quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef Tkay het volgende:[..]
Ik weet momenteel niet hoe ik tegen d'r moet doen om op toekomstzich misschien ooit nog iets te hebben (aangezien ik nu pas inzie wat ik verkeerd deed enz, dat bepaalde dingen gewoon niet klopte voor een echte relatie).
Je deed niks verkeerd, tenminste als je dingen vanuit je gevoel deed. Je hebt gezegd dat het niet meer zo leuk was, en dat is een signaal uit je gevoel. Wat dat betreft ben je eerlijk geweest tegen haar én tegen jezelf! En dat is goed. Iets vanuit je gevoel doen is altijd goed, ook al is de consequentie dat je je er nu niet lekker bij voelt. Je bent er wijzer door geworden en gegroeid. Hou dat vast, en kijk om je heen. De wereld is best mooi als je er oog voor hebt.
quote:
Als ik wat zielig doe en zeg dat ik haar mis kom ik als een watje over en wilt ze me zowiezo niet terug. Maar volgens jou redenering gaat ze me gewoon meer kloten als ik doe alsof het mij niet interesseert?
Als ze nog iets voor je voelt dan zal ze proberen je aandacht te trekken. En hoe sterker je haar afwijst (voor jezelf kiest), hoe irritanter ze zal worden. Neem een ander telefoonnummer, vermijd het contact en kies voor jezelf. Uiteindelijk kom je ook over haar heen, en vind je iemand die je neemt zoals je bent, met je buien, met je foutjes, met je eigenaardigheden, je verdriet en met je humor. Let maar op!
Sterkte, en hou je haaks.