Uit je OP:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:30 schreef Tkay het volgende:
Ik romantiseer mn relatie helemaal niet, weet je wat, eigenlijk trok het nergens op, dat weet ik zelf ook. Ik deed het voornamenlijk voor de seks, leek me toen. Dat dacht ik altijd van mezelf. Ik deed lieve dingen voor haar, om er zeker van te zijn die avond een lekkere stoeipartij te hebben.
Als ze niet wou, dan werd ik min of meer boos.
Even voor ik zei dat ik het niet meer leuk vond bij haar, ben ik min of meer boos geweest omdat ze haar regels had, en ik er niet tegen kon dat die er alwéér waren, omdat we in die periode tussen haar regels misschien 1x seks hadden.
.. ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:07 schreef Tkay het volgende:
..
Via haar broer ben ik eergisteren te weten gekomen dat ze een andere jongen heeft (msn gesprekken doorgestuurd). Ik heb altijd het gevoel gehad dat die kerel achter haar aanzat, maar haar argument was altijd dat hij zelf een vriendin had en dat dat niet kon.
Tijdens die week bij haar tante is ze dus naar die jongen gedaan en hebben ze gestoeid, ook dingen op seks gebied, gewoon niet "het". Die jongen heeft nog altijd datzelfde meisje. Ik denk dat hij mijn ex gewoon gebruikt voor seks. Ik heb mn ex gebeld erover, maar ze blijft het ontkennen en
zegt dat ze niets met die kerel heeft (gelijk ik zei, ik heb het bewijs zwart op wit. Die jongen is nu waar "sjattie", waar ze "voor altijd van zal houden", gelijk ze even geleden tegen mij zei.) Ik heb haar ook gesmeekt te wachten met seks tot die jongen het heeft uitgemaakt met zn vriendin, omdat ze eerder al gebruikt is voor seks, en ik niet wil dat dat haar nog eens overkomt.
Nou lekkere ervaringen met mannen heeft dat meisje..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:49 schreef Tkay het volgende:
Met die kerel wat haar gebruikte voor seks zweerde dat hij van dr hield en maakte het de dag nadat ze seks hadden uit.
Een andere kerel dwong haar om te pijpen.
Ik snap dat als je twee verliefde mensen bij elkaar zet ze (vooral in het begin van de relatie) het liefst nergens over nadenken en gelijk gaan sexen. Maar in één van je vorige posts stond dat je lieve dingen voor haar deed om toch maar geneukt te worden. En als zij dat niet wou op dat moment jij daar boos om werd. Dat klinkt toch wel als iemand gebruiken in mijn oren.quote:En je moet mijn berichten niet zo zwart-wit interpreteren, het is niet alsof ik er NIETS om gaf. Ik kon thuis zitten, en aan haar denken, denken dat ik haar wil vasthouden en knuffelen,maar als ze er dan uiteindelijk was, en we lagen in bed, dan had ik daar geen interesse meer voor, dan wou ik liever sex..
Nja die ervaringen. Daar heb ik genoeg over gepiekerd, dat vond ik ook super erg, misschien een teken dat ik toch om d'r gaf?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:03 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou lekkere ervaringen met mannen heeft dat meisje..
[..]
Ik snap dat als je twee verliefde mensen bij elkaar zet ze (vooral in het begin van de relatie) het liefst nergens over nadenken en gelijk gaan sexen. Maar in één van je vorige posts stond dat je lieve dingen voor haar deed om toch maar geneukt te worden. En als zij dat niet wou op dat moment jij daar boos om werd. Dat klinkt toch wel als iemand gebruiken in mijn oren.
Als jij haar alleen maar leuk hebt gevonden voor de sex en het knuffelen en het vasthouden dan hield je niet van haar maar hield je van het hebben van een relatie.
nja , ik denk dat ik zoiets zoek. een geile vriendinquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik dwing m'n vriendin ook altijd om te pijpen en dat kreng vindt het nog fijn ook.
Op dit moment heb je een hekel aan alle gevoelens, dan onverschillig, dan weemoedig, dan verdrietig, dan kwaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Tkay het volgende:
[..]
Sorry, ik snap je reactie niet 100%.
Zeg je dat ik het ga missen om d'r vast te houden enzo? Of het gemis van de gevoelens die ik nu heb, verdrietigheid, haat,... Want dat snap ik niet waarom ik datz ou missen
Daar ben ik nog steeds niet aan uit, hoe ik nu haar laat merken dati k beter ben dan die andere, en ik zou niet weten op welke vlakken, maarja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:21 schreef Panthera1984 het volgende:
wat RM-rf zegt is helemaal waar,. als je jezelf bent, en laat zien op welke punten jij juist beter bent dan ' die ander' en je onafhankelijkheid laat zien, ben je veel aantrekkelijker (prooi) dan las je smeekt en belt, en smsed.
Ja, je bent ontzettend zielig! Heb vooral medelijden met jezelf, dan wordt het zeker niks. Je kunt een voorbeeld aan je ex nemen, die gaat tenminste door met haar leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:30 schreef Tkay het volgende:
[..]
Dus eigenlijk, zoals ik altijd al heb willen denken, betekent liefde geen bal? Is het gewoon een gevoel dat kan gaan en verdwijnen, en kan opgeroepen worden op een bepaalde manier.
[..]
Gelijk ik mn post edite, wil ik wel, maar hoe zielig 'k nu ben zal dat heus niet lukken
Je had de rest ook moeten lezen, dan snapte je het welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:02 schreef nweenink het volgende:
[..]
Ja, je bent ontzettend zielig! Heb vooral medelijden met jezelf, dan wordt het zeker niks. Je kunt een voorbeeld aan je ex nemen, die gaat tenminste door met haar leven.![]()
Wil je ruilen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik dwing m'n vriendin ook altijd om te pijpen en dat kreng vindt het nog fijn ook.
bah.ben nu thuis van werk, en voel me weer kut.blijf alles herhalen, wat me eerder vandaag beterdeed voelen, maar het helpt niet meer, ik denk dat ik gewon meer om haar gafdan ik d8/wou toegeven.. ik wil ze nu gewoon bij me hebben en vasthouden..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef Tkay het volgende:
Hmm.
Nu zegt een vriend ineens tegen me, dat ze altijd bij hem kwam zeggen dat ze zoveel van me hield, en als er een probleem was, vroeg ze hele tijd van denkt ge dat hij nog altijd van me houd?, en die vriend kan het ook niet snappen dat ze nu al een ander heeft, hij dacht dat ze écht van me hield.
(weliswaar voor het uit was)
nu weet ik het even weer niet meer en wil ik weer de melige kant op leunen.. grrr
Vergeet haar. Doe dit jezelf niet aan. Ze heeft duidelijk voor een ander gekozen, probeer ermee te leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:27 schreef Tkay het volgende:
wat moet ik toch doen.. ik wil haar zo graag nu zeggen dat ik nog altijd van dr hou, en dat ze moet inzien dat ze mij moet kiezen boven die kerel, ookal heeft ze ermee gekust en wat nog.. ik weet niet wat ik moet doen, of ik lief voorhaar moet doen, gelijk ik momenteel wil,of koel doen.......
nja moet je ook niet doen eh ^^ ?quote:Ik weet dat je dan als jongen niet hoort zielig te gaan doen en bij haar te gaan janken, maar huilhuil
Op momenten voel ik me superzeker, en ben ik klaar om door te gaan, maar dan voel ik me weer ineens slecht en moet ik aan haar denken en hoe ze me dat toch kan aandoen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:36 schreef roepdeman het volgende:
Proberen...proberen...proberen...
Ik neem aan dat je haar nog altijd probeert te benaderen?? Ook lees ik dat haar broer je wel OK vindt...gebruik dat dan in jouw voordeel :S???
Om op mijn eerste zin terug te komen als ze niks van je toenaderingen moet doe dan een grote stap terug en doe alsof je haar niet moet. Praat ondertussen wel met haar broer hij is op dit moment je dichtsbijzijnde link tot haar.
Meer kan ik je niet adviseren behalve dat je niet desperate moet gaan doen Get yourself together.
Peace out
Dat ze de spullen nog niet weg heeft kunnen gooien, daar zou ik maar niet te veel waarde aan hechten. Hoe je het ook went of keert, een wat langere relatie maakt altijd een deel van je leven uit. Dat zijn spullen om in een doos te zetten en er over langere tijd weer eens naar te kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:46 schreef Tkay het volgende:
[..]
Op momenten voel ik me superzeker, en ben ik klaar om door te gaan, maar dan voel ik me weer ineens slecht en moet ik aan haar denken en hoe ze me dat toch kan aandoen.
Heb gisteren gevraagd wat ik met de spulletjes die ik van dr heb gekregen moest doen.wegflikkeren of of zij ze nog wou, en wat ze met de mijn gedaan had. nja zei ze gewoon dat als ik ze niet meer moest hebben ik ze maar moest weggooien,en dat ze niet wist wat ze ermee zou moeten doen.
Heb ik weer gevraagd wat ze met de mijn had gedaan en of ze ze nu moest hebben of niet, en wat k er wel mee moest doen, aan een ander meisje geven?:p
enige respons, ik hoef ze niet.
waaruit blijkt dat ze mijn cadeautjes denk ik toch niet heeft kunnen weggooien
1 dingetje wat veel voor me betekende heb ik deze morgen bij haar thuis laten liggen, met de tekst "te mooi om weg te gooien, dus laat ik het aan jou over."
Maarja.. het is allemaal maar schijn. Ik vraag me af hoe ze zich nu voelt
En over die broer, die staat idd aan mijn kant, hem gebruiken om te zien wat haar echte reacties zijn zkr?
wow.... jij hebt ook echt niet eens de moeite genomen om het te lezen he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:33 schreef Asap het volgende:
Klinkt misschien lullig, maar die meid moet eerst eens zorgen alles op een rijtje te krijgen. Zolang ze dat niet doet, kan ze nooit een serieuze relatie met jou beginnen. Ze heeft haar keuze bewust gemaakt om met die andere jongen te rotzooien. Dat getuigt van weinig respect van haar kant. En dat jij nu achter haar aanloopt, is wellicht logisch vanwege je gevoel, maar je doet jezelf alleen maar tekort en je doet je zelfrespect weinig eer aan. Jij moet nu verder met jouw leven en misschien kom je elkaar later wel weer tegen.
Voor de spullen hangt het af waar je veel waarde aan hecht, vind je het bijzonder genoeg om het te bewaren of niet. Stop het anders in een doosje en kijk en later weer naar toe en beslis dan.
Ze zal heus wel vaker aan je denken, maar dat zegt imo niets over of ze je wel of niet terug wilt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:39 schreef Tkay het volgende:
Pijn is geen goede gedachte, maar tenminste dacht ze aan me?
Gelijk je min of meer suggereert,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zal heus wel vaker aan je denken, maar dat zegt imo niets over of ze je wel of niet terug wilt.
Echter kan ik me voorstellen dat het voor jou ook prettiger is te weten dat ze met een goed gevoel aan jou en jullie tijd samen terugdenkt dan met een rotgevoel. Probeer haar dus niet willens en wetens te kwetsen.
Hopelijk komt dat met een goed gevoel terugdenken aan wat is geweest voor jou ook snel!
Ik weet het echt niet of het zo is, en ik d'r enkel daarom terug wil.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:37 schreef NoiZe het volgende:
TKay, uit je post wordt het wel duidelijk dat je je vriendin terug wil om 1 reden.
Je ziet haar als de enige mogelijkheid om te kunnen neuken.
Als gevolg laat je je wereld nu dus besturen door de poes van je ex.
Op deze planeet bevinden zich ruim 6 miljard mensen.
Daarvan zijn ongeveer 3 miljard vrouw.
Daar zitten allemaal vrouwen tussen die net zo graag willen neuken als jij.
Er valt er nu eentje weg.
Nog keuze genoeg...
Ik denk dat het, opgemaakt uit je posts, nog wel dieper zit. Je bent zelf de controle kwijtgeraakt over iets waarvan je zelf DACHT dat je die had: je relatie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef Tkay het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet of het zo is, en ik d'r enkel daarom terug wil.
Ik denk dat dat terug-wil gevoel gewoon menselijk is, een standaard reactie op afstoting, en niet kunnen hebben.
Gaat het je beter doen voelen als ik zeg dat ik er zo over praat om d'r te kunnen te vergeten? Dat ik me zo gedraag om mezelf te overtuigen dat het me niet boeit? Omdat het haar blijkbaar ook niet boeit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:33 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik denk dat het, opgemaakt uit je posts, nog wel dieper zit. Je bent zelf de controle kwijtgeraakt over iets waarvan je zelf DACHT dat je die had: je relatie.
En nu probeer door spelletjes en speldenprikken de controle terug te krijgen. Geen gezonde basis, als die er ooit al wel geweest is.
Heb je er eigneljik al bij nagedacht wat er straks gaat gebeuren, even er vanuit gaan dat je spelletjes werken en ze je weer terug wil. Maak jij het dan uit, puur voor de "score" of je eigen genoegdoening?
Denk je dat de manier waarop je nu bezig bent een goed vervolg garandeerd met haarof............ besef je na het lezen hiervan dat je eigenlijk toch wel een beetje heel erg fout bezig bent?
![]()
Kerel serieus! Even met beide beentjes op de grond! Dit is niet de manier!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:44 schreef Tkay het volgende:
Zondag is de fuif waar we voor het eerst gekust hadden. Net van d'r stiefpa gehoord dat ze morgen naar de film gaat en overmorgen moet 'babysitten' (maw, ze gaat naar die kerel.)
zit nu te denken om toevallig ook naar de film te gaan, misschien als ze me ziet krijgt ze spijt? ik wil gewoon met haar kunnen praten en een uitleg en ik wil haar gewoon terug![]()
Is het dan echt zó raar dat ik dat wil? Het leek me relatief normaal in mijn situatie, die drang.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kerel serieus! Even met beide beentjes op de grond! Dit is niet de manier!
Je maakt jezelf op deze manier echt belachelijk! Neem afstand en laat het rusten.
Dit riekt naar stalking uit pure jaloezie! Jij geen geluk dan zij ook maar niet.
Niet cool mên!![]()
Vreemd is het niet, ik snap dat je antwoorden wilt maar als ik jou was zou ik nog maarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:07 schreef Tkay het volgende:
[..]
Is het dan echt zó raar dat ik dat wil? Het leek me relatief normaal in mijn situatie, die drang.![]()
Denk je nu dat echt dat ik dat denk? Ik ben er redelijk zeker van dat ik ze net niet terug kan krijgen, aangezien het lijkt alsof ze er definitief een punt achter heeft gezet en doorgaat, en niet eens meer aan me denkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vreemd is het niet, ik snap dat je antwoorden wilt maar als ik jou was zou ik nog maar
eens héél goed nadenken over de manier waarop je het wilt gaan aanpakken en er
niet bij voorbaat van uit gaan dat je haar terug krijgt.
Ik ken hem van ziens, ik weet niet of hij is zoals ik beweer, maar de feiten zjin toch duidelijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk wel dat je haar wel een beetje claimt ja!
Je bent bang dat ze het bed in duikt met die andere kerel en gaat er vanuit dat hij haar
vervolgens zal dumpen. (ken je hem?) Maar bedenk wel dat je ex zelf die keuze maakt!
dude.. ik woonde met een meisje samen, was verloofd, maakte het (om goede redenen en verdenkingen uit) en drie dagen later hing ze aan de pik van een anderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:44 schreef Tkay het volgende:
Ik weet dat dit postje weer de indruk geeft van wow.dies zielig. maar zo voel ik me eenmaal. Als er iemand kan meepraten over hoe hij zijn ex sinds een week ofzo met een andere jongen ziet lekken op de plaats&dag waar je elkaar het eerst kuste, ik denk dat die me wel zouden snappen!
Snap ik.. en het is inderdaad een klote tijd, zeker als je dan ook weet dat die nieuwe gozer niet deugt.. of het om de verkeerde redenen doet. Aan de andere kant, als hij een van de redenen is geweest dat ze het uit maakte.. zat het sowieso niet lekker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:17 schreef Tkay het volgende:
[..]
Denk je nu dat echt dat ik dat denk? Ik ben er redelijk zeker van dat ik ze net niet terug kan krijgen, aangezien het lijkt alsof ze er definitief een punt achter heeft gezet en doorgaat, en niet eens meer aan me denkt.
Maar, ik weet dat die jongen d'r toch gaat kloten, en het zeer binnenkort toch uitgeraakt, en dan zou ze wel eens terug bij mij kunnen aankloppen. Daar hoop ik nu op, maar als ik nu geen bevestiging krijg dat ze toch nog wat om me geeft, dan ga ik haar dan ook niet meer willen.
:/
blech, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag lief tegen ze willen doen en zeggen hoeveel ik om d'r geef, en dat ze nog maals moet nadenken over wat ze bezig is. Volgens de ene is dat de juiste methode, volgens de andere moet je koel doen. Maar eitherway, laat ik haar nu best met rust, en heb ik best niet teveel contact met haar. Maar dat doet me er aan denken dat ze gewoon meer en meer op die jongen verliefd word.
Wat moet ik dan zondag op die fuif waar we normaal 1 jaar samen waren doen. niets tegen haar zeggen kan ik toch ook niet. lief gaan doen ook niet. ik wil gwn met dr praten ;/
Hm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
dude.. ik woonde met een meisje samen, was verloofd, maakte het (om goede redenen en verdenkingen uit) en drie dagen later hing ze aan de pik van een ander
[..]
Snap ik.. en het is inderdaad een klote tijd, zeker als je dan ook weet dat die nieuwe gozer niet deugt.. of het om de verkeerde redenen doet. Aan de andere kant, als hij een van de redenen is geweest dat ze het uit maakte.. zat het sowieso niet lekker.
Maar dat is voorbij nu.
Ik snap dat je voor jezelf een soort van closure wil hebben, maar geloof me.. het maakt het juist makkelijker dat ze nu een ander heeft. Je hoeft je namelijk nu niet om haar te bekommeren.. maar je kan nu met jezelf bezig zijn. Ga naar je maten toe... ga lekker stappen... giet je een avond vol en ga haar een beetje uit de weg.
Ze kan je pas echt gaan missen als ze je even niet ziet of hoort of spreekt. En als het "uit het oog, uit het hart" is... dan weet je toch ook genoeg.
Ze weet je heus wel te vinden hoor als ze dat nodig vind.
Draai de situatie om. Hoe zou jij het vinden als je net een nieuwe vriendin hebt, die je helemaal geweldig vindt, en je wordt steeds weer met je ex geconfronteerd. En dat terwijl je helemaal hotel-de-botel bent he. Zou je dan denken.. hmmm zou ik het goed gedaan hebben of zou je denken .. flikkker es een end op muts... nu even niet..
10 euro op het laatste.
om jou te sparen.... .dat ze daar nu iets mee bereikt.. tja.. maar dat is imho de idee van vrouwen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef Tkay het volgende:
En jah, als het me echt niet zou interesseren wat ze dan te vertellen had omdat ik zo verliefd was op mijn nieuwe meisje, dan zou ik dat gewoon zeggen, zeggen dat ik haar niet meer hoef, zeggen dat ze moet stoppen met te zagen, eerlijk toegeven dat ik een nieuwe had, en eerlijk toegeven dat ik haar definitief uit m'n leven heb gezet. Waarom wilt zij dat dan niet doen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef Tkay het volgende:
Maarjah.. je zal wel gelijk hebben zeker ..?
Om me te sparen. Daar dacht ik ook al aan, ik weet dat vrouwen zo zijn, maar ik dacht dat na zoveel gesmeek ze het toch wel zou toegeven. Ik heb haar tevens duidelijk gemaakt dat het niet eerlijk zeggen het alleen erger voor me maakte , voor het geval dat ze me wou sparen. Maar dan zal ze het wel gewoon niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:54 schreef avotar het volgende:
ehm.. te druk op m'n werk.. maar:
[..]
om jou te sparen.... .dat ze daar nu iets mee bereikt.. tja.. maar dat is imho de idee van vrouwen..
[..]![]()
Wat moest ik dan doen, me nog wat verder laten kloten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef addie84 het volgende:
Vind wle dat je haar erg onder druk hebt gezet.. ook door te dreigen dat het misschien beter uit zou kunnen zijn, zodat ze weer bij je terug komt.. bevestiging zoeken door je vriendin onder druk te zetten is erg triest
Dan had je het hele topic moeten lezen, want dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef addie84 het volgende:
aangeven dat het zo niet langer ging en dat er verandering moest komen, niet zeggen dat je het uitmaakt, met de bedoeling dat ze weer braaf doet wat jij wilt, dat maak ik heel duidelijk eruit op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |