abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29779643
Tja praten is altijd makkelijker dan doen, zo moet ik nog gaan sporten waar ik het al jaren over heb maar doen

maar da's offtopic

Sta nu zelf ook met een half been in een relatie, zo leuk hoe je nooit je eigen advies zelf opvolgt
M'n signature, wat doe je :{
pi_29779692
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef Viper_74 het volgende:
Sta nu zelf ook met een half been in een relatie, zo leuk hoe je nooit je eigen advies zelf opvolgt

zo waar,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:48:51 #153
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29794511
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef Xharlotte het volgende:
Theo maasen: Xharlotte: 'Vrouwen willen een man die onbereikbaar is"
Hey Xharlotte... ik ben ook onbereikbaar...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:08:01 #154
32015 suus21
Andre rocks!
pi_29801272
het meisje is diep gekwetst omdat jij haar niet terug wilde toen ze daar naar vroeg, dus nu doet ze alsof (omdat jij haar gekwetst hebt) ze niks meer om jou geeft. OF misschien heeft ze een ziekte waardoor ze de ene dag jou geweldig vindt en de andere dag jou echt kan haten....maar dat zal wel niet. Geef het wat tijd en als je haar over een tijdje nog heel erg mist neem dan nog es contact op met haar.
fijn!
pi_29802362
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef suus21 het volgende:
het meisje is diep gekwetst omdat jij haar niet terug wilde toen ze daar naar vroeg, dus nu doet ze alsof (omdat jij haar gekwetst hebt) ze niks meer om jou geeft. OF misschien heeft ze een ziekte waardoor ze de ene dag jou geweldig vindt en de andere dag jou echt kan haten....maar dat zal wel niet. Geef het wat tijd en als je haar over een tijdje nog heel erg mist neem dan nog es contact op met haar.
ze voelde zich niet diep gekwetst omdat ik haar toen niet meteen terug wilde. Ze voelde zich diep gekwetst omdat ik zei dat ik het niet meer leuk met haar vond, en om de zovele andere redenen.
Ik weet momenteel niet hoe ik tegen d'r moet doen om op toekomstzich misschien ooit nog iets te hebben (aangezien ik nu pas inzie wat ik verkeerd deed enz, dat bepaalde dingen gewoon niet klopte voor een echte relatie).
ALS ik nog eens een langere relatie wil tenminste.
Als ik wat zielig doe en zeg dat ik haar mis kom ik als een watje over en wilt ze me zowiezo niet terug. Maar volgens jou redenering gaat ze me gewoon meer kloten als ik doe alsof het mij niet interesseert?
Dillemma's hoor
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:48:15 #156
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29816733
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Tkay het volgende:
[..]
Ik weet momenteel niet hoe ik tegen d'r moet doen om op toekomstzich misschien ooit nog iets te hebben (aangezien ik nu pas inzie wat ik verkeerd deed enz, dat bepaalde dingen gewoon niet klopte voor een echte relatie).
Je deed niks verkeerd, tenminste als je dingen vanuit je gevoel deed. Je hebt gezegd dat het niet meer zo leuk was, en dat is een signaal uit je gevoel. Wat dat betreft ben je eerlijk geweest tegen haar én tegen jezelf! En dat is goed. Iets vanuit je gevoel doen is altijd goed, ook al is de consequentie dat je je er nu niet lekker bij voelt. Je bent er wijzer door geworden en gegroeid. Hou dat vast, en kijk om je heen. De wereld is best mooi als je er oog voor hebt.
quote:
Als ik wat zielig doe en zeg dat ik haar mis kom ik als een watje over en wilt ze me zowiezo niet terug. Maar volgens jou redenering gaat ze me gewoon meer kloten als ik doe alsof het mij niet interesseert?
Als ze nog iets voor je voelt dan zal ze proberen je aandacht te trekken. En hoe sterker je haar afwijst (voor jezelf kiest), hoe irritanter ze zal worden. Neem een ander telefoonnummer, vermijd het contact en kies voor jezelf. Uiteindelijk kom je ook over haar heen, en vind je iemand die je neemt zoals je bent, met je buien, met je foutjes, met je eigenaardigheden, je verdriet en met je humor. Let maar op!
Sterkte, en hou je haaks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')