M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:33 schreef Lexcorp het volgende:
Kunnen praten over hoe kut je je beiden voelt is wel lekker..
Same herequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
M'n ex wil niet over haar gevoel praten. Fine by me..
Kun je d'r niet beter links laten liggen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:51 schreef eymey het volgende:
Oehh... toen kwam ik toch weer te dicht bij d'r gevoelens... dus het antwoord werd "Gelukkig. Het klinkt lullig maar je moet toch door eym". Nou weet ik dat ook wel, maar dat hoeft zij niet te zeggen alleen maar om het op die manier maar af te doen
Tsja... je zou 't zeggen he.... maar ja, toch ook weer moeilijk......quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kun je d'r niet beter links laten liggen?.
Gek is dat he.....heb het zelf ook gehad....we hadden 25 juni als datum...., gekke dag was dat. Voor ons allebei trouwens. Ik liet toen wel een paar traantjes, was toen ik haar vroeg zo zeker van mijn zaak. Uiteindelijk wel beter dat het niet door is gegaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
Al was het wel even gek om me te realiseren dat we zouden gaan trouwen. "Deze zomer" was een optie, en stiekum had ik voor mezelf al bedacht dat 27-07 best een mooie datum zou zijn. Gisteren dus. Maar het was er vast toch niet van gekomen. En anders was ik nu getrouwd met iemand die niet in de toekomst voor mij is weggelegd...
Huh? Wie? Vriendin? Doen ze zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:35 schreef RoelerMF het volgende:
ik mis iemand die een knuffel geeft en wat lieve woordjes fluistert.
Dat is altijd het ergste he... leuke dingen doen, en daarna weer thuis komen in een leeg huis, in het besef dat je alleen bent. Het lost de eenzaamheid niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik ben ook zielig..:(
4jaar geleden ging het uit met m'n vriendin..zit er nog steeds mee:( Maar afgelopen 3jaar had ik een relatie..en die is nu ook sinds 3 maanden verbroken...en nu weet ik niet door wie ik me nog gaarder voel...door m'n 1e ex waar ik nog niet eens over heen ben..en nu m'n andere...waar ik ook niet over heen komen...
vannacht onwijs liggen vozen met een meid die ik pas ken...maar eenmaal thuis gekomen...voelde ik weer de verdriet
Ja..4 jaar...lang he..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wow, na vier jaar nog niet verwerkt ...![]()
en hoe zijn die beide relaties dan beëindigd geweest ???
Ik date met elke meid die ik tegenkomquote:
terwijl je eigenlijk nog aan een ex van vier jaar geleden denktquote:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open...zolang jij je niet openstelt voor nieuwe dingen, weet je nooit wat je misloopt, en het leven is al te kort..quote:
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:31 schreef Angel_Jay het volgende:
Voor mij wel...waar iets eindigd..gaan er altijd weer nieuwe deuren open..
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben je nog steeds niet over je ex heen en is dat ook de reden waarom je laatste relatie is beëindigd..
die gevoelens gaan écht wel weg, zelfs als je enorm van iemand gehouden hebtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:39 schreef Angel_Jay het volgende:
Ik gaf dat een beetje verkeerd aan in mijn verhaaltje, mijn welgemeende excuses. De ware reden dat we uit elkaar zijn, is dat ze me niet meer vertrouwde..zonder vertrouwen is er sowieso geen relatie..en ik hield met heel m'n hart van haar..maar ze moet ook kunnen respecteren dat ik ooit in het verleden ook erg veel van iemand hebt gehouden, en ze moet beseffen dat die gevoelens ook nooit meer zomaar weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |