Maak jij een mooie dynamische banner dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:39 schreef Paperclipjes het volgende:
Originele openingspost...
FeyenoordTopic had toch een banner?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:40 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maak jij een mooie dynamische banner dan?
Ik ga em wel ff zoeken, we hoeven toch niks aan te passenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ooit wel dacht ik. Maar evenals het team, raakt de OP ook in verval
K2 of K.O. voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Bonaventura tegen Salomon: 'Ik zei PSG, geen PSV!'![]()
![]()
![]()
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:47 schreef DeTolk het volgende:
http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/feyenoordbanner.JPG
hier is ie
Hij is nu al niet geliefd, maar dan zullen ze hem helemaal haten zegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
K2 of K.O. voor Feyenoord?![]()
Van Basten: 'Als Kalou geselecteerd wil worden, moet hij naar Ajax gaan.'
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk.
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar wil Feyenoord het geld vandaan halen?
Nog leuker : Kalou gaat naar PSV om CL te spelen, PSV wordt 2e achter Ajax en PSV verliest in de play-offs de CL voorronde-plek aan Feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
En dat straks dan blijkt dat Gullit gaat voor Robben-Afelaay(whatever)-Kuijt in de aanval en Kalou op de bank zit en dat Ivoorkust dan wereldkampioen wordt
Ik vind deze wel mooi, alleen dynamisch is nog mooierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jah een nieuwe, grote, mooie openings image.
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:55 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Overbodige spelers lozen en de selectie inkrimpen.
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Of je voor die overbodige spelers grote bedragen vangt
Ok, dat is waar, het scheelt wel in de salarissen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Niet superveel nee,(al kregen we voor Song 2,5 miljoen en voor Smolarek 1 miljoen) maar dan bespaar je tenminste op salarissen.
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:49 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Zijn er hier geen photoshop-wonders die hier ook een mooie dynamische banner van kunnen maken?![]()
Ik kan wel even kijken of ik deze week tijd hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand die banners kan maken, kan ik ze wel in een scriptje gooien zodat hij random een andere laat zien (alleen wel tot eind van het jaar, want dan is mijn domeinnaampje weg).
700.000 dat is godverdomme net zoveel als heel de economie van Ivoorkust, hij is 19 jaar die hufter.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:52 schreef fransie102 het volgende:
Laat Feyenoord trouwens eens wat aan die salarissen doenKalou zou bij ons 700.000 verdienen en bij PSV meer dan een miljoen. Ook belachelijk. Het nadeel is dan dat je mindere spelers als Bosschaart dan ook meer salaris moet geven omdat de verhoudingen anders scheef raken.
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:59 schreef TC03 het volgende:
Maar goed, als hij gaat hoop ik dat PSV aankomend seizoen CL misloopt, en dat Feyenoord het door de play-offs wel haalt. Dat zou echt geweldig zijn
Oh, dan niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet echt reeel, dat 010 de playoffs haalt dan.
We shall see. Denk dat Feyenoord netjes (quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mwahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Idd. Zoveel beter is Ajax nou ook weer niet. Tot driekwart van het seizoen ging het gewoon gelijk op, alleen stortte Feyenoord na Feyenoord - Ajax in. Dat is natuurlijk slecht, maar zó dramatisch is het ook weer niet. De enige belangrijke speler die vertrokken is, is Goor. Voor de rest zijn er nieuwe aankopen gedaan en staat er een nieuwe coach. Ik denk dat de kans dat Feyenoord 2e wordt groter is dan de kans dat Feyenoord 5e wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zo erg, dat ze de 7e plek niet halen, is het ook weer niet.
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een schitterende wedstrijd was datquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dit is bijna hetzelfde team waar jullie vorig jaar mee gelijkspeelden en met moeite in de laatste minuut van wonnen, maar dan met een betere coach.
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met moeite? Het was wel eerder zo dat Feyenoord met geluk toen nog niet achter stond. Maar ik snap wat je bedoelt.
Stil eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax had in die wedstrijd trouwens duidelijk het veldoverwicht
Tegen de verwachting in...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
Leuk, maar je kan beter zorgen voor de definitieve voorsprong aan het eind van de wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Feyenoord kwam 2 keer op voorsprong.
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3equote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, jullie snappen wat ik bedoelEen beetje onzin dat er over een 7e plek gesproken wordt door de ajaciedjes terwijl we vorig jaar ook een boel goede wedstrijden hebben gespeeld.
Maakt me niet eens zoveel uit, zolang ik gedurende het seizoen maar een team zie dat steeds beter wordt, zodat we ons dat seizoen daarna weer eens voorzichtig op de prijzen kunnen gaan richtenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:34 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
7e plek vind ik ook overdreven hoor, Feyenoord wordt weer ouderwets 3e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |