Tsja....observaties van anderen kunnen je ook wel frustreren. Mijn familie vindt dat ik beter af ben zonder haar, na alles wat gebeurt is en mijn vrienden vonden ons echt goed bij elkaar passen en vinden het erg jammer voor me. Ik vond ons goed bij elkaar passen, maar er is teveel gebeurt om vol vertrouwen de relatie nog een kans te geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken..
vrees voor je dat je hoofdzakelijk het liefde ontvangen mist..dat is bij mij wel het geval iig..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Viperdesign het volgende:
Ik zal ook altijd, ergens, een beetje hoop hebben. Maar het is best raar. Wil ik háár terug of wil ik gewoon weer liefde ontvangen? Vooral aangezien ik niet eens meer 100% zeker weet of ik nu wel gelukkig met haar was. Volgens mij niet, maar ik ben wel vrij lang bij haar gebleven. En ik kan ook niet achteraf de relatie analyseren omdat mijn geheugen bagger is. Ik moet het dus hebben van wat andere mensen vertellen. En dan zou ik single beter af zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet het niet. Ze kunnen me van alles wijsmaken..
Goedzo!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:42 schreef Viperdesign het volgende:
Ik ben tot het inzicht te komen dat ik me ook goed kan voelen zonder vriendin..
En dat is heel wat voor een emotioneel afhankelijk persoontje.
dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef Tarot het volgende:
Hoppa.... na een paar heerlijke dagen zonder verdriet. Vanavond weer het besef dat ik altijd in mijn achterhoofd zal hebben dat geen enkele vrouw die ik ooit zal tegenkomen, meer gevoel bij me kan losmaken dan zij. Steeds denk ik dat het wel weer gaat, maar elke keer dat ik een dipje heb mis ik d'r. Er zijn zovéél mooie vrouwen, maar zij ... had alles dat ik ooit zocht in een vrouw... dat begin ik steeds meer te beseffen
![]()
Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus je gelooft echt dat op heel deze aardbol werkelijk geen enkele vrouw is die je hetzelfde gevoel kan geven.
man, je bent toch echt geen puber meer, ik hoop dat je kan toegeven dat als je op je 70ste nog zo denkt, je echt ziek in je hoofd bent
![]()
tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:06 schreef Tarot het volgende:
Als ik het op mijn 70e nog steeds denk, is mijn angst volgens mij wel bevestigd.
Och, ik ken je niet en voel me niet aangevallen. Ben wel interesseert in je gedachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tarotschat, al ben ik niet altijd vriendelijk tegen jou, ik vind het echt triest wat je doormaakt, maar echt waar, blijven vasthouden aan die gevoelens zullen je echt niet verderhelpen.
Accepteren doe ik wel .. anders zou ik er nooit zo over praten op dit forum. Iemand die zijn been kwijt is, moet op een gegeven moment ook gehandicapt verder leven, maar sommigen zullen stiekem toch de rest van hun leven hun been missen. Zoals hierboven gezegd, je hebt niet altijd iemand nodig om jezelf goed te voelen, dus vrolijk verder leven gaat wel. Alleen soms is het weer even moeilijk en lucht ik mijn hart hier.quote:je overtuiging is op lucht gebaseerd, dat is 1, en als je er dan toch zo van overtuigd bent, ja, accepteer het dan en zoek een vrouw waar je misschien nooit echt hetzelfde voor voelt, maar toch genoeg om een gelukkig leven met haar te hebben.
Doe ik niet, daar is dit forum voor.quote:Ik hoop dat je in het echte leven nooit zo over haar praat, want geloof me, het stoot af, het is gewoon niet gezond.
als je je eerste keus niet kan krijgen, moet je zelfs niet spreken van een eerste keus. Ze is weg uit je leven, ze is er niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Tarot het volgende:
Maar zou jij die vrouw willen zijn, waarbij je 2e keus bent? Nee ik ben liever alleen, dan iemand op die manier te kwetsen of mezelf te pijnigen door me weer bezig te houden met relaties. Als er voor mij nog zo iemand is, dan vindt ze mij wel. Ik laat het gewoon rustig over me heen komen.
Hier beschrijf je een beetje een vicieuze cirkel. Pas als iemand mijn eerst keus is kan ik er voor openstaan. Eerst moet ik er voor openstaan, zodat mijn gevoelens kunnen veranderen. Ik probeer het trouwens wel hoor. Er zijn genoeg leuke vrouwen met wie ik graag omga. Alleen blijf ik altijd gewoon iets missen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:36 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk gewoon geen 'keuze', je zal voor iemand anders moeten gaan. En gevoelens kunnen veranderen, iemand die nu tweede keus is, kan door de tijd heen eerste keus worden. je moet er wel voor openstaan natuurlijk.
Ja hoor, ik heb elke dag afleiding. Alleen gisteren-avond blijkbaar niet genoeg.quote:Heb je eigenlijk genoeg sociale contacten, ga je wel genoeg uit ? kan je je gedachten wat verzetten ...?
Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
misschien zou je die heilige ex gewoon eens moeten terugzien, tarot, om te zien dat het ook maar een gewoon mens is, en om je te realiseren dat zij écht wel over je heen is, en dat je je kostbare tijd verspilt voor iemand die het niet waard is, je leeft verdorie maar één keer.
je kan niet verwachten dat een meisje die je maar pas kent een ex kan vervangen die je al jaren goed kent, dan heb je zo'n veel diepere band. In het begin van een relatie heb je nooit zulke diepe gevoelens, dus natuurlijk lijkt het verleidelijk om het gevoel voor de andere dan maar met dat veilige en diepe gevoel van de ex te vergelijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
Ik herken mezelf wel in Tarot......je blijft maar vergelijken. En ook bij mij kom ik keer op keer tot de conclusie dat mijn ex nog steeds eerste keus is. Ook al is zij al lang over mij heen. En als een ander meisje niet voelt als een 1e keus, dan ga je er toch niet mee verder? Dat vind ik een beetje lullig tegenover haar.
Bah
Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet iemand anders ook een kans geven, voordat je een emotioneel diepe band met iemand kan opbouwen
dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:52 schreef Tarot het volgende:
Mooi gezegd, maar als de wil er niet is, dan kun je het ook niet.
Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan vind ik dat je dat ook moet aanvaarden, en niet je ellende tentoonspreiden, want eigenlijk voel je je goed in het algemeen, zoals je zei, en wil je je ex niet vergeten.
dan moet je eigenlijk ook niet 'klagen' dat andere meisjes niet zo boeiend zijn, je wil ze toch niet, je wil alleen denken aan je ex
nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:47 schreef Tarot het volgende:
Ik ben mens .... en voel me niet _altijd_ even ellendig, of _altijd_ even vrolijk.
Als je verder commentaar hebt op mijn gedrag, zullen we dat verder persoonlijk afhandelen via de mail, en niet in dit topic?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je posts hier in dit topic hebben wel steeds een heel hoog dramaqueen-gehalte, en dat hoeft toch niet, gezien je standpunten of je ex en andere vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |