Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef akkien het volgende:
ik lees hier nog af en toe eens mee, en Plonky, jouw verhalen doen mij echt best wel veel goeds. Weet niet waarom, maar is allemaal zo logisch en zo goed klinkt t.
even een update van mij, misschien wel de laatste ooit. Het gaat nl. echt wel heel erg goed met mij. Mijn ex is nu gewoon een erg goede vriend en ik zit weer goed in mn vel, dus allemaal erg mooi. (mag ook wel na 5 maanden)
Da's wel lang om alles achter je te laten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:44 schreef Plonky het volgende:
Breetai, het is al ongeveer 10 weken uit en ik vind zelf dat ik eigenlijk niet zo moet zeuren.
Ik zit op dit momen nog in een fase dat ik het niet geheel kan behappen maar ik kijk ondertussen wel verder. Toch willen we elkaar nog een paar keer gaan zien. Ik weet nog niet wat me dat uiteindelijk gaat opleveren maar ik zie het allemaal wel. Ik heb er tot nu toe nog niet face 2 face gesproken. Dat lijkt me wel een voorwaarde om het goed af te sluiten.quote:Verder, een paar tips van mij Breetai:
- voor de eerste weken/maanden weet je niet of het wel een goed idee was. Je zal de liefde en gezelschap van de andere persoon missen
- je zult contact met haar willen houden. maar dat moet je tegenvechten. Zoals xtinction zegt, het is veel makkelijker zo. - wel makkelijker gezegd dan gedaan.
Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.quote:Alleen uitgaan doe ik wel vaker (ik ging nooit met mijn ex dansen of uit (omdat ze te kleverig was, en ik hou niet van dezelfde clubs!). Alleen, ik ga nooit alleen de kroeg in - ik heb de ballen niet om op iemand af te stappen en hoi te zeggen! Ik ben de laatste tijd veel uitgegaan (maar, alleen nu ander halve week niet), en als ik uit ga dan ga ik naar een rock clubje toe bij mij in de buurt - ik hoef voor de rest eigenlijk niets te drinken, omdat ik het toch naar mijn zin heb!
Je moet lekker bezig blijven. voordat ik een relatie kreeg had ik al zoveel hobbies dat die relatie er net bijpastte. Tijdens de vakantie werd het net iets te hektisch voor ons allebei om alles weer recht te praten.quote:En ploeteren? Nee, het laatste half jaar ploeterde ik door mijn relatie. Ik moet nu verder; verder leven, en genieten (alleen, weer makkelijker gezegd dan gedaan!!).
Dat vertel ik mezelf ook en ik vind het ookfijn dat ik weer eens fijn verder kan kijken. Voor de rest weet ik dat ik nog een hoop te leren heb.quote:Het komt met jou ook heus wel goed!! - je hebt het het meeste van je leven zonder haar gedaan, dan kan je de rest ook. Success!
hehe, misschien heb ik het niet goed uitgelegd. Ik ben ook van plan om ergens naar toe te gaan waar ik het zelf naar mijn zin kan hebben - en dat gebeurd dus in deze rock club. Ik kan doen en laten wat ik wil en niemand zal ook maar een keer denken - goh wat ben jij toch een sukkel. Hier voel ik me comforabel, en ik zal de hele avond door blijven dansen - want ik ben ook nog zo gek dat ik dat doe - ik word vaak alleen gelaten als er liedjes zijn die mijn vrienden niet leuk vinden. T'ja, je moet toch wel genieten denk ik dan!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vers alleen de kroeg in en meteen mensen aan gaan schieten. Je stelt wel hele hoge doelen.
Ga eerst maar eens gewoon rustig in een tent zitten waar je jezelf comfortabel zit en verkas daarna naar een tent waar je van het uitzicht kan genieten. Voor de rest kan je leuke dames die je tegenkomt eens begroeten of een bijdehante opmerking maken. Gewoon "hoi" zeggen doet wonderen voor jezelf. Na een paar weken merk je vanzelf dat je al een stuk lekkerder in je vel zit in de kroeg.
[..]
Makkelijk omgesomd:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:55 schreef Breetai het volgende:
[..]
Da's wel lang om alles achter je te laten.
[..]
fantastisch zelfs...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here... wij zijn toch best wel weer goed terecht gekomen he akkien?
Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, ach. Deze week was ze ineens poeslief. Hoe leuk dat ook mag zijn, ik vertrouw het gewoon niet meer..
Ik zie haar elke week....samen eten, beetje kletsen enzo....af en toe een massage, verder niks. Gaat gelukkig hier wel goed. Zij heeft een nieuwe vriend, daar hebben we het helemaal niet over en zij respecteert dat gelukkig. Het kan dus ook anders.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Okay. Even updaten. We hebben toch weer contact gehad..
Dat lief doen heeft ze niet lang volgehouden. Even later was het weer gemeen. Ik heb nog afgewacht of het de andere kant op zou gaan maar helaas.
Kut..
Hier blijkbaar niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
Het kan dus ook anders.
Moet het wel eerst uitgaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:24 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nou ja, het volgende vriendinnetje misschien wel..
Gegarandeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef pino.in.disguise het volgende:
Moet het wel eerst uitgaan![]()
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.quote:
Mijn ex wilde met me trouwenquote:
"ze"?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:26 schreef pino.in.disguise het volgende:
Zag je net op Knuz trouwens....komt ze daar vandaan? Je had een hoi Fok! bij me geplaatst.
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermindquote:
Hij weet niet wat hij zegt.quote:
Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:35 schreef pino.in.disguise het volgende:
Oh....ik dacht dat je iemand op het oog had? Nevermind
Oh goed....wie is hetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Oh zo. Jawel. Min of meer. Idd van Knuz geplukt. Of beter, zij mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |