Maak jij een mooie dynamische banner dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Paperclipjes het volgende:
Originele openingspost...
FeyenoordTopic had toch een banner?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maak jij een mooie dynamische banner dan?
Ik ga em wel ff zoeken, we hoeven toch niks aan te passenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ooit wel dacht ik. Maar evenals het team, raakt de OP ook in verval
K2 of K.O. voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Bonaventura tegen Salomon: 'Ik zei PSG, geen PSV!'![]()
![]()
![]()
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef DeTolk het volgende:
http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/feyenoordbanner.JPG
hier is ie
Hij is nu al niet geliefd, maar dan zullen ze hem helemaal haten zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
K2 of K.O. voor Feyenoord?![]()
Van Basten: 'Als Kalou geselecteerd wil worden, moet hij naar Ajax gaan.'
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk.
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?
Nog leuker : Kalou gaat naar PSV om CL te spelen, PSV wordt 2e achter Ajax en PSV verliest in de play-offs de CL voorronde-plek aan Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
En dat straks dan blijkt dat Gullit gaat voor Robben-Afelaay(whatever)-Kuijt in de aanval en Kalou op de bank zit en dat Ivoorkust dan wereldkampioen wordt
Ik vind deze wel mooi, alleen dynamisch is nog mooierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangt
Ok, dat is waar, het scheelt wel in de salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Ik kan wel even kijken of ik deze week tijd hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).
700.000 dat is godverdomme net zoveel als heel de economie van Ivoorkust, hij is 19 jaar die hufter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk. Het nadeel is dan dat je mindere spelers als Bosschaart dan ook meer salaris moet geven omdat de verhoudingen anders scheef raken.
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:59 schreef TC03 het volgende:
Maar goed, als hij gaat hoop ik dat PSV aankomend seizoen CL misloopt, en dat Feyenoord het door de play-offs wel haalt. Dat zou echt geweldig zijn
Oh, dan niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.
We shall see. Denk dat Feyenoord netjes (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mwahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Idd. Zoveel beter is Ajax nou ook weer niet. Tot driekwart van het seizoen ging het gewoon gelijk op, alleen stortte Feyenoord na Feyenoord - Ajax in. Dat is natuurlijk slecht, maar zó dramatisch is het ook weer niet. De enige belangrijke speler die vertrokken is, is Goor. Voor de rest zijn er nieuwe aankopen gedaan en staat er een nieuwe coach. Ik denk dat de kans dat Feyenoord 2e wordt groter is dan de kans dat Feyenoord 5e wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een schitterende wedstrijd was datquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.
Stil eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax had in die wedstrijd trouwens duidelijk het veldoverwicht
Tegen de verwachting in...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
Leuk, maar je kan beter zorgen voor de definitieve voorsprong aan het eind van de wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3equote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, jullie snappen wat ik bedoelEen beetje onzin dat er over een 7e plek gesproken wordt door de ajaciedjes terwijl we vorig jaar ook een boel goede wedstrijden hebben gespeeld.
Maakt me niet eens zoveel uit, zolang ik gedurende het seizoen maar een team zie dat steeds beter wordt, zodat we ons dat seizoen daarna weer eens voorzichtig op de prijzen kunnen gaan richtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3e
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
Vorig jaar wel. Niet activeren, maar wel ff aangeven of je van plan was te komen, anders kan je plek verkocht worden. Zal wel een sellout worden tegen zon aansprekende tegenstander...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]Wat is er mis met mijn banner?
@LUni of Staanplaats (geen idee wie het nu vroeg). Met je SCC heb je gewoon toegang tot de openingswedstrijd, hoef je niet te activeren ofzo, sterker nog je hoeft die hele SCC niet te activeren dit seizoen!
Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooierquote:
Was wel ff leuk ja, die oude beeldenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef Erasmusch het volgende:
Nu Van Hanegem op NL2
Deze is goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niets, alleen kan er misschien een dynamische versie van gemaakt worden, dan is ie nog mooier
quote:Erwin Koeman baalt van uitspraken Kalou
VIANEN, 16 juli 2005 08:10 - Direct na aankomst in China liet Feyenoord-coach Erwin Koeman weten geďrriteerd te zijn door de uitspraken van Salomon Kalou over zijn wens de Rotterdamse club te willen verruilen voor PSV. Koeman verwijt de zaakwaarnemer van Kalou en PSV het hoofd van zijn pupil op hol te brengen. Zelf gaat hij niet meer praten met de jeugdige aanvaller. "Dat heb ik al uitgebreid gedaan", aldus een gepikeerde Koeman. Wel is hij van mening dat technisch directeur Mark Wotte PSV tot de orde moet roepen en het zwijgen richting Kalou moet opleggen.
Koeman gaat er overigens nog steeds vanuit dat Kalou Feyenoord niet zal verlaten.
Hij is denk ik ook naast zijn schoenen gaan lopen door die ongelooflijk onnozele hype dat Kalou in Oranje moest. Wat die deskundigen allemaal wel niet riepen, het kwam er een beetje op neer dat Maradona en Pele er niets bij waren. En ja, dan komt die zaakwaarnemer en die brengt die jongen helemaal op hol.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Koeman heeft toch gewoon gelijk? Kalou presteert één jaar goed (niet eens uitmuntend) en loopt te bleren alsof ie de club al 4 titels heeft gebracht..
Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een onzin kan die Koeman verkopen zeg. Kalou wil gewoon CL spelen. Face it.
Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij wil naar een concurent, dan mag ie als ie speler van Ajax was van mij per direct afgeschoten worden. Als je weg wilt oke, maar niet naar een concurent. (Jammer dat Cruijf ooit de fout heeft gemaakt)
Daaraan merk ik er momenteel 'zelfs' bij Ajax een betere sfeer heerst (terwijl daar over het algemeen toch een keiharde nare sfeer heerst). Bij Feyenoord willen alle goede spelers weg, zodra ze ook maar horen dat een club in ze geinstresseerd is. Er zit iets flink fout intern volgens mij.quote:Gelukkig hebben alle Ajacieden die Hiddink wou hebben tot nu toe gezegd dat ze niet naar PSV wilden.
Dat zei ik ook al. Het zal Kalou maar gebeuren dat ie met een vermoeid PSV in de play-offs de CL voorronde-plek verspeelt aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:08 schreef twi het volgende:
Punt is dat PSV een betere uitgangspositie heeft, objectief gezien, dan Feyenoord. Feyenoord speelt geen Champions League. Maar mocht PSV komend seizoen door tegenvallende transfers buiten de boot vallen en Feyenoord beter presteren, wat dan? Dat antwoord zou ik wel eens van Kalou willen horen.
Das inderdaad een zeldzaamheid tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
Natuurlijk een geweldig salaris, maar bij PSV verdient ie bijna 50 % meer!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
Die jongen kan een geweldig salaris verdienen bij Feyenoord. Zo zie je maar dat tegenwoordig bijna niemand meer clubliefde heeft.
bron: feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1698.phpquote:Directie van Feyenoord gaat nieuwe koers varen
De Directie van Feyenoord gaat een nieuwe weg in , samen met technisch adviseur Wim Jansen , gaan Sjaak Troost, Mark Wotte , Chris Woerts een andere aanpak van het instituut Feyenoord.
De Rotterdamse herkenbaarheid moet weer terug in alle geledingen en daar wordt nu hard aan gesleuteld dit heeft tijd nodig. Wim Jansen zal als bewaker van het beleidsplan een toeziend oog houden op alles wat er binnen de club gaat gebeuren en/of veranderd. Feyenoord keert terug naar zijn roots!!
En vraagt onze steun hierbij , en natuurlijk zullen er negatieve dingen zijn.
Maar we moeten niet meer achterom kijken en dit vernieuwde bestuur een kans geven en vooruit kijken.
Punten die nieuw gaan worden:
Er wordt vanaf komende seizoen een start gemaakt om de AV en SV samen te voegen tot een geheel.
Dit betekend dat er een Feyenoord komt , zowel de profs als de amateurs.
Dit om de doorstroming te bevorderen van de A-jeugd.
De website www.feyenoord.nl wordt op de schop genomen en er komen artikelen bij. Verder is Feyenoord met KPN in een ver stadium met de voorbereiding van eigen Feyenoord kanaal.
Het plan ligt klaar om van Feyenoord een vereniging te maken , gelijk aan het voorbeeld Barcelona, iedere supporter wordt lid van de vereniging Feyenoord.
zo zal er ook een soort noem het maar 2e kamer komen met allerlei Vertegenwoordigers van supporters met zeggenschap over toegewezen taken.
dit plan is in begin fase maar zal de klankbord groep gaan vervangen op den duur.
en ook de FSV.
Het bestuur vraagt geduld van 5 maanden om alles rond de selectie op de rails te zetten en is er van overtuigd dat dit gaat lukken met minimaal 1 en hopelijk 2 goede versterkingen , bij de huidige afgeslankte selectie.
Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
De alle gesuggereerde spelers die genoemd zijn hebben hier aan niet voldaan.
Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Cruijff was kwaad op Ajax. Naar Feyenoord gaan, was een wraakactie. Kalou heeft geen enkele reden om boos op Feyenoord te zijn, hij zou die club juist dankbaar moeten zijn...
[..]
quote:Gouden F
Nadat Feyenoord vanwege financiële en commerciële overwegingen het logo veranderde (gouden letters werden wit), kwam er veel kritiek vanuit de supporters. Het logo met de gouden F stond voor Feyenoord, het straalde wat uit. De witte F komt daarentegen veel zakelijker over, iets wat niet past bij een instituut als Feyenoord.
Het onderwerp stond ook verschillende keren op de agenda van de Klankbordgroep. Het resultaat van deze besprekingen was het gefaseerd terugkeren van het logo met de gouden F. In 2008 - wanneer Feyenoord het 100-jarig bestaan viert - zal de gouden F weer trots op de shirts prijken. Tot het zover is wordt de gouden F alvast gefaseerd ingevoerd. Zo moeten er steeds meer producten met dit echte Feyenoord-logo verschijnen.
Als kritisch fanzine krijgen wij wel eens kritiek dat we te kritisch zijn en alles wat met commercie te maken heeft veroordelen. Dit is een misverstand. Natuurlijk zien wij in dat er geld nodig is om onze club draaiende te houden en nog meer geld om successen te boeken. Om voldoende geld te verdienen zal creatief gewerkt moeten worden. Merchandising is één van de inkomstenbronnen waar wij geen enkel probleem mee hebben, mits de naam Feyenoord goed wordt gespeld. Wij juichen dan ook het verschijnen van producten met een gouden F toe.
Op de foto ziet u een cap uit het assortiment van de Feyenoord fanshop. Deze cap is voorzien van het Feyenoord-logo met de gouden F. Zoals het hoort. Wij hopen dat er zo snel mogelijk meer producten verschijnen met dit logo. Door de producten te kopen die reeds voorzien zijn van een logo met gouden F wordt een duidelijk signaal afgegeven richting de club.
Een behoorlijke smet zelfs.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch een kleine smet op z'n carriere.
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....quote:
Maar die kwamen vanwege de gemoedelijke sfeer op de Herdgang...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoeldequote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hij is ook nooit in Rotterdam geacepteerd, ondanks dat ie ze een kampioenschap bracht. Bij PSV wonnen ze de CL met een half elftal ex-Ajacieden en goed dat ze de spelers vonden.....
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je Kalou bedoelde
PSV-ers hebben niet zoveel principes als FeyenoordersEn daar komt nog bij dat de relatie tussen PSV en Feyenoord, en PSV en Ajax veel en veel minder gevoelig ligt dan die tussen Feyenoord en Ajax natuurlijk
Feyenoord zal geen problemen hebben met 4 ex-PSV-ers in het team, en Ajax ook niet.
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik wel, hoef geen enkele speler uit Eindhoven te hebben
Eigenlijk wordt Jansen dus TD en Wotte is verantwoordelijk voor eventuele fouten van hemquote:Men wil in het kader van de Rotterdamse mentaliteit alleen spelers aantrekken
na goedkeuring van Wim Jansen.
Goede zaakquote:Er zal vanuit de directie er alles aan gedaan worden de selectie in tact te houden
dit zal betekenen dat er ook financiele risico's genomen gaan worden en de salarissen omhoog gekrikt worden van belangrijke spelers.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik zou Alex, Cocu, en Ooijer graag in Feyenoord-shirt zien hoor
Jij ziet liever Bosschaart, Schreuder en Gibbs?quote:
Wat vind jij daar nou van?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
En Hofs/Ghaly/Ono dan? Of wordt dat een 5-mans middenveld?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Als de vooruitzichten overigens niet bedriegen, hebben Alfred Schreuder en Patrick Paauwe straks gewoon een basisplaats op het middenveld.
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef TC03 het volgende:
Als je als Ajacied een grotere hekel hebt aan PSV dan aan Feyenoord ben je echt dom.
Dat hebben ze prolly van Manchester geleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft straks een graf hekel aan PSV als ze die vieze achterbakse geintjes blijven uithalen.
Traagste middenveld van de HCE of niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |