Gewoon slikken, niet proeven. In het leger doen ze niets anders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:14 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Enigste wat ik niet door mijn strot krijg ik karnemelk met brinta, hiervoor gebruik ik wel 0% vet melk.
Een klassieker!quote:Op zondag 24 juli 2005 13:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Heb je die DVD van Arnie gezien? Pumping Iron?
Wat een vermakelijke DVD. "I like to pump". "Training is like having an orgasm". "I have several orgasms a day".
Whey en snelle suikers heb je nodig na de training.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is beter als after-trainingshake? Een shake met weightgainers (veel koolhydraten en toch eiwitten) of whey-80 (de simpele/goedkope eiwitten)?
Zoek iets om zelf een shake mee te maken voor na de training. Hoef dat alleen maar op trainingsdagen voor na de training. Verder krijg ik al genoeg eiwitten binnen via me voeding.
Wat kan ik dan het beste nemen? (wat ook niet te veel kost)quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef Mr.J het volgende:
Ze nemen niet snel op die eiwitten, dus voor je PWO shake hebben ze minder toegevoegde waarde.
Flauwekul, zijn 2 diverse enzymsystemen in de enterocyten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
Iets voor de kenners: onlangs las ik een discussie dat een banaan eten na training juist NIET bevordelijk zou zijn voor de opname van eiwit, omdat er FRUCTOSE in zou zitten. Klopt dit? Geen bron![]()
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:05 schreef Mr.J het volgende:
Denk 1 tot 1,5 gram max.
Naar mijn weten is fructose een stof die kunstmatig gemaakt wordt (bewerking van glucose dacht ik), het is geen natuurlijk product (het lichaam heeft ook moeite om het af te breken), dus het zal niet in bananen zitten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:42 schreef Devlinsect het volgende:
Iets voor de kenners: onlangs las ik een discussie dat een banaan eten na training juist NIET bevordelijk zou zijn voor de opname van eiwit, omdat er FRUCTOSE in zou zitten. Klopt dit? Geen bron![]()
Ik denk eerder dat je een blessure krijgt dan dat je zwaarder kan trainenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:48 schreef NotoriousJw het volgende:
IS het waar dat je van een klap op je rug een adrealine kick krijgt waardoor je tijdelijk zwaarder/langer door kan gaan? (ik zie het wel eens op tv bij deadliften en dergelijke)_
Weet ik niet meer precies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:15 schreef dnzl het volgende:
Mr. J:
Vandaag mijn eerste capsule Tight ingenomen.
Wat alerter, sneller typen en een beetje drukkend gevoel op de maag, niet echt een energie kick. Maar misschien komt dat omdat ik niet veel nachtrust heb gehad.
Had jij dit ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |