abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:06:28 #276
22944 Breetai
....Relax....
pi_29664843
Gisteren gesprek m'n ex voor het eerst in 3 weken gesproken.In principe had ik er toen wat aan kunnen doen maar ik vond het toen niet waard. Langzamer hand begon ik haar toch wel erg te misen en iIk wist gisteren eigenlij kniet wat ik kon verwachten.Het gesprek begon wat moeizaam maar kon ik toch achterhalen dat ze er al overheen was. Ondertussen had ze ook al een nieuw vriendje (wat ze niet direct vertelde), toen ik me daar op had ingesteld, konden we idd over alles praten.. Ook al wilde ik er niet kwijt, toch zag ik ons 2en niet een hele lange toekomst hebben.
Logisch gezien vind ik het wel een verstandige keuze dat we er een punt achter hebben gezet. Ik moet nu alleen de draad weer op zien te pakken en alles weer voor elkaar zien te krijgen. Dit gaat komende tijd nog wel wat moeite kosten. Voor de rest hebben we gisteren alle losse eindjes netjes afgesloten en kunnen we beide verder met ons leven. Jammer dat ze dat 3 weken geleden al had gedaan en ik er tot gisteren nog een beetje hoop had. Nu moet ik voor mezelf weer alles op zien te pakken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 02:18:30 #277
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_29679954
ik er tot gisteren nog een beetje hoop had /quote

ik heb dat ook nog een beetje, morgen is dat hopelijk over als ik dr bel om te vragen of ze met die dude gezoend heeft of niet, is dat zo, dan is dit hoofdstuk gesloten....
pi_29684453
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.

Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken. .
pi_29684731
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.

Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken. .
Tsja....observaties van anderen kunnen je ook wel frustreren. Mijn familie vindt dat ik beter af ben zonder haar, na alles wat gebeurt is en mijn vrienden vonden ons echt goed bij elkaar passen en vinden het erg jammer voor me. Ik vond ons goed bij elkaar passen, maar er is teveel gebeurt om vol vertrouwen de relatie nog een kans te geven.

Ik mis haar, ik heb bijna 3 jaar samengewoond dus ik mis de liefde, de knuffels, de gesprekken, de humor, kortom alles wat ik elke dag kreeg.....maar ik weet zeker dat wanneer een ander meisje eenzelfde soort liefde kan geven dat gevoel direct weg is.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:04:35 #280
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29687071
Goh, wat had ik het koud in bed gisteren, en toen miste ik haar wel een beetje.. zij hield mij altijd warm!!

Maarja, het gaat nu heeel wat beter met mij. ik heb geen inzinking van schuld meer gehad, en ik ben vrolijk en blij - ik ga mijn eigen gangetje. Ik heb mijn draai uiteindelijk gevonden. Oven 3 weken begin ik weer met universiteit, en tot dan heb ik mijn scriptie om af te maken (nu ongeveer 1/3e er door) en ik blijf doorgaan met naar de gym gaan. Verder heb ik meer tijd voor mezelf genomen, en niemand mag dat van mij afpikken!!!

En, zoals gezegd ben ik zaterdag uitgegaan naar een rockclub in mijn eentje . En, ik heb geen een keer gedacht van 'goh wat doe ik hier'. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, en ik ga volgende zaterdag weer. Ik had mijn oog wel op een meisje (die met 2 vriendinnen er was) en daar ben ik wel eventjes mee gaan dansen. Het duurde alleen wel heel lang voordat ik de moed had om haar aan te spreken (3-4 uur) - en toen was de alcohol al uitgewerkt. Wij hebben 5 minuutjes gesproken, en toen ging ze naar huis. Geen telefoon nummertje gewisseld, maar ik vond het wel leuk om met iemand te praten en dat zij dan ook gelijk terug praatte (t'ja, en dit was wel mijn eerste keer om iemand die ik niet ken ergens aan te spreken!!!, en dan ben ik niet 'rejected')

Zo, ik ga lunchen!!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:51:28 #281
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_29688202
Gisteren voor de deur van mijn ex gestaan. Stom, stom stom. En niet aan durven bellen. 'Ja, hallo, ik dacht, ik ben toch in de buurt...' Ze ziet me aan komen... En we praten over 7 jaar geleden.
Nou doe je het weer!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:30:25 #282
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_29700516
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:

vrees voor je dat je hoofdzakelijk het liefde ontvangen mist..dat is bij mij wel het geval iig..

Ik ben nu 3 weken verder (waaronder 12 dagen vakantie). Haar net weer voor het eerst sinds die vakantie gesproken. Gesprek liep kut, ik was heerlijk bot, en het kon me achteraf ook geen donder meer schelen.. Heb er in subtiele woorden duidelijk gemaakt dat ze wat mij betreft alleen mag sterven.. zo'n weekje vakantie heeft me er wel van doordrongen dat zij nou ook niet bepaald het ideale wijf voor mij was.. Heb nu nog maar van 1 ding spijt, en dat is dat ik het zo lang heb laten doorlopen.. heb er iig wel een hoop mensenkennis van gekregen.

Moet ik wel zeggen dat als het weer bij mekaar zou komen en het weer leuk zou zijn, ik ervoor zou tekenen.. Maar ik ben geen fantast, dus ga verder met mijn strategie --> de beste manier om je ex te vergeten is een nieuwe chick te hebben...
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 17:57:06 #283
22944 Breetai
....Relax....
pi_29725210
Ik zit nu al weer een paar dagen lekkerm ASF en wat anderboeken te lezen en ik krijg er ondertussen weer zin in om buiten te gaan spelen. Het zal komend weekend klote gaan maar ik blijf zo niet rondlopen.
De afgelopen paar dagen is m'n gevoel al verschoven van haar naar m'n eigen dingen en weet ik onze relatie en het afbreken ervan ook al beter te plaatsen. Voor de rest schieten alle emoties nog alle kanten op. Veel sporten heeft ook geholpen om m'n concentratie op de juiste plek te houden. Eigenlijk gaat alles volgens het boekje maar het valt emotioneel gezien niet mee.

Waarschijnlijk heb ik er ook zo zelf voor gekozen en volgende keer kijk ik wel uit dat het nog een keer zo heftig overkomt. Of niet.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_29739115
Hoppa.... na een paar heerlijke dagen zonder verdriet. Vanavond weer het besef dat ik altijd in mijn achterhoofd zal hebben dat geen enkele vrouw die ik ooit zal tegenkomen, meer gevoel bij me kan losmaken dan zij. Steeds denk ik dat het wel weer gaat, maar elke keer dat ik een dipje heb mis ik d'r. Er zijn zovéél mooie vrouwen, maar zij ... had alles dat ik ooit zocht in een vrouw... dat begin ik steeds meer te beseffen

Doe eens wild ....
pi_29739827
Ik ben tot het inzicht te komen dat ik me ook goed kan voelen zonder vriendin. .
En dat is heel wat voor een emotioneel afhankelijk persoontje.
pi_29744484
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ben tot het inzicht te komen dat ik me ook goed kan voelen zonder vriendin. .
En dat is heel wat voor een emotioneel afhankelijk persoontje.
Goedzo!
Ik ook hoor trouwens, alleen.... goed voelen en compleet gelukkig zijn, zijn toch twee verschillende zaken. Bij 'goed voelen' gaat het om een tijdelijk gevoel ... met 'compleet gelukkig' kun je je zelfs in de meest moeilijke omstandigheden nog goed voelen.
Doe eens wild ....
pi_29744607
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef Tarot het volgende:
Hoppa.... na een paar heerlijke dagen zonder verdriet. Vanavond weer het besef dat ik altijd in mijn achterhoofd zal hebben dat geen enkele vrouw die ik ooit zal tegenkomen, meer gevoel bij me kan losmaken dan zij. Steeds denk ik dat het wel weer gaat, maar elke keer dat ik een dipje heb mis ik d'r. Er zijn zovéél mooie vrouwen, maar zij ... had alles dat ik ooit zocht in een vrouw... dat begin ik steeds meer te beseffen

dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.

man, je bent toch echt geen puber meer , ik hoop dat je kan toegeven dat als je op je 70ste nog zo denkt, je echt ziek in je hoofd bent
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29744672
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:01 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.

man, je bent toch echt geen puber meer , ik hoop dat je kan toegeven dat als je op je 70ste nog zo denkt, je echt ziek in je hoofd bent
Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.
Doe eens wild ....
pi_29744831
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:06 schreef Tarot het volgende:

Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.
tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.

je overtuiging is op lucht gebaseerd, dat is 1, en als je er dan toch zo van overtuigd bent, ja, accepteer het dan en zoek een vrouw waar je misschien nooit echt hetzelfde voor voelt, maar toch genoeg om een gelukkig leven met haar te hebben.

Ik hoop dat je in het echte leven nooit zo over haar praat, want geloof me, het stoot af, het is gewoon niet gezond.
pi_29745011
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:15 schreef petitlapin het volgende:

[..]

tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.
Och, ik ken je niet en voel me niet aangevallen. Ben wel interesseert in je gedachten.
quote:
je overtuiging is op lucht gebaseerd, dat is 1, en als je er dan toch zo van overtuigd bent, ja, accepteer het dan en zoek een vrouw waar je misschien nooit echt hetzelfde voor voelt, maar toch genoeg om een gelukkig leven met haar te hebben.
Accepteren doe ik wel .. anders zou ik er nooit zo over praten op dit forum. Iemand die zijn been kwijt is, moet op een gegeven moment ook gehandicapt verder leven, maar sommigen zullen stiekem toch de rest van hun leven hun been missen. Zoals hierboven gezegd, je hebt niet altijd iemand nodig om jezelf goed te voelen, dus vrolijk verder leven gaat wel. Alleen soms is het weer even moeilijk en lucht ik mijn hart hier.

Maar zou jij die vrouw willen zijn, waarbij je 2e keus bent? Nee ik ben liever alleen, dan iemand op die manier te kwetsen of mezelf te pijnigen door me weer bezig te houden met relaties. Als er voor mij nog zo iemand is, dan vindt ze mij wel. Ik laat het gewoon rustig over me heen komen.
quote:
Ik hoop dat je in het echte leven nooit zo over haar praat, want geloof me, het stoot af, het is gewoon niet gezond.
Doe ik niet, daar is dit forum voor.
Doe eens wild ....
pi_29745243
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Tarot het volgende:

Maar zou jij die vrouw willen zijn, waarbij je 2e keus bent? Nee ik ben liever alleen, dan iemand op die manier te kwetsen of mezelf te pijnigen door me weer bezig te houden met relaties. Als er voor mij nog zo iemand is, dan vindt ze mij wel. Ik laat het gewoon rustig over me heen komen.
als je je eerste keus niet kan krijgen, moet je zelfs niet spreken van een eerste keus. Ze is weg uit je leven, ze is er niet meer.

Je hebt dus eigenlijk gewoon geen 'keuze', je zal voor iemand anders moeten gaan. En gevoelens kunnen veranderen, iemand die nu tweede keus is, kan door de tijd heen eerste keus worden. je moet er wel voor openstaan natuurlijk.

Heb je eigenlijk genoeg sociale contacten, ga je wel genoeg uit ? kan je je gedachten wat verzetten ...?
pi_29745404
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Je hebt dus eigenlijk gewoon geen 'keuze', je zal voor iemand anders moeten gaan. En gevoelens kunnen veranderen, iemand die nu tweede keus is, kan door de tijd heen eerste keus worden. je moet er wel voor openstaan natuurlijk.
Hier beschrijf je een beetje een vicieuze cirkel. Pas als iemand mijn eerst keus is kan ik er voor openstaan. Eerst moet ik er voor openstaan, zodat mijn gevoelens kunnen veranderen. Ik probeer het trouwens wel hoor. Er zijn genoeg leuke vrouwen met wie ik graag omga. Alleen blijf ik altijd gewoon iets missen.
quote:
Heb je eigenlijk genoeg sociale contacten, ga je wel genoeg uit ? kan je je gedachten wat verzetten ...?
Ja hoor, ik heb elke dag afleiding. Alleen gisteren-avond blijkbaar niet genoeg.

Andere keer verder!
Doe eens wild ....
pi_29745501
misschien zou je die heilige ex gewoon eens moeten terugzien, tarot, om te zien dat het ook maar een gewoon mens is, en om je te realiseren dat zij écht wel over je heen is, en dat je je kostbare tijd verspilt voor iemand die het niet waard is, je leeft verdorie maar één keer.
pi_29750384
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
misschien zou je die heilige ex gewoon eens moeten terugzien, tarot, om te zien dat het ook maar een gewoon mens is, en om je te realiseren dat zij écht wel over je heen is, en dat je je kostbare tijd verspilt voor iemand die het niet waard is, je leeft verdorie maar één keer.
Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.

Bah
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29753168
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef pino.in.disguise het volgende:

Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.

Bah
je kan niet verwachten dat een meisje die je maar pas kent een ex kan vervangen die je al jaren goed kent, dan heb je zo'n veel diepere band. In het begin van een relatie heb je nooit zulke diepe gevoelens, dus natuurlijk lijkt het verleidelijk om het gevoel voor de andere dan maar met dat veilige en diepe gevoel van de ex te vergelijken.

je moet iemand anders ook een kans geven, voordat je een emotioneel diepe band met iemand kan opbouwen
pi_29753872
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je moet iemand anders ook een kans geven, voordat je een emotioneel diepe band met iemand kan opbouwen
Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.
Doe eens wild ....
pi_29755220
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Tarot het volgende:

Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.
dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.

dan moet je eigenlijk ook niet 'klagen' dat andere meisjes niet zo boeiend zijn, je wil ze toch niet, je wil alleen denken aan je ex
pi_29755422
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.

dan moet je eigenlijk ook niet 'klagen' dat andere meisjes niet zo boeiend zijn, je wil ze toch niet, je wil alleen denken aan je ex
Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.
Doe eens wild ....
pi_29755537
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef Tarot het volgende:

Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.
nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.
pi_29755608
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.
Als je verder commentaar hebt op mijn gedrag, zullen we dat verder persoonlijk afhandelen via de mail, en niet in dit topic?
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')