen dat ze nog om me geeft.
Let wel op, gebruik dit paragraafje niet om me te zeggen dat ik het beter niet doe, omdat ik achteraf haar dan toch niet meer zou willen, dit is iets wat ik voor mezelf moet doen.

Ik denk dat ik haar straks ga bellen. ALS ze opneemt, dan zeg ik hoe ik me voel, en dat ze me eens niet uit haar gedachten moet verbannen, en denken of ze echt zoveel gelukkiger gaat zijn met iemand anders. Wat kan ik hier nog aan toevoegen?

Ik denk trouwens niet dat ik ze echt kan vergeten tot ze het me zelf zegt dat ze me niet meer hoeft. voor dat antwoord heb ik al zoveel gesmeekt, maar altijd zonder reactie.
pi_29538468
Sja ik denk dat je kansen verkeken zijn. Misschien dat ze eerst ff die andere gast uit gaat proberen maar ik zou d'r daarna niet meer terughoeven. Feit dat ze al tegen hem heeft gezegd 'hoeveel ze van 'm houdt voor altijd' bewijst alweer hoe snel dat tegenwoordig gezegd wordt door de jeugd ( de jeugd.. ). Dat zet meteen diezelfde woorden tegen jou weer in een ander perspectief.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29538658
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef Tkay het volgende:

Ik was de jongen van haar dromen. Ze heeft genoeg jongens gehad, maar enkel tegen mij zei ze dat ze écht van me hield. Beweerde ze althans. Als het zou uit geraken ging ze zelfmoord plegen, en ze wou niemand anders dan mij.
Ik had altijd de controle leek me, ik probeerde degene te zijn die de relatie ietwat stuurde.
met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...
De vraag is echter in hoeverre jij werkelijk 'de relatie controleerde' ... integendeel, uit alles wat je hier verteld (al is dat natuurlijk voornamelijk op de situatie rond en na het uitgaan gericht) blijkt eerder een situatie waarin dat zeker niet zo is ...
Haar 'smeichelij', de lieve woordjes en het vertellen hoveel ze niet van jou hield, waren voornamelijk om jou te controleren..
Net als de moment van boos worden en 'veeleisend' zijn...
Dat waren voor haar gewoon 'automatismes, je geeft zelf ook aan dat ze dit soort dingen ook zei toen het tussen jullie al erg slecht ging, en dat ze het nu weer op precies dezelfde manier tegen iemand anders zegt.

Leuk dat je de vroegere relatie nu gaat 'romantiseren, maar vraag jezelf eens heel kritisch af, was die relatie wel zo goed als je graag zou willen denken ... vraag het desnoods eens gewoon aan een goede vriend, die jullie beiden kent, om open en eerlijk eens te vertellen of hij het een goede relatie vond, en hoe anderen erover dachten ..
Misschien krijg je dan een verrassend oordeel te horen.

Haar krijg je niet meer terug, eigenlijk omdat je, door haar duidelijk te maken dat _jij_ er spijt van hebt, haar graag terug wilt, haar al genoeg 'voldoening' hebt gegeven ...
Ze weet dat ze jou allang 'overwonnen' heeft, en gaat domweg nu naar een nieuwere en spannendere uitdaging...
Het enige moment dat ze wel spijt kreeg, was toen jij heel koel was, en via MSN gewoon over de relatie in de verleden tijd sprak, en ook toen zij begon te huilen, eigenlijk niet wilde denken om d'r terug te nemen, heel erg koel deed, wat haar enorm kwetste (het kwetste haar waarschijnl. vooral omdat ze geen 'controle' had)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:28:56 #48
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29538735
niet bellen... niet doen..
pi_29538753
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

met alle respect, maar kennelijk betekende dat heel wat voor jou, en geloofde je het ook heel erg ...
De vraag is echter in hoeverre jij werkelijk 'de relatie controleerde' ... integendeel, uit alles wat je hier verteld (al is dat natuurlijk voornamelijk op de situatie rond en na het uitgaan gericht) blijkt eerder een situatie waarin dat zeker niet zo is ...
Haar 'smeichelij', de lieve woordjes en het vertellen hoveel ze niet van jou hield, waren voornamelijk om jou te controleren..
Net als de moment van boos worden en 'veeleisend' zijn...
Dat waren voor haar gewoon 'automatismes, je geeft zelf ook aan dat ze dit soort dingen ook zei toen het tussen jullie al erg slecht ging, en dat ze het nu weer op precies dezelfde manier tegen iemand anders zegt.

Leuk dat je de vroegere relatie nu gaat 'romantiseren, maar vraag jezelf eens heel kritisch af, was die relatie wel zo goed als je graag zou willen denken ... vraag het desnoods eens gewoon aan een goede vriend, die jullie beiden kent, om open en eerlijk eens te vertellen of hij het een goede relatie vond, en hoe anderen erover dachten ..
Misschien krijg je dan een verrassend oordeel te horen.

Haar krijg je niet meer terug, eigenlijk omdat je, door haar duidelijk te maken dat _jij_ er spijt van hebt, haar graag terug wilt, haar al genoeg 'voldoening' hebt gegeven ...
Ze weet dat ze jou allang 'overwonnen' heeft, en gaat domweg nu naar een nieuwere en spannendere uitdaging...
Het enige moment dat ze wel spijt kreeg, was toen jij heel koel was, en via MSN gewoon over de relatie in de verleden tijd sprak, en ook toen zij begon te huilen, eigenlijk niet wilde denken om d'r terug te nemen, heel erg koel deed, wat haar enorm kwetste (het kwetste haar waarschijnl. vooral omdat ze geen 'controle' had)
hoppa, hier gaan we weer, dit bedoelde ik dus met verschillende soorten meningen.

Ik heb dat nooit geloofd, dat gedoe van ik hou van je, enkel naar het einde begon ik het te geloven, en zwakte af met controle te trachten te hebben (gelijk je zegt, mss heb ik niet echt controle gehad)

Ik romantiseer mn relatie helemaal niet, weet je wat, eigenlijk trok het nergens op, dat weet ik zelf ook. Ik deed het voornamenlijk voor de seks, leek me toen. Dat dacht ik altijd van mezelf. Ik deed lieve dingen voor haar, om er zeker van te zijn die avond een lekkere stoeipartij te hebben.
Als ze niet wou, dan werd ik min of meer boos.
Even voor ik zei dat ik het niet meer leuk vond bij haar, ben ik min of meer boos geweest omdat ze haar regels had, en ik er niet tegen kon dat die er alwéér waren, omdat we in die periode tussen haar regels misschien 1x seks hadden.
Conclusie? onze relatie stelde niet al te veel voor. Ik gaf niet echt om haar, dat wist ik toen. Maar nu voel ik me gewoon anders, en lijkt het ineens alsof ze veel meer voor me betekende dan ik dacht. MAAR dat is gewoon een fase, die ook over gaat.
En toch, toch voel ik me nu zo, en dat gaat nu nog niet weg.

Ik heb geprobeerd die koele attitude te behouden, maar het lukte me gewoon niet, omdat het geen effect leek te hebben.

en toch denk ik dat ik haar nog terug kan krijgen, ook al heb ik gezegd dat ik spijt had. Door gewoon te zeggen dat het maar even een vlaag van zwakheid was wat ik toen had.

nja nja.. zo zie je maar.. komt de theorie van de playa's toch nog uit.
Alleen weet ik niet meer welke ik moet geloven.
pi_29538756
tjah, als ik het zo lees heb je zelf een beetje hoog spel gespeeld. ALs ik je zo hoor praten van "ze kwam toch wel weer bij me huilen", dan zag je het geheel nogal als vanzelfsprekend. Uit jouw verhaal krijg ik nou niet bepaald het idee dat je haar echt hebt gekoesterd. Het komt nogal over alsof je altijd hebt gedacht dat zij jou nodig had en dat dat andersom wel mee viel.

Nu blijkt dat nogal tegen te vallen. Zij is het zat en zet er een punt achter en NU ben jij ineens degene die bij haar komt huilen. Vind je het heel gek dat ze daar niet in trapt?
Jij hebt een beetje een spelletje met haar gespeeld en uiteindelijk verloren. Accepteer het als een vent en move on, zoals zij ook doet.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_29538843
@Whuzz, nja uit mn laatste post kan je dat heus afleiden.
Weet je, ik weet zelf niet meer hoe ik echt ben, wie ik echt moet geloven.
Ik had een brief geschreven, en het leek mijn echte gevoelens te zijn, maar nu ik RM-rf zijn post las kwamen de andere gedachten weer naar boven.

Wat mn huidige plannetje is? Als ze straks op msn is zeggen dat ik nie weet wat ik moet doen met al die prulletjes wat ik van d'r had gekregen, en vragen of ze die van mij al weggeflikkerd heeft of niet. En me excuseren dat ik zo belachelijk deed, het was gewoon even een zwak moment, maar ik voel me nu weer super en ben klaar om nieuwe meisjes te ontmoeten.

Owja, RF-rm, wat ik wel niet snap,
waarom gaf ze dan niet weer aan mij toe toen ik zei dat het uit was, waarom zei ze dan niet dat ze me niet kwijt wou, want dat lijkt me toch het topppunt van in control zijn.

Njah. k weet echt niet wie ik echt ben, en echt moet doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tkay op 10-08-2005 14:46:42 ]
pi_29538906
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:30 schreef Tkay het volgende:

Ik romantiseer mn relatie helemaal niet, weet je wat, eigenlijk trok het nergens op, dat weet ik zelf ook. Ik deed het voornamenlijk voor de seks, leek me toen. Dat dacht ik altijd van mezelf. Ik deed lieve dingen voor haar, om er zeker van te zijn die avond een lekkere stoeipartij te hebben.
Als ze niet wou, dan werd ik min of meer boos.
Even voor ik zei dat ik het niet meer leuk vond bij haar, ben ik min of meer boos geweest omdat ze haar regels had, en ik er niet tegen kon dat die er alwéér waren, omdat we in die periode tussen haar regels misschien 1x seks hadden.
Uit je OP:
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef Tkay het volgende:
..

Via haar broer ben ik eergisteren te weten gekomen dat ze een andere jongen heeft (msn gesprekken doorgestuurd). Ik heb altijd het gevoel gehad dat die kerel achter haar aanzat, maar haar argument was altijd dat hij zelf een vriendin had en dat dat niet kon.
Tijdens die week bij haar tante is ze dus naar die jongen gedaan en hebben ze gestoeid, ook dingen op seks gebied, gewoon niet "het". Die jongen heeft nog altijd datzelfde meisje. Ik denk dat hij mijn ex gewoon gebruikt voor seks. Ik heb mn ex gebeld erover, maar ze blijft het ontkennen en
zegt dat ze niets met die kerel heeft (gelijk ik zei, ik heb het bewijs zwart op wit. Die jongen is nu waar "sjattie", waar ze "voor altijd van zal houden", gelijk ze even geleden tegen mij zei.) Ik heb haar ook gesmeekt te wachten met seks tot die jongen het heeft uitgemaakt met zn vriendin, omdat ze eerder al gebruikt is voor seks, en ik niet wil dat dat haar nog eens overkomt.
.. ?
pi_29538932
Met die kerel wat haar gebruikte voor seks zweerde dat hij van dr hield en maakte het de dag nadat ze seks hadden uit.
Een andere kerel dwong haar om te pijpen.

En je moet mijn berichten niet zo zwart-wit interpreteren, het is niet alsof ik er NIETS om gaf. Ik kon thuis zitten, en aan haar denken, denken dat ik haar wil vasthouden en knuffelen,maar als ze er dan uiteindelijk was, en we lagen in bed, dan had ik daar geen interesse meer voor, dan wou ik liever sex.. Ik snap mezelf ook niet hoor.

Maar om zo een daden te doen gelijk die kerel waarschijnlijk terwijl ik typ bezig is, mjin ex neuken terwijl hij zen eigen meisje ook neukt erna... nja nee, dat greintje respect heb ik nog voor haar hoor

[ Bericht 20% gewijzigd door Tkay op 10-08-2005 15:00:26 ]
pi_29539071
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:49 schreef Tkay het volgende:
Met die kerel wat haar gebruikte voor seks zweerde dat hij van dr hield en maakte het de dag nadat ze seks hadden uit.
Een andere kerel dwong haar om te pijpen.
Nou lekkere ervaringen met mannen heeft dat meisje..
quote:
En je moet mijn berichten niet zo zwart-wit interpreteren, het is niet alsof ik er NIETS om gaf. Ik kon thuis zitten, en aan haar denken, denken dat ik haar wil vasthouden en knuffelen,maar als ze er dan uiteindelijk was, en we lagen in bed, dan had ik daar geen interesse meer voor, dan wou ik liever sex..
Ik snap dat als je twee verliefde mensen bij elkaar zet ze (vooral in het begin van de relatie) het liefst nergens over nadenken en gelijk gaan sexen. Maar in één van je vorige posts stond dat je lieve dingen voor haar deed om toch maar geneukt te worden. En als zij dat niet wou op dat moment jij daar boos om werd. Dat klinkt toch wel als iemand gebruiken in mijn oren.

Als jij haar alleen maar leuk hebt gevonden voor de sex en het knuffelen en het vasthouden dan hield je niet van haar maar hield je van het hebben van een relatie.
pi_29539116
Ik dwing m'n vriendin ook altijd om te pijpen en dat kreng vindt het nog fijn ook.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29539124
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:03 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Nou lekkere ervaringen met mannen heeft dat meisje..
[..]

Ik snap dat als je twee verliefde mensen bij elkaar zet ze (vooral in het begin van de relatie) het liefst nergens over nadenken en gelijk gaan sexen. Maar in één van je vorige posts stond dat je lieve dingen voor haar deed om toch maar geneukt te worden. En als zij dat niet wou op dat moment jij daar boos om werd. Dat klinkt toch wel als iemand gebruiken in mijn oren.

Als jij haar alleen maar leuk hebt gevonden voor de sex en het knuffelen en het vasthouden dan hield je niet van haar maar hield je van het hebben van een relatie.
Nja die ervaringen. Daar heb ik genoeg over gepiekerd, dat vond ik ook super erg, misschien een teken dat ik toch om d'r gaf?

En die lieve dingen doen. Ik wou haar ook speciaal laten voelen. En ik werd niet echt boos als ze niet wou, eerder teleurgesteld, voelde me verraden, omdat ze geen seks met haar eigen vriend wou (omdat het de laatste maanden neit meer veel voorstelde en ze niet meer veel wou)
Ik dacht dat iets in die zin een beetje eigen aan mannen was, blijkbaar niet?

Ze was ook wel speciaal voor me. Maar waarschijnlijk sla je de nagel op de kop, als je zegt dat ik gewoon een relatie wil, en niet speciaal haar, al kan ik momenteel alleen nog aan haar denken (maw, dat ze meer voor me betekende dan ik dacht/wil toegeven?)

Ik weet het echt zelf niet!
pi_29539150
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik dwing m'n vriendin ook altijd om te pijpen en dat kreng vindt het nog fijn ook.
nja , ik denk dat ik zoiets zoek. een geile vriendin spijtig dat mn ex niet zo was?
je weet wel, eentje die ook graag seks wil, en veel. nja
pi_29539474
dus euh RF-rm, ik snap nog iets niet echt.
dus, waarom gaf ze dan niet weer aan mij toe toen ik zei dat het uit was, waarom zei ze dan niet dat ze me niet kwijt wou, want dat lijkt me toch het topppunt van in control zijn.

én:

gelijk je zegt, toen ze lag te janken, was omdat ik controle had. Maar ik praatte er toch "lief" en melig over, maar echter in de verleden tijd. heeft de verleden tijd het dan gedaan?
pi_29539851
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Tkay het volgende:

[..]

Sorry, ik snap je reactie niet 100%.
Zeg je dat ik het ga missen om d'r vast te houden enzo? Of het gemis van de gevoelens die ik nu heb, verdrietigheid, haat,... Want dat snap ik niet waarom ik datz ou missen
Op dit moment heb je een hekel aan alle gevoelens, dan onverschillig, dan weemoedig, dan verdrietig, dan kwaad.
Mijn relatie was ong. zoals de jouwe, alleen was ik niet zo uitbundig in mijn ' ik houd van je' uitspraken
Maar we deden alles samen, vooral sex en wat ermee te maken had, was de sex niet goed, leek de relatie er helemaal op de klippen mee te lopen. We hebben uiteindelijk een knipperlicht relatie gehad van 3 jaar (5 keer uit, laatste keer final). Elke keer als hij me kwijt was, besefte hij dat hij wel om me gaf, en zelfs best veel, maar in de relatie behandelde hij me onbeschoft, behalve als hij sex wilde.
Uiteindelijk hebben we besloten dat het een broer/zus houden van was, en zijn we gewone vrienden geworden, die gewoon soms sex hadden, omdat het lekker was. Tot hij een nieuwe vriendin kreeg (nu alweer ruim een jaar).
We zijn nog steeds goede vrienden, al is dit met de nodige ruzies en dergelijke gegaan.

wat RM-rf zegt is helemaal waar,. als je jezelf bent, en laat zien op welke punten jij juist beter bent dan ' die ander' en je onafhankelijkheid laat zien, ben je veel aantrekkelijker (prooi) dan las je smeekt en belt, en smsed.
And the druids turn to stone...
pi_29540089
pi_29540319
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:21 schreef Panthera1984 het volgende:
wat RM-rf zegt is helemaal waar,. als je jezelf bent, en laat zien op welke punten jij juist beter bent dan ' die ander' en je onafhankelijkheid laat zien, ben je veel aantrekkelijker (prooi) dan las je smeekt en belt, en smsed.
Daar ben ik nog steeds niet aan uit, hoe ik nu haar laat merken dati k beter ben dan die andere, en ik zou niet weten op welke vlakken, maarja.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:02:47 #62
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29540518
quote:
[..]
[..]
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukken
Ja, je bent ontzettend zielig! Heb vooral medelijden met jezelf, dan wordt het zeker niks. Je kunt een voorbeeld aan je ex nemen, die gaat tenminste door met haar leven.
pi_29540537
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:02 schreef nweenink het volgende:

[..]

Ja, je bent ontzettend zielig! Heb vooral medelijden met jezelf, dan wordt het zeker niks. Je kunt een voorbeeld aan je ex nemen, die gaat tenminste door met haar leven.
Je had de rest ook moeten lezen, dan snapte je het wel
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:04:20 #64
54787 nweenink
pi_29540552
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Wil je ruilen?
pi_29540635
Hmm.
Nu zegt een vriend ineens tegen me, dat ze altijd bij hem kwam zeggen dat ze zoveel van me hield, en als er een probleem was, vroeg ze hele tijd van denkt ge dat hij nog altijd van me houd?, en die vriend kan het ook niet snappen dat ze nu al een ander heeft, hij dacht dat ze écht van me hield.

(weliswaar voor het uit was)

nu weet ik het even weer niet meer en wil ik weer de melige kant op leunen.. grrr
pi_29542741
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef Tkay het volgende:
Hmm.
Nu zegt een vriend ineens tegen me, dat ze altijd bij hem kwam zeggen dat ze zoveel van me hield, en als er een probleem was, vroeg ze hele tijd van denkt ge dat hij nog altijd van me houd?, en die vriend kan het ook niet snappen dat ze nu al een ander heeft, hij dacht dat ze écht van me hield.

(weliswaar voor het uit was)

nu weet ik het even weer niet meer en wil ik weer de melige kant op leunen.. grrr
bah.ben nu thuis van werk, en voel me weer kut.blijf alles herhalen, wat me eerder vandaag beterdeed voelen, maar het helpt niet meer, ik denk dat ik gewon meer om haar gafdan ik d8/wou toegeven.. ik wil ze nu gewoon bij me hebben en vasthouden..
pi_29546605
wat moet ik toch doen.. ik wil haar zo graag nu zeggen dat ik nog altijd van dr hou, en dat ze moet inzien dat ze mij moet kiezen boven die kerel, ookal heeft ze ermee gekust en wat nog.. ik weet niet wat ik moet doen, of ik lief voorhaar moet doen, gelijk ik momenteel wil,of koel doen.......
ze kan niet meer op msn (haar broer laat dr niet meer op haar pc hierdoor) dus kan ik bijna geen contact met haarhebben tenzij ik zoubellen..
ik wou bellen en vragen of ze die prulletjes(beertjes) enzo trugwou of dat ik ze kon weggooien maar zal wel slecht id zijn :s
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:35:07 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29546760
Kan je geen vriend bellen om of je zinnen te verzetten en face to face feedback te krijgen?
pi_29547031
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:27 schreef Tkay het volgende:
wat moet ik toch doen.. ik wil haar zo graag nu zeggen dat ik nog altijd van dr hou, en dat ze moet inzien dat ze mij moet kiezen boven die kerel, ookal heeft ze ermee gekust en wat nog.. ik weet niet wat ik moet doen, of ik lief voorhaar moet doen, gelijk ik momenteel wil,of koel doen.......
Vergeet haar. Doe dit jezelf niet aan. Ze heeft duidelijk voor een ander gekozen, probeer ermee te leven.
pi_29547100
It sucks bigtime....geloof me....heb het zelf ook meegemaakt. Maar je moet haar en jezelf de ruimte geven en vooral jezelf niet kwellen met je gedachtes.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29549357
Hehe ik kan het je iig niet vertellen, zit met hetzelfde probleem

Magoed ik denk dat het tijd is dat jij je sterk gaat houden, en de zielige shit van haar kant moet komen. Ik weet dat je op dit moment niks om je eigen trots geeft oid, maar ik kan uit ervaring zeggen dat als zij zegt over jou heen te zijn, jij het beste zo snel mogelijk in diezelfde state of mind kan geraken.

Succes drmee gast, ik heb mijn ex nu meer dan een week niet gezien en het valt me nog steeds heel zwaar. Ben maar ff door het bos gaan lopen om wat na te denken, niet dat het helpt maar rustgevend was het wel!

sterkte
pi_29549485
quote:
Ik weet dat je dan als jongen niet hoort zielig te gaan doen en bij haar te gaan janken, maar huilhuil
nja moet je ook niet doen eh ^^ ?
pi_29550590
Proberen...proberen...proberen...

Ik neem aan dat je haar nog altijd probeert te benaderen?? Ook lees ik dat haar broer je wel OK vindt...gebruik dat dan in jouw voordeel :S???

Om op mijn eerste zin terug te komen als ze niks van je toenaderingen moet doe dan een grote stap terug en doe alsof je haar niet moet. Praat ondertussen wel met haar broer hij is op dit moment je dichtsbijzijnde link tot haar.

Meer kan ik je niet adviseren behalve dat je niet desperate moet gaan doen Get yourself together.

Peace out
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_29553499
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:36 schreef roepdeman het volgende:
Proberen...proberen...proberen...

Ik neem aan dat je haar nog altijd probeert te benaderen?? Ook lees ik dat haar broer je wel OK vindt...gebruik dat dan in jouw voordeel :S???

Om op mijn eerste zin terug te komen als ze niks van je toenaderingen moet doe dan een grote stap terug en doe alsof je haar niet moet. Praat ondertussen wel met haar broer hij is op dit moment je dichtsbijzijnde link tot haar.

Meer kan ik je niet adviseren behalve dat je niet desperate moet gaan doen Get yourself together.

Peace out
Op momenten voel ik me superzeker, en ben ik klaar om door te gaan, maar dan voel ik me weer ineens slecht en moet ik aan haar denken en hoe ze me dat toch kan aandoen.

Heb gisteren gevraagd wat ik met de spulletjes die ik van dr heb gekregen moest doen.wegflikkeren of of zij ze nog wou, en wat ze met de mijn gedaan had. nja zei ze gewoon dat als ik ze niet meer moest hebben ik ze maar moest weggooien,en dat ze niet wist wat ze ermee zou moeten doen.
Heb ik weer gevraagd wat ze met de mijn had gedaan en of ze ze nu moest hebben of niet, en wat k er wel mee moest doen, aan een ander meisje geven?:p
enige respons, ik hoef ze niet.

waaruit blijkt dat ze mijn cadeautjes denk ik toch niet heeft kunnen weggooien
1 dingetje wat veel voor me betekende heb ik deze morgen bij haar thuis laten liggen, met de tekst "te mooi om weg te gooien, dus laat ik het aan jou over."

Maarja.. het is allemaal maar schijn. Ik vraag me af hoe ze zich nu voelt

En over die broer, die staat idd aan mijn kant, hem gebruiken om te zien wat haar echte reacties zijn zkr?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:29:32 #75
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29555376
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 07:46 schreef Tkay het volgende:

[..]

Op momenten voel ik me superzeker, en ben ik klaar om door te gaan, maar dan voel ik me weer ineens slecht en moet ik aan haar denken en hoe ze me dat toch kan aandoen.

Heb gisteren gevraagd wat ik met de spulletjes die ik van dr heb gekregen moest doen.wegflikkeren of of zij ze nog wou, en wat ze met de mijn gedaan had. nja zei ze gewoon dat als ik ze niet meer moest hebben ik ze maar moest weggooien,en dat ze niet wist wat ze ermee zou moeten doen.
Heb ik weer gevraagd wat ze met de mijn had gedaan en of ze ze nu moest hebben of niet, en wat k er wel mee moest doen, aan een ander meisje geven?:p
enige respons, ik hoef ze niet.

waaruit blijkt dat ze mijn cadeautjes denk ik toch niet heeft kunnen weggooien
1 dingetje wat veel voor me betekende heb ik deze morgen bij haar thuis laten liggen, met de tekst "te mooi om weg te gooien, dus laat ik het aan jou over."

Maarja.. het is allemaal maar schijn. Ik vraag me af hoe ze zich nu voelt

En over die broer, die staat idd aan mijn kant, hem gebruiken om te zien wat haar echte reacties zijn zkr?
Dat ze de spullen nog niet weg heeft kunnen gooien, daar zou ik maar niet te veel waarde aan hechten. Hoe je het ook went of keert, een wat langere relatie maakt altijd een deel van je leven uit. Dat zijn spullen om in een doos te zetten en er over langere tijd weer eens naar te kijken.

Probeer haar vooral nu een beetje met rust te laten en je vooral nu bezig te gaan houden met wat jij wil. Zorg dat je gewoon zelf eerst weer eens goed in je leven komt te staan en ga dan verder.
Andersom doet ze het ook hoor.
pi_29555458
Klinkt misschien lullig, maar die meid moet eerst eens zorgen alles op een rijtje te krijgen. Zolang ze dat niet doet, kan ze nooit een serieuze relatie met jou beginnen. Ze heeft haar keuze bewust gemaakt om met die andere jongen te rotzooien. Dat getuigt van weinig respect van haar kant. En dat jij nu achter haar aanloopt, is wellicht logisch vanwege je gevoel, maar je doet jezelf alleen maar tekort en je doet je zelfrespect weinig eer aan. Jij moet nu verder met jouw leven en misschien kom je elkaar later wel weer tegen.

Voor de spullen hangt het af waar je veel waarde aan hecht, vind je het bijzonder genoeg om het te bewaren of niet. Stop het anders in een doosje en kijk en later weer naar toe en beslis dan.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:18:02 #77
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29556402
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:33 schreef Asap het volgende:
Klinkt misschien lullig, maar die meid moet eerst eens zorgen alles op een rijtje te krijgen. Zolang ze dat niet doet, kan ze nooit een serieuze relatie met jou beginnen. Ze heeft haar keuze bewust gemaakt om met die andere jongen te rotzooien. Dat getuigt van weinig respect van haar kant. En dat jij nu achter haar aanloopt, is wellicht logisch vanwege je gevoel, maar je doet jezelf alleen maar tekort en je doet je zelfrespect weinig eer aan. Jij moet nu verder met jouw leven en misschien kom je elkaar later wel weer tegen.

Voor de spullen hangt het af waar je veel waarde aan hecht, vind je het bijzonder genoeg om het te bewaren of niet. Stop het anders in een doosje en kijk en later weer naar toe en beslis dan.
wow.... jij hebt ook echt niet eens de moeite genomen om het te lezen he?
pi_29556741
btw.. het punt van die spullen weggooien enzo.. was gewoon om haar te kwetsen eerlijk gezegd. Nja, te kwetsen, om te doen alsof ik er over ben.
Ik geloof wel , aan haar reactie te zien, dat het haar even pijn deed. Pijn is geen goede gedachte, maar tenminste dacht ze aan me?

Nu heb ik weer maar eens een dipje en bekijk het weer melig.. irri
  donderdag 11 augustus 2005 @ 11:44:33 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29556804
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef Tkay het volgende:
Pijn is geen goede gedachte, maar tenminste dacht ze aan me?
Ze zal heus wel vaker aan je denken, maar dat zegt imo niets over of ze je wel of niet terug wilt.
Echter kan ik me voorstellen dat het voor jou ook prettiger is te weten dat ze met een goed gevoel aan jou en jullie tijd samen terugdenkt dan met een rotgevoel. Probeer haar dus niet willens en wetens te kwetsen.

Hopelijk komt dat met een goed gevoel terugdenken aan wat is geweest voor jou ook snel!
pi_29556867
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze zal heus wel vaker aan je denken, maar dat zegt imo niets over of ze je wel of niet terug wilt.
Echter kan ik me voorstellen dat het voor jou ook prettiger is te weten dat ze met een goed gevoel aan jou en jullie tijd samen terugdenkt dan met een rotgevoel. Probeer haar dus niet willens en wetens te kwetsen.

Hopelijk komt dat met een goed gevoel terugdenken aan wat is geweest voor jou ook snel!
Gelijk je min of meer suggereert,
ik wil gewoon weten of ze nog aan me denkt. Ik weet dat iedereen zegt dat dat niet anders kan maar het lijkt wel zo, ik wil het gewoon van haar horen.

en jah.. momenteel wil ik haar nog altijd terug, en hoop ik er min of meer op, om haar terug te krijgen door hard to get te spelen
damn, als ik iemand anders op het oog zou hebben was het allemaal veel makkelijker

En ik vraag me nog steeds af wat mijn gevoel naar haar écht is .. De ene keer denk ik dat ik supergek van dr ben, de andere keer maakt het me niet uit & kan ik supergrof zijn tegen haar.

Als ik terug kijk op mijn relatie herinner ik me zowel momenten dat ik echt van dr hield, maar ook momenten dat ik zeker was dat ik het voor de seks deed

edit nummer 533:
Ik wil er op zn minst een les uit trekken. Ik snap bepaalde factoren niet, wat
volgens 'de regels', je weet wel, wat players zeggen, niet klopt.

*zeggen dat je het niet meer leuk vind/uitmaken is toch toppunt van controle hebben? volgens player theorie zou ze dan wanhopig achter me aan moeten lopen.

*ze jankte toen ik lief deed de dag na het uit was. Was dit omdat ik in verleden tijd praatte, en op een manier over romantische dingen praatte alsof het mij niets deed?

*over die cadeautjes weggooien enz, dat zou dan toch ook een gevoel moeten opwekken dat ze me terug zou willen, aangezien het lijtk alsof ik erover ben en verder ga?

*had nog veel meer in gedachte maar ben het vergeten ;/

[ Bericht 17% gewijzigd door Tkay op 11-08-2005 12:29:33 ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:37:29 #81
26799 NoiZe
living the moment of THIS day
pi_29562671
TKay, uit je post wordt het wel duidelijk dat je je vriendin terug wil om 1 reden.
Je ziet haar als de enige mogelijkheid om te kunnen neuken.
Als gevolg laat je je wereld nu dus besturen door de poes van je ex.

Op deze planeet bevinden zich ruim 6 miljard mensen.
Daarvan zijn ongeveer 3 miljard vrouw.
Daar zitten allemaal vrouwen tussen die net zo graag willen neuken als jij.
Er valt er nu eentje weg.
Nog keuze genoeg...
A man's attitude... a man's attitude goes some ways toward how a man's life will be. Is that somethin' you agree with?
pi_29562880
Dude laat het rusten! Door dit psychotische gedrag schrik je haar alleen maar af.
Neem een tijdje afstand. Er komt vast wel weer een nieuwe vriendin op je weg maar blijf hier niet in hangen.

Het is hard maar zo werkt het nu eenmaal, je gaat het vast nog een keer meemaken.
pi_29563074
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:37 schreef NoiZe het volgende:
TKay, uit je post wordt het wel duidelijk dat je je vriendin terug wil om 1 reden.
Je ziet haar als de enige mogelijkheid om te kunnen neuken.
Als gevolg laat je je wereld nu dus besturen door de poes van je ex.

Op deze planeet bevinden zich ruim 6 miljard mensen.
Daarvan zijn ongeveer 3 miljard vrouw.
Daar zitten allemaal vrouwen tussen die net zo graag willen neuken als jij.
Er valt er nu eentje weg.
Nog keuze genoeg...
Ik weet het echt niet of het zo is, en ik d'r enkel daarom terug wil.
Ik denk dat dat terug-wil gevoel gewoon menselijk is, een standaard reactie op afstoting, en niet kunnen hebben.
pi_29565905
Dude you're making me feel depressed
then when you're naked,
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 07:33:30 #85
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29575774
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef Tkay het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet of het zo is, en ik d'r enkel daarom terug wil.
Ik denk dat dat terug-wil gevoel gewoon menselijk is, een standaard reactie op afstoting, en niet kunnen hebben.
Ik denk dat het, opgemaakt uit je posts, nog wel dieper zit. Je bent zelf de controle kwijtgeraakt over iets waarvan je zelf DACHT dat je die had: je relatie.
En nu probeer door spelletjes en speldenprikken de controle terug te krijgen. Geen gezonde basis, als die er ooit al wel geweest is.

Heb je er eigneljik al bij nagedacht wat er straks gaat gebeuren, even er vanuit gaan dat je spelletjes werken en ze je weer terug wil. Maak jij het dan uit, puur voor de "score" of je eigen genoegdoening?
Denk je dat de manier waarop je nu bezig bent een goed vervolg garandeerd met haar of............ besef je na het lezen hiervan dat je eigenlijk toch wel een beetje heel erg fout bezig bent?
pi_29575820
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:33 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik denk dat het, opgemaakt uit je posts, nog wel dieper zit. Je bent zelf de controle kwijtgeraakt over iets waarvan je zelf DACHT dat je die had: je relatie.
En nu probeer door spelletjes en speldenprikken de controle terug te krijgen. Geen gezonde basis, als die er ooit al wel geweest is.

Heb je er eigneljik al bij nagedacht wat er straks gaat gebeuren, even er vanuit gaan dat je spelletjes werken en ze je weer terug wil. Maak jij het dan uit, puur voor de "score" of je eigen genoegdoening?
Denk je dat de manier waarop je nu bezig bent een goed vervolg garandeerd met haar of............ besef je na het lezen hiervan dat je eigenlijk toch wel een beetje heel erg fout bezig bent?
Gaat het je beter doen voelen als ik zeg dat ik er zo over praat om d'r te kunnen te vergeten? Dat ik me zo gedraag om mezelf te overtuigen dat het me niet boeit? Omdat het haar blijkbaar ook niet boeit.
én ik hoop op die manier haar terug te krijgen, aangezien ze me voor de rest toch negeert. En op die manier, me zelf overtuigen dat het me niet uitmaakt, ga ik d'r vroeger of later toch over heen komen.

Ik wil haar terug, niet voor seks.Ik hield, of hou, gewoon van haar. Ik ben fout geweest, ik dacht mss teveel aan seks, maar zij heeft even erge dingen gedaan. Als we opnieuw zouden beginnen zou het zo anders zijn. Ik wil haar niet terug zodat ik "gewonnen" ben, ik wil gewoon weer bij haar zijn.
Een uur naar je werk rijden doet je teveel denken aan slechte dingen man
Zondag is de fuif waar we voor het eerst gekust hadden. Net van d'r stiefpa gehoord dat ze morgen naar de film gaat en overmorgen moet 'babysitten' (maw, ze gaat naar die kerel.)
zit nu te denken om toevallig ook naar de film te gaan, misschien als ze me ziet krijgt ze spijt? ik wil gewoon met haar kunnen praten en een uitleg en ik wil haar gewoon terug Ik wil voor haar vechten.

Ik weet dat dit postje weer de indruk geeft van wow.dies zielig. maar zo voel ik me eenmaal. Als er iemand kan meepraten over hoe hij zijn ex sinds een week ofzo met een andere jongen ziet lekken op de plaats&dag waar je elkaar het eerst kuste, ik denk dat die me wel zouden snappen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Tkay op 12-08-2005 08:06:05 ]
pi_29575914
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:44 schreef Tkay het volgende:

Zondag is de fuif waar we voor het eerst gekust hadden. Net van d'r stiefpa gehoord dat ze morgen naar de film gaat en overmorgen moet 'babysitten' (maw, ze gaat naar die kerel.)
zit nu te denken om toevallig ook naar de film te gaan, misschien als ze me ziet krijgt ze spijt? ik wil gewoon met haar kunnen praten en een uitleg en ik wil haar gewoon terug
Kerel serieus! Even met beide beentjes op de grond! Dit is niet de manier!
Je maakt jezelf op deze manier echt belachelijk! Neem afstand en laat het rusten.
Dit riekt naar stalking uit pure jaloezie! Jij geen geluk dan zij ook maar niet.

Niet cool mên!
pi_29575930
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Kerel serieus! Even met beide beentjes op de grond! Dit is niet de manier!
Je maakt jezelf op deze manier echt belachelijk! Neem afstand en laat het rusten.
Dit riekt naar stalking uit pure jaloezie! Jij geen geluk dan zij ook maar niet.

Niet cool mên!
Is het dan echt zó raar dat ik dat wil? Het leek me relatief normaal in mijn situatie, die drang.
pi_29575947
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:07 schreef Tkay het volgende:

[..]

Is het dan echt zó raar dat ik dat wil? Het leek me relatief normaal in mijn situatie, die drang.
Vreemd is het niet, ik snap dat je antwoorden wilt maar als ik jou was zou ik nog maar
eens héél goed nadenken over de manier waarop je het wilt gaan aanpakken en er
niet bij voorbaat van uit gaan dat je haar terug krijgt.
pi_29576001
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Vreemd is het niet, ik snap dat je antwoorden wilt maar als ik jou was zou ik nog maar
eens héél goed nadenken over de manier waarop je het wilt gaan aanpakken en er
niet bij voorbaat van uit gaan dat je haar terug krijgt.
Denk je nu dat echt dat ik dat denk? Ik ben er redelijk zeker van dat ik ze net niet terug kan krijgen, aangezien het lijkt alsof ze er definitief een punt achter heeft gezet en doorgaat, en niet eens meer aan me denkt.
Maar, ik weet dat die jongen d'r toch gaat kloten, en het zeer binnenkort toch uitgeraakt, en dan zou ze wel eens terug bij mij kunnen aankloppen. Daar hoop ik nu op, maar als ik nu geen bevestiging krijg dat ze toch nog wat om me geeft, dan ga ik haar dan ook niet meer willen.
:/

blech, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag lief tegen ze willen doen en zeggen hoeveel ik om d'r geef, en dat ze nog maals moet nadenken over wat ze bezig is. Volgens de ene is dat de juiste methode, volgens de andere moet je koel doen. Maar eitherway, laat ik haar nu best met rust, en heb ik best niet teveel contact met haar. Maar dat doet me er aan denken dat ze gewoon meer en meer op die jongen verliefd word.
Wat moet ik dan zondag op die fuif waar we normaal 1 jaar samen waren doen. niets tegen haar zeggen kan ik toch ook niet. lief gaan doen ook niet. ik wil gwn met dr praten ;/
pi_29576100
Ik denk wel dat je haar wel een beetje claimt ja!
Je bent bang dat ze het bed in duikt met die andere kerel en gaat er vanuit dat hij haar
vervolgens zal dumpen. (ken je hem?) Maar bedenk wel dat je ex zelf die keuze maakt!
pi_29576169
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk wel dat je haar wel een beetje claimt ja!
Je bent bang dat ze het bed in duikt met die andere kerel en gaat er vanuit dat hij haar
vervolgens zal dumpen. (ken je hem?) Maar bedenk wel dat je ex zelf die keuze maakt!
Ik ken hem van ziens, ik weet niet of hij is zoals ik beweer, maar de feiten zjin toch duidelijk?

-->
Je kust / neukt niet zomaar met een ander meisje terwijl je zelf al een relatie van een jaar hebt, en als je dat doe, is het heus niet uit liefde. Ik zou het iig niet kunnen, en zou het niet doen eer het uit is met mijn huidige vriendin!
Ik zie geen reden waarom hij zijn huidige vriendin, een zekerheid, zou opgeven voor een flirt. Ik weet niet of het hier gezegd is, maar , het gras is altijd groener aan de overkant. Of zou hij dat zelf ook niet beseffen dan? Hoe kan je dat in godsnaam doen zonder je schuldig te voelen.

Zij zegt constant dat ze superveel van hem houd (verliefdheisgevoel..), hij heeft dat nog niet teruggezegd. (voor zover ik weet & naar de gesprekken die ik gelezen heb. hij zei bijna niets eigenlijk.)

Je zit ook niet een meisje te playen terwijl dat meisje zelf al een relatie heeft (Die indruk had ik altijd toch, ze praatte soms over hem, en over hoe hij deed, ze zaten samen op de bus elke dag)
Zij heeft al haar diepste geheimen tegen hem verteld. En nja , wat zegt hij terug? "ahzo, nee, ja, ok". En dan beweert ze nog dat ze supergoed met hem kan praten! Maar zo is ze gewoon, als ze verliefd is is ze verloren.

Mijn denkwijze? Zijn vriendin heeft momenteel klierkoorts (je weet wel, die ziekte waar je heel moe van word), en hij komt iets tekort.

Ze heeft tevens exact hetzelfde meegemaakt. 364 dagen met een jongen vrijen, de dag voor het een jaar was geraakt het uit (ze was toen al gek op een ander), 2 maanden met die nieuwe jongen vrijen, de laatste dag voor het eerst seks hebben, en de volgende dag maakt ie het uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tkay op 12-08-2005 08:54:06 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:01:59 #93
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29576507
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:44 schreef Tkay het volgende:
Ik weet dat dit postje weer de indruk geeft van wow.dies zielig. maar zo voel ik me eenmaal. Als er iemand kan meepraten over hoe hij zijn ex sinds een week ofzo met een andere jongen ziet lekken op de plaats&dag waar je elkaar het eerst kuste, ik denk dat die me wel zouden snappen!
dude.. ik woonde met een meisje samen, was verloofd, maakte het (om goede redenen en verdenkingen uit) en drie dagen later hing ze aan de pik van een ander
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:17 schreef Tkay het volgende:

[..]

Denk je nu dat echt dat ik dat denk? Ik ben er redelijk zeker van dat ik ze net niet terug kan krijgen, aangezien het lijkt alsof ze er definitief een punt achter heeft gezet en doorgaat, en niet eens meer aan me denkt.
Maar, ik weet dat die jongen d'r toch gaat kloten, en het zeer binnenkort toch uitgeraakt, en dan zou ze wel eens terug bij mij kunnen aankloppen. Daar hoop ik nu op, maar als ik nu geen bevestiging krijg dat ze toch nog wat om me geeft, dan ga ik haar dan ook niet meer willen.
:/

blech, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag lief tegen ze willen doen en zeggen hoeveel ik om d'r geef, en dat ze nog maals moet nadenken over wat ze bezig is. Volgens de ene is dat de juiste methode, volgens de andere moet je koel doen. Maar eitherway, laat ik haar nu best met rust, en heb ik best niet teveel contact met haar. Maar dat doet me er aan denken dat ze gewoon meer en meer op die jongen verliefd word.
Wat moet ik dan zondag op die fuif waar we normaal 1 jaar samen waren doen. niets tegen haar zeggen kan ik toch ook niet. lief gaan doen ook niet. ik wil gwn met dr praten ;/
Snap ik.. en het is inderdaad een klote tijd, zeker als je dan ook weet dat die nieuwe gozer niet deugt.. of het om de verkeerde redenen doet. Aan de andere kant, als hij een van de redenen is geweest dat ze het uit maakte.. zat het sowieso niet lekker.
Maar dat is voorbij nu.

Ik snap dat je voor jezelf een soort van closure wil hebben, maar geloof me.. het maakt het juist makkelijker dat ze nu een ander heeft. Je hoeft je namelijk nu niet om haar te bekommeren.. maar je kan nu met jezelf bezig zijn. Ga naar je maten toe... ga lekker stappen... giet je een avond vol en ga haar een beetje uit de weg.
Ze kan je pas echt gaan missen als ze je even niet ziet of hoort of spreekt. En als het "uit het oog, uit het hart" is... dan weet je toch ook genoeg.

Ze weet je heus wel te vinden hoor als ze dat nodig vind.

Draai de situatie om. Hoe zou jij het vinden als je net een nieuwe vriendin hebt, die je helemaal geweldig vindt, en je wordt steeds weer met je ex geconfronteerd. En dat terwijl je helemaal hotel-de-botel bent he. Zou je dan denken.. hmmm zou ik het goed gedaan hebben of zou je denken .. flikkker es een end op muts... nu even niet..

10 euro op het laatste.

[ Bericht 0% gewijzigd door avotar op 12-08-2005 09:02:33 (dus) ]
pi_29576751
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef avotar het volgende:

[..]

dude.. ik woonde met een meisje samen, was verloofd, maakte het (om goede redenen en verdenkingen uit) en drie dagen later hing ze aan de pik van een ander
[..]

Snap ik.. en het is inderdaad een klote tijd, zeker als je dan ook weet dat die nieuwe gozer niet deugt.. of het om de verkeerde redenen doet. Aan de andere kant, als hij een van de redenen is geweest dat ze het uit maakte.. zat het sowieso niet lekker.
Maar dat is voorbij nu.

Ik snap dat je voor jezelf een soort van closure wil hebben, maar geloof me.. het maakt het juist makkelijker dat ze nu een ander heeft. Je hoeft je namelijk nu niet om haar te bekommeren.. maar je kan nu met jezelf bezig zijn. Ga naar je maten toe... ga lekker stappen... giet je een avond vol en ga haar een beetje uit de weg.
Ze kan je pas echt gaan missen als ze je even niet ziet of hoort of spreekt. En als het "uit het oog, uit het hart" is... dan weet je toch ook genoeg.

Ze weet je heus wel te vinden hoor als ze dat nodig vind.

Draai de situatie om. Hoe zou jij het vinden als je net een nieuwe vriendin hebt, die je helemaal geweldig vindt, en je wordt steeds weer met je ex geconfronteerd. En dat terwijl je helemaal hotel-de-botel bent he. Zou je dan denken.. hmmm zou ik het goed gedaan hebben of zou je denken .. flikkker es een end op muts... nu even niet..

10 euro op het laatste.
Hm.
Hij was niet de reden dat het uit was geloof ik, eerder een vervangmiddel. En ik heb het in principe uitgemaakt, dat was om verschillende dingen (zoals ik naar haar thuis gaan, ben ik daar een uurtje, zegt ze dat ze ineens ga maar naar huis ik ga naar mijn opa toe om auto te rijden.) Zo van die dingetjes, wat voor mij veel uitmaakte.
Het kan echter, dat ze me gewoon beu was, en daarom zo deed, maar ik denk niet dat ze dan nog zo overdreven verliefd tegen me zou doen. Al waren het bijna enkel woorden en geen daden, aangezien de seks op niets meer trok.

En jah, als het "uit het oog = uit het hart" is , dan weet ik wel genoeg, maar dat zou het gevoel echter erger maken omdat ik me dan nog meer verraden en belogen voel.
Maar, je zegt dat ze me pas gaat missen, als ze me niet meer ziet of praat, maar ligt dat niet anders, als ze me ziet, en ziet dat ik me perfect amuseer zonder haar?

En ze zal me niet nodig hebben zolang ze die andere kerel heeft om haar aandacht aan te geven.

En als ik een nieuwe vriendin zou vinden op dit moment, dan zou dat gewoon zijn om over haar te komen, en niet uit oprechte verliefdheid, eerder gedwongen verliefdheid om haar te vergeten.
Echter alleen ,als het zo is, dat ik voor dat nieuwe meisje had, haar nog zou missen enzo (wat ik niet weet of bij haar het geval was).
Als ze me dan deed denken aan bepaalde momenten, door iets wat veel waarde voor ons beide had voor haar neus te zetten, of ze zou zeggen dat ze niet meer aan me dacht en over me was, dan zou het wél pijn doen, zou ik ze wél terug missen. DENK ik.

En jah, als het me echt niet zou interesseren wat ze dan te vertellen had omdat ik zo verliefd was op mijn nieuwe meisje, dan zou ik dat gewoon zeggen, zeggen dat ik haar niet meer hoef, zeggen dat ze moet stoppen met te zagen, eerlijk toegeven dat ik een nieuwe had, en eerlijk toegeven dat ik haar definitief uit m'n leven heb gezet. Waarom wilt zij dat dan niet doen?

Maarjah.. je zal wel gelijk hebben zeker ..?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tkay op 12-08-2005 09:36:06 ]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:54:54 #95
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29577318
ehm.. te druk op m'n werk.. maar:
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef Tkay het volgende:
En jah, als het me echt niet zou interesseren wat ze dan te vertellen had omdat ik zo verliefd was op mijn nieuwe meisje, dan zou ik dat gewoon zeggen, zeggen dat ik haar niet meer hoef, zeggen dat ze moet stoppen met te zagen, eerlijk toegeven dat ik een nieuwe had, en eerlijk toegeven dat ik haar definitief uit m'n leven heb gezet. Waarom wilt zij dat dan niet doen?
om jou te sparen.... .dat ze daar nu iets mee bereikt.. tja.. maar dat is imho de idee van vrouwen..
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef Tkay het volgende:
Maarjah.. je zal wel gelijk hebben zeker ..?
pi_29577397
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:54 schreef avotar het volgende:
ehm.. te druk op m'n werk.. maar:
[..]

om jou te sparen.... .dat ze daar nu iets mee bereikt.. tja.. maar dat is imho de idee van vrouwen..
[..]

Om me te sparen. Daar dacht ik ook al aan, ik weet dat vrouwen zo zijn, maar ik dacht dat na zoveel gesmeek ze het toch wel zou toegeven. Ik heb haar tevens duidelijk gemaakt dat het niet eerlijk zeggen het alleen erger voor me maakte , voor het geval dat ze me wou sparen. Maar dan zal ze het wel gewoon niet durven zeggen.

njah.. Sjans maar, dit is nu die lekkere dansplaat
Voel me weer terug wat erop, maar voor hoelang! thx anyway ;]
pi_29577521
Vind wle dat je haar erg onder druk hebt gezet.. ook door te dreigen dat het misschien beter uit zou kunnen zijn, zodat ze weer bij je terug komt.. bevestiging zoeken door je vriendin onder druk te zetten is erg triest
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29577552
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef addie84 het volgende:
Vind wle dat je haar erg onder druk hebt gezet.. ook door te dreigen dat het misschien beter uit zou kunnen zijn, zodat ze weer bij je terug komt.. bevestiging zoeken door je vriendin onder druk te zetten is erg triest
Wat moest ik dan doen, me nog wat verder laten kloten?
pi_29577599
aangeven dat het zo niet langer ging en dat er verandering moest komen, niet zeggen dat je het uitmaakt, met de bedoeling dat ze weer braaf doet wat jij wilt, dat maak ik heel duidelijk eruit op
pi_29577643
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef addie84 het volgende:
aangeven dat het zo niet langer ging en dat er verandering moest komen, niet zeggen dat je het uitmaakt, met de bedoeling dat ze weer braaf doet wat jij wilt, dat maak ik heel duidelijk eruit op
Dan had je het hele topic moeten lezen, want dat heb ik gedaan.

Gezegd dat ik het niet meer leuk vond hoe ze tegen me doet, en het bleef niet bij 1 keer, en zelfs de dag dat ik het zeg doet ze een enorm klote ding. (ze kwam normaal naar mij, maar stuurde plots "ik ga met mijn tante weg, sorry"). Dit kwam wel ook door het feit dat ik toen had gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze geen seks meer wou.

Ik heb gezegd dat ik wou dat ze veranderde, en dat ze me zei wat er scheelde, en ze zei altijd dat ze het niet wist. Ik ben dan zelf tot de conclusie gekomen dat ze gewoon niet meer van me hield
pi_29577745
Ik heb het hele topic gelezen en begrijp me niet verkeerd.. Ik snap best dat het uit is en vind het rot voor je.. alleen dat gedeelte beviel me niet Daaruit bleek duidelijk dat het de bedoeling was om haar weer te laten doen wat je wilde.. Verder heb ik geen commentaar op je hoor
pi_29578187
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:19 schreef addie84 het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen en begrijp me niet verkeerd.. Ik snap best dat het uit is en vind het rot voor je.. alleen dat gedeelte beviel me niet Daaruit bleek duidelijk dat het de bedoeling was om haar weer te laten doen wat je wilde.. Verder heb ik geen commentaar op je hoor
Ik weet dat het zo lijkt. Het is misschien ook zo, maar niet voor de volle 100%.
Maar je zal ook wel gelijk hebben, ik liet d'r wel meer wenen om bevestiging te krijgen dat ze nog van me hield, maar ze had gewoon zo een karakter :/
nja.nevermind
pi_29578621
In ieder geval wel sterkte! en dat meen ik.. wilde je alleen ff op dat punt wijzen.. dat dat niet zo netjes was.. voor de rest echt kut..
pi_29582729
ze heeft haar nick nu verandert .. en achter dr naam gezegd Miss ya sweetie

kon me niet tegenhouden dus toch met haar te praten en vragen of ze het nu eindelijk wel gaat toegeven .. dus niet, gewoon een vriend die ze mist! lol

hij heeft het dus nu uitgemaakt met zn echte vriendin. Maar dan nog, hoe lang het duurt, weet ik niet. Nja, ik hoop dat ze gelukkig worden, zolang ik ook maar een meisje vind.

Heb nog wat uit haar proberen te wringen, over of ze er tijdens mij al gek op was, en dat ik het onredelijk vond dat ze me zo behandeld had, maar de gebruikelijke reactie , ze ging off (of blokte me)

Het deed weer even pijn, maar ik denk dat dit me er een beetje beter kan overzetten nu.

thx all.
pi_29583253
Tja dit soort dingen krijg je van dit soort spelletjes...

Je hebt het zelf uitgemaakt, maar toen ze brak en je terug wilde heb je zelf weer een spelletje ervan gemaakt door haar af te stoten en laat dat nu eens verkeerd geweest zijn, de steun die ze bij jou zocht, die jij niet wilde geven toen is ze dus ergens anders gaan halen...

Misschien leert dit je af stomme spelletjes te spelen, zeker als het om zaken van het hart gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29583593
*sluit zich aan bij erodome
pi_29583757
Dude.......dat moet je dus niet meer doen.......die vragen lossen niets op. Stel dat ze zegt dat ze inderdaad gevoelens voor hem had tijdens jullie relatie, ga je je dan beter voelen? Mijn ervaring, heb in hetzelfde vliegtuig als jou gezeten, is dat je beter niets meer kan vragen. Ik wist dat mijn ex veel pijn had toen we uit elkaar gingen en ook ik bleef maar doorvragen, totdat zij er uiteindelijk niet meer tegen kon en dreigde compleet alles te verbreken. Dus sindsdien heb ik er het niet meer over gehad. Je doet haar en jezelf pijn. Echt, wat je ook van haar hoort als antwoord op jouw vragen, je blijft altijd je eigen conclusies trekken en niets wat zij zegt is een voldoende antwoord voor jou. Zij heeft ook nog gevoelens voor jou, misschien wel anders als dat ze waren....maar ze zijn er nog wel. Jullie hebben niet voor niets een relatie gehad. Je moet kiezen, of je gaat door als vrienden of je verbreekt het contact. Daar moet je vanuit gaan voor je eigen bestwil. Loop er niet achteraan als een klein zielig hondje....je bent beter dan dat toch? Daarnaast werkt het enorm averechts als je haar nog steeds terug wilt hebben!
then when you're naked,
pi_29584021
Vrouwen houden van sex, deal with it. Laat haar gewoon zitten, zoek een andere vriendin zo moeilijk is het niet, er zijn er genoeg.
pi_29584169
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:24 schreef dady het volgende:
Vrouwen houden van sex, deal with it. Laat haar gewoon zitten, zoek een andere vriendin zo moeilijk is het niet, er zijn er genoeg.
Nou ja zeg.....ik houd ook van sex.....betekent toch niet dat ik direct een ander ga zoeken als mijn relatie net uit is. Even rusten, nadenken en verwerken is niks mis mee hoor. Ieder zijn eigen manier
then when you're naked,
pi_29584339
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 16:35 schreef erodome het volgende:
Tja dit soort dingen krijg je van dit soort spelletjes...

Je hebt het zelf uitgemaakt, maar toen ze brak en je terug wilde heb je zelf weer een spelletje ervan gemaakt door haar af te stoten en laat dat nu eens verkeerd geweest zijn, de steun die ze bij jou zocht, die jij niet wilde geven toen is ze dus ergens anders gaan halen...

Misschien leert dit je af stomme spelletjes te spelen, zeker als het om zaken van het hart gaat...
Euh hallo? Zij is het die spelletjes heeft zitten spelen. Ik heb haar niet zitten af te stoten, ik heb geweend om haar terug te krijgen,zij negeerde mij.
Het enige afstotende was, toen ze vroeg "als ik u terug wil ga jij me ook nog terug willen" antwoorden dat ik het wel dacht maar er nog over moest nadenken omdat ik vermoedde dat ze gewoon zo deed omdat ik even iets lief zei. wat ook zo was

quote]Op vrijdag 12 augustus 2005 17:24 schreef dady het volgende:
[/quote]
in het begin elke keer als ik ze zag seks (2x in week)
na een tijd zei ze plots dat ze niet woudat het om seksdraaide --> 1xweek
dan begon ze excuses te verzinnen om geen sex te hoeven --> 1xmaand

en het ligt niet aan mijn bedkwaliteiten
pi_29584590
Al een ander? Dat is natuurlijk, ze gooit de oude pas weg als ze een nieuwe heeft.
pi_29589576
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:44 schreef Tkay het volgende:

[..]

Euh hallo? Zij is het die spelletjes heeft zitten spelen. Ik heb haar niet zitten af te stoten, ik heb geweend om haar terug te krijgen,zij negeerde mij.
Het enige afstotende was, toen ze vroeg "als ik u terug wil ga jij me ook nog terug willen" antwoorden dat ik het wel dacht maar er nog over moest nadenken omdat ik vermoedde dat ze gewoon zo deed omdat ik even iets lief zei. wat ook zo was
Euhhhh jij maakte het toch uit????????
En toen je lief deed brak ze in huilen uit en wilde je terug en toen heb jij gezegd ik weet het niet hoor, moet nadenken.

FOUT DUS, ze was in hoge nood en had je nodig, op DAT moment, jij hebt daar niet op gereageerd en ze is weg, eigen schuld, dikke bult, spelletjes spelen is dom...
Ik durf te wedden dat als jij op dat moment onmiddelijk ja had gezegd en haar idd had laten komen bij je je nu gewoon je meisje nog had gehad

En je ziet het verder, huil huil wat players zeggen werkt niet, waarom toch niet, helowwwwwowwwww, player zijn werkt wel, bij domme breazersletjes ja, maar bij normale vrouwen toch echt wat minder...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:08:31 #113
125320 -pinguin-
faster than a speeding ticket
pi_29594035
neem wat afstand
zet haar even uit je hoofd
als die nieuwe vriend van haar echt zo'n klootzak is als jij zegt dan komt zij er vroeg of laat ook achter en zal ze weer aan anderen (aan jou bijv) gaan denken
pi_29598848
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Euhhhh jij maakte het toch uit????????
En toen je lief deed brak ze in huilen uit en wilde je terug en toen heb jij gezegd ik weet het niet hoor, moet nadenken.

FOUT DUS, ze was in hoge nood en had je nodig, op DAT moment, jij hebt daar niet op gereageerd en ze is weg, eigen schuld, dikke bult, spelletjes spelen is dom...
Ik durf te wedden dat als jij op dat moment onmiddelijk ja had gezegd en haar idd had laten komen bij je je nu gewoon je meisje nog had gehad

En je ziet het verder, huil huil wat players zeggen werkt niet, waarom toch niet, helowwwwwowwwww, player zijn werkt wel, bij domme breazersletjes ja, maar bij normale vrouwen toch echt wat minder...
5e keer.
Zij doet al een hele tijd vervelend tegen me en wil niet zeggen wat er is . Ik vraag ernaar, ze wil het niet zeggen. Toen heb ik gezegd dat het misschien beter uit was. ja,daarheb ik nu spijt van, maar anders was het toch niet verandert, en deed ze nog steeds zo tegen me.En wie weet, zat ze danachter mn rug met die kerel te flikflooien terwijl wij nog een relatie hadden.

Ik deed lief. Ik heb zovaak gezegd dat ik haar miste en haar terug wou. Eerst boeit het haar niet. Dan ineens begint ze te wenen. Ik heb gevraagd of ze zich zo ging blijven voelen, ze wist het niet. Ik heb gezegd dat ik haar terug wil,maar bang ben dat ze me enkel terug wilt omdat ik even lief doe.
Ik wou d'r snachts nog sturen, beloof me alsjeblieft dat het gevoel dat je nu hebt blijft, maar heb het niet gedaan.
Het eerste wat k vroeg toen ze online kwam was of ze zich nog zo voelde, ze zei koudweg "buh". Als jij beweert dat ze me dan plots had teruggenomen, dan zou ze dat de volgende dag ook nog willen, want dat heb ik gezzegd, dat ik ze terug wou.

Ik was erbij, jij niet, dus stop met me proberen schuldig te laten voelen, dat doe ik al genoeg.
pi_29602844
ja jammer dat het niet helemaal loopt zoals jij had gedacht en dat ze je nu niet meer wil. Enige wat jij nu kan doen is het accepteren en verder met je eigenleven!
* uno besa para siempre........*
pi_29612529
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 10:56 schreef Tkay het volgende:

Het eerste wat k vroeg toen ze online kwam was of ze zich nog zo voelde, ze zei koudweg "buh". Als jij beweert dat ze me dan plots had teruggenomen, dan zou ze dat de volgende dag ook nog willen, want dat heb ik gezzegd, dat ik ze terug wou.

Ik was erbij, jij niet, dus stop met me proberen schuldig te laten voelen, dat doe ik al genoeg.
Je snapt echt geen bal van vrouwen he???????

Bij veel vrouwen geld dat je op ten duur 1 kans krijgt, 1tje maar, op dat moment heeft ze je echt, maar dan ook echt nodig, ben jij er dan niet dan wordt dat onmiddelijk als een totale afwijzing gezien en dat is presies het moment waarop een 3de kan inspringen, dame is zwak, heeft steun nodig, krijgt dat van een ander en is in rebound, oftewel verliefd....

Speel NOOIT aantrek/afstoot spelletjes als je niet wilt verliezen...
Die spelletjes werken misschien soms goed in de kennis maak fase, maar diezelfde spelletjes zijn funest binnen een relatie, daar wil iemand niet afgestoten/aangetrokken worden, maar wil iemand duidelijkheid over de liefde, bevestiging en al zeker als het om vrouwen gaat.
pi_29615467
Als je echt nog een kans wil maken, zou ik zeggen jankend met de bille bloot op je knieen met een bos rozen bij haar voordeur. (+vliegtuig laten overvliegen met spandoek)

En ach, al lukt het dan niet. Dan weet je genoeg.

Kijk jij zit haar de hele tijd te stengen, man jij wil haar terug en je begint met ruzie zoeken "dat ik het onredelijk vond dat ze me zo behandeld had"
"btw.. het punt van die spullen weggooien enzo.. was gewoon om haar te kwetsen eerlijk gezegd."

Zit haar niet te testen, jij wil haar toch terug. Zit dan niet als een faggot te lullen over dat soort dingen maar ga naar haar toe en zeg wat je voor haar voelt. Hard to get spellen? Zit haar niet te dollen.. Je bent met haar aan het spelen, zij heeft ook emoties. Ga naar haar toe, bel haar en zeg wat je voelt. Wees niet koel, wees voor een goed doel eens in je leven een softe jankerige backstreetboy.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_29622209
erodome, je kan gelijk hebben, maar ik had al genoeg de softie gespeeld en geweend dat ik dr terug wou.

Jean, hetzelfde.

Pech, het is nu voorbij
pi_29624111
dan niet janken je geeft het alleen maar haar op de kop en wilt er niks van leren
pi_29624482
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef addie84 het volgende:
dan niet janken je geeft het alleen maar haar op de kop en wilt er niks van leren
Ik denk dat ik toch heel wat dingen geleerd heb. Wat het juiste is,dat weet ik wel nog niet!
En dat gejank is grotendeels gedaan, haar zien, en haar zien metdie jongen, lijkt me de laatste barriere.
pi_29657480
Haar gisteren op die fuif gezien met haar jongen. De dag&plaats waar we voor het eerst kusten. Fijne 1jaar-viering dus.
In het begin amuseerde ik me wel, toen ik haar zag voelde ik me wel even in de war enz maar het ging over.
maarjah, de fuif werd saai, en ik begon na te denken. Viel allemaal wel meetot ik thuis kwamen naar de tijd keek, en zag dat we exact een jaar geleden op dat exacte moment voor het eerst kusten.
Heb me voor het eerst in m'n leven in slaap geweend, wat ik haar zoveel heb laten doen zei ze altijd. Heb overal spijt van,waarom gaf ze me niet gewoon een 2e kans? Ik zou niet meer geobseddeerd zijn door sex, enkel geobsedeerd van haar. Waarom ben ik toch zo stom geweest?
blah ;/
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:27:28 #122
54787 nweenink
pi_29711572
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:09 schreef Tkay het volgende:
Haar gisteren op die fuif gezien met haar jongen. De dag&plaats waar we voor het eerst kusten. Fijne 1jaar-viering dus.
In het begin amuseerde ik me wel, toen ik haar zag voelde ik me wel even in de war enz maar het ging over.
maarjah, de fuif werd saai, en ik begon na te denken. Viel allemaal wel meetot ik thuis kwamen naar de tijd keek, en zag dat we exact een jaar geleden op dat exacte moment voor het eerst kusten.
Heb me voor het eerst in m'n leven in slaap geweend, wat ik haar zoveel heb laten doen zei ze altijd. Heb overal spijt van,waarom gaf ze me niet gewoon een 2e kans? Ik zou niet meer geobseddeerd zijn door sex, enkel geobsedeerd van haar. Waarom ben ik toch zo stom geweest?
blah ;/
Sjeezus! Ga naar de huisarts en haal een kratje valium, huilie! Get a life!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:34:23 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29711664
Doe even normaal, nween ink.
Een beetje empathisch vermogen is geen overbodige luxe!

Kan me heel goed indenken dat zo'n confrontatie er inhakt, zeker als de datum ook nog zo beladen voor je is.
Stukje bij beetje zal het beter gaan. Nu nog een dooddoener, maar over een tijd zul je dat zelf ook merken, Tkay.
pi_29711695
quote:
[b]

Kan me heel goed indenken dat zo'n confrontatie er inhakt, zeker als de datum ook nog zo beladen voor je is.
ja dat lijkt me ook best confronterend om ze dan te zien ineesn samen hoor!! Ook al weet je t wel, komt het toch best hard aan als je ze dan echt samen ziet.
* uno besa para siempre........*
pi_29713454
welcome to the general knowledge of men.

iedere kerel moet er een keer achter komen:

vrouwen zijn harteloze bitches die het alleen gaat om het moment en eigen belang. ze parasiteren op je totdat ze iets beters denken tegen te komen.

dus; ga altijd vreemd want anders doet zij het wel een keer!
Islam=facisme
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:03:59 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29713572

Wat een domme redenatie, DarkDancer. Om over de +100 generalistaie maar te zwijgen.
pi_29713698
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef nweenink het volgende:

[..]

Sjeezus! Ga naar de huisarts en haal een kratje valium, huilie! Get a life!
Edit: niet lief

Damn wat ben jij een eikel, get a life en rot op..

De confrontatie blijft hard TS, maar net wat CC zegt, tijd heelt alle wonden. Het kosttemij letterlijk een jaar, maar dan ben je er ook echt over heen.

[ Bericht 9% gewijzigd door zwaaibaai op 17-08-2005 11:10:34 (edit: niet lief) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29716142
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef DarkDancer het volgende:
welcome to the general knowledge of men.

iedere kerel moet er een keer achter komen:

vrouwen zijn harteloze bitches die het alleen gaat om het moment en eigen belang. ze parasiteren op je totdat ze iets beters denken tegen te komen.

dus; ga altijd vreemd want anders doet zij het wel een keer!
Ja! zo is het, het zijn allemaal K*T H**REN!
pi_29717294
ach er zijn ook wel leuke vrouwen, moet je alleen goed zoeken.
(binnen de nederlandse dames zit weinig leuks---> duitsland is the place to be)
Islam=facisme
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:37:12 #130
54787 nweenink
pi_29717915
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Edit: niet lief
Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...
En wakker schudden wil dan nog wel eens helpen, hoe bot ook...

Ik ben zelf ook wel eens gedumpt, ook na een paar jaar samenwonen. De opmerking dat het mij ontbreekt aan empatisch vermogen slaat nergens op, dat kun je niet beoordelen na één opmerking van iemand. Erg kortzichtig, maar goed.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:38:32 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29717946
Net zo kortzichtig als jouw 'krat valium'-reactie .

Nuf said, wat mij betreft .
pi_29718078
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef nweenink het volgende:

Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...
En wakker schudden wil dan nog wel eens helpen, hoe bot ook...

Ik ben zelf ook wel eens gedumpt, ook na een paar jaar samenwonen. De opmerking dat het mij ontbreekt aan empatisch vermogen slaat nergens op, dat kun je niet beoordelen na één opmerking van iemand. Erg kortzichtig, maar goed.
nee, wakker schudden heeft meestal het averrechtse affect, daar help je niemand mee. laat die jongen even in zijn 'zelfmedelijden', wat hij meemaakt doet nu eenmaal enorm pijn, hoe je het ook wil draaien of keren.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:04:45 #133
30560 2Mini
Official Logo
pi_29718689
Ik heb precies hetzelfde afgelopen maand meegemaakt.
Bij mij duurde het maar liefst 15 maanden.
Ongeveer dezelfde situatie heb ik meegemaakt.

Wat ik heb gedaan?

Ik heb vrienden die me het een en ander leuk probeert te maken. Zo ben ik wat dingetjes met hun gaan doen, een beetje lachen, een beetje fok!ken etc.

Maar de eerste weken zijn het zwaarst. Zij wilt zero contact met je terwijl je weet dat zij achter de verkeerde persoon is aangelopen. Theoretisch gezien kan je niets doen. Jij wilt natuurlijk het beste voor haar. Dus als zij dat wilt, moet zij dat doen. Het is op dit moment moeilijk om met haar te communiceren. Doe niks. Op dat moment is het het beste, hoe dan ook, ook al klinkt het wreed, te denken dat ze een slet is. Ze wilt alleen maar verschillende jongens en het met iedereen doen.

Maar de kunst is om je je sterk te houden. Niet aan proberen te denken. En hoe doe je dat?
Door je agenda zo druk mogelijk te maken. Ga winkelen, ga poolen, bowlen, naar bobbejaanland, weet ik et, doe maar wat.

Het beste is ook om met andere meisjes om te gaan. Ik weet dat je het niet wilt. Niemand wilt het. Maar dat is toch wel een goeie manier om je hoofd ergens anders te houden.

Ikzelf heb dagenlang lopen slapen, Fok!ken, en een site voor me party lopen maken. Zo vliegt de tijd voorbij en denk je niet meer zo vlug aan haar.
Ook moet je alle dingen, die betrekking op haar heeft, apart ergens wegzetten. Enkel een foto kan je laten, laat dat dan wel ergens waar je niet zo vaak komt. Zoals op de bovenste plank.

Je vrienden kunnen je helpen. En dan zie je pas echt wat voor goeie vrienden je hebt..

Succes
Camera 1... 1!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:09:06 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29718800
Het lijkt me niet echt een aardig meisje als ik zo de verhalen van TKoy eens aan hoor...soort playerette ofzo

Sterkte Tkay, love sucks sometimes!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29718965
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:09 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt me niet echt een aardig meisje als ik zo de verhalen van TKoy eens aan hoor...soort playerette ofzo

Sterkte Tkay, love sucks sometimes!
Hoi!

woensdag 17 augustus 2005 @ 14:18:53 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29719062
Heeejjjj

*zoekt slotjessmiley*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29719432
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Vivi het volgende:
Heeejjjj

*zoekt slotjessmiley*

Die is al zo oud dat hij vol met roest zal zitten.
pi_29723268
Teveel reacties om er specifiek op in te gaan, maar thx aan iedereen.

Het gaat momenteel weer beter met we. Net toen ik in het dorp rondliep voor het eerst ietwat aangetrokken tot een meisje. Ze verbrak oogcontact niet, en dat deed me goed voelen.
Ik denk er nog steeds teveel over na, maar het doet al minder pijn.
Ik probeer me nu op andere meisjes te concentreren, maar dat meisje van vandaag was echt het enige wat me ietwat aanstond. njah zie wel zeker. heb nu herexamens en kan me er niet echt op concentreren, maar ze beginnen pas over 2 weken.
M'n gedachten zijn nu een beetje een mist. Had zoveel andere gedachten maar ze zijn nu allemaal te vaag om neer te schrijven. Doe ik een andere keer wel.
pi_29763185
nja
het is zover
ze deblokt me ineens en vraagt wie dat meisje was de zondag. (gewoon meisje waar ik wat mee praatte)
dom geweest en geantwoord niemand, gewon een vriendin.
voel me nu weer retekut. ze had fototje van haar&dr vriend opstaan. ze zag weer supermooi uit. DAMN ik moet over haar geraken. ik wil haar weer terug
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:18:49 #140
54787 nweenink
pi_29765576
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef Tkay het volgende:
ze deblokt me ineens en vraagt wie dat meisje was de zondag. (gewoon meisje waar ik wat mee praatte)
dom geweest en geantwoord niemand, gewon een vriendin.
voel me nu weer retekut. ze had fototje van haar&dr vriend opstaan. ze zag weer supermooi uit. DAMN ik moet over haar geraken. ik wil haar weer terug
Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.
Mijn ex was boos toen ik haar geen sms-je stuurde toen ze jarig was, en toen was het al ruim een jaar uit. Gevolg was dat ze ineens weer sms-jes naar mij begon te sturen en me weer ging bellen. Ik hoef haar niet terug, zeker niet, dus ik heb sinds kort een nieuw nummer.

Geen actie geeft vaak een reactie... probeer maar!
pi_29769895
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef nweenink het volgende:

[..]

Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.
Mijn ex was boos toen ik haar geen sms-je stuurde toen ze jarig was, en toen was het al ruim een jaar uit. Gevolg was dat ze ineens weer sms-jes naar mij begon te sturen en me weer ging bellen. Ik hoef haar niet terug, zeker niet, dus ik heb sinds kort een nieuw nummer.

Geen actie geeft vaak een reactie... probeer maar!
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.
Iets wat me echter opviel is dat ik vooral moest denken aan hoe mooi ze was. Raar
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:23:38 #142
54787 nweenink
pi_29773945
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef Tkay het volgende:
[..]
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.
Iets wat me echter opviel is dat ik vooral moest denken aan hoe mooi ze was. Raar
Nee, eigenlijk niet. Het proces begint een beetje te komen bij je. Je moet emotioneel én fysiek van haar loskomen. En je denkt nu 'hoe mooi ze was', dus je gaat de fysieke fase in. Emotioneel duurt het vaak langer om los te komen, maar het helpt wel om vooral veel dingen te gaan doen. Gaan sporten, de kroeg in, andere mensen leren kennen. Niet thuis gaan zitten en piekeren, maar vooral veel doen! Kost moeite, maar het is het waard!

Wat mij heel erg geholpen heeft: op vakantie gaan! Even helemaal los van alles en iedereen en wat mensen leren kennen. En toen ik na drie weken rondtrekken met rugzak en tent terugkwam in Nederland was zij bijna een vreemde voor me, heel gek. We hebben daarna nog een tijd bij elkaar gewoond, zelfs nog een paar keer sex gehad, maar het gevoel was weg. Ze had in die tijd ook al weer iets met haar ex. Aan haar was te merken dat ze de emotionele band heel erg wilde vasthouden, ze wilde me als 'goede vriend' houden. Dus: wel de lusten, maar als het haar niet uitkomt... Daar had ik dus mooi geen zin in, en hoe meer afstand ik nam (op uitdagingen en verleiding niet ingaan) hoe feller ze het ging proberen. Ik heb 'r wel lekker laten kruipen! Misschien gemeen, maar zij heeft me flink belazerd, en mijn wraak smaakte best lekker zoet.

Overigens: mijn leventje is nu een stuk leuker. Een hoop nieuwe mensen leren kennen daarna, en ik zit lekker in m'n vel. Ben verhuisd en zag haar laatst nog een keertje. Hoofdje naar beneden, chagerijnig, futloos... Ze had het goed kunnen hebben, maar ja, eigen schuld. Ik ben er sterker uitgekomen, en dat gaat jou ook lukken als je maar durft en doet en niet gaan zitten kniezen in zelfmedelijden. ACT!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt jongen. Sterkte en succes!

PS. Ik reageerde in een van mijn vorige posts redelijk bot en direct om je wakker te schudden. Hopelijk schud ik je nogmaals wakker. Life is what you make it!
pi_29774008
Ja ik merk steeds meer dat hoe meer afstand je houdt van vrouwen hoe meer interesse ze lijken te hebben.
Als je er als een dom hondje achteraan blijft lopen dan word je alleen maar gekwetst, maar als je nooit tijd hebt en je gaat verder met je eigen leventje dan ben je ineens veel aantrekkelijker lijkt het wel.
Theo maasen: "Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Op zich gaan vrouwen wel voor mysterie etc.
M'n signature, wat doe je :{
pi_29775049
Theo maasen: Xharlotte: 'Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Verder geen commentaar, ik wil die arme jongen niet krenken...
pi_29775199
Als die geen commentaar zou willen opende die geen topic op FoK, da's vragen om gezeik
pi_29778810
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:34 schreef Viper_74 het volgende:
Als die geen commentaar zou willen opende die geen topic op FoK, da's vragen om gezeik
Sterk staaltje miscommunicatie denk ik, maar ik zie nu hoe je het geinterpreteerd hebt (mijn fout dus); ik bedoelde dat ik zelf geen commentaar/advies op/voor TS had, maar het eens was met jouw opmerking
pi_29779323
nja, ik ga natuurlijk akkoord met alle commentaar.
Ik wist/weet goed genoeg dat erachter aan hollen haar enkel macht geeft, maar ik kon mezelf niet tegenhouden toen het pas uit was etc, ben ik heel melig gaan doen bij haar. Nu doe ik alsof het me niet meer boeit(al doet het dat wel;)).
En net gelijk jou nweenink zou ik haar graag terug zien kruipen. Ik zou haar niet terugnemen, allesinds niet voor een serieuze relatie.
Momenteel zou ik liefst een ander meisje leren kennen, dan ben ik d'r zo vergeten. (Of flirten alleen al)
Nja kzie wel
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:01:28 #148
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29779402
In TS's huidige situatie zou ik me afvragen of ik iemand als haar, die blijkbaar al dan niet terecht, switchte naar een ander, zou toestaan me zo zwak te laten voelen. En of ik dan ook nog met zo'n persoon iets zou willen. IK zou NEE, zeggen... Maar ja, ik ben dan ook al eeuwen vrijgezel.

Dusse, negeren. Beter voor je, ongeacht wat je nu precies wil
pi_29779515
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
In TS's huidige situatie zou ik me afvragen of ik iemand als haar, die blijkbaar al dan niet terecht, switchte naar een ander, zou toestaan me zo zwak te laten voelen. En of ik dan ook nog met zo'n persoon iets zou willen. IK zou NEE, zeggen... Maar ja, ik ben dan ook al eeuwen vrijgezel.

Dusse, negeren. Beter voor je, ongeacht wat je nu precies wil
Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echt . Nja, ik negeer d'r niet volledig, en zal ook geen gesprek beginnen, of interesse in haar tonen, ik laat haar gewoon merken dat ik over d'r ben en dat ik met andere meisjes bezig ben,als ze met me praat.
Goed genoeg hoop ik?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:07:46 #150
30560 2Mini
Official Logo
pi_29779620
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef Tkay het volgende:

[..]

Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echt . Nja, ik negeer d'r niet volledig, en zal ook geen gesprek beginnen, of interesse in haar tonen, ik laat haar gewoon merken dat ik over d'r ben en dat ik met andere meisjes bezig ben,als ze met me praat.
Goed genoeg hoop ik?
Jongen, je begint echt desperred te worden. Ga uit, ga andere meisjes zoeken. Leef.
Camera 1... 1!
pi_29779643
Tja praten is altijd makkelijker dan doen, zo moet ik nog gaan sporten waar ik het al jaren over heb maar doen

maar da's offtopic

Sta nu zelf ook met een half been in een relatie, zo leuk hoe je nooit je eigen advies zelf opvolgt
pi_29779692
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef Viper_74 het volgende:
Sta nu zelf ook met een half been in een relatie, zo leuk hoe je nooit je eigen advies zelf opvolgt

zo waar,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:48:51 #153
54787 nweenink
pi_29794511
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef Xharlotte het volgende:
Theo maasen: Xharlotte: 'Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Hey Xharlotte... ik ben ook onbereikbaar...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:08:01 #154
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29801272
het meisje is diep gekwetst omdat jij haar niet terug wilde toen ze daar naar vroeg, dus nu doet ze alsof (omdat jij haar gekwetst hebt) ze niks meer om jou geeft. OF misschien heeft ze een ziekte waardoor ze de ene dag jou geweldig vindt en de andere dag jou echt kan haten....maar dat zal wel niet. Geef het wat tijd en als je haar over een tijdje nog heel erg mist neem dan nog es contact op met haar.
fijn!
pi_29802362
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef suus21 het volgende:
het meisje is diep gekwetst omdat jij haar niet terug wilde toen ze daar naar vroeg, dus nu doet ze alsof (omdat jij haar gekwetst hebt) ze niks meer om jou geeft. OF misschien heeft ze een ziekte waardoor ze de ene dag jou geweldig vindt en de andere dag jou echt kan haten....maar dat zal wel niet. Geef het wat tijd en als je haar over een tijdje nog heel erg mist neem dan nog es contact op met haar.
ze voelde zich niet diep gekwetst omdat ik haar toen niet meteen terug wilde. Ze voelde zich diep gekwetst omdat ik zei dat ik het niet meer leuk met haar vond, en om de zovele andere redenen.
Ik weet momenteel niet hoe ik tegen d'r moet doen om op toekomstzich misschien ooit nog iets te hebben (aangezien ik nu pas inzie wat ik verkeerd deed enz, dat bepaalde dingen gewoon niet klopte voor een echte relatie).
ALS ik nog eens een langere relatie wil tenminste.
Als ik wat zielig doe en zeg dat ik haar mis kom ik als een watje over en wilt ze me zowiezo niet terug. Maar volgens jou redenering gaat ze me gewoon meer kloten als ik doe alsof het mij niet interesseert?
Dillemma's hoor
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:48:15 #156
54787 nweenink
pi_29816733
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Tkay het volgende:
[..]
Ik weet momenteel niet hoe ik tegen d'r moet doen om op toekomstzich misschien ooit nog iets te hebben (aangezien ik nu pas inzie wat ik verkeerd deed enz, dat bepaalde dingen gewoon niet klopte voor een echte relatie).
Je deed niks verkeerd, tenminste als je dingen vanuit je gevoel deed. Je hebt gezegd dat het niet meer zo leuk was, en dat is een signaal uit je gevoel. Wat dat betreft ben je eerlijk geweest tegen haar én tegen jezelf! En dat is goed. Iets vanuit je gevoel doen is altijd goed, ook al is de consequentie dat je je er nu niet lekker bij voelt. Je bent er wijzer door geworden en gegroeid. Hou dat vast, en kijk om je heen. De wereld is best mooi als je er oog voor hebt.
quote:
Als ik wat zielig doe en zeg dat ik haar mis kom ik als een watje over en wilt ze me zowiezo niet terug. Maar volgens jou redenering gaat ze me gewoon meer kloten als ik doe alsof het mij niet interesseert?
Als ze nog iets voor je voelt dan zal ze proberen je aandacht te trekken. En hoe sterker je haar afwijst (voor jezelf kiest), hoe irritanter ze zal worden. Neem een ander telefoonnummer, vermijd het contact en kies voor jezelf. Uiteindelijk kom je ook over haar heen, en vind je iemand die je neemt zoals je bent, met je buien, met je foutjes, met je eigenaardigheden, je verdriet en met je humor. Let maar op!
Sterkte, en hou je haaks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')