Ja, zeer veel zelfs.. Ben veel aan het werk, en ga elke avond wel iets doen.. Vandaag is de eerste dag dat ik zal maar zeggen meer als 3 uur niets heb gedaan in 3 weken ofzo...quote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel afleiding? Hoe dan ook?
ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:12 schreef Koentje3 het volgende:
Ze heeft me ook geblokt + delete op msn.. En dat respecteer ik.. Het word er alleen niet makkelijker op voor mij![]()
hmjah zo heb ik er ook over nagedacht... En dat is eigenlijk ook wel zo, maar praten kan ik met mijn vrienden ook wel, maar niet zoals met haar.. Ik hoef zal maar zeggen een halve zin te zeggen, en ze weet presies wat ik bedoel... Vaak kom ik een beetje vaag over als ik iets duidelijk wil maken..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:18 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ik denk dat, hoewel dat mss (nog) niet zo voelt, het er wel makkelijker voor je op maakt.
Juist door contact te houden kan je geen afscheid nemen, blijf je nieuwe herinneringen kweken en denken dat ze toch wel heel leuk en lief is. Afstand nemen is in zo'n situatie juist goed voor je.
Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
Hoe hebben jullie dit opgelost? Contact hard verbreken, zelf contact opzoeken, wachten tot zij het doet, of eerst een tijd (een week, een maand, 3 maanden?) wachten, en dan keertje mee afspreken om te kijken hoe beiden veranderd zijn of niet?
Vannacht? Eh?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:18 schreef Lexcorp het volgende:
(oja, vannacht maar meteen contact gezocht met een andere meid.. en daar nu mee afgesproken.. er is geen betere manier om over je ex heen te komen dan je te focussen op een nieuwe toch?)
denk dat ik ook maar ervoor ga om contact tot minimum te beperken.. als zij contact wil, dan zal ik der niet negeren, maar ga er zelf geen contact meer mee onderhouden denk ik.. kan je ook geen afstand nemen vrees ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:25 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Heb vrijwel alle contact verbroken. Dat maakt het emotioneel gezien een stuk makkelijker.
[..]
Vannacht? Eh?. Enfin, iemand anders hebben om je aandacht op te vestigen werkt inderdaad erg goed.
.
ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Sorry hoor, maar als je pas na 1 jaar zegt dat je een kind hebt????![]()
![]()
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan er nog wel tegen dat iemand uit schaamte, angst, of weet ik veel, dingen ( zelf belangrijke) verzwijgt ...:)
soms begin je een leugen, en heb je zo'n angst om toe te geven dat het een leugen was, dat het veel langer duurt dan je zelf verwacht voor je het durft te bekennen ... je zit er een beetje in vast.
het gaat hier over een kind lulloquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Als jij in een ver verleden een keer bent vreemdgegaan snap ik best dat je dat niet uitgebreid vertelt, maar het gaat hier om een kind, hallo. Een kind is geen verleden, die vent is nog steeds vader hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
dan moet je consequent blijven in je leugen.. tot het moment waarop je m zelf gaat geloven... soms brengt eerlijk zijn meer schade aan dan het goed doet... Bovendien vind ik tot bepaalde hoogte dat ik geen verantwoording af hoef te leggen over zaken uit mijn verleden. En nee.. ik heb geen kind erges rondlopen
Feli......zelf ben ik er bijna. Er op uitgaan is inderdaad the way to beat it.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden
Edit: sterkte gewenst aan fokkers die het loslaten nog niet tot een kunst heeft veredeld. Ik weet hoe erg kut het kan zijn. Mijn tip: ga er op uit.
Same here. Kan m'n aandacht ergens anders kwijt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:33 schreef SoA-Holic het volgende:
Het heeft twee maanden geduurd, maar na een relatie van 3 jaar 'mis' ik haar niet meer. Ik heb niet meer de behoefte bij haar te zijn, denk niet veel meer aan haar kortom ik mis haar niet echt. En daar ben ik blij om, en dat wou ik ff melden
Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Sterkte. Het beste wat je kan doen is het afsluiten en zo snel mogelijk verder gaan. Niet bij de pakken neerzitten. Daar schiet je niets mee op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Maar het is allemaal niet meer belangrijk....net een mail van hem gehad dat ie echt niks meer wil.Hij is zelfs al met een ander uitgeweest...en dat na 3 weken!!!!!!!!!kut kut kut
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef cherishe het volgende:
Dat komt omdat zijn ex is vreemdgegaan en een dna test weigert.Zijn vrienden zeggen echter dat het kind op hem lijkt en niet op haar nieuwe vriend.
hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Als je niet durft te erkennen dat je een kind hebt en er zelfs om gaat liegen, foutje of geen foutje.....ben je in mijn ogen echt een poepzak. Het gaat om je eigen kind man. Jij bent daar verantwoordelijk voor. WTF is er belangrijker dan dat?![]()
Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:46 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ja, ik ken het....mijn ex was er nog vlugger bij....helaas, erg klotegevoel krijg je daarbij. Maar alles komt goed.....cheesy.....maar het is wel zo!![]()
Van dat kind vind ik maar een vaag verhaal. Erg duidelijk was hij in ieder geval niet.
Ik kan me niet voorstellen dat dat geen rol in je leven speelt. Misschien geen fysieke rol (geen contact), maar toch zeker wel een psychologische rol. Je vertrouwt je partner toch wel om dat aan haar toe te vertrouwen? Als ze af zou knappen zegt dat meer over haar dan over jezelf. Ik vind het niet iets om voor te schamen, dus ik zou gewoon eerlijk zijn. Stel je voor dat je kind over 16 jaar naar je op zoek gaat, is voor je partner toch niet zo leuk om er dan pas achter te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:13 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
hangt denk ik een beetje af van de situatie. Ik ging uit van de situatie dat het gebeurd is, maar er verder geen vader-kind relatie bestaat. Dus dat je weliswaar biologische vader bent, maar absoluut geen ouderrol hebt. Dan heeft dat kind dus ook geen rol in je leven, waardoor het ook niet van invloed is op je huidige partner en zij het niet noodzakelijk hoeft te weten.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:
[..]
Het zuigt idd om zelf nog wel gevoel te hebben, terwijl de ander demonstreert door met een ander te gaan dat hij/zij het niet meer heeft.. Heb mijn oplossing al gegeven.. zelf ook op zoek gaan.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd, maar weet dat ik me uiteindelijk wel stuk beter voel als ik me op die manier komende paar weken met wat positiefs kan bezig houden ipv mezelf diep treurig voelen.
Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef Lexcorp het volgende:
.. rebound of niet... tis bij mij nu ook behoorlijk geforceerd
ik ben duidelijk, en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken.. en dat t rebound is betekent niet dat het nerges toe kan uitgroeien. Ben wel heel eerlijk geweest, en ga dus niet ervoor onder valse voorwendselen alleen voor mijn plezier.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat wil je dat meisje toch niet aandoen?
Ja, okay. Dat is nog wel te slikken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:48 schreef Lexcorp het volgende:
en zeg dat ik niet al te serieus ben, maar gewoon lol wil hebben en dan later wel verder kijken..
Jah..ik las het ook allemaal best aandachtig door.. Misschien je haar persoonlijk niet mist, maar de dinge die erbij horen.. intiem gedoe en de kleine dingetjes eromheen, zoals het verliefderig contact.. ik vind dat je best goed advies hebt gekrege van die andere fok!-member.. en jij kan daar best wel veel mee.quote:[b]Op dinsdag 26 juli 2005 00:34 schreef Koentje3 Best groot reactie dingetjes
erg goeie note to self trouwens.. maar wel verdomd moeilijk als die persoon nog in je hoofd zit.. de strijd tussen gezond verstand en gevoel.. het verstand zal zegevieren...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:30 schreef Viperdesign het volgende:
Okay. Ik ben weer eens niet slim bezig geweest. Ik heb gisteravond, na het zoveelste sms'je, even gebeld met mijn ex. Echt normaal praten kwam er niet van. Kreeg alleen maar verwijten naar m'n hoofd geslingerd. En over haar gevoel praten kon ze niet. Ze was dus weer heerlijk afstandelijk en bot. Reactie? Ze voelt zich goed als ze mij pijn doet. Volgens haar lucht dat op..
En als ik er op een gegeven moment niet meer tegen kan en moet huilen dan is de reactie "nou moet je niet gaan janken hoor, anders hang ik op".
Note to self:
Géén contact meer opnemen idioot!
Hehe, herkenbaar..... De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer..
Sjah ik weet dat ze het doet om me te vergeten ja... En het contact verbreken is allaang gedaan.. Eigenlijk meer door haar als door mij ... Het is gewoon raar om niet meer met haar te praten en dingen te doen.. ik zou haar ook ECHT niet terugwillen, iets mee doen of whatever.. Maar gewoon praten ofzo.. Is raar om na meer als een jaar ineens helemaal niets meer hoort van die persoon. heb der nu al tijden niets meer van gehoord of gesproken .. jah alleen toen jij met der naar de stad was en Dat ze af en toe nog wat maten rondbelt.. Verder hoor ik er niets van..quote:
Ja, lekker. Maar eigenlijk verwacht ik dit soort stemmingswisselingen niet van haar. Hoewel, nu ik erover nadenk kwam dit "vroeger" ook vaak voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:27 schreef eymey het volgende:
De ene week was ik tegenover vrienden en anderen die mij ook kenden volgens haar echt niks... een fout... en nerd.. lelijk. scheel... (true), slecht in bed..... zocht ze constant ruzie met me.
De andere week weer poeslief.....
Goed op weg dus. Volhouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
Met mij gaat ie inmiddels wel weer wat beter hiero. M'n leven in m'n nieuwe stekkie krijgt langzamerhand wat vorm en z'n regelmaat weer terug. Verder lekker leuke dingen aan het plannen met vrienden en zo.
Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
vind ik het jammer dat er geen contact meer in zit en een vriendschap ofzo ook nog onwaarschijnlijk lijkt.
Rustig aan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:31 schreef eymey het volgende:
Fijn dat het ook met jou zo goed gaat Viper, en dat je je weer een beetje gelukkig kunt voelen met iemand.
Het loslaten gaat wel makkelijker zonder contact.. maar denk dat als je zonder ruzie uit elkaar gaat, dat het bevredigender is om het met contact op te lossen.. Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker.. Enige die de situatie echt kan begrijpen is je ex op dat moment nl... MOet je alleen niet gaan stalken en het in proportie houden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:26 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Goed op weg dus. Volhouden..
[..]
Van haar kant? Het loslaten gaat overigens makkelijker zónder contact.
[..]
Rustig aan..
Het is allemaal nog pril. Maar het is wel fijn ja. Iemand die aandacht aan je besteed en dergelijke..
U komt er ook wel. Vroeg of laat..
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:33 schreef Lexcorp het volgende:
Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker..
Same herequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me..
Kun je d'r niet beter links laten liggen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef eymey het volgende:
Oehh... toen kwam ik toch weer te dicht bij d'r gevoelens... dus het antwoord werd "Gelukkig. Het klinkt lullig maar je moet toch door eym". Nou weet ik dat ook wel, maar dat hoeft zij niet te zeggen alleen maar om het op die manier maar af te doen
Tsja... je zou 't zeggen he.... maar ja, toch ook weer moeilijk......quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kun je d'r niet beter links laten liggen?.
Gek is dat he.....heb het zelf ook gehad....we hadden 25 juni als datum...., gekke dag was dat. Voor ons allebei trouwens. Ik liet toen wel een paar traantjes, was toen ik haar vroeg zo zeker van mijn zaak. Uiteindelijk wel beter dat het niet door is gegaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
Al was het wel even gek om me te realiseren dat we zouden gaan trouwen. "Deze zomer" was een optie, en stiekum had ik voor mezelf al bedacht dat 27-07 best een mooie datum zou zijn. Gisteren dus. Maar het was er vast toch niet van gekomen. En anders was ik nu getrouwd met iemand die niet in de toekomst voor mij is weggelegd...
Huh? Wie? Vriendin? Doen ze zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:35 schreef RoelerMF het volgende:
ik mis iemand die een knuffel geeft en wat lieve woordjes fluistert.
Dat is altijd het ergste he... leuke dingen doen, en daarna weer thuis komen in een leeg huis, in het besef dat je alleen bent. Het lost de eenzaamheid niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik ben ook zielig..:(
4jaar geleden ging het uit met m'n vriendin..zit er nog steeds mee:( Maar afgelopen 3jaar had ik een relatie..en die is nu ook sinds 3 maanden verbroken...en nu weet ik niet door wie ik me nog gaarder voel...door m'n 1e ex waar ik nog niet eens over heen ben..en nu m'n andere...waar ik ook niet over heen komen...
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
Ja..4 jaar...lang he..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...![]()
en hoe zijn die beide relaties dan beëindigd geweest ???
Ik date met elke meid die ik tegenkomquote:
terwijl je eigenlijk nog aan een ex van vier jaar geleden denktquote:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open...zolang jij je niet openstelt voor nieuwe dingen, weet je nooit wat je misloopt, en het leven is al te kort..quote:
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:31 schreef Angel_Jay het volgende:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open..
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd..
die gevoelens gaan écht wel weg, zelfs als je enorm van iemand gehouden hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:15 schreef denka het volgende:
Vandaag was het dan zo ver...Mijn ex kwam vandaag na zo'n 6 maanden in het buitenland te zijn geweest terug en ik heb haar dus ook al die tijd niet gezien. Ik had al zo'n voorgevoel dat we elkaar vandaag zouden tegenkomen (ik woon nu in de stad en zij er net buiten, en haar ouders gaan meestal op zaterdag naar de AH).
Ik ging vanmiddag ook voor boodschappen naar de AH en mijn voorgevoel werd dus werkelijkheid. Ik zette mijn fiets in het rek en liep richting winkel, en ja hoor daar kwam die bekende blauwe auto van haar moeder met mijn ex erin. We zagen elkaar meteen en ik ging er naar toe. Wat was ze betoverend mooi....Ze stapte uit en daar sta je dan, niet wetend wat je moet zeggen. Ik voelde me net een stuk hout....Er rolden een paar tranen over haar wangen, tranen van blijdschap?, tranen van geluk? tranen van ik heb je gemist?....Ik weet het niet en ik wist niet wat te doen en pakte haar stevig vast....zo vertrouwd en toch zo vreemd....
Daarna heb ik met haar gekletst totdat ik en haar ouders klaar waren met winkelen, het was raar maar toch ook wel weer enorm fijn..We namen afscheid, ik kreeg een kus op mijn wang en ik kuste de hare...toen pakte ik mijn fiets en ging weer naar huis....
Daarna heb ik alleen maar aan haar gedacht, ik krijg en kreeg haar niet uit mijn hoofd...Ze is betoverend en na 6 maanden is ze dat nog steeds...
hij is niet de enige hoor, je hebt zo van die gevallenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:58 schreef Viperdesign het volgende:
Vier jaar, doe me een lol zeg. Moet er niet aan denken..
Ik moest naar de winkel vandaag, had niks meer in huis. Ik was trouwens al eerder geweest maar moest terug omdat ik brood en melk was vergeten. De kans was aanwezig dat ik haar tegen zou komen, ik had toch wel zo'n raar voorgevoel, zij trouwens ook vertelde ze. Ik ga niet de winkel vermijden omdat ik haar misschien tegenkom.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is dan ook niet slim om naar de winkel te gaan in de hoop je ex tegen te komen. Waarom zaterdag gaan als je weet dat dat ook haar dag is ?... laat het een les zijn dat je dat nooit meer doet, moet je je ook niet meer zoveel pijn doen met aan haar te denken![]()
You do the math.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:28 schreef Tomek het volgende:
Maar het feit dat ze binnenkort misschien met iemand anders verder gaat maakt het contact er voor mij niet makkelijker op.
Dat als je nu al aangeeft dat contact houden moeilijk gaat worden je er beter nú een punt achter kunt zetten. Is wat beter voor jou. En aangezien er geen 'ons' meer is mag je best aan jezelf gaan denken.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:02 schreef Tomek het volgende:
Wat bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |