abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28713902
Alweer een topic vol met ups en downs van de mensen, tijd voor een nieuw deel.

Fijn dat het goed met je gaat SHE.

Het gaat met ups en downs. We geraken allemaal wel verder..

Vooruit, weer een aai over jullie bolletjes

Vorige topic: De Kunst van het loslaten van een ex - deel 21

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 11-07-2005 19:25:10 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 19:12:36 #2
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28714249
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef espina het volgende:
Geef een knuffel terug! Voor iedereen is er hoop hoor, er komt vanzelf een bootje langszij!

Je moet iets als tvp hebben
»» Democracy is so overrated »»
pi_28714465
tvp?
  maandag 11 juli 2005 @ 19:24:47 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28714592
quote:
Op maandag 11 juli 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Gisteren had ik weer zo'n "ik wil je terug" moment... én gesprek met m'n ex...
Waarom komen dat soort gevoelens altijd de kop op steken als je je toch al niet zo heel erg lekker voelt?

Je zegt het dus zelf al
quote:
Ik was doodmoe, chagerijnig en had teveel gedronken, en toen miste ik hem heel erg.
Een van de grote valkuilen voor een (meestal) gegarandeerde dip.
quote:
Vandaag ben ik er wel weer overheen (wat een goede nachtrust al niet kan doen) en kan ik weer vooruit kijken, maar gisteren zat ik echt bijna huilend achter m'n pctje.
Stom zeg, dat zulke gevoelens toch terug blijven komen.
Zo zie je maar, die gevoelens zitten er nog wel, maar ietsje dieper, ietsje verder weg gestopt, en als je 'zwak' bent (moe, ziek, alcohol...) dan is je 'weerstand' veel minder en ga je veel makkelijker onderuit.

Hoe saai het ook klinkt, maar idd op tijd gaan slapen en niet al te veel drinken helpt iig om die dips iets minder diep te maken...
  maandag 11 juli 2005 @ 21:12:37 #5
11766 eymey
koning één-oog
pi_28718099
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zegt het dus zelf al
[..]

Een van de grote valkuilen voor een (meestal) gegarandeerde dip.
[..]

Zo zie je maar, die gevoelens zitten er nog wel, maar ietsje dieper, ietsje verder weg gestopt, en als je 'zwak' bent (moe, ziek, alcohol...) dan is je 'weerstand' veel minder en ga je veel makkelijker onderuit.

Hoe saai het ook klinkt, maar idd op tijd gaan slapen en niet al te veel drinken helpt iig om die dips iets minder diep te maken...
Zeker weten! Ik voel me na vandaag ook weer lekkerder... vandaag lekker gewerkt, leuke gesprekken gehad met mensen, vanavond lekker macaroni voor mezelf klaar gemaakt met de radio aan, waar lekkere muziek werd gedraaid, heerlijk
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  maandag 11 juli 2005 @ 21:13:40 #6
11766 eymey
koning één-oog
pi_28718139
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef espina het volgende:
Alweer een topic vol met ups en downs van de mensen, tijd voor een nieuw deel.

Fijn dat het goed met je gaat SHE.

Het gaat met ups en downs. We geraken allemaal wel verder..

Vorige topic: De Kunst van het loslaten van een ex - deel 21
Jij ook een aaitje Je helpt mij niet alleen hier er goed doorheen, naast iemand die ook van hier is
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  maandag 11 juli 2005 @ 21:22:03 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28718421
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

Maar als het er nog wel zit... moet je er dan niks mee doen? Dat is wat mij momenteel het meeste bezig houdt... ik houd echt onzettend veel van mijn ex, en dat gevoel is wederzijds, en ik denk ook dat die liefde nooit helemaal over zal gaan. En dat maakt me soms aan het twijfelen dus

Ik vraag me ook af of het wel goed is om mijn ex zo vaak te zien/spreken... we hebben het altijd gezellig en praten over vanalles, en ik voel me altijd op mijn gemak bij hem... en ook op msn hebben we altijd wel wat aan elkaar te vertellen. Ik vind het heerlijk om bij zijn leven betrokken te blijven, en vice versa. Maar aan de andere kant maakt dat het "loslaten" misschien wel moeilijker. Wat denken jullie?
  maandag 11 juli 2005 @ 21:28:56 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28718641
Ja, weet je... als ik jou zo hoor over je ex, hoe jij je voelt, hoe hij zich voelt... dan vraag ik me serieus af of er niet toch nog ergens een mogelijkheid is tot...

En ja, je hebt gelijk... als het er nog zit, moet je er nog wel iets mee, maar als je moe bent of gedronken hebt is de kans zo groot dat je mee naar beneden gesleurd word. Je kan er dan ook niet meer helder tegenaan kijken. Dat gaf je net ook zelf al aan, dat je je de volgende dag al een stuk beter voelde.

Wat voor mij toen heel goed werkte was met iets bezig zijn wat niet gruwelijk veel denkwerk nodig heeft maar wel je aandacht vergt. Zo kunnen je gedachten wel vrijelijk gaan, maar wordt je er minder makkelijk door meegesleurd.

Voor mij was dat naaien (ik heb een halve garderobe in elkaar gezet), en ik was met een beeld van klei bezig. Gewoon je handen aan het werk zetten enzo.
Maar goed, dat is ook weer bij iedereen anders.

Of het goed is elkaar zo vaak te zien en te spreken... Het kan... maar als je het er zo moeilijk mee hebt zou ik daar toch een rem op zetten. Want loslaten is dan gruwelijk moeilijk.
Ik heb zelf destijds op een gegeven moment ook bewust iets meer afstand van hem genomen. We spraken elkaar nog dagelijks op de mail en alles, volledig op de hoogte van wat de ander deed enzo. Heel leuk en heel gezellig, maar het geeft je niet de kans je leven anders in te richten. Zo blijft die persoon nog steeds je eerste aanspreekpunt, je klankbord.
Again, dat hoeft geen probleem te zijn, maar als het nog zo aan je trekt... tsja.
Waren jullie niet ook degenen die nog af en toe seks hadden?
pi_28718651
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:22 schreef Christine het volgende:

Maar als het er nog wel zit... moet je er dan niks mee doen? Dat is wat mij momenteel het meeste bezig houdt... ik houd echt onzettend veel van mijn ex, en dat gevoel is wederzijds, en ik denk ook dat die liefde nooit helemaal over zal gaan. En dat maakt me soms aan het twijfelen dus

Ik vraag me ook af of het wel goed is om mijn ex zo vaak te zien/spreken... we hebben het altijd gezellig en praten over vanalles, en ik voel me altijd op mijn gemak bij hem... en ook op msn hebben we altijd wel wat aan elkaar te vertellen. Ik vind het heerlijk om bij zijn leven betrokken te blijven, en vice versa. Maar aan de andere kant maakt dat het "loslaten" misschien wel moeilijker. Wat denken jullie?
ik zou het contact toch op een iets lager pitje zetten, anders is het idd heel moeilijk om los te komen ...

een tijdelijke volledige breuk kan ook wonderen doen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 11 juli 2005 @ 21:35:54 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28718889
Nouja het is gewoon dubbel
Ik zie mijn ex vaak, en ik spreek hem vaak en ja we hebben ook af en toe seks en soms heb ik van die dipjes als gisteren.... maar tegelijkertijd besef ik me al te goed dat ik vóóruit moet, en dat ik verder wil. En ik heb ook een oogje op een leuke kerel momenteel, en als ik daar aan denk dan besef ik me: "zo moet je je voelen als je verliefd bent, niet zoals ik me voel als ik aan m'n ex denk".
Het blijft gewoon een rare situatie... en ik denk dat ik zal moeten accepteren dat ik af en toe zo'n dipje zal blijven hebben zolang we zo intensief met elkaar om gaan, maar als het komt op kiezen of delen, dan heb ik liever af en toe zo'n dip dan dat ik mijn maatje kwijt ben
  maandag 11 juli 2005 @ 22:36:12 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28721169
Jullie spreken elkaar vaak, jullie kunnen het goed met elkaar vinden, en jullie hebben af en toe sex... Klinkt niet echt als 'uit' en klinkt niet echt als 'los'.
En blijkbaar werkt af en toe contact dus niet omdat jullie daarin 'te ver' gaan dan.

Het is een keuze die je zelf moet maken. De 'hard way' of de iets minder hard way...
pi_28722723
Ik heb net heerlijk gesport. Heb sinds vandaag een leuke baan met een goed salaris. Morgen ga ik klimmen met een jongen. Leuk

Maar waarom zit ik nou met een down gevoel. Ben niet blij. Ik zou blij moeten zijn maar dat ben ik helemaal niet. Ik wil mijn gevoelens delen met mijn ex.. Dat ik een baan heb. Dat ik een goede functie heb, ben namelijk jr. manager afd. facility. Uitdagende functie, ben een duizendpoot en heb veel verantwoordelijkheden. Alles gaat zoals het moet gaan. Straks is mijn studie aan de beurt. Kortom ik heb er veel zin in.

Ik heb sinds gisteren intensief contact met m'n ex. Het gaat leuk, soms komt hij wat te dichtbij als we het over sex hebben. Dan voel ik iets in mij knakken. Al die intimiteit.. Het was zo erg fijn. Hij houdt veel van mij, mist mij erg.. En het is wederzijds. We zijn open naar elkaar en dat stel ik erg op prijs.

Soms zoekt hij met mij contact. Soms ik met hem. Het zijn onschuldige gesprekken. Het zijn leuke gesprekken. Hij is geïnteresseerd in mij en ik in hem. Misschien later dat we bij elkaar komen en de liefde is sterk genoeg om dit te overleven. Ik blijf ondanks alles hem nog steeds erg leuk te vinden.
Ondertussen ga ik door met mijn leventje. Wel fijn zo..
  maandag 11 juli 2005 @ 23:37:17 #13
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28723166
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:35 schreef Christine het volgende:
Nouja het is gewoon dubbel
Ik zie mijn ex vaak, en ik spreek hem vaak en ja we hebben ook af en toe seks en soms heb ik van die dipjes als gisteren.... maar tegelijkertijd besef ik me al te goed dat ik vóóruit moet, en dat ik verder wil. En ik heb ook een oogje op een leuke kerel momenteel, en als ik daar aan denk dan besef ik me: "zo moet je je voelen als je verliefd bent, niet zoals ik me voel als ik aan m'n ex denk".
Het blijft gewoon een rare situatie... en ik denk dat ik zal moeten accepteren dat ik af en toe zo'n dipje zal blijven hebben zolang we zo intensief met elkaar om gaan, maar als het komt op kiezen of delen, dan heb ik liever af en toe zo'n dip dan dat ik mijn maatje kwijt ben
zo ontzettend herkanbaar, al heb ik voor mezelf besloten dat ik hem wel los moet laten en dat ik dat maar gewoon doe terwijl ik m zie. Ik heb mezelf moeten leren om niet meer te voelen als we wel eens seks hebben. Maar ik moet zeggen dat t steeds beter gaat. Wel erg langzaam maar ik kan zoveel beter zonder m dan in t begin. Wat overigens niet wil zeggen dat ik m niet ontzettend ga missen in de vakantie.
imagination is more important than knowledge
pi_28723269
mijn ex is er vandoor gegaan met mijn ex-beste vriend. Nu heb ik net vanavond via msn langdurig met zijn ex gesproken. En dat doet wel goed eigenlijk. ik ken haar ook irl maar niet zo heel goed.

Ik kan in ieder geval steun vinden. We zijn er ook beiden over uit dat we beter af zijn zo!!
pi_28733066
Nog nieuws? .
pi_28745083
quote:
Op maandag 11 juli 2005 21:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou het contact toch op een iets lager pitje zetten, anders is het idd heel moeilijk om los te komen ...

een tijdelijke volledige breuk kan ook wonderen doen
Jep mee eens. Door veel contact blijf je zo hangen, komt geen vooruitgang in en je denkt alleen maar aan hem. Even een aantal weken helemaal breken kan dan wonderen doen alhoewel dat soms wel ontzettend moeilijk kan zijn...
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_28745938
Nou ik kom hier dan ook maar binnen sluipen. Ik heb net 2 jaar met mijn ex gehad. Mijn pa is net overleden. Mijn ex-vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt. en nu ga ik vandaag zwemmen met wat vriendinnen. Zie ik haar ook met een andere jongen en hoor ik dat ze ze hem leuk vind en zelfs al hebben besproken om wat met elkaar te nemen (enige obstakel was de woonafstand).

Nou snap ik dat het soms uitgaat maar dit is echt niet meer normaal om na een week al met iemand anders rond te lopen. Dat gaat niet in 1 week denk ik dan dus moet ze me al veel langer "bedrogen hebben".

2 weken geleden had ze het er nog super moeilijk mee en wilde ze allerbeste vrienden blijven etc en vond ze me nog heel lief alleen hield ze niet meer van me. Ze heeft het blijkbaar alleen nog aangehouden omdat mijn pa was overleden. En nu aan het begin van de vakantie maakt ze het uit en loopt ze al met een ander rond.

Damn wat een kutwijf.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:51:50 #18
66577 ThaHuricane
boyaka boyaka
pi_28747133
Damn wat een kutwijf.
[/quote]

Geloof me dat gebeurd altijd... spreek uit ervaring maar hecht me nu niet meer!!! heb het wel gehad allemaal.. lang leve de lol dan maar! geen gezeik, geen leugens, geen gevoelens.. het enige wat je soms mist is dat er niemand bij je is of dicht bij je staat, maarja ook dat went
pi_28748655
Ja dit kan echt vet lullig klinken, maar het is nu tijdje uit met mijn ex en ik had hem uit mijn msn lijst geflikkerd en op blok, en nam mijn telefoon niet meer op als hij belde...

En nee we hadden geen ruzie, maar ik had het gewoon even gehad....zonder rust en radiostilte blijf je met die persoon in je hoofd zitten en dan maar dat maatje kwijt (wat hierboven door christine volgens mij geschreven werd...)

Gisteren had ik mailtje van hem, en dacht nou ja ik kan hem wel weer in mijn msn lijst zetten...want ik miste heb gewoon niet, alleen het hebben van een relatie....toch viel het even zwaar....

Hij voelde zich heel erg beroerd, en hij zei iets van: Ja hallo, ik ben 30 en o zo single

En aan de ene kant voelde het goed dat hij zich zo kut voelde... Hoe lullig is dat...

En ik ben er wel over heen eigenlijk...en mis hem ook niet meer....maar toch werkt dat contact niet....en gelijk begon ik weer te twijfelen of ik mezelf niet in de maling nam en hem toch niet nodig had...

Waarom vertrouw ik nou mijn eigen goede gevoel niet...sinds het uit is voel ik me opgelucht, vrolijk en heb het naar me zin....hoezo zou ik daar aan moeten twijfelen...

*ZUCHT hoe bedoel je vrouwen zijn moeilijk hihi*

Moest ik even kwijt
pi_28750739
Loslaten.. hmm.. zo kan je het misschien nog wel noemen. Vrijdag werd ik om 04:30 wakker gebelt door mijn ex vriend. Ik was toch al wakker, dus ik nam maar op. Hij bleek een klein beetje aangeschoten, maar nog nuchter genoeg om helder na te denken. Hij vertelde me open en bloot dat hij me terug wilde en vroeg me wat ik ervan zei. Ik stond met mijn bek vol tanden. Ik werd wakker gebelt en wel, terwijl ik bij mijn (nieuwe) vriend in bed lag. Mijn vriend werd kwaad en liep van me weg.. niet erg raar ook.

Tussen mij en mijn vriend ging het minder. Vervolgens bleef er over en weer een beetje contact tussen mij en mijn ex. Ik wilde wel weten wat hem bezielde. Ik bedoel.. hij heeft een vriendin en ik een vriend. Dit is nu de tweede keer dat een vriendje tijdens een andere relatie ineens komt met het nieuws dat hij me terug wilt. Niet dat het uitmaakt.. maar dan vraag ik me wel af of ze het menen.. of dat ze het enkel uit jaloezie doen en om me voor zichzelf te hebben. Of moet ik heel simpel denken en doen ze het alleen voor de seks?

Hij sprak zichzelf continue tegen.. en kwam met loze argumenten die helemaal niet sloegen op wat ik allemaal zei. Gewoon compleet langs me heen aan het lullen. Dan vond hij iets van mij vreemd, wat hij precies hetzelfde had gedaan met zijn vriendin. Als ik dan zei, dat deed je toen zelf ook.. dan kon hij zich niet inleven. Het inlevingsvermogen van een holbewoner.
Hij antwoordde erop met : ja daar gaat het nu niet om, je hoeft niet overal een antwoord op te hebben. Maar dat was mijn punt ook helemaal niet.
Hij vond het raar dat ik gewoon met hem kon bellen, terwijl mijn vriend naast me zat. Ik zei: tsja.. we hebben geen geheimen voor elkaar, wij hebben tenminste een relatie waarin dat gewoon kan zonder problemen. zou jij ook eens moeten krijgen met je vriendin. Maar ach.. op zich zegt dat ook genoeg over hen, is het niet?
Daarna ging hij ook nog zeggen, dat hij me alleen maar gelukkig wilde zien.. als dat met hem zou zijn, met hem. Maar later smsde hij me dat hij me gelukkig wilde zien, alleen misschien wel op een andere manier. (niet met mijn vriend dus!) Vervolgens smsde hij me dat het toch niet meer ging werken tussen hem en mij, op watvoor manier dan ook. wtf.. hoe bedoel je wispelturig..

Anyway.. contact met mijn ex kost veel tijd en geld.. het kan nooit direct to the point en wel in het gezicht. Heb ik geen internet, dan gaat hij mailen.. zodat ik op internet moet. Heb ik weinig btg dan gaat hij volop smsen. Ik steek er nu alweer een aantal dagen in om erachter te komen wat hem bezielde. Wat kost(te) het me? Mijn nachtrust, mijn halve relatie, veel tijd en vooral héél veel geld.

Vanwaar die moeite om zulke dingen te zeggen, als hij erom heen blijft draaien? Hij durft niet eens voor zijn eigen gevoelens uit te komen en probeert telkens allerlei reacties uit te lokken waaruit moet blijken watvoor gevoelens ik (nog) voor hem heb. Ik ben erg kwaad op hem geworden.. want na 1,5 jaar (bijna 2) niet weten wat hij wil en ontzettend veel gezeik.. weet hij het ineens als ik een vriend heb en zijn relatie nu echt op de klippen dreigt te lopen. Ik geloof er allemaal geen zak van.. helemaal niet door zijn sms gedrag. Een echte kerel verteld zulke dingen toch gewoon in je gezicht?

Ik hem hem gezegd, dat hij me maar moet bellen.. omdat ik niet meer ga smsen. Maar hij belt niet. Ik ben steeds kwader aan het worden. Ik maakte me altijd zo'n zorgen om die jongen.. gaf zoveel om hem en hij gebruikt me op zo'n smerige manier. Geef ik zijn zin.. wil ik met hem praten en wel serieus, dan grijpt hij zijn kans niet. Waarom is het zo moeilijk voor hem om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen wat hij wil? Ik zal hem niet haten om de waarheid.. wel om zijn gedraai en zijn leugens. Op deze manier krijgt hij alles behalve respect.. eerder problemen, vanwege het verstoren van mijn relatie. Ik ga er geen tijd, geld en positieve energie meer in steken. Misschien moet ik het hem op een andere manier duidelijk laten maken.. want het kost me teveel, letterlijk én figuurlijk.

Bah.. hij sterft maar lekker in zijn gedraai om zijn gevoelens heen. Ik heb mijn draai gevonden en ik wil dat zo houden! Gezeik altijd!

[ Bericht 12% gewijzigd door gekke_sandra op 12-07-2005 22:21:10 ]
Delivered without an information leaflet
pi_28750871
San, wat heb je aan iemand die telkens twijfelt, en op het moment dat jij een beslissing hebt genomen, je opeens terug wil? niks dus

You go girl
pi_28753092
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef MissPeppertje het volgende:
Ja dit kan echt vet lullig klinken, maar het is nu tijdje uit met mijn ex en ik had hem uit mijn msn lijst geflikkerd en op blok, en nam mijn telefoon niet meer op als hij belde...

En nee we hadden geen ruzie, maar ik had het gewoon even gehad....zonder rust en radiostilte blijf je met die persoon in je hoofd zitten en dan maar dat maatje kwijt (wat hierboven door christine volgens mij geschreven werd...)
had je hem dan niet beter gezegd dat hij best geen contact opnam, in plaats van hem te laten bellen en te mailen

dit vind ik redelijk gemeen eigenlijk ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28753288
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef Wolkje het volgende:
San, wat heb je aan iemand die telkens twijfelt, en op het moment dat jij een beslissing hebt genomen, je opeens terug wil? niks dus

You go girl
Helemaal niks.. want STEL dat als ik zou zeggen ; owkeujj laten we het opnieuw proberen. dan zou hij het opeens weer niet zeker weten. ik zie hem zijn vriendin al helemaal niet dumpen voor mij. dan zou ik wel respect voor hem hebben trouwens, als hij dat zou doen. eens een beslissing maken en er echt een punt achter zetten. maar ja, mooie gedachtes enzo.. maar echt relevant is het niet. het gaat gewoon weer precies, zoals het nu al twee jaar gaat. ik snap niet wat zijn drijfsveer nog is of al die tijd geweest is. ik ben te bezorgd en te medelevend, dat is waarom ik me er nog druk om maak, maar zijn reden..

[ Bericht 2% gewijzigd door gekke_sandra op 12-07-2005 23:24:57 ]
pi_28753697
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Helemaal niks.. want STEL dat als ik zou zeggen ; owkeujj laten we het opnieuw proberen. dan zou hij het opeens weer niet zeker weten. ik zie hem zijn vriendin al helemaal niet dumpen voor mij. dan zou ik wel respect voor hem hebben trouwens, als hij dat zou doen. eens een beslissing maken en er echt een punt achter zetten. maar ja, mooie gedachtes enzo.. maar echt relevant is het niet. het gaat gewoon weer precies, zoals het nu al twee jaar gaat.. en ik snap niet wat zijn drijfsveer nog is of al die tijd geweest is. ik ben te bezorgd en te medelevend, dat is de mijne, maar de zijne.. ik wou dat ik het wist!
leuk voor je huidige vriend dat je het nog steeds zou overwegen om terug te gaan naar je ex......
pi_28754109
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef TheFrankey het volgende:
leuk voor je huidige vriend dat je het nog steeds zou overwegen om terug te gaan naar je ex......
Doh.. ja he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')