Geen pauze inlassen. Hartkloppingen van een shake? Wat bedoel je met die 6 gr? Zat er 6 gram coke in ofzo, kan anders geen kwaad. Maar voor de rest eetschema maken, heb je hard nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben nieuw op het forum, 18 jaar 62 kg 1.82,
ik ben al sinds m'n 14de bezig met m'n lichaam omdat ik zo mager was en ben vorige week pas begonnen met fitness, daarvoor had ik m'n halters, m'n fiets en m'n oefeningen. Nu heb ik vorig jaar eiwitten ontdekt en ben daardoor van 60 naar 65 kg gegaan in 3 weken. dan ben ik gestopt omdat ik hartkloppingen kreeg tijdens het fietsen na een zelfgemaakte shake (6gr) te drinken en ik groeide 2 cm en ik wou niet groeien :p. Nu ben ik begonnen met de fitnessclub vorige week en ik pak al 3 weken eiwitten.
Nu maak ik me zorge over het 'wennen' aan die eiwitten en of ik een pauze moet inlasse kwa eiwitten.
quote:
Stukle terug nog een lap tekst over eiwitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:15 schreef Tommy__ het volgende:
ik was al lang aan het overwegen om te gaan fitnessen dus ik denk wel dat ik het een tijd ga aanhouden. Maar de club staat me aan en ik vind m'n plezier er wel in :p.
ik steun wel voornamelijk op m'n normaal eten, ik voeg maar een 15gr per dag bij in 2 koppen chocomelk (niet echt fanatiek dus). Maar heeft een teveel aan eiwit (bv 4gr/kg) geen bijgevolgen? Ik heb eens gelezen over botaandoeningen enz.. maar weet niet of ik hier veel van moet geloven.
Ik denk dat je beter eerst eens wat meer kunt gaan lezen over eiwitten e.d. sowieso een basis leggen zou niet verkeerd zijn maar ook wat meer info zou je goed doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben nieuw op het forum, 18 jaar 62 kg 1.82,
ik ben al sinds m'n 14de bezig met m'n lichaam omdat ik zo mager was en ben vorige week pas begonnen met fitness, daarvoor had ik m'n halters, m'n fiets en m'n oefeningen. Nu heb ik vorig jaar eiwitten ontdekt en ben daardoor van 60 naar 65 kg gegaan in 3 weken. dan ben ik gestopt omdat ik hartkloppingen kreeg tijdens het fietsen na een zelfgemaakte shake (6gr) te drinken en ik groeide 2 cm en ik wou niet groeien :p. Nu ben ik begonnen met de fitnessclub vorige week en ik pak al 3 weken eiwitten.
Nu maak ik me zorge over het 'wennen' aan die eiwitten en of ik een pauze moet inlasse kwa eiwitten.
Nope, ik vind het te ranzig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef dnzl het volgende:
Mr J. neem jij lijnzaadolie en zoja; wat zijn je meningen hierover?
Vanochtend na de muesli een eetlepel genomen. Kon de muesli net binnenhoudenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:06 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nope, ik vind het te ranzig.
Ik neem wel 2 eetlepels olijfolie per dag. Zitten ook goede vetten in.
Zo erg proef je dat niet hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef dnzl het volgende:
Gozer ik geniet van me kwark/yoghurt! Denk je dat het ga verpesten met die rotzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |