abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:40:21 #251
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29544050
Ik ben ook een logische denker, en ik moet ook altijd mijn verhaal kwijt (een keer is eigenlijk niet genoeg... ik moet het wel aan 5 mensen kwijt). Ik ben blij dat mijn verhalen jou misschien helpen! En fantastisch dat het goed gaat met jou. Misschien heb ik toch wel iets goeds gedaan!??!!! Verder, zij was dus mijn eerste relatie (eerste kus ook). Mijn leven is nu eigenlijk door de war gegooid (maar die van haar ook) omdat wij al sinds het begin van de universiteit met elkaar waren. Gelukkig heb ik andere vrienden waarmee zij niet zo goed bevriend is!!

Het gaat nu redelijk met mij, en ik ga nu een uurtje aan mijn scriptie werken (ja, die moet toch ook wel af!).

Oh, ja, over dat depressief gedoe.... zie maar boven.. ik dacht echt dat ik gek werd! Maar gelukkig is dat eigenlijk niet zo.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:54:00 #252
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29544364
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef akkien het volgende:
ik lees hier nog af en toe eens mee, en Plonky, jouw verhalen doen mij echt best wel veel goeds. Weet niet waarom, maar is allemaal zo logisch en zo goed klinkt t.

even een update van mij, misschien wel de laatste ooit. Het gaat nl. echt wel heel erg goed met mij. Mijn ex is nu gewoon een erg goede vriend en ik zit weer goed in mn vel, dus allemaal erg mooi. (mag ook wel na 5 maanden)
Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:55:29 #253
22944 Breetai
....Relax....
pi_29544408
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:44 schreef Plonky het volgende:
Breetai, het is al ongeveer 10 weken uit en ik vind zelf dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren.
Da's wel lang om alles achter je te laten.
quote:
Verder, een paar tips van mij Breetai:
- voor de eerste weken/maanden weet je niet of het wel een goed idee was. Je zal de liefde en gezelschap van de andere persoon missen
- je zult contact met haar willen houden. maar dat moet je tegenvechten. Zoals xtinction zegt, het is veel makkelijker zo. - wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik zit op dit momen nog in een fase dat ik het niet geheel kan behappen maar ik kijk ondertussen wel verder. Toch willen we elkaar nog een paar keer gaan zien. Ik weet nog niet wat me dat uiteindelijk gaat opleveren maar ik zie het allemaal wel. Ik heb er tot nu toe nog niet face 2 face gesproken. Dat lijkt me wel een voorwaarde om het goed af te sluiten.
quote:
Alleen uitgaan doe ik wel vaker (ik ging nooit met mijn ex dansen of uit (omdat ze te kleverig was, en ik hou niet van dezelfde clubs!). Alleen, ik ga nooit alleen de kroeg in - ik heb de ballen niet om op iemand af te stappen en hoi te zeggen! Ik ben de laatste tijd veel uitgegaan (maar, alleen nu ander halve week niet), en als ik uit ga dan ga ik naar een rock clubje toe bij mij in de buurt - ik hoef voor de rest eigenlijk niets te drinken, omdat ik het toch naar mijn zin heb!
Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.
Ga eerst maar eens gewoon rustig in een tent zitten waar je jezelf comfortabel zit en verkas daarna naar een tent waar je van het uitzicht kan genieten. Voor de rest kan je leuke dames die je tegenkomt eens begroeten of een bijdehante opmerking maken. Gewoon "hoi" zeggen doet wonderen voor jezelf. Na een paar weken merk je vanzelf dat je al een stuk lekkerder in je vel zit in de kroeg.
quote:
En ploeteren? Nee, het laatste half jaar ploeterde ik door mijn relatie. Ik moet nu verder; verder leven, en genieten (alleen, weer makkelijker gezegd dan gedaan!!).
Je moet lekker bezig blijven. voordat ik een relatie kreeg had ik al zoveel hobbies dat die relatie er net bijpastte. Tijdens de vakantie werd het net iets te hektisch voor ons allebei om alles weer recht te praten.
quote:
Het komt met jou ook heus wel goed!! - je hebt het het meeste van je leven zonder haar gedaan, dan kan je de rest ook . Success!
Dat vertel ik mezelf ook en ik vind het ookfijn dat ik weer eens fijn verder kan kijken. Voor de rest weet ik dat ik nog een hoop te leren heb.
Het gaat allemaal goed komen. denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Breetai op 10-08-2005 19:57:57 (nog een comment vergeten.) ]
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:01:16 #254
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29544555
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:
[..]

Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.
Ga eerst maar eens gewoon rustig in een tent zitten waar je jezelf comfortabel zit en verkas daarna naar een tent waar je van het uitzicht kan genieten. Voor de rest kan je leuke dames die je tegenkomt eens begroeten of een bijdehante opmerking maken. Gewoon "hoi" zeggen doet wonderen voor jezelf. Na een paar weken merk je vanzelf dat je al een stuk lekkerder in je vel zit in de kroeg.
[..]
hehe, misschien heb ik het niet goed uitgelegd. Ik ben ook van plan om ergens naar toe te gaan waar ik het zelf naar mijn zin kan hebben - en dat gebeurd dus in deze rock club. Ik kan doen en laten wat ik wil en niemand zal ook maar een keer denken - goh wat ben jij toch een sukkel. Hier voel ik me comforabel, en ik zal de hele avond door blijven dansen - want ik ben ook nog zo gek dat ik dat doe - ik word vaak alleen gelaten als er liedjes zijn die mijn vrienden niet leuk vinden. T'ja, je moet toch wel genieten denk ik dan!

Dankje wel voor alle info nog. Ik weet zeker dat het goed gaat komen. Het moet wel! - je moet toch immers met jezelf verder leven, dus met alle ellende die je te lang op je gedachte laat - daar heb je alleen jezelf mee. (weer, makkelijker gezegd dan gedaan!).
(To make me sick)....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:11:19 #255
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29544797
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:

[..]

Da's wel lang om alles achter je te laten.
[..]
Makkelijk omgesomd:
- eerste vriendin
- ik kon haar eerst niet alleen laten... nu kan zij mij niet alleen laten (wij moeten allebei gelijk hebben, vinden wij - t'ja, dat werkt niet).
- we gingen niet gemakkelijk uit elkaar
- zij heeft 2 van de mensen waarmee ik woon geprobeerd tegen mij te zetten
- ik was helemaal verliefd op haar (compleet en totaal)... maar, het viel als een bom toen ik uitvond dat wij gewoon niet bij elkaar pasten.
- ik was 6 maanden ongelukkig. Eerst was ik boos op haar omdat ze nooit haar best heeft geprobeerd, maar nu ben ik zo ver om te denken dat zij dat wel heeft gedaan, op haar eigen manier - maar dat dat niet bij mij heeft gewerkt - m.a.w. we pastten niet bij elkaar.
- stress... alle stress is opeens weg.
- het is wel op en neer gegaan met mij. de laatste week is een beetje gek geweest, dat wel .

Zo, een kleine opsomming!
(To make me sick)....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 20:33:35 #256
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_29545263
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Christine het volgende:

[..]

Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?
fantastisch zelfs...
Schijnt dat ik veel leuker en vrolijker ben sinds ik weer vrijgezel ben.
Maar dat soort dingen merk je pas na een tijdje.
Ik zit wel stukken beter in mn vel.

MAar ik dacht aan t begin ook echt dat de wereld verging hoor, dus met iedereen hier komt het ooit wel weer goed
imagination is more important than knowledge
pi_29560606
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer. .
Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad. .
Dat lief doen heeft ze niet lang volgehouden. Even later was het weer gemeen. Ik heb nog afgewacht of het de andere kant op zou gaan maar helaas.

Ik kan er niet meer tegen. Heb nog een keer alles op papier gezet en aan de digitale postbode meegegeven. Met als boventoon iets in de richting van "Doei, tot in een ander leven. Ik hoef niets meer van je te horen.". Het lijkt net alsof ze me alleen positieve aandacht geeft zodra ik óf met een ander neuk óf haar afstoot. Zoals nu. .

Kut. .
En ik post hier niet meer zo gedetailleerd omdat ex-vriendinnetje dat niet zo hip vind. Niet omdat ik het geen zak aan vind hier m'n gedachten/gevoelens van me af te schrijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viperdesign op 11-08-2005 23:22:11 ]
pi_29560784
Ex loslaten is niet echt moelijk. Het moment dat ze deur dichtdeed wist ik weer hoe het voelt om alleen in je huis te wonen en het is nog maar kort ik weet het maar het bevald goed. Eenzaam ben ik niet en ik denk ook niet aan mn ex meer.
pi_29561877
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad. .
Dat lief doen heeft ze niet lang volgehouden. Even later was het weer gemeen. Ik heb nog afgewacht of het de andere kant op zou gaan maar helaas.

Kut. .
Ik zie haar elke week....samen eten, beetje kletsen enzo....af en toe een massage, verder niks. Gaat gelukkig hier wel goed. Zij heeft een nieuwe vriend, daar hebben we het helemaal niet over en zij respecteert dat gelukkig. Het kan dus ook anders.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29564429
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
Het kan dus ook anders.
Hier blijkbaar niet. .

Nou ja, het volgende vriendinnetje misschien wel. .
pi_29565417
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:24 schreef Viperdesign het volgende:

[..]
Nou ja, het volgende vriendinnetje misschien wel. .
Moet het wel eerst uitgaan
then when you're naked,
pi_29565483
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Moet het wel eerst uitgaan
Gegarandeerd. .
pi_29565729
Mijn ex wil met me trouwen.
pi_29565756
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:14 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Gegarandeerd. .
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.
then when you're naked,
pi_29565797
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef Bass-Miss het volgende:
En nu? .
pi_29565842
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn ex wilde met me trouwen
then when you're naked,
pi_29565854
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.
"ze"? .
pi_29565948
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:30 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

"ze"? .
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermind
then when you're naked,
pi_29565951
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:28 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En nu? .
Hij weet niet wat hij zegt.
Vijf maanden geleden kon mijn verhuis hem niet snel genoeg gaan...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:36:00 #270
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29565956
Ugh. Ging het de hele dag goed, en dan voel ik me nu weer een beetje ugh.

Jammer dan. Ik moet aan het werk ::@
(To make me sick)....
pi_29570022
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:35 schreef pino.in.disguise het volgende:
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermind
Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij. .
pi_29571340
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij. .
Oh goed....wie is het

Heb zelf ook goede contacten inmiddels, 2 a 3 serieuze...nog niet gedate...komt nog wel.
then when you're naked,
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:17:35 #273
11766 eymey
koning één-oog
pi_29578611
Ik volg dit topic ook nog steeds af en toe en ik dacht, laat ik ook weer eens een update m.b.t. mezelf posten:

Het gaat met mij de laatste tijd overwegend beter, maar wel tegenstrijdig....

Ik heb zo weinig mogelijk contact met m'n ex en ik merk dat ik me daar rustig bij voel. Fijn vind ik het niet echt, op een of andere manier maar net zoals anderen hier merk ik wel dat het beter voor me is. Een week geleden heb ik voor het laatst contact gehad met haar. Wel op een wat mindere manier.. ging over geld dat ik nog van haar krijg...

Ondertussen heb ik na vandaag 2 weken vakantie: Morgen naar de efteling met een grote groep vrienden en vriendinnen, verder veel afgesproken met mensen. En de dagen dat ik niets te doen heb lekker uitslapen en nog wat orde op zaken stellen in m'n woning. Ik merk dat het me goed doet om veel contact te hebben met andere mensen en veel met ze af te spreken.

Ik merk ook dat ik verander: weer positiever naar anderen toe, ik krijg weer een beetje m'n scherpte terug, m'n aandacht en interesse in andere mensen, m'n over het algemeen droge humor en nuchterheid, maar wanneer het nodig is ook medeleven, . Ik merk dat mensen me daardoor waarderen en het ook prettig vinden om met me om te gaan.

Wat ik op gezette momenten, vooral 's avonds als ik alleen thuis kom/ben, nog wel heel erg mis is dat maatje om "hoi" tegen te zeggen... om lekker tegenaan te krijpen in bed of op de bank, een knuffel te gefen als één van de twee zich wat minder voelt... Ik moet wel erg oppassen dat ik niet al te snel probeer om dat ergens anders te zoeken.... Ik heb erg leuk en fijn contact met een meisje dat een beetje in hetzelfde schuitje zit, alleen zij al wat langer... Van de week moesten we beiden oppassen dat we niet een kant op gingen die mss. niet goed is... namelijk te veel naar elkaar toe trekken terwijl we allebei nog niet over onze ex heen zijn.... Voorlopig is vriendschap voor mij ook belangrijker, en voor de rest voor mezelf leven en m'n vriendschappen onderhouden...

Bij mij gaat het in ieder geval wel steeds beter: Gisteren was het 2 maanden uit. Ze is nog niet uit m'n gedachten, ook zeker nog niet uit m'n hart... maar kan er wel steeds beter mee om gaan en ik kan ook gerust nu een dag door komen zonder aan haar te denken...

Goh als je het over iemand hebt... Net ineens uit het niets weer een sms'je van haar.... dat ze een ander nummer heeft.....

[ Bericht 4% gewijzigd door eymey op 12-08-2005 11:24:01 ]
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_29600103
Even een berichtje van mij.

Mijn ex en ik zijn al een tijdje uit elkaar echter de aantrekkingskracht was er altijd nog...

Nu heeft ze een man van 32 leren kennen (zei is 20) en daarmee doet ze de wildste dingen..
Ze zegt het nodig te hebben om haar gevoel voor mij duidelijk te krijgen..

Goed dit weekend heeft ze dus met hem in Duitsland gezeten in een hotel (voor zijn werk)
Ik met mijn stomme kop haar gebeld..

Ik krijg alleen nog maar gezeik en trappen na en denk dat ik er maar definitief hoe moeilijk ook een punt achter moet zetten..
pi_29602895
Ja ik had nooit moeite met het loslaten van mn ex-en. Maar nu is het toch wel moeilijk. Ben al eenjaar niet meer samen met hem maar we hebben 2 kids en je ziet elkaar toch geregeld. Dus dat maakt het toch wel een stuk moeilijker hoor!
* uno besa para siempre........*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')