abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:03:59 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29713572

Wat een domme redenatie, DarkDancer. Om over de +100 generalistaie maar te zwijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29713698
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef nweenink het volgende:

[..]

Sjeezus! Ga naar de huisarts en haal een kratje valium, huilie! Get a life!
Edit: niet lief

Damn wat ben jij een eikel, get a life en rot op..

De confrontatie blijft hard TS, maar net wat CC zegt, tijd heelt alle wonden. Het kosttemij letterlijk een jaar, maar dan ben je er ook echt over heen.

[ Bericht 9% gewijzigd door zwaaibaai op 17-08-2005 11:10:34 (edit: niet lief) ]
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29716142
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef DarkDancer het volgende:
welcome to the general knowledge of men.

iedere kerel moet er een keer achter komen:

vrouwen zijn harteloze bitches die het alleen gaat om het moment en eigen belang. ze parasiteren op je totdat ze iets beters denken tegen te komen.

dus; ga altijd vreemd want anders doet zij het wel een keer!
Ja! zo is het, het zijn allemaal K*T H**REN!
pi_29717294
ach er zijn ook wel leuke vrouwen, moet je alleen goed zoeken.
(binnen de nederlandse dames zit weinig leuks---> duitsland is the place to be)
Islam=facisme
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:37:12 #130
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29717915
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:09 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Edit: niet lief
Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...
En wakker schudden wil dan nog wel eens helpen, hoe bot ook...

Ik ben zelf ook wel eens gedumpt, ook na een paar jaar samenwonen. De opmerking dat het mij ontbreekt aan empatisch vermogen slaat nergens op, dat kun je niet beoordelen na één opmerking van iemand. Erg kortzichtig, maar goed.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:38:32 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29717946
Net zo kortzichtig als jouw 'krat valium'-reactie .

Nuf said, wat mij betreft .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29718078
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef nweenink het volgende:

Nee, klopt, maar topicstarter verdrinkt wel heel erg in een chronisch gevoel van zelfmedelijden...
En wakker schudden wil dan nog wel eens helpen, hoe bot ook...

Ik ben zelf ook wel eens gedumpt, ook na een paar jaar samenwonen. De opmerking dat het mij ontbreekt aan empatisch vermogen slaat nergens op, dat kun je niet beoordelen na één opmerking van iemand. Erg kortzichtig, maar goed.
nee, wakker schudden heeft meestal het averrechtse affect, daar help je niemand mee. laat die jongen even in zijn 'zelfmedelijden', wat hij meemaakt doet nu eenmaal enorm pijn, hoe je het ook wil draaien of keren.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:04:45 #133
30560 2Mini
Official Logo
pi_29718689
Ik heb precies hetzelfde afgelopen maand meegemaakt.
Bij mij duurde het maar liefst 15 maanden.
Ongeveer dezelfde situatie heb ik meegemaakt.

Wat ik heb gedaan?

Ik heb vrienden die me het een en ander leuk probeert te maken. Zo ben ik wat dingetjes met hun gaan doen, een beetje lachen, een beetje fok!ken etc.

Maar de eerste weken zijn het zwaarst. Zij wilt zero contact met je terwijl je weet dat zij achter de verkeerde persoon is aangelopen. Theoretisch gezien kan je niets doen. Jij wilt natuurlijk het beste voor haar. Dus als zij dat wilt, moet zij dat doen. Het is op dit moment moeilijk om met haar te communiceren. Doe niks. Op dat moment is het het beste, hoe dan ook, ook al klinkt het wreed, te denken dat ze een slet is. Ze wilt alleen maar verschillende jongens en het met iedereen doen.

Maar de kunst is om je je sterk te houden. Niet aan proberen te denken. En hoe doe je dat?
Door je agenda zo druk mogelijk te maken. Ga winkelen, ga poolen, bowlen, naar bobbejaanland, weet ik et, doe maar wat.

Het beste is ook om met andere meisjes om te gaan. Ik weet dat je het niet wilt. Niemand wilt het. Maar dat is toch wel een goeie manier om je hoofd ergens anders te houden.

Ikzelf heb dagenlang lopen slapen, Fok!ken, en een site voor me party lopen maken. Zo vliegt de tijd voorbij en denk je niet meer zo vlug aan haar.
Ook moet je alle dingen, die betrekking op haar heeft, apart ergens wegzetten. Enkel een foto kan je laten, laat dat dan wel ergens waar je niet zo vaak komt. Zoals op de bovenste plank.

Je vrienden kunnen je helpen. En dan zie je pas echt wat voor goeie vrienden je hebt..

Succes
Camera 1... 1!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:09:06 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29718800
Het lijkt me niet echt een aardig meisje als ik zo de verhalen van TKoy eens aan hoor...soort playerette ofzo

Sterkte Tkay, love sucks sometimes!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29718965
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:09 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt me niet echt een aardig meisje als ik zo de verhalen van TKoy eens aan hoor...soort playerette ofzo

Sterkte Tkay, love sucks sometimes!
Hoi!

woensdag 17 augustus 2005 @ 14:18:53 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29719062
Heeejjjj

*zoekt slotjessmiley*
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29719432
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef Vivi het volgende:
Heeejjjj

*zoekt slotjessmiley*

Die is al zo oud dat hij vol met roest zal zitten.
pi_29723268
Teveel reacties om er specifiek op in te gaan, maar thx aan iedereen.

Het gaat momenteel weer beter met we. Net toen ik in het dorp rondliep voor het eerst ietwat aangetrokken tot een meisje. Ze verbrak oogcontact niet, en dat deed me goed voelen.
Ik denk er nog steeds teveel over na, maar het doet al minder pijn.
Ik probeer me nu op andere meisjes te concentreren, maar dat meisje van vandaag was echt het enige wat me ietwat aanstond. njah zie wel zeker. heb nu herexamens en kan me er niet echt op concentreren, maar ze beginnen pas over 2 weken.
M'n gedachten zijn nu een beetje een mist. Had zoveel andere gedachten maar ze zijn nu allemaal te vaag om neer te schrijven. Doe ik een andere keer wel.
pi_29763185
nja
het is zover
ze deblokt me ineens en vraagt wie dat meisje was de zondag. (gewoon meisje waar ik wat mee praatte)
dom geweest en geantwoord niemand, gewon een vriendin.
voel me nu weer retekut. ze had fototje van haar&dr vriend opstaan. ze zag weer supermooi uit. DAMN ik moet over haar geraken. ik wil haar weer terug
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:18:49 #140
54787 nweenink
pi_29765576
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef Tkay het volgende:
ze deblokt me ineens en vraagt wie dat meisje was de zondag. (gewoon meisje waar ik wat mee praatte)
dom geweest en geantwoord niemand, gewon een vriendin.
voel me nu weer retekut. ze had fototje van haar&dr vriend opstaan. ze zag weer supermooi uit. DAMN ik moet over haar geraken. ik wil haar weer terug
Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.
Mijn ex was boos toen ik haar geen sms-je stuurde toen ze jarig was, en toen was het al ruim een jaar uit. Gevolg was dat ze ineens weer sms-jes naar mij begon te sturen en me weer ging bellen. Ik hoef haar niet terug, zeker niet, dus ik heb sinds kort een nieuw nummer.

Geen actie geeft vaak een reactie... probeer maar!
pi_29769895
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:18 schreef nweenink het volgende:

[..]

Dat moet je juist niet doen, haar terug willen. Negeren is beter. Vrouwen willen graag aandacht, en als je haar aandacht geeft dan vindt ze dat alleen maar makkelijk. Negeren dus, daar kunnen ze niet tegen. Dus: block haar op MSN, en ga verder niet op SMS-jes enzo in.
Mijn ex was boos toen ik haar geen sms-je stuurde toen ze jarig was, en toen was het al ruim een jaar uit. Gevolg was dat ze ineens weer sms-jes naar mij begon te sturen en me weer ging bellen. Ik hoef haar niet terug, zeker niet, dus ik heb sinds kort een nieuw nummer.

Geen actie geeft vaak een reactie... probeer maar!
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.
Iets wat me echter opviel is dat ik vooral moest denken aan hoe mooi ze was. Raar
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:23:38 #142
54787 nweenink
pi_29773945
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:18 schreef Tkay het volgende:
[..]
Zodra ik zag dat ze iets zei dacht ik van: "Blok, verwijder". Mn verstand zei negeer, mn hart wou met d'r praten. Mezelf een beetje wijsmaken dat we gewoon vrienden zijn. Deze avond filmpje gaan kijken, om de zoveel tijd moest ik even aan haar denken.
Iets wat me echter opviel is dat ik vooral moest denken aan hoe mooi ze was. Raar
Nee, eigenlijk niet. Het proces begint een beetje te komen bij je. Je moet emotioneel én fysiek van haar loskomen. En je denkt nu 'hoe mooi ze was', dus je gaat de fysieke fase in. Emotioneel duurt het vaak langer om los te komen, maar het helpt wel om vooral veel dingen te gaan doen. Gaan sporten, de kroeg in, andere mensen leren kennen. Niet thuis gaan zitten en piekeren, maar vooral veel doen! Kost moeite, maar het is het waard!

Wat mij heel erg geholpen heeft: op vakantie gaan! Even helemaal los van alles en iedereen en wat mensen leren kennen. En toen ik na drie weken rondtrekken met rugzak en tent terugkwam in Nederland was zij bijna een vreemde voor me, heel gek. We hebben daarna nog een tijd bij elkaar gewoond, zelfs nog een paar keer sex gehad, maar het gevoel was weg. Ze had in die tijd ook al weer iets met haar ex. Aan haar was te merken dat ze de emotionele band heel erg wilde vasthouden, ze wilde me als 'goede vriend' houden. Dus: wel de lusten, maar als het haar niet uitkomt... Daar had ik dus mooi geen zin in, en hoe meer afstand ik nam (op uitdagingen en verleiding niet ingaan) hoe feller ze het ging proberen. Ik heb 'r wel lekker laten kruipen! Misschien gemeen, maar zij heeft me flink belazerd, en mijn wraak smaakte best lekker zoet.

Overigens: mijn leventje is nu een stuk leuker. Een hoop nieuwe mensen leren kennen daarna, en ik zit lekker in m'n vel. Ben verhuisd en zag haar laatst nog een keertje. Hoofdje naar beneden, chagerijnig, futloos... Ze had het goed kunnen hebben, maar ja, eigen schuld. Ik ben er sterker uitgekomen, en dat gaat jou ook lukken als je maar durft en doet en niet gaan zitten kniezen in zelfmedelijden. ACT!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt jongen. Sterkte en succes!

PS. Ik reageerde in een van mijn vorige posts redelijk bot en direct om je wakker te schudden. Hopelijk schud ik je nogmaals wakker. Life is what you make it!
pi_29774008
Ja ik merk steeds meer dat hoe meer afstand je houdt van vrouwen hoe meer interesse ze lijken te hebben.
Als je er als een dom hondje achteraan blijft lopen dan word je alleen maar gekwetst, maar als je nooit tijd hebt en je gaat verder met je eigen leventje dan ben je ineens veel aantrekkelijker lijkt het wel.
Theo maasen: "Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Op zich gaan vrouwen wel voor mysterie etc.
M'n signature, wat doe je :{
pi_29775049
Theo maasen: Xharlotte: 'Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Verder geen commentaar, ik wil die arme jongen niet krenken...
pi_29775199
Als die geen commentaar zou willen opende die geen topic op FoK, da's vragen om gezeik
M'n signature, wat doe je :{
pi_29778810
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:34 schreef Viper_74 het volgende:
Als die geen commentaar zou willen opende die geen topic op FoK, da's vragen om gezeik
Sterk staaltje miscommunicatie denk ik, maar ik zie nu hoe je het geinterpreteerd hebt (mijn fout dus); ik bedoelde dat ik zelf geen commentaar/advies op/voor TS had, maar het eens was met jouw opmerking
pi_29779323
nja, ik ga natuurlijk akkoord met alle commentaar.
Ik wist/weet goed genoeg dat erachter aan hollen haar enkel macht geeft, maar ik kon mezelf niet tegenhouden toen het pas uit was etc, ben ik heel melig gaan doen bij haar. Nu doe ik alsof het me niet meer boeit(al doet het dat wel;)).
En net gelijk jou nweenink zou ik haar graag terug zien kruipen. Ik zou haar niet terugnemen, allesinds niet voor een serieuze relatie.
Momenteel zou ik liefst een ander meisje leren kennen, dan ben ik d'r zo vergeten. (Of flirten alleen al)
Nja kzie wel
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:01:28 #148
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_29779402
In TS's huidige situatie zou ik me afvragen of ik iemand als haar, die blijkbaar al dan niet terecht, switchte naar een ander, zou toestaan me zo zwak te laten voelen. En of ik dan ook nog met zo'n persoon iets zou willen. IK zou NEE, zeggen... Maar ja, ik ben dan ook al eeuwen vrijgezel.

Dusse, negeren. Beter voor je, ongeacht wat je nu precies wil
pi_29779515
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:01 schreef EviL_AleX het volgende:
In TS's huidige situatie zou ik me afvragen of ik iemand als haar, die blijkbaar al dan niet terecht, switchte naar een ander, zou toestaan me zo zwak te laten voelen. En of ik dan ook nog met zo'n persoon iets zou willen. IK zou NEE, zeggen... Maar ja, ik ben dan ook al eeuwen vrijgezel.

Dusse, negeren. Beter voor je, ongeacht wat je nu precies wil
Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echt . Nja, ik negeer d'r niet volledig, en zal ook geen gesprek beginnen, of interesse in haar tonen, ik laat haar gewoon merken dat ik over d'r ben en dat ik met andere meisjes bezig ben,als ze met me praat.
Goed genoeg hoop ik?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:07:46 #150
30560 2Mini
Official Logo
pi_29779620
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef Tkay het volgende:

[..]

Dat is precies de commentaar die ik zou geven op dit soort topic, maar het is echt een heel stuk moeilijker in het echt . Nja, ik negeer d'r niet volledig, en zal ook geen gesprek beginnen, of interesse in haar tonen, ik laat haar gewoon merken dat ik over d'r ben en dat ik met andere meisjes bezig ben,als ze met me praat.
Goed genoeg hoop ik?
Jongen, je begint echt desperred te worden. Ga uit, ga andere meisjes zoeken. Leef.
Camera 1... 1!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')