Ik merk persoonlijk wel dat ik langer kan doorgaan, qua meer kracht merk ik het neit eigenlijk maar doordat ik langer kan doorgaan durf ik nu gewoon meer gewicht te pakken, denk daarom ook dat een groot deel van extra kracht waarvan ze zeggen dat je het krijgt als je creatine neemt vooral mentaal is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef dnzl het volgende:
Maar merk je daadwerkelijk goede resultaten met creatine? Of is het maar zo en zo?!
idem hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:09 schreef roxxe het volgende:
'k merk geen klop van creatine mono of cee, glutamine, dus spendeer enkel je geld aan whey jongens en meisjes![]()
![]()
Creatine houdt vocht vast....meer niet...scheelt iets met prestaties als je anders niet genoeg drinkt...meer niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Ik merk persoonlijk wel dat ik langer kan doorgaan, qua meer kracht merk ik het neit eigenlijk maar doordat ik langer kan doorgaan durf ik nu gewoon meer gewicht te pakken, denk daarom ook dat een groot deel van extra kracht waarvan ze zeggen dat je het krijgt als je creatine neemt vooral mentaal is.
Fout.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Creatine houdt vocht vast....meer niet...scheelt iets met prestaties als je anders niet genoeg drinkt...meer niet.
Dexter ziet er iig niet uit of hij elk moment moet bevallen van een olifant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 06:39 schreef roxxe het volgende:
alsof dexter enkel dafalgan snoept![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dexter ziet er iig niet uit of hij elk moment moet bevallen van een olifant.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |