Maak jij een mooie dynamische banner dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Paperclipjes het volgende:
Originele openingspost...
FeyenoordTopic had toch een banner?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maak jij een mooie dynamische banner dan?
Ik ga em wel ff zoeken, we hoeven toch niks aan te passenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ooit wel dacht ik. Maar evenals het team, raakt de OP ook in verval
K2 of K.O. voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Bonaventura tegen Salomon: 'Ik zei PSG, geen PSV!'![]()
![]()
![]()
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef DeTolk het volgende:
http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/feyenoordbanner.JPG
hier is ie
Hij is nu al niet geliefd, maar dan zullen ze hem helemaal haten zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
K2 of K.O. voor Feyenoord?![]()
Van Basten: 'Als Kalou geselecteerd wil worden, moet hij naar Ajax gaan.'
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk.
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?
Nog leuker : Kalou gaat naar PSV om CL te spelen, PSV wordt 2e achter Ajax en PSV verliest in de play-offs de CL voorronde-plek aan Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
En dat straks dan blijkt dat Gullit gaat voor Robben-Afelaay(whatever)-Kuijt in de aanval en Kalou op de bank zit en dat Ivoorkust dan wereldkampioen wordt
Ik vind deze wel mooi, alleen dynamisch is nog mooierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangt
Ok, dat is waar, het scheelt wel in de salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Ik kan wel even kijken of ik deze week tijd hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).
700.000 dat is godverdomme net zoveel als heel de economie van Ivoorkust, hij is 19 jaar die hufter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk. Het nadeel is dan dat je mindere spelers als Bosschaart dan ook meer salaris moet geven omdat de verhoudingen anders scheef raken.
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:59 schreef TC03 het volgende:
Maar goed, als hij gaat hoop ik dat PSV aankomend seizoen CL misloopt, en dat Feyenoord het door de play-offs wel haalt. Dat zou echt geweldig zijn
Oh, dan niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.
We shall see. Denk dat Feyenoord netjes (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mwahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Idd. Zoveel beter is Ajax nou ook weer niet. Tot driekwart van het seizoen ging het gewoon gelijk op, alleen stortte Feyenoord na Feyenoord - Ajax in. Dat is natuurlijk slecht, maar zó dramatisch is het ook weer niet. De enige belangrijke speler die vertrokken is, is Goor. Voor de rest zijn er nieuwe aankopen gedaan en staat er een nieuwe coach. Ik denk dat de kans dat Feyenoord 2e wordt groter is dan de kans dat Feyenoord 5e wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een schitterende wedstrijd was datquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.
Stil eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax had in die wedstrijd trouwens duidelijk het veldoverwicht
Tegen de verwachting in...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
Leuk, maar je kan beter zorgen voor de definitieve voorsprong aan het eind van de wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3equote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, jullie snappen wat ik bedoelEen beetje onzin dat er over een 7e plek gesproken wordt door de ajaciedjes terwijl we vorig jaar ook een boel goede wedstrijden hebben gespeeld.
Maakt me niet eens zoveel uit, zolang ik gedurende het seizoen maar een team zie dat steeds beter wordt, zodat we ons dat seizoen daarna weer eens voorzichtig op de prijzen kunnen gaan richtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3e
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
Vorig jaar wel. Niet activeren, maar wel ff aangeven of je van plan was te komen, anders kan je plek verkocht worden. Zal wel een sellout worden tegen zon aansprekende tegenstander...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Wat is er mis met mijn banner?
@LUni of Staanplaats (geen idee wie het nu vroeg). Met je SCC heb je gewoon toegang tot de openingswedstrijd, hoef je niet te activeren ofzo, sterker nog je hoeft die hele SCC niet te activeren dit seizoen!
Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooierquote:
Was wel ff leuk ja, die oude beeldenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
Nu Van Hanegem op NL2
Deze is goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooier
quote:Erwin Koeman baalt van uitspraken Kalou
VIANEN, 16 juli 2005 08:10 - Direct na aankomst in China liet Feyenoord-coach Erwin Koeman weten geïrriteerd te zijn door de uitspraken van Salomon Kalou over zijn wens de Rotterdamse club te willen verruilen voor PSV. Koeman verwijt de zaakwaarnemer van Kalou en PSV het hoofd van zijn pupil op hol te brengen. Zelf gaat hij niet meer praten met de jeugdige aanvaller. "Dat heb ik al uitgebreid gedaan", aldus een gepikeerde Koeman. Wel is hij van mening dat technisch directeur Mark Wotte PSV tot de orde moet roepen en het zwijgen richting Kalou moet opleggen.
Koeman gaat er overigens nog steeds vanuit dat Kalou Feyenoord niet zal verlaten.
Hij is denk ik ook naast zijn schoenen gaan lopen door die ongelooflijk onnozele hype dat Kalou in Oranje moest. Wat die deskundigen allemaal wel niet riepen, het kwam er een beetje op neer dat Maradona en Pele er niets bij waren. En ja, dan komt die zaakwaarnemer en die brengt die jongen helemaal op hol.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Koeman heeft toch gewoon gelijk? Kalou presteert één jaar goed (niet eens uitmuntend) en loopt te bleren alsof ie de club al 4 titels heeft gebracht..
Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een onzin kan die Koeman verkopen zeg. Kalou wil gewoon CL spelen. Face it.
Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)
Daaraan merk ik er momenteel 'zelfs' bij Ajax een betere sfeer heerst (terwijl daar over het algemeen toch een keiharde nare sfeer heerst). Bij Feyenoord willen alle goede spelers weg, zodra ze ook maar horen dat een club in ze geinstresseerd is. Er zit iets flink fout intern volgens mij.quote:Gelukkig hebben alle Ajacieden die Hiddink wou hebben tot nu toe gezegd dat ze niet naar PSV wilden.
Dat zei ik ook al. Het zal Kalou maar gebeuren dat ie met een vermoeid PSV in de play-offs de CL voorronde-plek verspeelt aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Punt is dat PSV een betere uitgangspositie heeft, objectief gezien, dan Feyenoord. Feyenoord speelt geen Champions League. Maar mocht PSV komend seizoen door tegenvallende transfers buiten de boot vallen en Feyenoord beter presteren, wat dan? Dat antwoord zou ik wel eens van Kalou willen horen.
Das inderdaad een zeldzaamheid tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
Natuurlijk een geweldig salaris, maar bij PSV verdient ie bijna 50 % meer!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
bron: feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1698.phpquote:Directie van Feyenoord gaat nieuwe koers varen
De Directie van Feyenoord gaat een nieuwe weg in , samen met technisch adviseur Wim Jansen , gaan Sjaak Troost, Mark Wotte , Chris Woerts een andere aanpak van het instituut Feyenoord.
De Rotterdamse herkenbaarheid moet weer terug in alle geledingen en daar wordt nu hard aan gesleuteld dit heeft tijd nodig. Wim Jansen zal als bewaker van het beleidsplan een toeziend oog houden op alles wat er binnen de club gaat gebeuren en/of veranderd. Feyenoord keert terug naar zijn roots!!
En vraagt onze steun hierbij , en natuurlijk zullen er negatieve dingen zijn.
Maar we moeten niet meer achterom kijken en dit vernieuwde bestuur een kans geven en vooruit kijken.
Punten die nieuw gaan worden:
Er wordt vanaf komende seizoen een start gemaakt om de AV en SV samen te voegen tot een geheel.
Dit betekend dat er een Feyenoord komt , zowel de profs als de amateurs.
Dit om de doorstroming te bevorderen van de A-jeugd.
De website www.feyenoord.nl wordt op de schop genomen en er komen artikelen bij. Verder is Feyenoord met KPN in een ver stadium met de voorbereiding van eigen Feyenoord kanaal.
Het plan ligt klaar om van Feyenoord een vereniging te maken , gelijk aan het voorbeeld Barcelona, iedere supporter wordt lid van de vereniging Feyenoord.
zo zal er ook een soort noem het maar 2e kamer komen met allerlei Vertegenwoordigers van supporters met zeggenschap over toegewezen taken.
dit plan is in begin fase maar zal de klankbord groep gaan vervangen op den duur.
en ook de FSV.
Het bestuur vraagt geduld van 5 maanden om alles rond de selectie op de rails te zetten en is er van overtuigd dat dit gaat lukken met minimaal 1 en hopelijk 2 goede versterkingen , bij de huidige afgeslankte selectie.
Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
De alle gesuggereerde spelers die genoemd zijn hebben hier aan niet voldaan.
Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...
[..]
quote:Gouden F
Nadat Feyenoord vanwege financiële en commerciële overwegingen het logo veranderde (gouden letters werden wit), kwam er veel kritiek vanuit de supporters. Het logo met de gouden F stond voor Feyenoord, het straalde wat uit. De witte F komt daarentegen veel zakelijker over, iets wat niet past bij een instituut als Feyenoord.
Het onderwerp stond ook verschillende keren op de agenda van de Klankbordgroep. Het resultaat van deze besprekingen was het gefaseerd terugkeren van het logo met de gouden F. In 2008 - wanneer Feyenoord het 100-jarig bestaan viert - zal de gouden F weer trots op de shirts prijken. Tot het zover is wordt de gouden F alvast gefaseerd ingevoerd. Zo moeten er steeds meer producten met dit echte Feyenoord-logo verschijnen.
Als kritisch fanzine krijgen wij wel eens kritiek dat we te kritisch zijn en alles wat met commercie te maken heeft veroordelen. Dit is een misverstand. Natuurlijk zien wij in dat er geld nodig is om onze club draaiende te houden en nog meer geld om successen te boeken. Om voldoende geld te verdienen zal creatief gewerkt moeten worden. Merchandising is één van de inkomstenbronnen waar wij geen enkel probleem mee hebben, mits de naam Feyenoord goed wordt gespeld. Wij juichen dan ook het verschijnen van producten met een gouden F toe.
Op de foto ziet u een cap uit het assortiment van de Feyenoord fanshop. Deze cap is voorzien van het Feyenoord-logo met de gouden F. Zoals het hoort. Wij hopen dat er zo snel mogelijk meer producten verschijnen met dit logo. Door de producten te kopen die reeds voorzien zijn van een logo met gouden F wordt een duidelijk signaal afgegeven richting de club.
Een behoorlijke smet zelfs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....quote:
Maar die kwamen vanwege de gemoedelijke sfeer op de Herdgang...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoeldequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoelde
PSV-ers hebben niet zoveel principes als FeyenoordersEn daar komt nog bij dat de relatie tussen PSV en Feyenoord, en PSV en Ajax veel en veel minder gevoelig ligt dan die tussen Feyenoord en Ajax natuurlijk
Feyenoord zal geen problemen hebben met 4 ex-PSV-ers in het team, en Ajax ook niet.
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebben
Eigenlijk wordt Jansen dus TD en Wotte is verantwoordelijk voor eventuele fouten van hemquote:Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
Goede zaakquote:Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoor
Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs?quote:
Wat vind jij daar nou van?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
En Hofs/Ghaly/Ono dan? Of wordt dat een 5-mans middenveld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef TC03 het volgende:
Als je als Ajacied een grotere hekel hebt aan PSV dan aan Feyenoord ben je echt dom.
Dat hebben ze prolly van Manchester geleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.
Traagste middenveld van de HCE of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben niet voor Feyenoord, maar het lijkt me dat je liever een goed elftal hebt dan een matig elftal, ook al zitten er wat PSV-spelers bij. Iemand als Lucius lijkt me beter bij Feynoord te passen dan figuren als Magrao, Ono en Gibbs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs?Ik heb geen grotere hekel aan PSV dan aan NAC of RKC hoor, dus ik heb weinig problemen met goede PSV-spelers bij Feyenoord.
Prima, mits eigen helft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
En hoe zit het met het scorend vermogen van Schreuder eigenlijk?
Maar ik weet zeker dat dat niet het middenveld wordt. Er komt zeker 1 nieuwe middenvelder bij, hopelijk eentje met een beetje loopvermogen én inzicht.
Voor te scoren hebben we spitsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:20 schreef fransie102 het volgende:
2004/05 RKC Waalwijk wedstrijden : 20 goals : 0
Dus:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Koeman wil 4-3-3 spelen.
Hofs / Schreuder / Paauwe.
Ono lijkt ie intern al opgegeven te hebben, Ghali moet gaan leren van Schreuder en is nog te onrustig.
Het lijkt me geen gek middenveld, Schreuder is onderschat en Paauwe is zeker als middenvelder gewoon prima bruikbaar.
Ali Boussabank in de basis, dat geloof je toch zelf niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus:
Lodewijks
Greene-Bahia-Saidi-Snoyl
Hofs-Schreuder-Paauwe
Ali B-Kuijt-Owoeri
Bank: KALOU, Zuiverloon, Ghaly, Ostlund, Bosschaart, Gibbs, Danko, Aerts, Vincken, deguzman en andere jeugd.
quote:
Is Castelen verkocht of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus:
Lodewijks
Greene-Bahia-Saidi-Snoyl
Hofs-Schreuder-Paauwe
Ali B-Kuijt-Owoeri
Bank: KALOU, Zuiverloon, Ghaly, Ostlund, Bosschaart, Gibbs, Danko, Aerts, Vincken, deguzman en andere jeugd.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een club die bovenin mee wil draaien zal toch ook een middenvelder moeten hebben die regelmatig weet te scoren, zeker als Kalou gaat vertrekken.
Waarom zou je als Kalou en Kuijt het veel makkelijker kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens naar Ajax en PSV :
Babel 7
Sneijder 7
Van der Vaart 6
De Jong 5
Escudé 5
Vennegoor 19
Van Bommel 14
Farfán 8
Park 7
Beasley 6
Cocu 6
Iedereen moet kunnen scoren in een team.
Goor maakte er zeven, dat moet Hofs ook wel kunnen in een heel seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een club die bovenin mee wil draaien zal toch ook een middenvelder moeten hebben die regelmatig weet te scoren, zeker als Kalou gaat vertrekken.
Hofs?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goor maakte er zeven, dat moet Hofs ook wel kunnen in een heel seizoen.
Kalou vertrekt wellicht en qua doelpuntenproductie teren op een speler maakt je erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je als Kalou en Kuijt het veel makkelijker kunnen.
Die moet er 10 kunnen maken inderdaad.quote:
Ja, ik bedoel gewoon dat de spelers het afgelopen seizoen het scoren aan K2 over lieten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kalou vertrekt wellicht en qua doelpuntenproductie teren op een speler maakt je erg kwetsbaar.
Zo heeft 'ie er toch al twee gescoord?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Refereer je aan die goal bij NAC een tijdje terug?
Dat maakt je dus erg kwetsbaar, zeker als Kalou persé wil vertrekken naar PSV.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel gewoon dat de spelers het afgelopen seizoen het scoren aan K2 over lieten.
Weet ik, maar dat wil niet zeggen dat de andere spelers niet kunnen scoren, ze deden het misschien gewoon niet. Dat was mijn 'stelling'.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maakt je dus erg kwetsbaar, zeker als Kalou persé wil vertrekken naar PSV.
Ja, dat snap ik, maar ik geloof daar niet zo in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat wil niet zeggen dat de andere spelers niet kunnen scoren, ze deden het misschien gewoon niet. Dat was mijn 'stelling'.
Hopelijk zet Koeman 'm ook echt op de bank. Het heeft geen zin om met Kalou eem elftal te smeden, aangezien hij toch weg gaat. En als hij niet verkocht wordt, dan neem ik aan dat hij dermate door zijn eigen publiek wordt weggehoond dat hij maar beter helemaal niet meer opgesteld kan worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
bron feyenoord.nlquote:FEYENOORD SMELT BIJNA WEG IN NANJING
De kop is er af voor Feyenoord. De selectie van Erwin Koeman heeft in China de eerste training achter de rug. Er kwam nog geen bal aan te pas. De hele sessie stond in het teken van het acclimatiseren aan de omstandigheden waarin Feyenoord de komende dagen moet werken. Het is warm en benauwd in Nanjing, maar trainer Erwin Koeman wil niemand horen klagen. ‘Nu we hier zijn, moeten we er het beste van zien te maken. Ik wil niet dat de spelers gaan zeuren over de hitte of het tijdsverschil. Iedereen moet zich daar overheen kunnen zetten.’
De trainer, die als PSV´er al twee keer eerder in China was, ziet voor zichzelf zelfs een bijkomend voordeel in de moeilijke omstandigheden waarin Feyenoord in Nanjing moet werken. ‘Op dit soort momenten zie je goed hoe de spelers er mentaal aan toe zijn. Deze week zal duidelijk maken wie tot het gaatje wil gaan en wie niet.’
Het was dus gelijk afzien voor de spelers van Feyenoord, die - ondanks temperaturen van boven de dertig graden, een extreem hoge luchtvochtigheidsgraad, de naweeën van een lange reis en tijdsverschil van zes uur - het flink onder handen werden genomen door conditietrainer Pierre Regnault. De enige die op het appél ontbrak was Pascal Bosschaart. Hij werd in het hotel behandeld aan zijn blessure.
Erwin Koeman zag zijn spelers tot zijn genoegen vol overgave aan het werk. Hoewel hij pas een week serieus bezig is met zijn groep, meent Koeman al een redelijk inzicht in de kracht en de zwakte van zijn huidige selectie te hebben. Namen en rugnummers noemt hij daarbij liever niet. ‘Ook omdat er nog niets definitief vast staat. Het enige wat ik zeker weet, is dat onze eerste prioriteit ligt in het neerzetten van een goede organisatie en het voorkomen van tegengoals. Dat is een aspect waarop ik me in eerste instantie concentreer, want over onze kracht in aanvallende zin maak ik me niet zo veel zorgen.’
De berichtgeving rond Kalou, die op de dag van aankomst in China in de Nederlandse media openlijk flirtte met PSV, veranderde daar voor Koeman niets aan. ‘Ik heb vorige week al een gesprek met Salomon gehad. Hij kent het standpunt van de club in deze zaak. Ik vind het moeilijk om openlijk op dit geval in te gaan, omdat elke reactie van mij weer reacties bij anderen oproept. En daar is niemand bij gebaat. Het is heel simpel: Feyenoord is nog steeds in gesprek met Kalou over verlenging van zijn contract. Wij zijn dus nog steeds druk bezig met hem, maar kennelijk zijn andere mensen dat ook. Maar dan meer voor zichzelf.’
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:52 schreef Kaap het volgende:
Hofs gaat dit jaar meer goals maken, je zag aan de laatste wedstrijden vorig seizoen en gedurende de oefenwedstrijden dat hij gewoon steeds beter wordt. En een enorme bak met inzet.
Alleen is het wel een type dat op moet passen met het verzamelen van domme kaarten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:52 schreef Kaap het volgende:
Hofs gaat dit jaar meer goals maken, je zag aan de laatste wedstrijden vorig seizoen en gedurende de oefenwedstrijden dat hij gewoon steeds beter wordt. En een enorme bak met inzet.
Btw sinds wanneer gedraagd jij je zo netjes?quote:
Netjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Btw sinds wanneer gedraagd jij je zo netjes?
Heb nergens iemand meer zien schelden op je, of ik mis watquote:
Dat is een geval appartquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:15 schreef fransie102 het volgende:
1 topic terug moest ik nog van een flat afspringen van Cart_Man
Als Kalou verkocht wordt aan PSV dan wordt van dat geld o.a. die Rachid Bouaouzan gekocht om Kalou ook zon blessure te bezorgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen is het wel een type dat op moet passen met het verzamelen van domme kaarten.
Maar goed, als hij dit jaar een keer rood krijgt dan hoop ik dat het is omdat hij Kalou doormidden heeft geschopt.
Ajaxno1 was echt een lul he??quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:18 schreef fransie102 het volgende:
Ja hoor, ze zijn hier wel lief voor mij
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:20 schreef Kaap het volgende:
[..]
Als Kalou verkocht wordt aan PSV dan wordt van dat geld o.a. die Rachid Bouaouzan gekocht om Kalou ook zon blessure te bezorgen.
haha dat zal niet veel schelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Traagste middenveld van de HCE of niet?
ik denk ook dat ali Boussaton een basisplaats gaat krijgen, en zelfs de plek van Castelen. In de voorbereiding doet hij het best aardig als rechtsbuiten, en Castelen als concurrent is natuurlijk ook makkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ali Boussabank in de basis, dat geloof je toch zelf niet.
Dan kan je nog wel van iemand lerenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
haha dat zal niet veel schelen.
Ik geloof er ook helemaal niet in. Schreuder een basisplaat, en Ghali moet van hem gaan leren? Hou op zeg, Ghali en Schreuder zijn totaal niet dezelfde type spelers.
Omdat Louis van Gaal een klootzak isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
Ik vraag me af waarom Landzaat van AZ naar Feyenoord zou willen én salaris zou willen inleveren dus.
That is sooooo true!quote:
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
Ik vraag me af waarom Landzaat van AZ naar Feyenoord zou willen én salaris zou willen inleveren dus.
Precies, én Van Gaal is een klootzak.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Rot jij nou eens op met je anti Castelen geziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik denk ook dat ali Boussaton een basisplaats gaat krijgen, en zelfs de plek van Castelen. In de voorbereiding doet hij het best aardig als rechtsbuiten, en Castelen als concurrent is natuurlijk ook makkelijk.
Op dit moment wel. Ik zie niet in waarom Feyenoord voor hem aantrekkelijker zou zijn dan AZ of een buitenlandse club.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt?
Tsja, zoals het er nu naar uitziet heeft AZ gewoon betere vooruitzichten dan onsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is het gek dan dat je van AZ naar Feijenoord wilt? Dat hele AZ is gewoon hype, zoals zo vele..
Puur financiele zekerheid. Scheringa betaalt echt veel meer dan Feyenoord hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:40 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, maar Koeman is natuurlijk fan van Schreuder. Dat speelt mee, heel erg mee. Net als dat Lodewijks vermoedelijk eerste keeper wordt. Beetje ervaring en leiderschap en Nederlandstalig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
haha dat zal niet veel schelen.
Ik geloof er ook helemaal niet in. Schreuder een basisplaat, en Ghali moet van hem gaan leren? Hou op zeg, Ghali en Schreuder zijn totaal niet dezelfde type spelers. En ik vind d voetballer Ghali ook veel en veel beter. Schreuder is traag, hij neemt geen risico, hij speelt alles terug of breed en hij pakt weinig ballen af. Net als Bosschaart vorige jaar en schreuder dat jaar ervoor, dat ging steeds fout omdat ze beide niks toevoegen en tekort schieten.
Koeman twijfelde voor de aanvoerdersband tussen Kuyt en Lodewijks en omdat ie verwachtte dat Lodewijks minder speelminuten zou krijgen is het Dirk geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Daar wijst vooralsnog behalve zijn rugnummer helemaal niets op hoor fransie.
quote:Denny Landzaat teleurgesteld in AZ
Denny Landzaat, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Alkmaar, is teleurgesteld in AZ omdat ze een miljoenenbod van o.a. Feyenoord lachend heeft genegeerd. AZ wil voor de international de absolute hoofdprijs hebben. "Als je vraagt hoeveel ik moet kosten, krijg je geen antwoord. Dat is vrij lastig onderhandelen. Ik zal me voor de volle honderd procent blijven inzetten bij AZ maar niet meer van harte", aldus de middenvelder.
Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:06 schreef fransie102 het volgende:
Feyenoord, PSV en Ajax zijn bekend in het buitenland en voor 50.000 mensen in een volle Kuip spelen is toch veel mooier dan voor 20.000 man in een wrak dat van ellende uit elkaar valt?
Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze krijgen niet voor niks een nieuw stadion.
Volgens mij binnen een jaar hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:10 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt nog minstens 2 jaar ofzo. En ik denk niet dat spelers als Landzaat en Kromkamp nog 3 a 4 jaar bij AZ voetballen
Beter dan RBC?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Aerts heeft wel de toekomst, maar ik moet nog zien hoe hij keept als hij minder ballen op zijn doel afgevuurd krijgt. (uitgaande van een betere verdediging)
quote:Feyenoord aast op Braziliaans talent
Feyenoord heeft haar zinnen gezet op het Braziliaanse talent ‘Leonardo’. De 19-jarige verdediger kwam met zijn land onlangs nog in actie op het WK-20 en speelt momenteel voor FC Santos, waarmee hij vorig jaar kampioen van Brazilië werd.
Volgens de Braziliaanse sportkrant Gazeta Esportiva is de transfer slechts een kwestie van tijd. De krant suggereert dat Feyenoord nagenoeg rond is met FC Santos over de komst van de centrale verdediger.
Leonardo José Aparecido Moura geldt in zijn vaderland als een veelbelovende speler voor de toekomst. De snelle verdediger doorliep tot nu toe alle jeugdselecties van Brazilië. In 2003 werd hij met zijn land wereldkampioen voor spelers onder de 17 jaar. Als vaste basisspeler van FC Santos veroverde Leonardo vorig jaar het kampioenschap van Brazilië.
De concrete interesse van Feyenoord in alweer een Braziliaan is opmerkelijk. Van alle Brazilianen die de afgelopen jaren voor de Rotterdamse club speelden kan alleen Tininho terugkijken op een enigszins geslaagde periode. De linkspoot werd in zijn eerste seizoen (1998-1999) kampioen met Feyenoord maar raakte daarna al snel op een zijspoor. Glaúcio, Somalia, Leonardo dos Santos en Jean Dondé mislukten allen in de Kuip en van de huidige drie Braziliaanse selectiespelers mogen Leonardo en Magrão uitkijken naar een andere club. André Bahía, die in januari van dit jaar werd aangetrokken, zal zich het komende seizoen moeten bewijzen.
Voetbalprimeur.nl
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.quote:
zijn jullie soms vergeten dat Donde ook braziliaans international was. En die gast was zo slecht en dom dat hij niet eens wist aan welke kant hij moest dekken. Dus ik moet eerst maar is zien of deze gast wel kan voetballen, dat hij international is zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Tja, hadden we bijna zonder een Leonardo gezeten nu de laatste weggaat. Maar goed, een verdediger van 19 van de Braziliaanse kampioen is wel een ander verhaal dan een Somalia of een Magrão zou je zeggen. Het zal mij benieuwen, hoewel ik fan blijf van Bahía.
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen tropische verrasingen meer werd er gezegt en dan gaan ze nu opeens na die nigeriaan achter een braziliaan aan ?![]()
Tuurlijk zegt ie dat. Denk niet dat ie tijdens onderhandelingen jou vriend die primeur geeftquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
En een andere vriend van me zei tegen Landzaat dat de kuip maar een kwartiertje verder was. En daar moest hij om lachen. Hij zei er wel bij dat hij waarschijnlijk bij AZ moet blijven.
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke ventquote:Op zondag 17 juli 2005 11:43 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Toch was Louis nog best vriendelijk hoor. Gisteren speelde AZ een oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis. En mijn vrienden zaten Louis een beetje te sarren. Hij bleek nogal dik te zijn en dat schroomde iemand dan ook niet om om het te vertellen.
Dat zou best wel eens mee kunnen spelen inderdaad..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:23 schreef fransie102 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Kalou wel eens kwaad op Feyenoord zou kunnen zijn omdat z'n maatje Leonardo weg moet.
Al de vorige tropische verrassingen waren inderdaad stuk voor stuk beter dan Schreuderquote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
quote:Hij stond in de belangstelling van vele topclubs maar Promise Isaac speelt het komende seizoen bij het Turkse Gençlerbirligi.
Isaac was één van de sterren tijdens het WK onder-20 in Nederland. Met Nigeria reikte hij tot de finale, waar Argentinië nipt te sterk was. De 17-jarige aanvaller kon naar aanleiding van zijn sterke WK naar onder meer Paris Saint-Germain, AS Monaco en Feyenoord. Toch kiest hij niet voor één van die topclubs, maar voor Gençlerbirligi, de nummer vijf van de afgelopen Turkse competitie. Isaac tekende voor vier jaar bij de Turkse club. Hij verklaart zijn opvallende keuze: ”Ik merkte dat deze club plannen met me heeft. Het idee achter deze transfer is dat ik hier regelmatig kan spelen en niet op de bank terecht kom, zoals bij andere clubs. Zo kan ik me ontwikkelen, zodat ik in de toekomst naar een grotere club kan.”
"Goed hart, moest alleen gekookt op z'n rug hangen, en dan wel zo laag dat de honden er bij kunnen.."quote:Op zondag 17 juli 2005 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een hele sympathieke vent![]()
Had die Leonardo een basisplaats op dat WK? Kan me alleen nog Rafael herinneren...
Het niveau van die tropische verrassingen is meestal nog dramatischer dan Schreuder..quote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever een tropische verrassing dan spelers zoals Schreuder.
Psssst...vorig jaar was de voorbereiding ook goed geloof ik...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Radio Rijnmond wel ja.
Maar knappe overwinning ditDit geeft een klein beetje hoop.
Mwoah, volgens mij viel die een beetje tegen. Toen verloren we geloof ik ook van Benfica ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Psssst...vorig jaar was de voorbereiding ook goed geloof ik...
Dat zeker.quote:Maar winnen van Espanyol is gewoon goed.
Welke club was het dan? Ik was toen op vakantie weet ik nog wel.quote:
Daar verloren we toen van, in ieder geval.quote:Gisteravond was Partizan Belgrado, de oude club van Danko Lazovic, met 1-0 te sterk in de finale.
Ik heb er al 1 gemaakt:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).
Nee, en dat gebeurt waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 17 juli 2005 15:53 schreef DeTolk het volgende:
Is Kalou al naar PSV?
quote:17/7/2005 - 'Kalou moet zich stilhouden over PSV; Feyenoorders gaan er van uit dat Kalou blijft'
(Gepost door K)
Volgens Radio Rijnmond gaan zowel aanvoerder Dirk Kuyt, trainer Erwin Koeman als technisch directeur Mark Wotte er nu volledig vanuit dat Salomon Kalou komend seizoen bij Feyenoord zal blijven. Kuyt wilde niet aangeven waarop die overtuiging was gebaseerd. Mark Wotte zou Kalou duidelijk hebben gemaakt dat hij zich in de media niet meer mag uitlaten over zijn wens om naar PSV te vertrekken. Dat levert teveel onrust op rond Feyenoord.
Ze hebben iig aardig wat te besteden.quote:17-07-2005: Castelen toch snel naar Manchester City?
[Bron: FR-Fans.nl]
Vandaag heeft Manchester City een bod van 21 miljoen pond van Chelsea aanvaard op zijn sterspeler Shaun Wright-Phillips. Phillips moet alleen zelf nog tot overeenstemming komen met de Engelse landskampioen en aldaar nog een medische keuring ondergaan. Het is een publiek geheim dat Stuart Pearce, trainer van Manchester City, Romeo Castelen ziet als opvolger van zijn vertrokken sterspeler. Gisteren leek het er nog op dat Wright-Philips zou blijven in Manchester. De kans op een snel vertrek van Castelen is vandaag ineens veel groter geworden. Castelen zelf zegt dat hij het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en dat hij niet per se weg hoeft.
Zeker, al begint de Spaanse competitie veel later dan de onze en zijn die clubs pas net bezig. Dat scheelt wel natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef fransie102 het volgende:
Ik zie dat Espanyol gewoon 5e is geworden in Spanje!Dat is dus een club die je zo in de halve finale van de UEFA cup kan tegenkomen. Des te knapper deze tussenstand
Dan vrees ik toch extra voor Maikel.quote:Erwin Koeman twijfelt nog welke doelman hij dit seizoen zal uitroepen tot eerste keeper van Feyenoord: Maikel Aerts of Patrick Lodewijks. Na afloop van het trainingskamp in China neemt de coach een beslissing.
Aerts stond onder de lat in het eerste Chinese oefenduel. Feyenoord won zondag met 2-1 van Espanyol, maar de Eindhovense doelman zag er niet goed uit bij de tegentreffer van Mauricio Pochettino.
Patrick Lodewijks krijgt de kans tegen Nacional. De kampioen van Uruguay is komende vrijdag tegenstander van de Rotterdammers. Vorig seizoen groeide deze Eindhovenaar uit tot eerste keus onder ex-coach Ruud Gullit.
Als Feyenoord op 31 juli zichzelf presenteert in de Kuip voor de wedstrijd tegen Hertha BSC, wil Koeman zijn 'nieuwe elftal' het veld insturen, inclusief eerste doelman.
Alex Brosque is terug naar Australie!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef snabbi het volgende:
Zo ik ben der weer. Was 12 dagen in mallorca..... pffff ik moet me bijlezen weer maar ik zie al dat ik er geen zin in krijg met een korte indruk van deze topic.
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Loek kom is terug naar Hools, ik hang er als 21 jarige nu tussen de of 25 jarigen en ouder of 19 en jonger
Dat is waar. Maar die Spaanse clubs spelen toch ook wel een paar wedstrijdjes voordat ze naar China gaan?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker, al begint de Spaanse competitie veel later dan de onze en zijn die clubs pas net bezig. Dat scheelt wel natuurlijk.
Alsof een oefenwedstrijdje wat zegt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:17 schreef fransie102 het volgende:
Volgens Radio Rijnmond wel ja.
Maar knappe overwinning ditDit geeft een klein beetje hoop.
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
14 keerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik heb er al 1 gemaakt:
[afbeelding]
Quasar heeft Feyenoord hoog zitten volgens mij.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Cool, we zijn 24 keer kampioen gewordenZomaar 10 schalen voor nop gekregen
Hij is voor Vitesse, sukkelquote:Op zondag 17 juli 2005 21:42 schreef Jajong het volgende:
Haha, hoe typisch voor een Feyenoord-fan...
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:48 schreef Jajong het volgende:
waarom maakt hij dan ook zon banner voor jullie :|
Geluktquote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak, en daar komt nog bij dat genoeg van jou soort er net zo hard was ingetuind..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om domme mensen zoals jij zich zelf voor schut te laten zetten.
Ik vind jou niet lievquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
Dat je er nog op ingaatquote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik kan namelijk ruiken dat ie voor vitesse is en dat ie dat expres heeft gedaan domme tering kakkerlak
doen we effe wat vriendelijker?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
2 maten.quote:
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.quote:
De strekking blijft het zelfde. Bedoel t niet verkeerd hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,er zit wel degelijk verschil in de manier van reageren en op welke manier het gebracht wordt.
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?quote:
Ik ook nietquote:Bedoel t niet verkeerd hoor![]()
Daaromquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De strekking van alle Feyenoorders en ajacieden naar elkaar toe is toch hetzelfde?
[..]
Ik ook niet
Ik zie er geenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft is die van Franky ook goed hoor
WOTTE VERZOEKT KALOU ZICH ALLEEN OP FEYENOORD TE RICHTENquote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en dat gebeurt waarschijnlijk ook niet
[..]
Hoop doet levenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:47 schreef Kaap het volgende:
Nee, die blijft gewoon.
Hij komt gewoon niet naar Eindhoven, tenzij Guusje een zak van 15 mil op tafel legt. Maar zal allemaal wel loslopen want in interview met die n44b Westerhof blijkt dus dat PSV nog niet eens een officieel bod heeft gedaan op Kalou.quote:
Het ging aardig los in de kantine jaquote:Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
Las net dat bij FC Utrecht-Anderlecht, hooligans van Anderlecht op de vuist gingen met Utrecht supporters, waarbij de fans van Anderlecht werden ondersteund door fans van....jawel...Ajax.
Ze noemen Anderlecht altijd de neuzen van Belgie, niet overdreven dus.
Anyway, enkele Feyenoord hooligans waren afgereist naar de wedstrijd om wat liederen voor/tegen Goor te zingen.
Komen nu die ajax supporters ook op internet te staan?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:38 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Het ging aardig los in de kantine jaUtreg de benen genomen, want was een te grote groep van die neuzen. Raar dat utreg niet met een goede groep kwam, want dit kon je verwachten
![]()
Ja op www.calimero.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 13:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Komen nu die ajax supporters ook op internet te staan?![]()
Gut stakkertje, kan je nou niks orginelers verzinnen? Nee, zelf wel met een beschuldigend vingertje wijzen als jij en je maatjes belaagd worden.quote:
Ja zeker, mooi mooi mooi.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:11 schreef Kaap het volgende:
Las net dat bij FC Utrecht-Anderlecht, hooligans van Anderlecht op de vuist gingen met Utrecht supporters, waarbij de fans van Anderlecht werden ondersteund door fans van....jawel...Ajax.
Ze noemen Anderlecht altijd de neuzen van Belgie, niet overdreven dus.
Anyway, enkele Feyenoord hooligans waren afgereist naar de wedstrijd om wat liederen voor/tegen Goor te zingen.
Waar heb je het overquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nee, zelf wel met een beschuldigend vingertje wijzen als jij en je maatjes belaagd worden.![]()
idd, kuyt is de enige echte Feyenoorder !quote:Op maandag 18 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Goede keuze om Kuyt te benoemen tot aanvoerder, ik had ook niet anders verwacht.
Een typfoutje jongens, is al weer hersteld met een F5.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Quasar heeft Feyenoord hoog zitten volgens mij.
Ken me nog wel een Utrecht - Feijenoorder herinderen de laatste editie, toen wij zat avond daar liepen, en Utrecht met ze 10'en 2 van ons in elkaar stompten. Hadden ze nu maar zo tof moeten zijn...quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het was gewoon een mooie actie klaar. Alleen dat er doorgestampt word als er iemand op de grond ligt is een beetje jammer...![]()
quote:Feyenoord wil de 19 jarige 'Leonardo da Silva Moura van het Braziliaanse Santos contracteren.Feyenoord is nagenoeg rond is met FC Santos over de komst van Leonardo.
In zijn vaderland geldt hij als een veelbelovende speler voor de toekomst. De snelle verdediger doorliep tot nu toe alle jeugdselecties van Brazilië. In 2003 werd hij met zijn land wereldkampioen voor spelers onder de 17 jaar.
Als vaste basisspeler van FC Santos veroverde Leonardo vorig jaar het kampioenschap van Brazilië.
De verdediger zou in Rotterdam wel eens de nieuwe linksback kunnen worden van coach Erwin Koeman.Hij kan ook centraal achterin spelen..De transfer lijkt slechts een kwestie van tijd.
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Het liedje voor hem is iig makkelijk, zeker aangezien hij een verdediger is!
Ole, Ole, Ole, Oleeee!
Schop hem op z'n knie!
Leonardo 3!
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....quote:Op maandag 18 juli 2005 12:03 schreef Gert het volgende:
‘Ik verwacht ook van PSV dat ze de spelregels rond het benaderen van spelers kennen en daar naar zullen handelen’, voegde de technisch directeur daar nog aan toe.
Hoe triest kun je zijnquote:Feyenoord-hooligans kwamen voor Bart Goor
Dat de transfer van Bart Goor naar Anderlecht erg zwaar valt voor Feyenoord, is afgelopen weekend nog maar eens gebleken. Bart Goor kreeg af te rekenen met enkele Feyenoord-hooligans.
Na een transfersoap van bijna 50 dagen ruilde Bart Goor Feyenoord na één seizoen voor Anderlecht. Dat wordt hem niet in dank afgenomen door de Feyenoord-supporters. Voor de wedstrijd van Anderlecht - FC Utrecht waren enkele hooligans speciaal naar Woerden gekomen om Goor hun ongenoegen kenbaar te maken.
Gepubliceerd op: 18 juli 2005
Bron: Belgium Soccer
Beiden, wat mij betreft, maar die hooiles zijn toch nog een factor tien triester.quote:
Precies! Wij hebben overal schijt aan en hebben geen waarden en normen!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....
Die heeft 'ie al weer weggehaald. Franky, post 'm nog eens!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie er geen![]()
sowieso lekker boeiend, das net zoiets als je druk maken om die titels
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.quote:
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit ijdele hoop is.....
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?
Ach das gelul man.quote:
Vreemd bericht dan...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:54 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Waren geen Feijenoord hooligans aanwezig daar. Weet niet wie dat heb verzonnen maar, die boys zijn iig niet bekend bij de echte jongens.
Die zijn net zo triestquote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.
Ja hehe, Utrecht on the run hihihi. Goed voor ze.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waren wel een 20tal neuzen bij Anderlecht iig.
En nog nieuws over Kalou :quote:Koen Daerden is een kanjer...hij moet nog groeien maar is uitgeleerd bij Genk...Heeft 2 paar longen en een prima in-en overzicht...is ook dreigend naar voren maar vergeet nooit zijn verdigende taken uit te voeren..
Hij is nog jong en is toe aan een stapje hogerop
Ik heb hem afgelopen seizoen diverse keren live zien spelen in het altijd (sfeer)volle fenix-stadion...heb namelijk een Belgische vriendin die helemaal leip is van Genk...
Nu maar hopen dat Kalou er weer plezier in krijgt bij Feyenoord en alsnog bijtekent.quote:Wotte: 'Ik verwacht geen pogingen meer van Psv'
[Bron: FR-Fans.nl]
Salomon Kalou zal geen uitspraken meer doen over de mogelijke overgang naar PSV. Hiermee geeft de 19-jarige Feyenoorder gehoor aan het verzoek van Mark Wotte om de rust in de groep te bewaren.
Over een spreekverbod wil de technisch directeur van Feyenoord niet spreken. "Daar doen we niet aan. Ik heb hem alleen gevraagd niet langer de rust van het team in de voorbereiding te verstoren. Dat begrijpt Salomon", zo zei Wotte in het Algemeen Dagblad.
Wotte verwacht overigens niet dat de talentvolle aanvaller nog naar Eindhoven zal vertrekken. "Feyenoord heeft al een paar weken niets gehoord van PSV", aldus Wotte. "Ik verwacht eigenlijk ook niet meer dat PSV een poging doet Kalou te halen."
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies! Wij hebben overal schijt aan en hebben geen waarden en normen!
quote:Britse belangstelling voor Bruno Basto
Feyenoorder Bruno Basto staat nadrukkelijk in de belangstelling van enkele clubs uit Engeland. Technisch directeur Mark Wotte gaf vanuit China prijs dat enkele ploegen geïnteresseerd zijn, maar hij wilde nog geen namen bekend maken.
Wotte vertelde vanuit een snikheet Nanjing in China, waar Feyenoord zich op dit moment klaarstoomt voor het nieuwe voetbalseizoen, dat er alleen gepraat kan worden als de geïnteresseerde ploegen Basto willen kopen. Een verhuurperiode is uitgesloten.
Basto werd het afgelopen seizoen transfervrij door Feyenoord overgenomen van Bordeaux. De Portugese linkervleugelverdediger speelde zich vlot in de basis, maar moest na aanhoudende kritiek op zijn functioneren het veld ruimen. Toch kwam hij nog tot een totaal van 18 competitiewedstrijden.
Eerder liet trainer Erwin Koeman al weten de verdediger niet te gebruiken. De nieuwe coach ziet meer heil in Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Ferne Snoyl voor de linksbackpositie.
Als Feyenoord Daerden wil dan zullen ze toch echt heel wat moeten neertellen. Naar verluid zo'n 4 a 5 miljoen euro.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:43 schreef fransie102 het volgende:
Wat ik op een ander forum over Daerden tegenkwam :
[..]
En nog nieuws over Kalou :
[..]
Nu maar hopen dat Kalou er weer plezier in krijgt bij Feyenoord en alsnog bijtekent.
7 manquote:FEYENOORD OOK IN CHINA GESTEUND DOOR LEGIOEN
Feyenoord staat er niet alleen voor in China. De ploeg weet zich gesteund door een 7-koppige afvaardiging van het Legioen. De die-hards die tijdens de wedstrijd tegen Espanyol de Feyenoord vlag lieten wapperen in het Nanjing Olympic Sports Center, hadden er een reis van zo´n 8000 kilometer voor over om hun favorieten in Nanjing te zien spelen. Na afloop van de wedstrijd poseerde trainer Erwin Koeman op verzoek met hun supportersvlag en sprak een aantal spelers hun waardering uit voor de loyaliteit van de fans.
Andersom waren er ook complimenten. De supporters lieten weten het erg te hebben gewaardeerd dat Feyenoord hen kosteloos aan een zevental toegangskaarten wilde helpen.
Iets in de richting van een transfer waaraan een club niet mee wel werken niet via de desbetreffende speler spelen?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat zijn die spelregels precies in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |