Nog steeds tevreden over Tight?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:15 schreef dnzl het volgende:
Mr. J:
Vandaag mijn eerste capsule Tight ingenomen.
Wat alerter, sneller typen en een beetje drukkend gevoel op de maag, niet echt een energie kick. Maar misschien komt dat omdat ik niet veel nachtrust heb gehad.
Had jij dit ook?
Jawel. Iets meer als een week bezig nu en ongeveer 3 kilo kwijt en wat meer contouren te zien rond de biceps en buik. Energieboost matig, hongergevoel gone.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Nog steeds tevreden over Tight?
Vit B6 en zonnebanken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef El-Rico het volgende:
Heeft er iemand nog originele tips tegen huidproblemen. Heb me de laatste tijd kapot lopen slikken met zink maar moet nu ff een paar weken eraf blijven. Begint weer helemaal de verkeerde kant op te gaan als ik in de spiegel kijk, ondanks mn 5 liter water per dag.
Eetpatroon aanpassen is geen optie
Roa is geen lieverdje hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef El-Rico het volgende:
Hmmmz ja idd... zonnebank nu al 2 jaar redelijk vaak, moet een beetje om mn huid denken ivm huidkanker.
Mn dokter wil dus geen Roa voorschrijven, hij zegt dat ik eerst maar normaal moet gaan eten.
Heb nu een site gevonden waar je t kan bestellen, ben dit ernstig in overweging aan t nemen aangezien ik t een aantal jaar geleden ook heb gebruikt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef Nightanimal het volgende:
K zag van de week een ab flex II voor nog geen tientje liggen bij de Blokker, waarmee je je buikspieren effectief zou kunnen trainen, men beweert dat je in 3 minuten evenveel bereikt dan 200 sit ups, iemand ervaring met een soort gelijk hulpmiddel, is het weg gegooid geld? http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=04032413551515&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2463 hier nog 44 euri's das een beetje TE duur voor zo'n plastic dingie lol
Die TellSell troep doet 9 van de 10 keer niet wat ze pretenderen... Ik bedoel, als het zou werken, waarom zie je ze dan niet in veel winkels, sportinstituten, door atleten gebruikt, etc?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef Nightanimal het volgende:
K zag van de week een ab flex II voor nog geen tientje liggen bij de Blokker, waarmee je je buikspieren effectief zou kunnen trainen, men beweert dat je in 3 minuten evenveel bereikt dan 200 sit ups, iemand ervaring met een soort gelijk hulpmiddel, is het weg gegooid geld? http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=04032413551515&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2463 hier nog 44 euri's das een beetje TE duur voor zo'n plastic dingie lol
Met dit apparaat heb ik wel goede ervaringen, die werkt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Die TellSell troep doet 9 van de 10 keer niet wat ze pretenderen... Ik bedoel, als het zou werken, waarom zie je ze dan niet in veel winkels, sportinstituten, door atleten gebruikt, etc?
Nee, de concentratie wordt minder maar je krijgt wel gewoon evenveel binnenquote:Kan het kwaad om eigenlijk meer dan 200ml vloeistof op 30 gram Whey te gebruiken voor je shake??
Hmm yeah i know. Maar t is dus niet op doktersrecept, vraag me af waar ik dan mn bloed moet laten testen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Roa is geen lieverdje hoor.
Het geeft relatief grote stress op je lever. Zal geen overbodige luxe wezen even je bloed te laten testen elke 2 maanden als je met Roa aan de slag gaat.
Dat is idd lastig dan ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Hmm yeah i know. Maar t is dus niet op doktersrecept, vraag me af waar ik dan mn bloed moet laten testen.
Verschil moet er kennelijk wezen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef SHE het volgende:
Tony Little's ab roller
Serieus..icm met roman raise heb ik hier waanzinnige abs mee gebouwd. Is al vrij oud, maar voor mij nog steeds de nr. 1 en wij vrouwtjes moeten echt hard buffelen voor een paar blokjes hoor
Zie je ook in aardig wat sportscholen maar ik vind het een verschrikkelijk apparaatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:05 schreef dnzl het volgende:
[..]
Met dit apparaat heb ik wel goede ervaringen, die werkt wel.
[afbeelding]
[..]
Nee, de concentratie wordt minder maar je krijgt wel gewoon evenveel binnen![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:46 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar krijg je die pukkels van?
Yup. Da's mijn nicht. Ze wordt getraind door Hedwig Parden.. (Da's dus een heule grote neger.. iets wat de naam niet doet vermoeden..)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef DjMark het volgende:
Anke Luth heb je het over denk ik.??
Dit is haar op het NABBA WK:
[afbeelding]
Geen pauze inlassen. Hartkloppingen van een shake? Wat bedoel je met die 6 gr? Zat er 6 gram coke in ofzo, kan anders geen kwaad. Maar voor de rest eetschema maken, heb je hard nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben nieuw op het forum, 18 jaar 62 kg 1.82,
ik ben al sinds m'n 14de bezig met m'n lichaam omdat ik zo mager was en ben vorige week pas begonnen met fitness, daarvoor had ik m'n halters, m'n fiets en m'n oefeningen. Nu heb ik vorig jaar eiwitten ontdekt en ben daardoor van 60 naar 65 kg gegaan in 3 weken. dan ben ik gestopt omdat ik hartkloppingen kreeg tijdens het fietsen na een zelfgemaakte shake (6gr) te drinken en ik groeide 2 cm en ik wou niet groeien :p. Nu ben ik begonnen met de fitnessclub vorige week en ik pak al 3 weken eiwitten.
Nu maak ik me zorge over het 'wennen' aan die eiwitten en of ik een pauze moet inlasse kwa eiwitten.
quote:
Stukle terug nog een lap tekst over eiwitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:15 schreef Tommy__ het volgende:
ik was al lang aan het overwegen om te gaan fitnessen dus ik denk wel dat ik het een tijd ga aanhouden. Maar de club staat me aan en ik vind m'n plezier er wel in :p.
ik steun wel voornamelijk op m'n normaal eten, ik voeg maar een 15gr per dag bij in 2 koppen chocomelk (niet echt fanatiek dus). Maar heeft een teveel aan eiwit (bv 4gr/kg) geen bijgevolgen? Ik heb eens gelezen over botaandoeningen enz.. maar weet niet of ik hier veel van moet geloven.
Ik denk dat je beter eerst eens wat meer kunt gaan lezen over eiwitten e.d. sowieso een basis leggen zou niet verkeerd zijn maar ook wat meer info zou je goed doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben nieuw op het forum, 18 jaar 62 kg 1.82,
ik ben al sinds m'n 14de bezig met m'n lichaam omdat ik zo mager was en ben vorige week pas begonnen met fitness, daarvoor had ik m'n halters, m'n fiets en m'n oefeningen. Nu heb ik vorig jaar eiwitten ontdekt en ben daardoor van 60 naar 65 kg gegaan in 3 weken. dan ben ik gestopt omdat ik hartkloppingen kreeg tijdens het fietsen na een zelfgemaakte shake (6gr) te drinken en ik groeide 2 cm en ik wou niet groeien :p. Nu ben ik begonnen met de fitnessclub vorige week en ik pak al 3 weken eiwitten.
Nu maak ik me zorge over het 'wennen' aan die eiwitten en of ik een pauze moet inlasse kwa eiwitten.
Nope, ik vind het te ranzig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef dnzl het volgende:
Mr J. neem jij lijnzaadolie en zoja; wat zijn je meningen hierover?
Vanochtend na de muesli een eetlepel genomen. Kon de muesli net binnenhoudenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nope, ik vind het te ranzig.
Ik neem wel 2 eetlepels olijfolie per dag. Zitten ook goede vetten in.
Zo erg proef je dat niet hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef dnzl het volgende:
Gozer ik geniet van me kwark/yoghurt! Denk je dat het ga verpesten met die rotzooi
Ik merk persoonlijk wel dat ik langer kan doorgaan, qua meer kracht merk ik het neit eigenlijk maar doordat ik langer kan doorgaan durf ik nu gewoon meer gewicht te pakken, denk daarom ook dat een groot deel van extra kracht waarvan ze zeggen dat je het krijgt als je creatine neemt vooral mentaal is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef dnzl het volgende:
Maar merk je daadwerkelijk goede resultaten met creatine? Of is het maar zo en zo?!
idem hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef roxxe het volgende:
'k merk geen klop van creatine mono of cee, glutamine, dus spendeer enkel je geld aan whey jongens en meisjes![]()
![]()
Creatine houdt vocht vast....meer niet...scheelt iets met prestaties als je anders niet genoeg drinkt...meer niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik merk persoonlijk wel dat ik langer kan doorgaan, qua meer kracht merk ik het neit eigenlijk maar doordat ik langer kan doorgaan durf ik nu gewoon meer gewicht te pakken, denk daarom ook dat een groot deel van extra kracht waarvan ze zeggen dat je het krijgt als je creatine neemt vooral mentaal is.
Fout.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Creatine houdt vocht vast....meer niet...scheelt iets met prestaties als je anders niet genoeg drinkt...meer niet.
Dexter ziet er iig niet uit of hij elk moment moet bevallen van een olifant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef roxxe het volgende:
alsof dexter enkel dafalgan snoept![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dexter ziet er iig niet uit of hij elk moment moet bevallen van een olifant.
[afbeelding]
[afbeelding]
Technisch gezien is het eerder IGF-1 wat hiervan de oorzaak is (hyperplasia in al het weefsel) dan steroiden.quote:
mmmquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Technisch gezien is het eerder IGF-1 wat hiervan de oorzaak is (hyperplasia in al het weefsel) dan steroiden.![]()
quote:IGF-1's Side effects
Every thing has a down side. To bake a cake ya gotta brake an egg. IGF1 is no exception. The drug used in larger quantity around the 100mcg+ range will cause headaches, occasional nausea and can contribute to low blood sugar or hypoglycemia in some users. Although I have never heard of this first hand I'm sure its true.
IGF1 will attach its self to the lining of the intestine and cause atrophy of the gut. Every thing IGF1 touches will grow and you have a lot of receptors on the lining of the large intestine and inner wall of the abdominal well. This is what causes the GH gut look. You can easily avoid this by limiting your dosages and cycle lengths. IGF1 cycles should be kept to 4-6 weeks with 4-6 weeks off in-between. IGF-1 is considerably more powerful than HGH and you need to think of it along those lines as far as dosing goes. We all know what to much HGH can do over prolonged periods of usage. The Neanderthal look is definitely not going to win any shows this year. I would recommend 80 mcg a day for 4 weeks at a time you should get good results from that for a while. I don't know if you will need to up the dosage at any point, but I would think in the case of IGF1 it wouldn't matter. If 80mcg doesn't do it for ya, then bump it up to 100 You should definitely feel it at this point If not suspect the IGF1 as being fake. Beyond 120 mcg per day your asking for trouble, This compound demands as much respect as its sister amino Insulin.
Jezus Ronniequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dexter ziet er iig niet uit of hij elk moment moet bevallen van een olifant.
[afbeelding]
[afbeelding]
niet zeiken, ronnie is the kingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]
T is eigenlijk best oneerlijk gegaan in 2001.
Yep 2001 was voor Cutler.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]
je ziet ronnie echt zo kijken van fuck dit ga ik nooit winnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef El-Rico het volgende:
[afbeelding]
Als de jury de nieuwe IFBB naregels naleeft is Coleman toch echt exit hoor. En Cutler ook vrees ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef roxxe het volgende:
ach deze vleugels blazen alle concurrentie weg![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof ze dat gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:08 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Als de jury de nieuwe IFBB naregels naleeft is Coleman toch echt exit hoor. En Cutler ook vrees ik.
De weg wordt dan vrijgemaakt voor mensen als een Dexter Jackson, Haider etc.
Daar kan hij toch niks aan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:45 schreef flamoes het volgende:
beetje misvormde buikspieren zullen ze wel over vallen bij Jay.
Time will tell.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:58 schreef roxxe het volgende:
[..]
alsof ze dat gaan doen![]()
het publiek krijgt wat ze willen![]()
![]()
Symmetrie van de buikspieren is genetisch bepaald, dus daar kunnen ze nooit op beoordelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar kan hij toch niks aan doen
Buikspieren van Ronnie zijn ook niet helemaal symmetrisch trouwens.
welke buikspieren van ronnie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar kan hij toch niks aan doen
Buikspieren van Ronnie zijn ook niet helemaal symmetrisch trouwens.
http://www.bodybuilding.com/store/cee.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 01:45 schreef NotoriousJw het volgende:
Wat zijn de verschillende voordelen en nadelen tussen gewoon creatine en creatine ethyl?
Eten is afhankelijk van of je in je wedstrijdperiode zit of niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
Hoeveel moet je wel niet eten om al die spieren zoals Cutler en die negert waarvan ik de naam ff kwijt ben, te onderhouden?
![]()
Bunkeren kan geen kwaadquote:Op zondag 4 september 2005 13:37 schreef Devlinsect het volgende:
10.000 kcal per dag! Dat is echt veel. Vraag me echt af hoe je dat naar binnen kunt krijgen.
En in het lijstje van menu's staat ook: dubbele Big Mac, Quarter Pounder en Large French Fries. Dat meen je niet! Misschien goed voor in de opbouwfase.![]()
als je heel breed wil worden moet je toch wel minstens 100 crunches per dag maken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:17 schreef flipm0de het volgende:
ik kwam ook deze link tegen:
http://www.adversus.nl/fitness/trainen/borst.html
maar is het niet teveel om 6/8 sets te doen? Ik wil gewoon een beetje breder/sterker worden. k ben 170cm en 60 kilo
quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef roxxe het volgende:
http://www.fitness-island.com/oefeningen/binnenborst1.shtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkant![]()
![]()
ik fiets al 6 jaar elke dag naar school en niet zo'n traag tempo, ik ga intusse al een maand naar de gym en ik doe toch gemakkelijk 20*80, 16*100 en 2*8*120 en ik weeg maar 60kg voor 1.82quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:00 schreef beschuit het volgende:
whoohoo, gisteren benen gedaan, vol gas squaten: 8x90kg, 8x100kg en 8x110kg... (das voor mij vol gas ja :/)
kom ik vanmorgen op mijn werk; lift kapot!!! en ik werk op 4 hoog... vernukt...
trouwens; breed worden? optrekken en schouders trainen en triceps en benen en trapz en rug en goed eten en goed slapen
Squat??quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Tommy__ het volgende:
ik ga intusse al een maand naar de gym en ik doe toch gemakkelijk 20*80, 16*100 en 2*8*120 en ik weeg maar 60kg voor 1.82![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef dnzl het volgende:
Is eiwit in plaats van poedervorm ook in capsule te krijgen??
Dat zal dan wel een soort ruimte capsule gaan worden...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef dnzl het volgende:
Is eiwit in plaats van poedervorm ook in capsule te krijgen??
k, er is dus een markt voor, en waar een markt is...quote:
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de momentquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Squat??
Opmerkelijk
Kniehoek?
(of was het op de leg press?)
Nee horizontale leg press en squat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de moment![]()
dit is een squat:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de moment![]()
owja, whey soya? klopt niet :p het is whey protein of soya protein maar toch geen wei soya?![]()
en, eiwitten in capsules? hoeveel neem je dan op een dag? 80 capsules?er bestaat wel zoiets als "amino tabletten" 2gr per, mss is uitproberen
![]()
Steeds meer sportscholen hebben niet eens (meer) een normaal squatrekquote:Op donderdag 8 september 2005 08:27 schreef beschuit het volgende:
Ik doe hem alleen niet los, maar in een smithmachine:
Ehhh... nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je moet ook niet té diep zakken trouwens, dat is slecht voor je knieën.
Ja... maar wel een slecht uitgevoerde. Hij zakt niet ver genoeg en zn knieën komen veel te ver naar voren. Dit is eigenlijk hèt toonbeeld van hoe het niet moet.quote:
idd, er komen steeds meer van die populaire kut gyms met de meest luxe (waardeloze) apparaten. doe mij maar gewoon de ouderwetse zooi, dat werkt prima.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Steeds meer sportscholen hebben niet eens (meer) een normaal squatrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |