Edit: niet liefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef nweenink het volgende:
[..]
Sjeezus! Ga naar de huisarts en haal een kratje valium, huilie! Get a life!
Ja! zo is het, het zijn allemaal K*T H**REN!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef DarkDancer het volgende:
welcome to the general knowledge of men.
iedere kerel moet er een keer achter komen:
vrouwen zijn harteloze bitches die het alleen gaat om het moment en eigen belang. ze parasiteren op je totdat ze iets beters denken tegen te komen.
dus; ga altijd vreemd want anders doet zij het wel een keer!
Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...quote:
nee, wakker schudden heeft meestal het averrechtse affect, daar help je niemand mee. laat die jongen even in zijn 'zelfmedelijden', wat hij meemaakt doet nu eenmaal enorm pijn, hoe je het ook wil draaien of keren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef nweenink het volgende:
Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...
En wakker schudden wil dan nog wel eens helpen, hoe bot ook...![]()
Ik ben zelf ook wel eens gedumpt, ook na een paar jaar samenwonen. De opmerking dat het mij ontbreekt aan empatisch vermogen slaat nergens op, dat kun je niet beoordelen na één opmerking van iemand. Erg kortzichtig, maar goed.
Hoi!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:09 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt me niet echt een aardig meisje als ik zo de verhalen van TKoy eens aan hoor...soort playerette ofzo
Sterkte Tkay, love sucks sometimes!
Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef Tkay het volgende:
ze deblokt me ineens en vraagt wie dat meisje was de zondag. (gewoon meisje waar ik wat mee praatte)
dom geweest en geantwoord niemand, gewon een vriendin.
voel me nu weer retekut. ze had fototje van haar&dr vriend opstaan. ze zag weer supermooi uit. DAMN ik moet over haar geraken. ik wil haar weer terug
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef nweenink het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.
Mijn ex was boos toen ik haar geen sms-je stuurde toen ze jarig was, en toen was het al ruim een jaar uit. Gevolg was dat ze ineens weer sms-jes naar mij begon te sturen en me weer ging bellen. Ik hoef haar niet terug, zeker niet, dus ik heb sinds kort een nieuw nummer.![]()
Geen actie geeft vaak een reactie... probeer maar!
Nee, eigenlijk niet. Het proces begint een beetje te komen bij je. Je moet emotioneel én fysiek van haar loskomen. En je denkt nu 'hoe mooi ze was', dus je gaat de fysieke fase in. Emotioneel duurt het vaak langer om los te komen, maar het helpt wel om vooral veel dingen te gaan doen. Gaan sporten, de kroeg in, andere mensen leren kennen. Niet thuis gaan zitten en piekeren, maar vooral veel doen! Kost moeite, maar het is het waard!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef Tkay het volgende:
[..]
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.
Iets wat me echter opviel is dat ik vooral moest denken aan hoe mooi ze was. Raar
Sterk staaltje miscommunicatie denk ik, maar ik zie nu hoe je het geinterpreteerd hebt (mijn fout dus); ik bedoelde dat ik zelf geen commentaar/advies op/voor TS had, maar het eens was met jouw opmerkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:34 schreef Viper_74 het volgende:
Als die geen commentaar zou willen opende die geen topic op FoK, da's vragen om gezeik
Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
In TS's huidige situatie zou ik me afvragen of ik iemand als haar, die blijkbaar al dan niet terecht, switchte naar een ander, zou toestaan me zo zwak te laten voelen. En of ik dan ook nog met zo'n persoon iets zou willen. IK zou NEE, zeggen... Maar ja, ik ben dan ook al eeuwen vrijgezel.
Dusse, negeren. Beter voor je, ongeacht wat je nu precies wil
Jongen, je begint echt desperred te worden. Ga uit, ga andere meisjes zoeken. Leef.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef Tkay het volgende:
[..]
Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echt. Nja, ik negeer d'r niet volledig, en zal ook geen gesprek beginnen, of interesse in haar tonen, ik laat haar gewoon merken dat ik over d'r ben en dat ik met andere meisjes bezig ben,als ze met me praat.
Goed genoeg hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |