Maar die kwamen vanwege de gemoedelijke sfeer op de Herdgang...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoeldequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoelde
PSV-ers hebben niet zoveel principes als FeyenoordersEn daar komt nog bij dat de relatie tussen PSV en Feyenoord, en PSV en Ajax veel en veel minder gevoelig ligt dan die tussen Feyenoord en Ajax natuurlijk
Feyenoord zal geen problemen hebben met 4 ex-PSV-ers in het team, en Ajax ook niet.
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebben
Eigenlijk wordt Jansen dus TD en Wotte is verantwoordelijk voor eventuele fouten van hemquote:Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
Goede zaakquote:Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoor
Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs?quote:
Wat vind jij daar nou van?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
En Hofs/Ghaly/Ono dan? Of wordt dat een 5-mans middenveld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef TC03 het volgende:
Als je als Ajacied een grotere hekel hebt aan PSV dan aan Feyenoord ben je echt dom.
Dat hebben ze prolly van Manchester geleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.
Traagste middenveld van de HCE of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Ik ben niet voor Feyenoord, maar het lijkt me dat je liever een goed elftal hebt dan een matig elftal, ook al zitten er wat PSV-spelers bij. Iemand als Lucius lijkt me beter bij Feynoord te passen dan figuren als Magrao, Ono en Gibbs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs?Ik heb geen grotere hekel aan PSV dan aan NAC of RKC hoor, dus ik heb weinig problemen met goede PSV-spelers bij Feyenoord.
Prima, mits eigen helft.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:14 schreef fransie102 het volgende:
En hoe zit het met het scorend vermogen van Schreuder eigenlijk?
Maar ik weet zeker dat dat niet het middenveld wordt. Er komt zeker 1 nieuwe middenvelder bij, hopelijk eentje met een beetje loopvermogen én inzicht.
Voor te scoren hebben we spitsen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:20 schreef fransie102 het volgende:
2004/05 RKC Waalwijk wedstrijden : 20 goals : 0
Dus:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Koeman wil 4-3-3 spelen.
Hofs / Schreuder / Paauwe.
Ono lijkt ie intern al opgegeven te hebben, Ghali moet gaan leren van Schreuder en is nog te onrustig.
Het lijkt me geen gek middenveld, Schreuder is onderschat en Paauwe is zeker als middenvelder gewoon prima bruikbaar.
Ali Boussabank in de basis, dat geloof je toch zelf niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus:
Lodewijks
Greene-Bahia-Saidi-Snoyl
Hofs-Schreuder-Paauwe
Ali B-Kuijt-Owoeri
Bank: KALOU, Zuiverloon, Ghaly, Ostlund, Bosschaart, Gibbs, Danko, Aerts, Vincken, deguzman en andere jeugd.
quote:
Is Castelen verkocht of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus:
Lodewijks
Greene-Bahia-Saidi-Snoyl
Hofs-Schreuder-Paauwe
Ali B-Kuijt-Owoeri
Bank: KALOU, Zuiverloon, Ghaly, Ostlund, Bosschaart, Gibbs, Danko, Aerts, Vincken, deguzman en andere jeugd.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een club die bovenin mee wil draaien zal toch ook een middenvelder moeten hebben die regelmatig weet te scoren, zeker als Kalou gaat vertrekken.
Waarom zou je als Kalou en Kuijt het veel makkelijker kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
![]()
Kijk eens naar Ajax en PSV :
Babel 7
Sneijder 7
Van der Vaart 6
De Jong 5
Escudé 5
Vennegoor 19
Van Bommel 14
Farfán 8
Park 7
Beasley 6
Cocu 6
Iedereen moet kunnen scoren in een team.
Goor maakte er zeven, dat moet Hofs ook wel kunnen in een heel seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een club die bovenin mee wil draaien zal toch ook een middenvelder moeten hebben die regelmatig weet te scoren, zeker als Kalou gaat vertrekken.
Hofs?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Goor maakte er zeven, dat moet Hofs ook wel kunnen in een heel seizoen.
Kalou vertrekt wellicht en qua doelpuntenproductie teren op een speler maakt je erg kwetsbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je als Kalou en Kuijt het veel makkelijker kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |