abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29126175
Tuurlijk, bij mij ook. Maar aan een eerste indruk heb ik veel.
pi_29127312
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Natuurlijk zegt dat al heel veel. Daarom weet ik ook dat ik dat meisje leuk vind natuurlijk. Ik ga er gewoon voor, het voelt gewoon goed.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29127545
Okay, goed zo! Veel succes met haar. .
pi_29129227
quote:
Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk wel afleiding? Hoe dan ook?
Ja, zeer veel zelfs.. Ben veel aan het werk, en ga elke avond wel iets doen.. Vandaag is de eerste dag dat ik zal maar zeggen meer als 3 uur niets heb gedaan in 3 weken ofzo...

Nu zijn ook veel mensen op vakantie, gister 2 van mijn beste vriendinnen weggegaan voor een maand, die ik ook zeer regelmatig zag, dus nu word het allemaal wat rustiger aan..

Maar ik kan er gewoon niets aan doen, ik sta met haar op, en ga met haar naar bed.. De gedachtens dan.. Overdag gaat het vaak wel, dan heb ik wat te doen... Maar sochtens en savonds

Het word er ook nog allemaal moeilijker op dat ze natuurlijk ook met mijn vrienden bevriend is geraakt, dus ze belt nog vaak of hun mee uitgaan, "maar dan niet koen mee nemen, okej?" Of ze gaat met ze een dagje stadten enzo.... Vind ik allemaal wel best, daar niet van, maar ik heb gweoon het idee dat ze dat alleen doet om zeker te weten dat ik nog wel aan haar denk.. Maar dat doe ik sowiso wel..

Ze vind ondertussen al iemand anders leuk, ook niet erg, Maar tegelijkertijd zecht ze dat ze nog niet over me heen is, en dat ze nog heel veel aan me denkt etc....

Eigenlijk maakt me dat allemaal niet uit.. Ik denk niet aan wat ze nu doet, met wie ze nu is, of ze wel aan me denkt.. Ik mis gewoon onze tijd samen... Elke dag meer.. ... En praten met haar gaat niet, ze heeft gezecht dat ze geen smsjes, geen telefoontjes, geen mailtjes etc. meer wil hebben van mij.. Ze heeft me ook geblokt + delete op msn.. En dat respecteer ik.. Het word er alleen niet makkelijker op voor mij
pi_29129398
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef Koentje3 het volgende:
Ze heeft me ook geblokt + delete op msn.. En dat respecteer ik.. Het word er alleen niet makkelijker op voor mij
ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.
Juist door contact te houden kan je geen afscheid nemen, blijf je nieuwe herinneringen kweken en denken dat ze toch wel heel leuk en lief is. Afstand nemen is in zo'n situatie juist goed voor je.
pi_29129561
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:18 schreef Wolkje het volgende:

[..]

ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.
Juist door contact te houden kan je geen afscheid nemen, blijf je nieuwe herinneringen kweken en denken dat ze toch wel heel leuk en lief is. Afstand nemen is in zo'n situatie juist goed voor je.
hmjah zo heb ik er ook over nagedacht... En dat is eigenlijk ook wel zo, maar praten kan ik met mijn vrienden ook wel, maar niet zoals met haar.. Ik hoef zal maar zeggen een halve zin te zeggen, en ze weet presies wat ik bedoel... Vaak kom ik een beetje vaag over als ik iets duidelijk wil maken..

En opkroppen is al helemaal 3x niets...
pi_29129692
Nou Koen.....het zal er juist wel makkelijker op worden als je geen contact met haar zoekt. Je moet niet denken dat het niet mag, je moet denken dat je het zelf niet wil. Als je aan haar denkt, moet je maar tegen jezelf zeggen dat je haar niet wilt zien. Zij wil mij niet, dat is dan vette pech voor haar...ik ga door met mijn leven. Ik weet niet hoe lang het al uit is, maar je moet echt aan jezelf gaan denken. Vechten voor jezelf zelfs. Je hebt er niets aan als je maar blijft denken: wat als ze er nog was, wat als ik dit of dat anders had gedaan. Daar heb je niets aan. Het is moeilijk, dat weet iedereen hier. Maar het is echt belangrijk dat je aan jezelf gaat denken en gewoon voor jezelf opkomt.

Ik heb er ook nog geregeld moeite mee na 2 maanden en wij zouden zelfs gaan trouwen. Verloofd, verlovingsring, alles....Altijd als ik daar aan denk, denk ik gewoon....it is her bad luck.
then when you're naked,
pi_29129821
Ja daar zit wel iets in.. zal wel wat moeite kosten om zo te denken .. (heb niet zoveel zelfvertrouwen) Maar ik moet idd niet hele tijd naar de negatieve dingen kijken, maar ook naar de positieve dingen ... Het gaat niet zomaar uit natuurlijk...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:18:01 #89
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29136408
Ik ben dit topic al enige tijd met interesse aan t lezen, aangezien ik toch wel de verwachting had dat de mijne hard aan het eind aan het lopen was. Dat bleek inderdaad het geval, en sinds gisteren is het uit. Hele bizarre dat ik nu merk is dat ik de klap al veel eerder gehad heb, en gisteren (beiden wilden het uitmaken) was ik er verrassend koel onder. Ik moet ook zeggen dat het echt wel een stuk relaxer is om een einde aan iets te kunnen maken wat al tijden niet meer liep, dan het te laten voortslepen en hopen dat het weer wat wordt.
Natuurlijk vind ik het ergens wel enorm jammer dat het opgehouden is, aangezien ik met haar in het afgelopen bijna jaar toch wel enorm hecht ben geworden. Je bent toch wel je maatje/vriendin kwijtgeraakt, aan wie je alles kon vertellen. Nu was bij mij het gevoel al enige tijd weg, dat dit maatje ook iemand was waar ik echt 100% van op aan kon. Dit maakte de uiteindelijke keuze toch wel stukken makkelijker, het was echt een last die van mijn schouders viel.

Nu ging ik ervan uit hierna wel weer lekker te kunnen slapen (nogal wat nachten wakker gelegen met de vraag wat ik ermee meost doen en hoe ik het ging aanpakken), amar dat viel wel vies tegen. Merk wel dat je nog een hoop moet verwerken.. Het idee dat het nu echt afgelopen is, en je haar ook niet meer gaat zien (wonen in andere stad), dat hakt er toch wel ff in.

Ben nu in me hoofd echt aan t denken over in hoeverre je contact moet willen houden. MIjn principe was altijd om na een relatie gewoon alles te verwijderen aan contactgegevens en zo lekker snel haar te vergeten. ik twijfel deze keer echter.. Hoe hebben jullie dit opgelost? Contact hard verbreken, zelf contact opzoeken, wachten tot zij het doet, of eerst een tijd (een week, een maand, 3 maanden?) wachten, en dan keertje mee afspreken om te kijken hoe beiden veranderd zijn of niet?

(oja, vannacht maar meteen contact gezocht met een andere meid.. en daar nu mee afgesproken.. er is geen betere manier om over je ex heen te komen dan je te focussen op een nieuwe toch?)
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_29136614
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
Hoe hebben jullie dit opgelost? Contact hard verbreken, zelf contact opzoeken, wachten tot zij het doet, of eerst een tijd (een week, een maand, 3 maanden?) wachten, en dan keertje mee afspreken om te kijken hoe beiden veranderd zijn of niet?
Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
(oja, vannacht maar meteen contact gezocht met een andere meid.. en daar nu mee afgesproken.. er is geen betere manier om over je ex heen te komen dan je te focussen op een nieuwe toch?)
Vannacht? Eh? . Enfin, iemand anders hebben om je aandacht op te vestigen werkt inderdaad erg goed. .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 11:40:45 #91
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29136995
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.
[..]

Vannacht? Eh? . Enfin, iemand anders hebben om je aandacht op te vestigen werkt inderdaad erg goed. .
denk dat ik ook maar ervoor ga om contact tot minimum te beperken.. als zij contact wil, dan zal ik der niet negeren, maar ga er zelf geen contact meer mee onderhouden denk ik.. kan je ook geen afstand nemen vrees ik.

ach,.. vannacht.. it sounds better than it is, dikke week geleden een contactje opgedaan, en die maar laten doorsudderen onder het motto dat het wel lekker is om erges op terug te kunnen vallen
pi_29140415
Hallo dan hier een nieweling in puin.Zoals veel van jullie is mijn relatie van 2 jaar nu 3 weken uit.De eerste drie weken vielen wel mee, ik dacht dat het misschien wel weer goed zou komen want we hebben altijd een moeilijke relatie gehad.Hij is niet erg open en eerlijk en dat heeft me geen goed gevoel gegeven maar....ik houd zielsveel van hem.Nu heb ik vakantie en ik kan me er echt niet toe zetten iets te doen....kan alleen maar zielig in mijn bed liggen en pak steeds de telefoon om te kijken of ie smst en start steeds mijn mail op maar NIKS!Hij zei altijd dat ie niet langer dan 1 dag zonder contact kon en als we ruzie hadden trok hij dat dan ook niet.Deze keer zit het dus dieper al was zijn laatse mail een vraag of ik alle dingen waar ik me zo slecht om voelde wilde opschrijven en daar heb ik op geantwoord dat ik dat liever tegen over elkaar doe.Ons laatste afscheid was heel heftig met een knallende ruzie....ik wilde even rust om na te denken maar blijkbaar is hij in die rust tot de conclusie gekomen dat hij mij niet meer moet.Ik weet dat we misschien geen super combi zijn maar ik houd van hem.Hij bleek al een kind bij iemand anders te hebben en heeft dat pas na 1 jaar opgebiecht...dat doet pijn want ik vermoedde het al en heb het hem vaak gevraagd.Eigenlijk wil hij nooit iets be-of uitpraten en dat maakt een relatie moeilijk en ik heb dus een dilemma tussen hart en hoofd.Ik weet dat als ik het zo schrijf het een slechte relatie lijkt maar als het goed ging dan ging het ook echt supergoed.Ikmis hem en zijn lach, zijn armen om me heen en zijn kussen.Ik heb het gevoel dat ik gek word maar denk dat hij contact moet opnemen want een vrouw die achter een man aanloopt das niks.Heb altijd het idee dat mannen daar helemaal geen zin in hebben en de relatie dan definitief niet meer zien zitten.Graag een reactie van mannen.Hij denkt trouwens altijd dat er een ander is terwijl die er nooit was, nu ben ik bang dat hij zo stil is omdat er iemand anders is....het doet pijn!
pi_29140902
Sorry hoor, maar als je pas na 1 jaar zegt dat je een kind hebt????
then when you're naked,
pi_29141302
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Sorry hoor, maar als je pas na 1 jaar zegt dat je een kind hebt????
ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)

soms begin je een leugen, en heb je zo'n angst om toe te geven dat het een leugen was, dat het veel langer duurt dan je zelf verwacht voor je het durft te bekennen ... je zit er een beetje in vast.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29141346
Daar schaam je je toch niet voor? Kan dat soort dingen niet begrijpen.
then when you're naked,
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:18:13 #96
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29142690
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)

soms begin je een leugen, en heb je zo'n angst om toe te geven dat het een leugen was, dat het veel langer duurt dan je zelf verwacht voor je het durft te bekennen ... je zit er een beetje in vast.
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:19:39 #97
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29142723
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
het gaat hier over een kind lullo
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
pi_29142887
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:19 schreef Sheva het volgende:

het gaat hier over een kind lullo
ja, en ?
pi_29142903
quote:
Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Als jij in een ver verleden een keer bent vreemdgegaan snap ik best dat je dat niet uitgebreid vertelt, maar het gaat hier om een kind, hallo. Een kind is geen verleden, die vent is nog steeds vader hoor.

Heeft hij trouwens geen contact meer met zijn kind?
pi_29142989
quote:

[..]

Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?
then when you're naked,
pi_29143165
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden

Edit: sterkte gewenst aan fokkers die het loslaten nog niet tot een kunst heeft veredeld. Ik weet hoe erg kut het kan zijn. Mijn tip: ga er op uit.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_29143341
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden

Edit: sterkte gewenst aan fokkers die het loslaten nog niet tot een kunst heeft veredeld. Ik weet hoe erg kut het kan zijn. Mijn tip: ga er op uit.
Feli......zelf ben ik er bijna. Er op uitgaan is inderdaad the way to beat it.
then when you're naked,
pi_29143429
Dat komt omdat zijn ex is vreemdgegaan en een dna test weigert.Zijn vrienden zeggen echter dat het kind op hem lijkt en niet op haar nieuwe vriend.Ze weigert een dna test maar tegen mij zei hij altijd dat hij 11 maanden voor geboorte baby het laatst sex met haar had.Maar het is allemaal niet meer belangrijk....net een mail van hem gehad dat ie echt niks meer wil.Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
pi_29143498
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Same here. Kan m'n aandacht ergens anders kwijt. .
pi_29143530
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!
Van dat kind vind ik maar een vaag verhaal. Erg duidelijk was hij in ieder geval niet.
then when you're naked,
pi_29143555
quote:
Maar het is allemaal niet meer belangrijk....net een mail van hem gehad dat ie echt niks meer wil.Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Sterkte. Het beste wat je kan doen is het afsluiten en zo snel mogelijk verder gaan. Niet bij de pakken neerzitten. Daar schiet je niets mee op.
pi_29143584
quote:
Dat komt omdat zijn ex is vreemdgegaan en een dna test weigert.Zijn vrienden zeggen echter dat het kind op hem lijkt en niet op haar nieuwe vriend.
Lijkt me duidelijk. .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:13:59 #108
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29144241
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?
hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:18:58 #109
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29144360
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!
Van dat kind vind ik maar een vaag verhaal. Erg duidelijk was hij in ieder geval niet.
Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.
pi_29145786
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.
Ik kan me niet voorstellen dat dat geen rol in je leven speelt. Misschien geen fysieke rol (geen contact), maar toch zeker wel een psychologische rol. Je vertrouwt je partner toch wel om dat aan haar toe te vertrouwen? Als ze af zou knappen zegt dat meer over haar dan over jezelf. Ik vind het niet iets om voor te schamen, dus ik zou gewoon eerlijk zijn. Stel je voor dat je kind over 16 jaar naar je op zoek gaat, is voor je partner toch niet zo leuk om er dan pas achter te komen.

Maar goed, dit is geloof ik een heel ander verhaal, hij weet niet eens of hij de vader is.
then when you're naked,
pi_29145846
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:

[..]

Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.
Helemaal mee eens
then when you're naked,
pi_29146321
Tja heb inderdaad nu maar de knoop doorgehakt en een date afgesproken.Zal erg geforceerd worden van mijn kant maart ik moet door.Ik heb trouwens altijd geroepen dat ie naar de rechter moet als hij zekerheid wil over zijn kind, maar blijkbaar is ie met vrouwen sneller dan met rechters.
Voel me eigenlijk nu een stuk beter nu ik mijn verhaal kwijt kan, en ja ik moet door maar het doet erg veel pijn.De jongen waar ik nu mee heb afgesproken is al 2 jaar in mijn leven, al woont ie ver weg, en kwam in mijn leven na een vorige breuk.Toen wilde hij graag meer maar was ik er niet klaar voor deze keer ga ik ervoor.Hij heeft immers wel langer dan drie weken gewacht!!!:) Ik wil alleen niet met zijn gevoelens spelen want ik weet hoe rot dat voelt en voorlopig zit meer dan vriendschap met een randje er niet in.Ben namelijk niet uit hetzelfde hout gesneden als mijn ex...ik denk om mensen
pi_29146771
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:
.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd
Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 17:48:21 #114
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29146853
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:45 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?
ik ben duidelijk, en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken.. en dat t rebound is betekent niet dat het nerges toe kan uitgroeien. Ben wel heel eerlijk geweest, en ga dus niet ervoor onder valse voorwendselen alleen voor mijn plezier.
pi_29149822
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Lexcorp het volgende:
en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken..
Ja, okay. Dat is nog wel te slikken.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:41:27 #116
22944 Breetai
....Relax....
pi_29149952
Ik loop sinds gister ook weer single rond. EEns kijekn hoe dit gaat lukken. Voorlopig ga ik ff wat anders doen.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:06:58 #117
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_29152518
quote:
[b]Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef Koentje3 Best groot reactie dingetjes
Jah..ik las het ook allemaal best aandachtig door.. Misschien je haar persoonlijk niet mist, maar de dinge die erbij horen.. intiem gedoe en de kleine dingetjes eromheen, zoals het verliefderig contact.. ik vind dat je best goed advies hebt gekrege van die andere fok!-member.. en jij kan daar best wel veel mee.

je zei het zelf eigelijk ook wel, maar misschien dat je haar tóch persoonlijk mist.. dan sta ik achter het advies van die fok!-member, dat zij alle contact verbreekt en dat eigelijk jou zou moete helpe om haar uit je gedachte te hale.. misschien dat zij het juist daarom doet. enja, ik weet zelf ook wel dat dát het beste is, heb het zelf ook niet makkelijk gehad toen ik een meisje niet kon loslate.. jij persoonlijk weet daar ook van koen. en toen had ik dat ook gedaan.. alle contact verbreke en niet meer in wanhoop blijve. eigelijk heeft me dat wel beinvloed, want laatst hadde wij een feest, leuk meisje enzo. maar was vaag of het nog wat ging worde, en ze liet net zo vaag wete of het daadwerkelijk wat werd.. hop: meteen contact verbreke en verdergaan. en niet op de player manier maar om mijn eige niet in de depressieve hoek te jage.. het blijft moeilijk.. *zucht.. verliefd zijn
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:19:43 #118
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29154476
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
Okay. Ik ben weer eens niet slim bezig geweest. Ik heb gisteravond, na het zoveelste sms'je, even gebeld met mijn ex. Echt normaal praten kwam er niet van. Kreeg alleen maar verwijten naar m'n hoofd geslingerd. En over haar gevoel praten kon ze niet. Ze was dus weer heerlijk afstandelijk en bot. Reactie? Ze voelt zich goed als ze mij pijn doet. Volgens haar lucht dat op. .

En als ik er op een gegeven moment niet meer tegen kan en moet huilen dan is de reactie "nou moet je niet gaan janken hoor, anders hang ik op".

Note to self:
Géén contact meer opnemen idioot!
erg goeie note to self trouwens.. maar wel verdomd moeilijk als die persoon nog in je hoofd zit.. de strijd tussen gezond verstand en gevoel.. het verstand zal zegevieren...

bedenk het zo, als vrouwen over gevoel beginnen, dan weet je dat er stront aan de knikker is... dat gevoel is dus een hoop ellende, moet je niet te veel naar luisteren!
pi_29155362
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer. .
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:27:47 #120
11766 eymey
koning één-oog
pi_29159129
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer. .
Hehe, herkenbaar..... De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.

De andere week weer poeslief.....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:31:51 #121
11766 eymey
koning één-oog
pi_29159248
Met mij gaat ie inmiddels wel weer wat beter hiero. M'n leven in m'n nieuwe stekkie krijgt langzamerhand wat vorm en z'n regelmaat weer terug. Verder lekker leuke dingen aan het plannen met vrienden en zo.

Verder hoor ik van haar kant niet veel meer (geheel volgens verwachting) sinds ik niet meer op de kamer woon en dus ook niet meer haar spullen bij me heb.... ergens vind ik het jammer dat er geen contact meer in zit en een vriendschap ofzo ook nog onwaarschijnlijk lijkt.

Aan de andere kant geeft het me wel heel erg veel rust... hoor af en toe toch nog wel wat over d'r en dat is genoeg. Verder loop ik nu ook niet de kans om steeds geconfronteerd te worden met die neiuwe vriend en zo. 'k heb gewoon de tijd voor mezelf, m'n werk en m'n vrienden.

Fijn dat het ook met jou zo goed gaat Viper, en dat je je weer een beetje gelukkig kunt voelen met iemand . De rest van de mensen hier, sterkte....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_29161052
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:06 schreef FreaCk het volgende:

[..]

blaat.
Sjah ik weet dat ze het doet om me te vergeten ja... En het contact verbreken is allaang gedaan.. Eigenlijk meer door haar als door mij ... Het is gewoon raar om niet meer met haar te praten en dingen te doen.. ik zou haar ook ECHT niet terugwillen, iets mee doen of whatever.. Maar gewoon praten ofzo.. Is raar om na meer als een jaar ineens helemaal niets meer hoort van die persoon. heb der nu al tijden niets meer van gehoord of gesproken .. jah alleen toen jij met der naar de stad was en Dat ze af en toe nog wat maten rondbelt.. Verder hoor ik er niets van..

En ik weet idd nog hoe dat bij jou ging ja... Maar het is nu vooral gewoon ups en downs.. 3/4 ups, en dan ook even downs.. maar da komt wel weer goed .. en zo is het bij iedereen denk ik ..
pi_29162104
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:27 schreef eymey het volgende:
De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.

De andere week weer poeslief.....
Ja, lekker. Maar eigenlijk verwacht ik dit soort stemmingswisselingen niet van haar. Hoewel, nu ik erover nadenk kwam dit "vroeger" ook vaak voor. .

Het vertrouwen is gewoon weg. Ze kan hoog en laag springen maar het doet me niets. .
pi_29162145
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
Met mij gaat ie inmiddels wel weer wat beter hiero. M'n leven in m'n nieuwe stekkie krijgt langzamerhand wat vorm en z'n regelmaat weer terug. Verder lekker leuke dingen aan het plannen met vrienden en zo.
Goed op weg dus. Volhouden. .
quote:
vind ik het jammer dat er geen contact meer in zit en een vriendschap ofzo ook nog onwaarschijnlijk lijkt.
Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.
quote:
Fijn dat het ook met jou zo goed gaat Viper, en dat je je weer een beetje gelukkig kunt voelen met iemand .
Rustig aan. .
Het is allemaal nog pril. Maar het is wel fijn ja. Iemand die aandacht aan je besteed en dergelijke. .
U komt er ook wel. Vroeg of laat. .
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:33:24 #125
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29196163
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 08:26 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Goed op weg dus. Volhouden. .
[..]

Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.
[..]

Rustig aan. .
Het is allemaal nog pril. Maar het is wel fijn ja. Iemand die aandacht aan je besteed en dergelijke. .
U komt er ook wel. Vroeg of laat. .
Het loslaten gaat wel makkelijker zonder contact.. maar denk dat als je zonder ruzie uit elkaar gaat, dat het bevredigender is om het met contact op te lossen.. Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker.. Enige die de situatie echt kan begrijpen is je ex op dat moment nl... MOet je alleen niet gaan stalken en het in proportie houden.

en idd, mijn mening is veranderd wat dit betreft. Ik heb nu contact, en merk vanzelf wel of dat gaat doodbloeden of dat t aanhoud... ik heb nix te verliezen zo lang ik de boel waardig houd
pi_29196489
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:33 schreef Lexcorp het volgende:
Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker..
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me. .
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:51:49 #127
11766 eymey
koning één-oog
pi_29196659
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me. .
Same here . gisteren was ze ineens sinds tijden weer eens op MSN. Had al zoiets van "hoop dat ze me niet aanspreekt", want ik voelde me wel lekker rustig zo zonder contact. Maar iets hield me ook tegen om d'r dan maar te blocken.

Dus ze spreekt me toch aan.... werd ik neteen geconfronteerd met een MSN plaatje met een foto van haar en die vent waar voor ze me verlaten heeft . Ik m'n hand over m'n hart gehaald... en de msn plaatjes functie maar tijdelijk uitgeschakeld. Goed, gesprek ging over onbenullige dingen.

Op een gegeven moment vraagt ze me dan toch eindelijk hoe het met me gaat. Dus ik zoiets van "Redelijk.. ben al aardig gewend aan het leven in hartje Almere". Contact gewoon beetje afstandelijk houden. En toen toch later gezegd "Maar ik mis je wel . Maar heb gelukkig genoeg te doen".

Oehh... toen kwam ik toch weer te dicht bij d'r gevoelens... dus het antwoord werd "Gelukkig. Het klinkt lullig maar je moet toch door eym". Nou weet ik dat ook wel, maar dat hoeft zij niet te zeggen alleen maar om het op die manier maar af te doen
pi_29196821
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef eymey het volgende:
Oehh... toen kwam ik toch weer te dicht bij d'r gevoelens... dus het antwoord werd "Gelukkig. Het klinkt lullig maar je moet toch door eym". Nou weet ik dat ook wel, maar dat hoeft zij niet te zeggen alleen maar om het op die manier maar af te doen
Kun je d'r niet beter links laten liggen? .
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:43:51 #129
11766 eymey
koning één-oog
pi_29202099
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Kun je d'r niet beter links laten liggen? .
Tsja... je zou 't zeggen he.... maar ja, toch ook weer moeilijk......
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:46:53 #130
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29202193
Ik ben er klaar mee.
Mijn ex heb ik losgelaten. We hebben nog wel leuk contact, en praten de laatste tijd veel over de telefoon en msn. Het gaat dan vooral over de jongen die ik op het oog heb, en het meisje die hij op het oog heeft. Ik erger me dan aan zijn versierstrategieën, en geef hem wat tips. Maar we zijn zo anders... dit is het beste geweest voor iedereen.

Al was het wel even gek om me te realiseren dat we zouden gaan trouwen. "Deze zomer" was een optie, en stiekum had ik voor mezelf al bedacht dat 27-07 best een mooie datum zou zijn. Gisteren dus. Maar het was er vast toch niet van gekomen. En anders was ik nu getrouwd met iemand die niet in de toekomst voor mij is weggelegd...

Zo. Wilde dit even kwijt. Ook als verkapte tvp.

Sterkte allen.
pi_29202395
Exen... *zucht..
Delivered without an information leaflet
pi_29202598
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
Al was het wel even gek om me te realiseren dat we zouden gaan trouwen. "Deze zomer" was een optie, en stiekum had ik voor mezelf al bedacht dat 27-07 best een mooie datum zou zijn. Gisteren dus. Maar het was er vast toch niet van gekomen. En anders was ik nu getrouwd met iemand die niet in de toekomst voor mij is weggelegd...
Gek is dat he.....heb het zelf ook gehad....we hadden 25 juni als datum...., gekke dag was dat. Voor ons allebei trouwens. Ik liet toen wel een paar traantjes, was toen ik haar vroeg zo zeker van mijn zaak. Uiteindelijk wel beter dat het niet door is gegaan.
then when you're naked,
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:58:20 #133
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_29241381
Ik ben plots gelukkig weer aan de betere hand en hoop dan ook niet terug te vallen. De reden? Het was onvermoed, maar toen ik zaken van me af ben gaan schrijven in verhalende vorm, voelde ik me prompt een heel ander mens.
I just feel good about myself.

Dat blijkt dan toch een essentieel punt te zijn: dat je jezelf voorop stelt en okee vindt en je gedachten vult met afleiding of andere verlangens. En dus niet meer bij voortduring tobt over hoe het is gelopen en hoe frustrerend het allemaal wel niet is. Met andere woorden: ik denk niet meer voortdurend aan haar.

En wie zich goed voelt, goed ontmoet. Ik had zelfs gister en vandaag leuk contact met mijn ex. Zij ziet die verandering namelijk ook. Verder ben ik sinds kort met een paar interessante meisjes in contact gekomen. Maar het is ongewis nog wat daar verder uit voortvloeit. Ik denk dat ik nu wel de spirituele/mentale/karakter *click* voorop zet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 29-07-2005 18:05:13 ]
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:35:51 #134
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_29261875
Getsie, hoewel ik mij al heel lang niet meer heb laten zien in deze topics heb ik op dit moment wel een inkakkertje, ik mis iemand die een knuffel geeft en wat lieve woordjes fluistert. Waarom raak je gewend aan dat soort dingen en kom je er maar lastig vanaf?
»» Democracy is so overrated »»
pi_29265072
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:35 schreef RoelerMF het volgende:
ik mis iemand die een knuffel geeft en wat lieve woordjes fluistert.
Huh? Wie? Vriendin? Doen ze zoiets?

.
pi_29269928
Ik ben ook zielig..:(

4jaar geleden ging het uit met m'n vriendin..zit er nog steeds mee:( Maar afgelopen 3jaar had ik een relatie..en die is nu ook sinds 3 maanden verbroken...en nu weet ik niet door wie ik me nog gaarder voel...door m'n 1e ex waar ik nog niet eens over heen ben..en nu m'n andere...waar ik ook niet over heen komen...

vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
Het lot onthult zich wanneer het moment zich daar voordoet.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:50:39 #137
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29269956
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
Dat is altijd het ergste he... leuke dingen doen, en daarna weer thuis komen in een leeg huis, in het besef dat je alleen bent. Het lost de eenzaamheid niet op.

Sterkte.
pi_29270024
Jij begrijpt precies..:'(

Op het moment voelde het goed aan, en voor even vergeet je de pijn en verdriet. Nou ik kom gelukkig niet in een leeg huis terug..ik heb altijd m'n papagaai voor steun en toeverlaat..en m'n moeder...die me raar aankeek van die "muggenbulten" in m'n nek haha
pi_29270326
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik ben ook zielig..:(

4jaar geleden ging het uit met m'n vriendin..zit er nog steeds mee:( Maar afgelopen 3jaar had ik een relatie..en die is nu ook sinds 3 maanden verbroken...en nu weet ik niet door wie ik me nog gaarder voel...door m'n 1e ex waar ik nog niet eens over heen ben..en nu m'n andere...waar ik ook niet over heen komen...

wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...
en hoe zijn die beide relaties dan beëindigd geweest ???
pi_29270479
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...
en hoe zijn die beide relaties dan beëindigd geweest ???
Ja..4 jaar...lang he.. Soms wilde ik dat ik nooit van haar had gehouden, maar aan de andere kant ben ik wel dankbaar dat ik heb kunnen proeven aan hoe ware liefde zou kunnen voelen..

M'n andere relatie is beeindigd omdat ik nog teveel van m'n ex hield...maar ik hield ook van m'n huidige vriendin..en was blij dat ze m'n gebroken hartje weer een beetje had gemaakt en dat ik eindelijk weer verliefd kon worden op iemand...maar soms had ik momenten..en dan ben ik niet te harden, en zeg ik dingen uit woede..en dat kon ze op gegeven moment niet meer accepteren..

haha..heel vaag allemaal...maar anders moet ik heeeeeeeeeeeeeeel verhaal gaan typen...

in 1 zin...

Ik ben zielig...
pi_29270573
ik begrijp niet hoe mensen jaren bij iemand kunnen samenblijven, terwijl ze eigenlijk meer houden van iemand anders, of nog met een ex in hun hoof zitten

je weet dan toch eigenlijk dat het tot mislukken gedoemd is, zeker als je je er niet bij kan neerleggen ...
pi_29270594
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:12 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik ben zielig...
Nou, doe er iets aan. .
pi_29270766
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:16 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nou, doe er iets aan. .
Ik date met elke meid die ik tegenkom
pi_29270850
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:24 schreef Angel_Jay het volgende:

terwijl je eigenlijk nog aan een ex van vier jaar geleden denkt zou je niet eerst proberen dat echt los te laten, en je andere ex dan ook maar ...
pi_29270878
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:24 schreef Angel_Jay het volgende:
En dat helpt. .
pi_29270937
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:29 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En dat helpt. .
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open...zolang jij je niet openstelt voor nieuwe dingen, weet je nooit wat je misloopt, en het leven is al te kort..
pi_29271015
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:31 schreef Angel_Jay het volgende:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open..
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd.

.
pi_29271159
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd.

.
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.

Ik ben haar 1e liefde..dus ze heeft dit nooit meegemaakt..misschien dat ze daarom niet begrijpt.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 22:15:05 #149
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_29277944
Vandaag was het dan zo ver...Mijn ex kwam vandaag na zo'n 6 maanden in het buitenland te zijn geweest terug en ik heb haar dus ook al die tijd niet gezien. Ik had al zo'n voorgevoel dat we elkaar vandaag zouden tegenkomen (ik woon nu in de stad en zij er net buiten, en haar ouders gaan meestal op zaterdag naar de AH).

Ik ging vanmiddag ook voor boodschappen naar de AH en mijn voorgevoel werd dus werkelijkheid. Ik zette mijn fiets in het rek en liep richting winkel, en ja hoor daar kwam die bekende blauwe auto van haar moeder met mijn ex erin. We zagen elkaar meteen en ik ging er naar toe. Wat was ze betoverend mooi.... Ze stapte uit en daar sta je dan, niet wetend wat je moet zeggen. Ik voelde me net een stuk hout....Er rolden een paar tranen over haar wangen, tranen van blijdschap?, tranen van geluk? tranen van ik heb je gemist?....Ik weet het niet en ik wist niet wat te doen en pakte haar stevig vast....zo vertrouwd en toch zo vreemd....

Daarna heb ik met haar gekletst totdat ik en haar ouders klaar waren met winkelen, het was raar maar toch ook wel weer enorm fijn..We namen afscheid, ik kreeg een kus op mijn wang en ik kuste de hare...toen pakte ik mijn fiets en ging weer naar huis....

Daarna heb ik alleen maar aan haar gedacht, ik krijg en kreeg haar niet uit mijn hoofd...Ze is betoverend en na 6 maanden is ze dat nog steeds...

Waarom heeft ze toch een nieuwe vriend? Nu wel in het buitenland, maar toch...She is my supergirl..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_29279253
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Angel_Jay het volgende:

Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.
die gevoelens gaan écht wel weg, zelfs als je enorm van iemand gehouden hebt . Je hebt het dus simpelweg nog niet verwerkt
pi_29279295
Vier jaar, doe me een lol zeg. Moet er niet aan denken. .
pi_29279329
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:15 schreef denka het volgende:
Vandaag was het dan zo ver...Mijn ex kwam vandaag na zo'n 6 maanden in het buitenland te zijn geweest terug en ik heb haar dus ook al die tijd niet gezien. Ik had al zo'n voorgevoel dat we elkaar vandaag zouden tegenkomen (ik woon nu in de stad en zij er net buiten, en haar ouders gaan meestal op zaterdag naar de AH).

Ik ging vanmiddag ook voor boodschappen naar de AH en mijn voorgevoel werd dus werkelijkheid. Ik zette mijn fiets in het rek en liep richting winkel, en ja hoor daar kwam die bekende blauwe auto van haar moeder met mijn ex erin. We zagen elkaar meteen en ik ging er naar toe. Wat was ze betoverend mooi.... Ze stapte uit en daar sta je dan, niet wetend wat je moet zeggen. Ik voelde me net een stuk hout....Er rolden een paar tranen over haar wangen, tranen van blijdschap?, tranen van geluk? tranen van ik heb je gemist?....Ik weet het niet en ik wist niet wat te doen en pakte haar stevig vast....zo vertrouwd en toch zo vreemd....

Daarna heb ik met haar gekletst totdat ik en haar ouders klaar waren met winkelen, het was raar maar toch ook wel weer enorm fijn..We namen afscheid, ik kreeg een kus op mijn wang en ik kuste de hare...toen pakte ik mijn fiets en ging weer naar huis....

Daarna heb ik alleen maar aan haar gedacht, ik krijg en kreeg haar niet uit mijn hoofd...Ze is betoverend en na 6 maanden is ze dat nog steeds...
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denken
pi_29279511
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Vier jaar, doe me een lol zeg. Moet er niet aan denken. .
hij is niet de enige hoor, je hebt zo van die gevallen

ik vind het wel sterk dat hij drie jaar een relatie kan volhouden met een meisje waar hij volgens mij nooit verliefd is op geweest ...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:08:11 #154
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_29279605
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denken
Ik moest naar de winkel vandaag, had niks meer in huis. Ik was trouwens al eerder geweest maar moest terug omdat ik brood en melk was vergeten. De kans was aanwezig dat ik haar tegen zou komen, ik had toch wel zo'n raar voorgevoel, zij trouwens ook vertelde ze. Ik ga niet de winkel vermijden omdat ik haar misschien tegenkom.
Het was gewoon vreemd, zeker na zo'n lange tijd en het heeft me ook wel weer goed gedaan. Zeker denk ik aan haar, dat kan ik niet helpen.
Waarschijnlijk komt ze morgen ff langs om naar mijn "huisje" te komen kijken, dit is misschien raar, maar zou je je ex nooit meer mogen zien dan? Kijk en mochten we op een normale vriendschappelijke manier niet met elkaar kunnen omgaan dan moeten we daar ook gewoon een punt achter zetten. Time will tell me.....

Zo en dalijk lekker op stap!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_29279952
Ik winkel tegenwoordig ook ergens anders, is makkelijker voor me. .
  zaterdag 30 juli 2005 @ 23:28:38 #156
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29280207
Nou ik ben dus sinds 5 maanden weer vrijgezel na een relatie van 6 jaar die uitging omdat ik verliefd werd op iemand anders. Ook al is dat nooit iets geworden, heb ik mijn ex vriendin daar wel ongeloofelijk mee gekwetst.

Toch mis ik haar nog heel erg, maar nu begint ze beetje bij beetje een beetje een nieuwe relatie te krijgen geloof ik en dat doet toch wel heel erg veel pijn

Tsja, en wat moet je dan. We willen graag vrienden blijven en hebben nog samen een koophuis dat verkocht moet worden. Maar het feit dat ze binnenkort misschien met iemand anders verder gaat maakt het contact er voor mij niet makkelijker op.

Of moet ik gewoon niet zeiken omdat ik haar destijds ook de tenen krom gekwetst heb door verliefd te worden op iemand anders?
pi_29280528
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Tomek het volgende:
Maar het feit dat ze binnenkort misschien met iemand anders verder gaat maakt het contact er voor mij niet makkelijker op.
You do the math. .
pi_29280997
Zucht... ik begin weer steeds meer en meer aandacht (en vooral hele overduidelijke signalen) te krijgen van de leukste vrouwen die ik uberhaupt tegenkom. Vandaag en morgen zelf semi-dates (de enige manier om normaal met een leuke meid om te kunnen omgaan is NIET focussen op eventuele uitkomst ... maarja, op die manier grijp ik ook geen enkele kans) Alleen hoe leuk ze ook allemaal zijn... het lukt me niet om ze ook maar half zo interessant te vinden als mijn ex. Ik vind _altijd_ minpuntjes bij élke vrouw.... die heb ik bij mijn ex van begin tot eind NOOIT gevonden.
Doe eens wild ....
  zondag 31 juli 2005 @ 00:02:15 #159
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29281201
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

You do the math. .
Wat bedoel je?
pi_29284550
quote:
Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef Tomek het volgende:
Wat bedoel je?
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')