Nog steeds tevreden over Tight?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:15 schreef dnzl het volgende:
Mr. J:
Vandaag mijn eerste capsule Tight ingenomen.
Wat alerter, sneller typen en een beetje drukkend gevoel op de maag, niet echt een energie kick. Maar misschien komt dat omdat ik niet veel nachtrust heb gehad.
Had jij dit ook?
Jawel. Iets meer als een week bezig nu en ongeveer 3 kilo kwijt en wat meer contouren te zien rond de biceps en buik. Energieboost matig, hongergevoel gone.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Nog steeds tevreden over Tight?
Vit B6 en zonnebanken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef El-Rico het volgende:
Heeft er iemand nog originele tips tegen huidproblemen. Heb me de laatste tijd kapot lopen slikken met zink maar moet nu ff een paar weken eraf blijven. Begint weer helemaal de verkeerde kant op te gaan als ik in de spiegel kijk, ondanks mn 5 liter water per dag.
Eetpatroon aanpassen is geen optie
Roa is geen lieverdje hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef El-Rico het volgende:
Hmmmz ja idd... zonnebank nu al 2 jaar redelijk vaak, moet een beetje om mn huid denken ivm huidkanker.
Mn dokter wil dus geen Roa voorschrijven, hij zegt dat ik eerst maar normaal moet gaan eten.
Heb nu een site gevonden waar je t kan bestellen, ben dit ernstig in overweging aan t nemen aangezien ik t een aantal jaar geleden ook heb gebruikt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef Nightanimal het volgende:
K zag van de week een ab flex II voor nog geen tientje liggen bij de Blokker, waarmee je je buikspieren effectief zou kunnen trainen, men beweert dat je in 3 minuten evenveel bereikt dan 200 sit ups, iemand ervaring met een soort gelijk hulpmiddel, is het weg gegooid geld? http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=04032413551515&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2463 hier nog 44 euri's das een beetje TE duur voor zo'n plastic dingie lol
Die TellSell troep doet 9 van de 10 keer niet wat ze pretenderen... Ik bedoel, als het zou werken, waarom zie je ze dan niet in veel winkels, sportinstituten, door atleten gebruikt, etc?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef Nightanimal het volgende:
K zag van de week een ab flex II voor nog geen tientje liggen bij de Blokker, waarmee je je buikspieren effectief zou kunnen trainen, men beweert dat je in 3 minuten evenveel bereikt dan 200 sit ups, iemand ervaring met een soort gelijk hulpmiddel, is het weg gegooid geld? http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=04032413551515&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2463 hier nog 44 euri's das een beetje TE duur voor zo'n plastic dingie lol
Met dit apparaat heb ik wel goede ervaringen, die werkt wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Die TellSell troep doet 9 van de 10 keer niet wat ze pretenderen... Ik bedoel, als het zou werken, waarom zie je ze dan niet in veel winkels, sportinstituten, door atleten gebruikt, etc?
Nee, de concentratie wordt minder maar je krijgt wel gewoon evenveel binnenquote:Kan het kwaad om eigenlijk meer dan 200ml vloeistof op 30 gram Whey te gebruiken voor je shake??
Hmm yeah i know. Maar t is dus niet op doktersrecept, vraag me af waar ik dan mn bloed moet laten testen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Roa is geen lieverdje hoor.
Het geeft relatief grote stress op je lever. Zal geen overbodige luxe wezen even je bloed te laten testen elke 2 maanden als je met Roa aan de slag gaat.
Dat is idd lastig dan ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Hmm yeah i know. Maar t is dus niet op doktersrecept, vraag me af waar ik dan mn bloed moet laten testen.
Verschil moet er kennelijk wezen ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef SHE het volgende:
Tony Little's ab roller
Serieus..icm met roman raise heb ik hier waanzinnige abs mee gebouwd. Is al vrij oud, maar voor mij nog steeds de nr. 1 en wij vrouwtjes moeten echt hard buffelen voor een paar blokjes hoor
Zie je ook in aardig wat sportscholen maar ik vind het een verschrikkelijk apparaatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:05 schreef dnzl het volgende:
[..]
Met dit apparaat heb ik wel goede ervaringen, die werkt wel.
[afbeelding]
[..]
Nee, de concentratie wordt minder maar je krijgt wel gewoon evenveel binnen![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:46 schreef diep-in-de-war het volgende:
waar krijg je die pukkels van?
Yup. Da's mijn nicht. Ze wordt getraind door Hedwig Parden.. (Da's dus een heule grote neger.. iets wat de naam niet doet vermoeden..)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef DjMark het volgende:
Anke Luth heb je het over denk ik.??
Dit is haar op het NABBA WK:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |