quote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef roxxe het volgende:
http://www.fitness-island.com/oefeningen/binnenborst1.shtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkant![]()
![]()
ik fiets al 6 jaar elke dag naar school en niet zo'n traag tempo, ik ga intusse al een maand naar de gym en ik doe toch gemakkelijk 20*80, 16*100 en 2*8*120 en ik weeg maar 60kg voor 1.82quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:00 schreef beschuit het volgende:
whoohoo, gisteren benen gedaan, vol gas squaten: 8x90kg, 8x100kg en 8x110kg... (das voor mij vol gas ja :/)
kom ik vanmorgen op mijn werk; lift kapot!!! en ik werk op 4 hoog... vernukt...
trouwens; breed worden? optrekken en schouders trainen en triceps en benen en trapz en rug en goed eten en goed slapen
Squat??quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:31 schreef Tommy__ het volgende:
ik ga intusse al een maand naar de gym en ik doe toch gemakkelijk 20*80, 16*100 en 2*8*120 en ik weeg maar 60kg voor 1.82![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef dnzl het volgende:
Is eiwit in plaats van poedervorm ook in capsule te krijgen??
Dat zal dan wel een soort ruimte capsule gaan worden...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef dnzl het volgende:
Is eiwit in plaats van poedervorm ook in capsule te krijgen??
k, er is dus een markt voor, en waar een markt is...quote:
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de momentquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Squat??
Opmerkelijk
Kniehoek?
(of was het op de leg press?)
Nee horizontale leg press en squat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de moment![]()
dit is een squat:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
sorry, het was de horizontale leg press.. maar is dat niet hetezelfde? of bedoelde gij dat hij 100kg op z'n rug nam? vandaag weer 12*80 om op te warmen 8*100 om erin te komen en 2*8*120 om door te doen.. ik ga volgende keer toch wat meer proberen, of de verticale wat uittesten want ik voel er nx van op de moment![]()
owja, whey soya? klopt niet :p het is whey protein of soya protein maar toch geen wei soya?![]()
en, eiwitten in capsules? hoeveel neem je dan op een dag? 80 capsules?er bestaat wel zoiets als "amino tabletten" 2gr per, mss is uitproberen
![]()
Steeds meer sportscholen hebben niet eens (meer) een normaal squatrekquote:Op donderdag 8 september 2005 08:27 schreef beschuit het volgende:
Ik doe hem alleen niet los, maar in een smithmachine:
Ehhh... nee.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je moet ook niet té diep zakken trouwens, dat is slecht voor je knieën.
Ja... maar wel een slecht uitgevoerde. Hij zakt niet ver genoeg en zn knieën komen veel te ver naar voren. Dit is eigenlijk hèt toonbeeld van hoe het niet moet.quote:
idd, er komen steeds meer van die populaire kut gyms met de meest luxe (waardeloze) apparaten. doe mij maar gewoon de ouderwetse zooi, dat werkt prima.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Steeds meer sportscholen hebben niet eens (meer) een normaal squatrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |